twitter:
Pearl is precies hetzelfde als Glennis Grace en we hebben allemaal kunnen zien hoe hoog die eindigde.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Sakit-Gede het volgende:
Het is mij nu helemaal duidelijk waarom Nederland elk jaar verlies op het Songfestival.
Het probleem is dat de gemiddelde Nederlandse SMS'er een slechte smaak heeft.
Vanavond heeft iedereen kunnen horen dat Pearl met kop en schouders boven de rest uitstak.
Ivan was een goede tweede en Kim had gewoon geen goed liedtje.
Het is met Joan nu hopen en bidden dat we met meer dan nul punten naar huis gaan, maar ik houd mijn hart vast...
Dat heb ik zo'n beetje de afgelopen 10 jaar gedachtquote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop niet eens dat het wint, er zullen zat mooiere liedjes zijn.
Super toch, helemaal 70squote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Ze moet wel eens helderder uit haar ogen gaan kijken. Was ze stoned?
staat op pagina 412 in de rubriek 'opmerkelijk'.....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Kom op zeg teletekst... waarom in godsnaam Indiaan
Je spoort niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Sakit-Gede het volgende:
Het is mij nu helemaal duidelijk waarom Nederland elk jaar verlies op het Songfestival.
Vanavond heeft iedereen kunnen horen dat Pearl met kop en schouders boven de rest uitstak.
Het is met Joan nu hopen en bidden dat we met meer dan nul punten naar huis gaan, maar ik houd mijn hart vast...
neen de zanger Rinus mensen vinden een domme mocro leuk . normale mensen walgen van de TROSquote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef JamFlava het volgende:
Wat deed Ali B sowieso in dat programma?
Waarom denken ze dat Nederland Ali B leuk vindt?
Wat waren ze denkende?
Ze zong zuiver.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Fascination het volgende:
Joan mag bij het ESF wel wat zuiverder gaan zingen overigens.
Pearl was slaapverwekkend saaiquote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Sakit-Gede het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |