Gelukkig maar. Met dat geslijm komen we nergens.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef Cher- het volgende:
Wtf is dat voor jury. Afrojack ook zo lekker helemaal niet tactisch.!
Oh, heb ik dat zo verkeerd gehoord dan?quote:
Zingen kan hij in ieder geval niet, dus waar hij zijn ''deskundigheid' vandaan haalt is mij niet duidelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef JamFlava het volgende:
Wat deed Ali B sowieso in dat programma?
Waarom denken ze dat Nederland Ali B leuk vindt?
Wat waren ze denkende?
Die rennen toch altijd harder dan mijn trein?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen die er niet bij als achtergrond. Die zijn op elk station in europa te vinden
Ik denk het welquote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, heb ik dat zo verkeerd gehoord dan?
Ja, laten we saaie nummers sturen waarmee we zeker niet in de finale komen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef JamFlava het volgende:
Het is crisis.. de normale Nederlander houdt de hand op de knip en geeft zijn geld niet uit aan die dure smsjes..
Waarschijnlijk zijn het pubers die gestemd hebben, want een indiaan is natuurlijk leuk.
Trieste faalhaas is het ook. 10 punten voor de negert maar geen dominante voorkeurquote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef MilaNL het volgende:
Ali B: "Ik heb geen dominante voorkeur."
Dat moet ookquote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit op een internationaal forum te kijken nu... iedereen is er helemaal weg van Joan's liedje en act
En dan geven ze die gozer een programma, hij komt in een reclame, wat ook nog eens gekozen wordt als beste reclamequote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Zingen kan hij in ieder geval niet, dus waar hij zijn ''deskundigheid' vandaan haalt is mij niet duidelijk.
Eigenlijk was Raf m'n eerste keuze, maar de jury had op zich wel gelijk dat het te weinig onderscheidend is.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef Cher- het volgende:
Ik vond dat die Tim wel door moest gaan. Ziet er goed uit. Of Raffaella. Straalde lekker seks uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |