welk net kijken jullie nu naarquote:
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het gaat niet om GOED, het gaat om een heel plaatje wat ook blijft hangen!!!
Pearl was goed, maar zoooo 13-in-een-dozijn. We hebben ook Glennis Grace, Edsilia, Hind, e.v.a. hetzelfde zien doen.
Ivan: leuk liedje, verkeerde uitstraling. Te saai, ook 13-in-een-dozijn.
Joan viel op! Grappig liedje, nummer zit nog in mijn hoofd! En door haar outfit weet ik ZEKER dat aan het einde van de avond iedereen nog zegt: 'OJA DAT MEISJE MET DIE INDIANENOUTFIT!'![]()
Ik hoop dat ze zichzelf blijft en lekker die rare kleding aandoet op het songfestival, het past gewoon bij haar!
Toch denk ik dat haar liedje het super goed zou doen! Ook mede door de act en haar voorkomen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk was Raf m'n eerste keuze, maar de jury had op zich wel gelijk dat het te weinig onderscheidend is.
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 26-02-2012 om 22:09:59Nederland stuurt een indiaan naar het Songfestival. Tipi's. reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef hole1988 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 26-02-2012 om 22:09:59Nederland stuurt een indiaan naar het Songfestival. Tipi's. reageer retweet
Nou, wat een lolbroek, zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef hole1988 het volgende:
GEILE JOANquote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Cher- het volgende:
Wie heeft er nou gewonnen? Ik kijk nu sbs namelijk.
Niet acceptabel.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef alors het volgende:
ik moest het even kapen voordat een zeker topichunter dat zou oden met weer een kutTT tot gevolg.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef alors het volgende:
ik moest het even kapen voordat een zekere topichunter dat zou doen met weer een kutTT tot gevolg.
Was al gepostquote:
misschien is het warm in de studio, ze zijn de boel aan het afbreken terwijl zij nog lekker luchtig rondlooptquote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik snap niet waarom raffaela een uur na haar optreden nog in haar ondergoed loopt
Jan heeft dat het liefst.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik snap niet waarom raffaela een uur na haar optreden nog in haar ondergoed loopt
Tuurlijk wel. Ze ziet er maf uit maar het gaat ook allang niet meer om de muziek maar om de act erdoorheen. In dat opzicht maakt ze van de de 3 de beste kans.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wtf?Dat wordt dus sowieso niks met dat voorkomen.
Dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
Laat haar lekker met die tooi op haar hoofd lopen als dat ons naar de overwinning gaat brengen!
![]()
![]()
Ze heeft speren.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Kunnen we niet hetzelfde doen als Georgië vorig jaar?
De zangeres inruilen voor een andere die wel mooi kan zingen?
Het liedje zelf is wel goed namelijk.
Iemand heeft hier mee zitten lezen.twitter:gerardekdom twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:56:33Nou, tooi, tooi, tooi Joan! #nsf reageer retweet
Is maar 10x eerder gepost.quote:
WELK NE- HET !!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welk net kijken jullie nu naar
en ik dklikte weer op topicreport i.p.v. op kwoot
NEGEREN AUB !!!!!!!!!!!!
ik postte de link, was sterren.nl maar het is net afgelopen dus doe geen moeite.quote:
Nee, gaat 'm echt niet worden dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze ziet er maf uit maar het gaat ook allang niet meer om de muziek maar om de act erdoorheen. In dat opzicht maakt ze van de de 3 de beste kans.
ow...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Sterren24, maar daar is het ook afgelopen nu.
De achtergrond zangeressen waren de reden dat ik het einde van het liedtje gehaald heb zonder in slap te vallen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef ranja het volgende:
Die achtergrondzangeres mag ook wel wat minder trouwens. Of helemaal weg of veel meer op de achtergrond.
Nee, de vraag is of we met nul punten of toch iets mee naar huis gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, gaat 'm echt niet worden dit.Wat ik je brom.
Zet daar gewoon een lekker sexy wijf neer met een emotionele act en klaar.
Nu komen de mensen die zeggen dat ze niet kijken, maar dat stiekem toch doen tevoorschijn.quote:
Vanwege de hoofdtooi en het feit dat het in je hoofd blijft hangen geef ik haar 60% kans.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
Wie denkt dat we eigenlijk winnen(kwalificatie hé)?
Ik denk dat we sinds 2005 nog nooit een betere kans hebben gehad dan dit jaar....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
Wie denkt dat we eigenlijk winnen(kwalificatie hé)?
Wie ik? Of Veenstra?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu komen de mensen die zeggen dat ze niet kijken, maar dat stiekem toch doen tevoorschijn.
Jammer.
Ik moet het hier mee eens zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we sinds 2005 nog nooit een betere kans hebben gehad dan dit jaar....
Nee ik zou het ook zo laten...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Fascination het volgende:
Ik vond dat er wel een leuk sfeertje hing bij het optreden van Joan, ik weet niet of ze daar nog veel aan moeten sleutelen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we sinds 2005 nog nooit een betere kans hebben gehad dan dit jaar....
twitter:Aschwin_Frank twitterde op zondag 26-02-2012 om 22:18:46Waarom sturen we Aliyah niet naar Bakoe? Zij is toch Holland's Got Talent? #songfestival #dtv reageer retweet
Minimaal die veren weg en Joan voorzien van leuke kleren. De rest mag, nee moet blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Fascination het volgende:
Ik vond dat er wel een leuk sfeertje hing bij het optreden van Joan, ik weet niet of ze daar nog veel aan moeten sleutelen.
Dat zeker.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
En dat ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijken Frank en Mirella te zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef lezzer het volgende:
Wat er nú op Sterren24 op is, dát moeten we gewoon sturen. Niks meer aan doen!
Nee dan is het goed.quote:
Ja, dat was Pearl en we hebben haar net weggegooid. Dom, dommer, domst...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Pearl was goed, maar zoooo 13-in-een-dozijn. We hebben ook Glennis Grace, Edsilia, Hind, e.v.a. hetzelfde zien doen.
Ivan: leuk liedje, verkeerde uitstraling. Te saai, ook 13-in-een-dozijn.
Joan viel op! Grappig liedje, nummer zit nog in mijn hoofd! En door haar outfit weet ik ZEKER dat aan het einde van de avond iedereen nog zegt: 'OJA DAT MEISJE MET DIE INDIANENOUTFIT!'![]()
Ik hoop dat ze zichzelf blijft en lekker die rare kleding aandoet op het songfestival, het past gewoon bij haar!
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch elk jaar?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we al zo vaak gedaan. Dat zou niets zijn geworden.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Ja, dat was Pearl en we hebben haar net weggegooid. Dom, dommer, domst...
We hebben het vaak genoeg geprobeerd met zo'n nummer en dat was ook niks.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Sommige mensen wel misschien, misschien ook wel elk jaar andere mensen. Ik ben het er nu in elk geval wel mee eens.quote:
Pearl had een ballad van 13 in een dozijn... van de inzendingen uit onze halve finale heeft de hele Balkan al een ballad gekozen... lullig gezegd werkt de huidskleur van Pearl helaas ook niet overal even lekker mee... Pearl had het gewoon niet gehaaldquote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef Rob310 het volgende:
Eindelijk eens een act/liedje wat goed is.
Beste NSF sinds jaren maar het liedje van Joan was het enige wat me ook echt wat deed, ik ben fan![]()
Ook nu al internationale erkenning voor Joan: http://www.escforums.com/(...)an-You-and-Me/page65
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Rica het volgende:
Ik vond Pearl trouwens helemaal niet goed maar het ergste is dat die van haar en Ivan zo verschrikkelijke afgezaagde liedjes waren. Ugh.. Tenenkrommend. En die juryleden maar ouwehoeren over een keer iets anders sturen, out of the box... er staat een fokking indiaan met catchy volksliedje voor jullie neus!! En toch de saaie anderen kiezen. omg
Gelukkig eindelijk eens eentje die ik de beste vond erheen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pearl had een ballad van 13 in een dozijn... van de inzendingen uit onze halve finale heeft de hele Balkan al een ballad gekozen... lullig gezegd werkt de huidskleur van Pearl helaas ook niet overal even lekker mee... Pearl had het gewoon niet gehaald
Nee, dat nummer is toch wel een behoorlijk stukje beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef MaGNeT het volgende:
Doet me denken aan 2009:
Het springt eruit...
Ik niet hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch elk jaar?
Goede quote dit, in het buitenland snappen ze het ook.quote:This jury sucked. I mean, the general Dutch people are much more clever than them.
Ja, we gaan idd vooruit.quote:
Het oostblok houdt over het algemeen meer van leuk gek dan van saai en standaard jaquote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
De omvang en de veren van Joan wel, zeker.
Sieneke.quote:
Dat hadden ze juist nog gekker moeten maken met klompen, volendams kostuum enzo... ze werd verdomme al 11e in de televote toen, zo hoog zijn we niet meer gekomen de laatste 7 jaarquote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sieneke.Dat was toch eigenlijk wel briljant van ons.
Mooi. Ik vind het trouwens een leuk liedje en ze heeft een leuk gezicht.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het oostblok houdt over het algemeen meer van leuk gek dan van saai en standaard ja
De 3Js hadden het beste liedje, alleen de act was waardeloos.quote:
De zang ook...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De 3Js hadden het beste liedje, alleen de act was waardeloos.
En het vieze haarquote:
Coupletten en refreintje waren ook niet bestquote:
de taal ook. ze hadden het in het nederlands moeten doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De 3Js hadden het beste liedje, alleen de act was waardeloos.
Juist. Het punt is ook niet of we hadden kunnen win en met 1 van deze liedtjes, maar of we met 1 van deze liedjes de finale hadden kunnen halen. Met dit liedtje is dat uitgesloten. Pearl en Ivan hadden een kans gehad om de finale te halen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef pomtiedom het volgende:
Ik vond Ivan beter.
Nu sturen we een Amerikaans aandoend liedje naar een Eurovisie songfestival. Eigenlijk vond ik Joan nog wel het minste van de drie nummers. Ja, ze kan goed zingen maar ik was het nummer bij de tweede keer horen toch echt al beu.
Grappig ook trouwens; De Jury vond het het slechtst, de internationale Jury vond haar het slechtst en toch wordt ze de winnares. In dat licht kan ik maar twee redenen zien waarom dat het nummer won:
1) De kijkersstemmen zijn doorgestoken kaart.
2) Het Nederlandse volk zet het Eurovisie songfestival een hak.
Dat gezegd hebbende.... vond ik eigenlijk heel stiekem dat alle nummers songfestival onwaardig waren. Begrijp me niet fout; het waren geen slechte nummers. Ze zouden het zeer goed doen in de popcharts maar songfestival is toch net wat anders. Niet hoger of beter maar je verwacht eigenlijk andere muziek dan de gemiddelde 9 tot 5 werkvloer nummers.
quote:
Daarom zeg ik ook: de act.quote:
Het bandje ook niet echt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Coupletten en refreintje waren ook niet best
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds helemaal te stuiteren op de bank
Zo blij als een kind
Ik had ook nog wel wat over het lied willen zeggen, maar eerlijk gezegd kan ik me dat totaal niet meer herinneren.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Daarom zeg ik ook: de act.
Nee, meneer de kennerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Juist. Het punt is ook niet of we hadden kunnen win en met 1 van deze liedtjes, maar of we met 1 van deze liedjes de finale hadden kunnen halen. Met dit liedtje is dat uitgesloten. Pearl en Ivan hadden een kans gehad om de finale te halen.
Het oostblok houdt van sexy. Als je de waslabels van de slipjes kunt lezen, dan is het daar pas goed.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het oostblok houdt over het algemeen meer van leuk gek dan van saai en standaard ja
Het was een goed liedje, maar de rest was helaas niet goed .....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had ook nog wel wat over het lied willen zeggen, maar eerlijk gezegd kan ik me dat totaal niet meer herinneren.
Het oostblok houdt helaas niet zo van 'donker'...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Het oostblok houdt van sexy. Als je de waslabels van de slipjes kunt lezen, dan is het daar pas goed.
Onze 'deskundige' Stacy heeft dat nog niet helemaal begrepen.
Geloof me.... ze houden van sexy... maar de chocolade kamelenteen van Rafaella was daar niet vrolijk ontvangenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Het oostblok houdt van sexy. Als je de waslabels van de slipjes kunt lezen, dan is het daar pas goed.
Onze 'deskundige' Stacy heeft dat nog niet helemaal begrepen.
ik ben voorquote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Cher- het volgende:
Naja, volgende keer Rinus en Romana dan maar. Nu we er toch al jaren een grapje van maken.
Hoe zat dat met die internationale mensen? Ben het alweer vergeten..quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef ranja het volgende:
Thuisstemmers lieten Joan van 11 naar ongeveer 36 gaan, dat is dus 25 van de 50 punten
Ivan ging van 20 naar ongeveer 29 dat is dus maar 9
Pearl van 19 naar 35 ofzo?
Thuisstemmers zijn in elk geval duidelijk geweest
En ze hadden een truttig achtergrondkoortje.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
En de boot vertrok te laat uit Volendam.
Die gingen voor Ivan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoe zat dat met die internationale mensen? Ben het alweer vergeten..
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Geloof me.... ze houden van sexy... maar de chocolade kamelenteen van Rafaella was daar niet vrolijk ontvangen
weet ik niet meer, maar die telden niet officieel meequote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe zat dat met die internationale mensen? Ben het alweer vergeten..
Oh, really? Cornald Maas is iig voor Joan en hij heeft er verstand van.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Cher- het volgende:
Grappig is wel dat iedereen zowaar (Twitter enzovoort) ''tegen'' de act van Joan is maar toch hebben de thuis stemmers op haar gestemd.
Wie is romana?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Cher- het volgende:
Naja, volgende keer Rinus en Romana dan maar. Nu we er toch al jaren een grapje van maken.
wie won erf ook alweer ooit voor estland, letland of litauwen ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Het oostblok houdt helaas niet zo van 'donker'...
De 3J's hadden gewoon als de 3J's moeten gaan, niet met al die poespas en achtergrondkoortjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ze hadden een truttig achtergrondkoortje.
Waren Edsillia en Ruth niet het meest succesvol voor Nederland van de laatste jaren?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
wie won erf ook alweer ooit voor estland, letland of litauwen ofzo?
die act met die gast van aruba ofzo
Dave nogwat? Voor Estland dacht ik, met die blonde.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waren Edsillia en Ruth niet het meest succesvol voor Nederland van de laatste jaren?
ah maas die ook elk jaar een dikke vinger in de pap had toen we ook de finale nooit haalden hequote:Op zondag 26 februari 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, really? Cornald Maas is iig voor Joan en hij heeft er verstand van.
Dat was best een prima lied inderdaad, lekker voor op de radioquote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Dat lied van Ivan vond ik overigens wel de grote verrassing van de avond...
Ze hadden gewoon niet moeten gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De 3J's hadden gewoon als de 3J's moeten gaan, niet met al die poespas en achtergrondkoortjes.
Geluid was ook slecht gemengd, in het refrein galmde de 2 andere J's erdoorheen.
Maar dat waren a. steengoede nummers en b. zaten er toen nog lang zoveel oostblok landen niet bij het ESF.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waren Edsillia en Ruth niet het meest succesvol voor Nederland van de laatste jaren?
'Gemengd' is voor Nederland al een glorieuze prestatie!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Jojoke het volgende:
Gemengde reacties op het internationale blog
http://www.esctoday.com/news/read/18419
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
'Gemengd' is voor Nederland al een glorieuze prestatie!
Toen moesten volgens mij al die landen die op 'stan' eindigen nog uitgevonden wordenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
Goed lied zeker, maar die gast verkoopt zichzelf niet al te best.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Dat lied van Ivan vond ik overigens wel de grote verrassing van de avond...
Vooral dat eerste, ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dat waren a. steengoede nummers en b. zaten er toen nog lang zoveel oostblok landen niet bij het ESF.
22, 24 en 26 meiquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef Cher- het volgende:
Wanneer is het officiele festival eigenlijk?
Die blijft ontzettend mooiquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Rafaella heeft nu toch wel aan alle mogelijke talentenjachten mee gedaan waar ze aan mee kon doen zonder een carriere eraan over te houden... ik stel voor dat ze die outfit van vanavond gaat gebruiken voor een mooie carriereswitch... het is ook maar een kleine switch van de green room naar de red room
Zul je daar zien dat ze wegens gebrek aan belangstelling ook binnen drie weken de tent kan sluitenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Rafaella heeft nu toch wel aan alle mogelijke talentenjachten mee gedaan waar ze aan mee kon doen zonder een carriere eraan over te houden... ik stel voor dat ze die outfit van vanavond gaat gebruiken voor een mooie carriereswitch... het is ook maar een kleine switch van de green room naar de red room
Dat kwam ook vooral door Ali B en Carlo... maar gelukkig heeft het stempubliek hun mening net zo keihard doorgedruktquote:Op zondag 26 februari 2012 22:41 schreef Arcee het volgende:
Wat een stel apen in de vakjury om Joan de minste punten te geven.Joan
Leukste lied in tijden en niet kansloos.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zul je daar zien dat ze wegens gebrek aan belangstelling ook binnen drie weken de tent kan sluiten
De sites die ik heb bekeken tot nu toe anders wel hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef MisterO het volgende:
Op buitenlandse sites wordt niet bepaald positief gereageerd op het nummer
Wat ik op die link van Jojoke zie is het toch redelijk positief, maar men vindt allemaal dat de tooi wegmoet.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef MisterO het volgende:
Zonde, want we zijn wel weer een keer aan winne toe.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef MisterO het volgende:
Doe linkjes dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef MisterO het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat ziet. Het maakt wel duidelijk waarom hij zo populair is bij de koningin.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb sinds vanavond ook echt een niet meer te keren doodshekel aan Ali B.... daar hebben ze niet alleen zijn voorhuid bij weggesneden maar ook een deel van zijn hersenen
Met een 20e plaats in de finale ga ik al toeterend door de straten hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zonde, want we zijn wel weer een keer aan winne toe.
Volgens mij houden we dan weinig opvallends overquote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik op die link van Jojoke zie is het toch redelijk positief, maar men vindt allemaal dat de tooi wegmoet.
Misschien een goed teken, die keren dat 'we' hoog stonden bij de bookmakers werd de Nederlandse inzending uiteindelijk nog niet eens geschikt geacht om na afloop de hut schoon te maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef MisterO het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat ziet. Het maakt wel duidelijk waarom hij zo populair is bij de koningin.
Wat de rest van Europa in de vorm van dat hele vak met stoelen vond is je blijkbaar ontgaan...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat kwam ook vooral door Ali B en Carlo... maar gelukkig heeft het stempubliek hun mening net zo keihard doorgedrukt
Zie ik eigenlijk vooral positieve reacties. Volgens mij is de conclusie dat de tooi van het hoofd af moet en de rest precies zo moet blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
www.esctoday.com het artikel aanklikken en naar beneden scrollen voor de comments
Nee hoor, al jaren worden we afgezeken en staan we niet hoog bij de bookmakers. Alleen Glennis Grace, maar dat was ook een schande.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Misschien een goed teken, die keren dat 'we' hoog stonden bij de bookmakers werd de Nederlandse inzending uiteindelijk nog niet eens geschikt geacht om na afloop de hut schoon te maken.
Hahaha, dat is wel waar, ja. Samen met Engeland overigens.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef Cher- het volgende:
I swear The Netherlands is seriously the most uninteresting country in ESC, they always send crap entries I don't get them
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Met een 20e plaats in de finale ga ik al toeterend door de straten hoor.
die telden niet mee in de puntentelling.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef Sakit-Gede het volgende:
Wat de rest van Europa in de vorm van dat hele vak met stoelen vond is je blijkbaar ontgaan...
Tja, in Nederland wonen nu eenmaal maar een beperkt aantal muziekale mensen. De resultaten van de afgelopen jaren zijn wat dat betreft duidelijk. Als we in Baku met nul punten naar huis moeten, lees dit draadtje er dan nog maar eens op na.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef UltraR het volgende:
Grappig dat het -overgrote- deel van de FOK'ers enthousiast is over Joan, maar er een paar zuurpruimen tussen zitten die heel graag en vooral heel veel van zich willen laten horen.
Te weten: Sakit-Gede, Cher- en Madame_Paon.![]()
Anyway, dit is voor het eerst sinds 2003(!) dat ik zeg: heel misschien zijn we niet -volledig- kansloos voor een finaleplaats.
Mooi liedje... weer een bewijs dat Pearl kansloos was geweest... was de zoveelste ballad geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Jojoke het volgende:
Slovenië koos vanavond ook hun inzending en daar heet dit liedje gewonnen.
Die heeft dan ook andere kwaliteiten dan zangkwaliteiten....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Fascination het volgende:
De internationale jury ging ook helemaal voor Raf, maar ja.
nl kent haar al langdr en vindt haar een bitch, daarom stemmen ze niet op haar. In t buitenland kennen ze dr niet en zouden ze gewoon naar de act kijken en naar t liedje luisteren. Daarmee zouden we naarde finale gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Fascination het volgende:
De internationale jury ging ook helemaal voor Raf, maar ja.
Precies. Dit is een goede ballad, dat van Pearl was slappe hap.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi liedje... weer een bewijs dat Pearl kansloos was geweest... was de zoveelste ballad geweest
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef UltraR het volgende:
Grappig dat het -overgrote- deel van de FOK'ers enthousiast is over Joan, maar er een paar zuurpruimen tussen zitten die heel graag en vooral heel veel van zich willen laten horen.
Te weten: Sakit-Gede, Cher- en Madame_Paon.![]()
Anyway, dit is voor het eerst sinds 2003(!) dat ik zeg: heel misschien zijn we niet -volledig- kansloos voor een finaleplaats.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mooi. Ik vind het trouwens een leuk liedje en ze heeft een leuk gezicht.
Mooi bewijs dat in landen die jaar in jaar uit wel punten scoren gedacht wordt dat je met een ballad naar het songfestival moet.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi liedje... weer een bewijs dat Pearl kansloos was geweest... was de zoveelste ballad geweest
Ze is een blacky chan, daar stemmen niet veel op.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Die heeft dan ook andere kwaliteiten dan zangkwaliteiten....
Niet zo mijn smaak, maar de realiteit is dat die kwaliteiten ook zwaar tellen op het songfestival.
hopen dat een van de 2 het witte hoofddeksel afdoet, Joan of die achtergrondzangeres van deze...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Jojoke het volgende:
Slovenië koos vanavond ook hun inzending en daar heet dit liedje gewonnen.
Dat is toch meteen alquote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef OmniRocket het volgende:
Voor zover ik het kan verstaan:
Ik was 5 en jij was 3
En we dansten in de straat
Slovenie scoort anders ook altijd maar heel matig hoor... ze kwalificeerden zich de afgelopen jaren ook maar 2 keerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:53 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Mooi bewijs dat in landen die jaar in jaar uit wel punten scoren gedacht wordt dat je met een ballad naar het songfestival moet.
Klopt, dat heb ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef Digi_Djeff het volgende:
Lekker nummer, ik heb de vergelijking hier volgens mij al eerder voorbij zien komen, maar het nummer ''pakt'' mij op de zelfde manier als Fairytale uit 2009. Je hoort het, het is apart en tegelijkertijd heerlijk om naar te luisteren. Alleen het einde van het nummer mag van mij iets minder abrupt.
Ik was vorig jaar nog een week lang verliefd op Maja Keuc!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slovenie scoort anders ook altijd maar heel matig hoor... ze kwalificeerden zich de afgelopen jaren ook maar 2 keer
Twee keer #10quote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Arcee het volgende:
01 (__) 007m 07s 2012-02-26 20:49:17 [LIVE] Nationaal Songfestival #4 / The village people
02 (__) 007m 54s 2012-02-26 21:05:53 [LIVE] Nationaal Songfestival #6 / Beschamend niveau
03 (__) 008m 35s 2012-02-26 20:40:25 [LIVE] Nationaal Songfestival #3
04 (__) 008m 55s 2012-02-26 21:44:42 [LIVE] Nationaal Songfestival #10 / Ali B verpest echt alles
05 (__) 009m 15s 2012-02-26 20:56:37 [LIVE] Nationaal Songfestival #5 / Chocobimbo!!!
06 (__) 009m 26s 2012-02-26 20:30:44 [LIVE] Nationaal Songfestival #2
07 (__) 009m 36s 2012-02-26 21:35:05 [LIVE] Nationaal Songfestival #9 Joan steelt de show!
08 (__) 010m 33s 2012-02-26 21:24:30 [LIVE] Nationaal Songfestival #8 / Carlo IS de jury?
09 (__) 010m 39s 2012-02-26 21:13:49 [LIVE] Nationaal Songfestival #7 Waarom sturen we iemand?
10 (__) 018m 23s 2012-02-26 21:53:38 [LIVE] Nationaal Songfestival #10 Joan gaat voor ons falen
Topics vlogen weer supersnel vol.
Dat was ook een geweldig liedje... ik vond hun lied uit 2007 ook erg tof.... de rest haalde het gewoon nooitquote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar nog een week lang verliefd op Maja Keuc!
Maar wat een baggernummer!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef Cher- het volgende:
Maar ja, ik blijf erbij dat Raffaela door had moeten gaan. Sexy, anders, overdreven en ja.
Wat een lekker ding was dat, ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar nog een week lang verliefd op Maja Keuc!
Wat is dit?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef OmniRocket het volgende:
Voor zover ik het kan verstaan:
Ik was 5 en jij was 3
En we dansten in de straat straat
En je zag er uit als een engel
Je keek omhoog in de lucht
Je zag de vogels en vroeg je af waarom konden vliegen oh zo hoog
In de ochtend werd ik wakker
En m'n hart kon niet wachten
Om te spelen in je achtertuin
In de avond ga ik weer
Vertel ik jou 'ik hou van jou'
En ik kon niet wachten om je weer te zien
Het zijn jij en ik en iedereen daarbuiten
En ik kan zeggen dat iedereen weet
Dat jij en ik (nog niet goed verstaan)
En ik kan zeggen dat iedereen van ons afweet
we groeiden op met liefde
dankten god daarboven
dat we voor altijd samen zouden kunnen zijn
we zouden nooit vaarwel zeggen
omdat we samen beloofden
dat onze liefde geen tijd heeft
En ik zie je langslopen
En m'n hart vraagt zich af waarom we niet meer samen spelen
Wat jammer dat we geen tijd hebben
Ze hadden het verkeerd en wij hadden gelijk
Ik hou nog steeds van je
En in mijn gedachten
Ik lig in bed (niet te verstaan)
Over alles nadenkend en hoe het soms eindigt
Was het goed of fout of dacht ik verkeerd na (?????)
Het begon spectaculair maar op een gegeven moment was het alleen nog maar Chocolatte hier, Chocolatte daar... Carlo had gelijkquote:
Idd maar hoe zij het neerzet. Ik denk wel dat het een grote kans had gemaakt. Dit liedje is ook wel leuk, hoe vaker ik het luister hoe leuker ik 'm vind.quote:
Eerlijk gezegd vond ik het een slechte Rhianna kopie.. aan de andere kant, had er, gelijk Zweden vorig jaar, een glazen box omheen gezet met een rood lichie erbij en het had niet misstaan op de Wallen.. voor de Moulin Rouge had het te weinig klasse, ordinair en een nietszeggend liedjequote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef Cher- het volgende:
Maar ja, ik blijf erbij dat Raffaela door had moeten gaan. Sexy, anders, overdreven en ja.
En die kon jij verstaan?quote:
Ik ben er ook helemaal vrolijk van!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds helemaal te stuiteren op de bank
Zo blij als een kind
Ja, 1 van 2 de is verkeerd genummerd door TS.quote:
Oeh, nicequote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens Jan Smitje al vanaf 10 uur...
'One of the best ESC countries', dat zijn meestal landen die verder helemaal niets kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef MisterO het volgende:
Dear Holland, you provoke it to be last again and again! Do you get commission for every last place? From one of the best ESC countries to the worst. No one needs you in the contest, if you don t take it a bit more serious the next years! Funny songs are ok, but thats only stupid to send such a crap year by year! The Netherlands 0 points - i´m sorry!
This is just about the worst song I have ever heard. What has happened in Holland - years and years of such awful songs? Did they take ever songwriter outside and shoot them about ten years ago?
Die vond ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal vrolijk van!
En nog een beetje aan het bijkomen dat mijn favo het geworden is. Meestal wordt mijn smaak niet zo erg gedeeld.
Net Johnny nog.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vond ik ook
Nu op Best24 trouwens het jaar 1987: Marga Bult
Ze zouden erbij moeten zetten uit welk land ze zelf komenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef MisterO het volgende:
Dear Holland, you provoke it to be last again and again! Do you get commission for every last place? From one of the best ESC countries to the worst. No one needs you in the contest, if you don t take it a bit more serious the next years! Funny songs are ok, but thats only stupid to send such a crap year by year! The Netherlands 0 points - i´m sorry!
This is just about the worst song I have ever heard. What has happened in Holland - years and years of such awful songs? Did they take ever songwriter outside and shoot them about ten years ago?
Die draaien ze hier in Zweden nog wel eens op de (publieke) radio. Dan doe ik hem altijd ff een tikkie harderquote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal vrolijk van!
En nog een beetje aan het bijkomen dat mijn favo het geworden is. Meestal wordt mijn smaak niet zo erg gedeeld.
En achter Marga staat Maxime Sanders aka Marjolein Keuning te faken op de keyboardsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We excel in sending crap. This year we'll send super crap.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef MisterO het volgende:
Heeft ze gezegd fuck dat commentaar? ;pquote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef iBenny het volgende:
Overigens vind ik dat Joan wel echt als indiaan móet, fuck dat jurycommentaar
Feli...ik 110quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef marcodej het volgende:
Oh ja, en ik heb 45,- gewonnen met deze winst.
De eerste winst is binnen voor nederland!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef marcodej het volgende:
Oh ja, en ik heb 45,- gewonnen met deze winst.
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
We excel in sending crap. This year we'll send super crap.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Cee het volgende:
Celine!Vous.... qui cherchez l'étoile...
Celine zag er toch echt kut uit toen al... en die avond zegt ze voor het eerst op de stok van haar manager te zijn gaan zitten... Rene Angelil waar ze nu nog mee getrouwd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Cee het volgende:
Celine!Vous.... qui cherchez l'étoile...
Oeh, dat ga ik even lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik was destijds zo jaloers op dat jurkje van haar.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Celine zag er toch echt kut uit toen al... en die avond zegt ze voor het eerst op de stok van haar manager te zijn gaan zitten... Rene Angelil waar ze nu nog mee getrouwd is
Ja, ik was te laat. Die odd daalde als een malle.quote:
Hmhm, al spreek ik liever over een ''vakjury''quote:Op zondag 26 februari 2012 23:08 schreef Arcee het volgende:
Wacht, op het songfestival telt vakjury nu ook weer mee, toch?
Genoeg landen met een vakjury met afwijkende smaakquote:Op zondag 26 februari 2012 23:08 schreef Arcee het volgende:
Wacht, op het songfestival telt vakjury nu ook weer mee, toch?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Celine zag er toch echt kut uit toen al... en die avond zegt ze voor het eerst op de stok van haar manager te zijn gaan zitten... Rene Angelil waar ze nu nog mee getrouwd is
Precies... die stemden vorig jaar ook op Jedwardquote:Op zondag 26 februari 2012 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Genoeg landen met een vakjury met afwijkende smaak
Niet echt te peilen volgens mij...
most uninterestingquote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef Cher- het volgende:
I swear The Netherlands is seriously the most uninteresting country in ESC,
Ziet er goed uitquote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef Paganitzu het volgende:
Dit is al wat positiever:
http://www.escforums.com/(...)an-You-and-Me/page70
O o o wat zijn de druiven zuur he Sakit! Straks maar even het kussen volhuilen joh. Morgen weer een dag moet je maar denken.quote:
Ach, beetje gekleurd quoten hier. Leuk hoor. Zullen vast ook genoeg positieve reacties tussen staan.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef MisterO het volgende:
Ik moest even nadenken en toen...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Justine Pelmelay.... toen ze nog jong en fruitig was... en ze een laatste noot zong waar de Costa Concordia jaren later pas van is gezonken
Hoe was 't?quote:
Ik was even bang dat ik jouw Gordon2003-momentje zou overnemen als Pearl of Ivan was gekozenquote:
Ondanks dat mensen niet meer op 'write only' staanquote:Op zondag 26 februari 2012 23:17 schreef Strani het volgende:
Zo, nou heeft deze reeks tenminste weer een lekker tempo.
Is echt leukquote:
Misschien wachten ze tot de loting om te zien of ze extra moeten opvallen tussen twee grote acts, of dat het iets kleiner kan.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:19 schreef Cher- het volgende:
Maarre, gaat ze nog wat aan de outfit doen of blijft het zo? Want de outfit is vreemd.
Die outfit hoort bij haar act... dus lekker zo laten...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:19 schreef Cher- het volgende:
Maarre, gaat ze nog wat aan de outfit doen of blijft het zo? Want de outfit is vreemd.
Vreemd is goed, wmbquote:Op zondag 26 februari 2012 23:19 schreef Cher- het volgende:
Zij bleken toch iets lesbisch met elkaar gedaan te hebben?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:21 schreef Cee het volgende:
Oh, dit nummer heb ik ze daarna nog LIVE omg omg op Ponypark Slagharen zien doen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij bleken toch iets lesbisch met elkaar gedaan te hebben?
Die is net geweest... dat was toch wel een van de beroerdste winnaars ooit hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
Is Rock me Baby al geweest? Daar heb ik de vinyl single nog van.
Geweldig! en mega spannendquote:
Ik zou het ook zo laten.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die outfit hoort bij haar act... dus lekker zo laten...
Godverdegodver, gemist terwijl ik m'n gezicht aan 't wassen was.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is net geweest... dat was toch wel een van de beroerdste winnaars ooit hoor
Ik heb ook duizend doden gestorven dankzij Ali en Carlo Bquote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig! en mega spannend
Bijna thuis dan wat uitgebreider verslag, nu nog via mobiel
Tof! Ben benieuwd naar je verslag.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het tof hebben gehad!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk stukje op je blog trouwens.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het tof hebben gehad!"Why me?" Dat vroeg Afrojack zich de hele avond ook af denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dit vond ik ook echt een geweldig liedje destijds... Wijs me de Wegquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Kennen jullie de mop over de ooms van Rafaella?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Ik moest hardop lachen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
door de jury heb ik voor het eerst van mijn leven gesmsd voor het eurovisie songfestival!!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook duizend doden gestorven dankzij Ali en Carlo B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |