De buitenlanders zijn echt wel wat ergens gewend hoor.quote:
sowiesoquote:
Want als iemand anders had gewonnen, was het wel manipulatie geweest?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef Tinteling het volgende:
Voor het eerst geen manipulatie van de stemmen denk
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef RedFever007 het volgende:
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
![]()
JO
A
N
quote:
twitter:Domien twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:52:38Bij dit soort shows moet je eigenlijk 'n drankspel spelen. Bij iedere keer 'spannend!' een shotje. Gegarandeerd comazuipen! #songfestival reageer retweet
jammer johquote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES! TOETERTJES!
[ afbeelding ]
Briljant tochquote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
Heeft die hele jury daar ook voor lul gezeten.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef wizarddragon het volgende:
Racistisch Nederland laat zich weer horen
twitter:cornaldm twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:55:05Conclusie: publiek heeft meer oog voor eigenzinnigheid dan jury #Songfestival reageer retweet
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef hole1988 het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:55:05Conclusie: publiek heeft meer oog voor eigenzinnigheid dan jury #Songfestival reageer retweet
fix de TTquote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef Re het volgende:
Kan die mislukte topicpointer hunter niet afgeschoten worden
het word weer lachen hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
We gaan nu dat focking songfestival ownen
Cornaldquote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef hole1988 het volgende:
Nee!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef Re het volgende:
Kan die mislukte topicopen hunter niet afgeschoten worden
Inderdaad... schijtgast is hetquote:
juist wel, past wel bij het niveau toppers, sineke, 3js....quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef N.icka het volgende:
Omg dit kan je toch niet insturen ,kom op zeg
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef ouderejongere het volgende:
jammer dat het Pearl niet is, maar gelukkig is Ivan het niet. Ik kan leven met deze uitslag.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heil Joan [ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef Re het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:56:33Nou, tooi, tooi, tooi Joan! #nsf reageer retweet
Doe ff relax.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef Re het volgende:
kenkergrappige zooi hierquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:56:33Nou, tooi, tooi, tooi Joan! #nsf reageer retweet
twitter:ikbendries twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:56:18Haha weer geen finale wel mooi liedje voor EO jongerendag #songfestival reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef donroyco het volgende:
twitter:Domien twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:52:38Bij dit soort shows moet je eigenlijk 'n drankspel spelen. Bij iedere keer 'spannend!' een shotje. Gegarandeerd comazuipen! #songfestival reageer retweet
Cee, klaag hem aan voor die grap!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mensen die nuchter het songfestival kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef donroyco het volgende:
vin ik okquote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef Strani het volgende:
Leukste liedje dat we in jaren gestuurd hebben, en ze moet die tooi gewoon ophouden. Dít is het soort act waar je al van te voren aandacht mee trekt in de media en op internet. Dít kun je marketen.
De finale is in zicht, denk ik. En deze keer écht.
Amy McDonald?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Kijk eens naar de winnaars afgelopen jaren, dat kwam toch wel in de buurt van top 40 muziek. Dit komt daar niet in de buurt en niemand zal op ons stemmen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef Macka66 het volgende:
Leuke vrolijke inzending hebben we dit jaar /w
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef cptmarco het volgende:
TROS, de grootste aids familie van nederland...
Viel me ook opquote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef Bundesrepublik het volgende:
Kijkt iemand nu sterren 24?
Wat een kut publieksopwarmer
Yep, Sjek gaat nu een uur nabeschouwenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
OW,,, ZE GAAN ECHT NABESCHOUWEN enzo
net als voetbal ???![]()
sjezus...
Driesquote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef cptmarco het volgende:
twitter:ikbendries twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:56:18Haha weer geen finale wel mooi liedje voor EO jongerendag #songfestival reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef Renesite het volgende:
Maar maar maar
Joan heeft er zelf gewoon ook fucking veel plezier in. Dat is tochLEUK
Ze mag wel een iets sterker naar voren komend decolleté aanmeten die dag. dat scoort altijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik vind het een geweldige inzending, HOOFDTOOI OPHOUDEN JOAN!!!!! Daarmee valt ze juist op en is ze apart!!!!!!!!!
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:59:05Met de kippen op stok dan maar, want ochtendshow. Nog altijd beter dan een dooie kip op je hoofd, trouwens. #indianajoan reageer retweet
twitter:claudiadebreij twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:56:49Wat ik ook heel fijn vind is dat door Joan eindelijk aandacht is voor de positie van indianen in nederland. reageer retweet
smakeloze lamlul is hetquote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef hole1988 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:59:05Met de kippen op stok dan maar, want ochtendshow. Nog altijd beter dan een dooie kip op je hoofd, trouwens. #indianajoan reageer retweet
Wat een ontzettende kutgrap.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
twitter:claudiadebreij twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:56:49Wat ik ook heel fijn vind is dat door Joan eindelijk aandacht is voor de positie van indianen in nederland. reageer retweet
quote:
Ik denk dat het ook goed had kunnen scoren, maar dat refrein is wel erg eentonig...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef gomi het volgende:
En weer een jaar waarin nl niet in de finale staat.
we hadden raffaela gewoon moeten sturen, maar t is een bitch en daarom stemt niemand op dr
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef mrstylo het volgende:
Rot aub op met die mislukte tweets.
Ik kan ook gewoon naar twitter.com
neen de zanger Rinus achtige mensen hebben gekozenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef JamFlava het volgende:
Maar Nederland heeft nu zelf gekozen, dus vanwaar het commentaar op de gemiddelde Nederlander (die geïnteresseerd is in het Songfestival)...
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
neen de zanger Rinus achtige mensen hebben gekozen
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef Lutte het volgende:
Winnen winnen we gaan winnen whoeeeeeeeehhhh
Amy McDonald en Joni Mitchell.quote:
daar kon zo een lul inquote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoorde dat Rafaela haast geen kleren aanhad, het scheen wat te hebben geleken op het groene Borat-pakje..
Is dat zo?
Maakt ook niet uit welk liedje we sturen,quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Kijk eens naar de winnaars afgelopen jaren, dat kwam toch wel in de buurt van top 40 muziek. Dit komt daar niet in de buurt en niemand zal op ons stemmen.
Ja, het was kankergeil. Je hebt echt wat gemist.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoorde dat Rafaela haast geen kleren aanhad, het scheen wat te hebben geleken op het groene Borat-pakje..
Is dat zo?
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Nee die dachten eens een keer slim te doen door op hoe heet ze ook al weer te stemmenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tssk racist.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef Fascination het volgende:
Zag je Ivan al op het podium staan tijdens het ESF. Drama zou dat zijn geweest. Iedereen zou denken: waarom staat de schoonmaker op het podium?
Ik ook... echt lang geleden dat ik zo enthousiast was over ons liedje voor het songfestivalquote:
Umadquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het was kankergeil. Je hebt echt wat gemist.
Enige wat ik mij van alle liedjes herinnerden was het indianenpak en het geile pak van rafaellaquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Amy McDonald en Joni Mitchell.
Een geniale combinatie, lekker flower-power, opvallend, niet "over the top" maar authentiek.
En het enige liedje dat bij mij na 1x horen bleef hangen, en zo vaak hoort de rest van Europa het ook...
maakt iig meer kans da Ivan en Pearl met hun standaard outfit en muziek. Daarbij zullen die oostblokkers Joan wel kunnen waarderenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... echt lang geleden dat ik zo enthousiast was over ons liedje voor het songfestival
nou dan heel dat kutdorp volendam die geen negert willenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die dachten eens een keer slim te doen door op hoe heet ze ook al weer te stemmen
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is dat zo?
twitter:michella29 twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:50:45Nou ik zeg joan En ivan gaat vast winnen nou die kan wel zingen ma heb totaal geen uitstraling! Ik word bang van die man.. Dat vin ik niks reageer retweet
Nee. Hij zegt dat hij het liedje van Pearl mooier vindt, maar dat het Nederlandse publiek gekozen heeftquote:
same here... (of het is the alcohol talking...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... echt lang geleden dat ik zo enthousiast was over ons liedje voor het songfestival
Tis ook net een terrorist zo met die baardquote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef Fascination het volgende:
twitter:michella29 twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:50:45Nou ik zeg joan En ivan gaat vast winnen nou die kan wel zingen ma heb totaal geen uitstraling! Ik word bang van die man.. Dat vin ik niks reageer retweet
![]()
!
Ik vond hem de hele avond heel sterk jureren... maar die 10 punten voor Pearl waren echtquote:
Ik ook! Ben er van overtuigd dat we niet alleen de finale halen, maar ook nog eens acceptabel gaan scoren daar!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
twitter:DeBrilvanPaul twitterde op zondag 26-02-2012 om 22:04:38Oeps, geloof dat ik behoorlijk in beeld was bij het Songfestival. Jammer dat ik het wéér heb gemist. Echt balen
reageer retweet
twitter:
Pearl is precies hetzelfde als Glennis Grace en we hebben allemaal kunnen zien hoe hoog die eindigde.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Sakit-Gede het volgende:
Het is mij nu helemaal duidelijk waarom Nederland elk jaar verlies op het Songfestival.
Het probleem is dat de gemiddelde Nederlandse SMS'er een slechte smaak heeft.
Vanavond heeft iedereen kunnen horen dat Pearl met kop en schouders boven de rest uitstak.
Ivan was een goede tweede en Kim had gewoon geen goed liedtje.
Het is met Joan nu hopen en bidden dat we met meer dan nul punten naar huis gaan, maar ik houd mijn hart vast...
Dat heb ik zo'n beetje de afgelopen 10 jaar gedachtquote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop niet eens dat het wint, er zullen zat mooiere liedjes zijn.
Super toch, helemaal 70squote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Ze moet wel eens helderder uit haar ogen gaan kijken. Was ze stoned?
staat op pagina 412 in de rubriek 'opmerkelijk'.....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Kom op zeg teletekst... waarom in godsnaam Indiaan
Je spoort niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Sakit-Gede het volgende:
Het is mij nu helemaal duidelijk waarom Nederland elk jaar verlies op het Songfestival.
Vanavond heeft iedereen kunnen horen dat Pearl met kop en schouders boven de rest uitstak.
Het is met Joan nu hopen en bidden dat we met meer dan nul punten naar huis gaan, maar ik houd mijn hart vast...
neen de zanger Rinus mensen vinden een domme mocro leuk . normale mensen walgen van de TROSquote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef JamFlava het volgende:
Wat deed Ali B sowieso in dat programma?
Waarom denken ze dat Nederland Ali B leuk vindt?
Wat waren ze denkende?
Ze zong zuiver.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Fascination het volgende:
Joan mag bij het ESF wel wat zuiverder gaan zingen overigens.
Pearl was slaapverwekkend saaiquote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Sakit-Gede het volgende:
Gelukkig maar. Met dat geslijm komen we nergens.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef Cher- het volgende:
Wtf is dat voor jury. Afrojack ook zo lekker helemaal niet tactisch.!
Oh, heb ik dat zo verkeerd gehoord dan?quote:
Zingen kan hij in ieder geval niet, dus waar hij zijn ''deskundigheid' vandaan haalt is mij niet duidelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef JamFlava het volgende:
Wat deed Ali B sowieso in dat programma?
Waarom denken ze dat Nederland Ali B leuk vindt?
Wat waren ze denkende?
Die rennen toch altijd harder dan mijn trein?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen die er niet bij als achtergrond. Die zijn op elk station in europa te vinden
Ik denk het welquote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, heb ik dat zo verkeerd gehoord dan?
Ja, laten we saaie nummers sturen waarmee we zeker niet in de finale komen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef JamFlava het volgende:
Het is crisis.. de normale Nederlander houdt de hand op de knip en geeft zijn geld niet uit aan die dure smsjes..
Waarschijnlijk zijn het pubers die gestemd hebben, want een indiaan is natuurlijk leuk.
Trieste faalhaas is het ook. 10 punten voor de negert maar geen dominante voorkeurquote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef MilaNL het volgende:
Ali B: "Ik heb geen dominante voorkeur."
Dat moet ookquote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit op een internationaal forum te kijken nu... iedereen is er helemaal weg van Joan's liedje en act
En dan geven ze die gozer een programma, hij komt in een reclame, wat ook nog eens gekozen wordt als beste reclamequote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Zingen kan hij in ieder geval niet, dus waar hij zijn ''deskundigheid' vandaan haalt is mij niet duidelijk.
Eigenlijk was Raf m'n eerste keuze, maar de jury had op zich wel gelijk dat het te weinig onderscheidend is.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef Cher- het volgende:
Ik vond dat die Tim wel door moest gaan. Ziet er goed uit. Of Raffaella. Straalde lekker seks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |