quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef Lutte het volgende:
Winnen winnen we gaan winnen whoeeeeeeeehhhh
Amy McDonald en Joni Mitchell.quote:
daar kon zo een lul inquote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoorde dat Rafaela haast geen kleren aanhad, het scheen wat te hebben geleken op het groene Borat-pakje..
Is dat zo?
Maakt ook niet uit welk liedje we sturen,quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Kijk eens naar de winnaars afgelopen jaren, dat kwam toch wel in de buurt van top 40 muziek. Dit komt daar niet in de buurt en niemand zal op ons stemmen.
Ja, het was kankergeil. Je hebt echt wat gemist.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoorde dat Rafaela haast geen kleren aanhad, het scheen wat te hebben geleken op het groene Borat-pakje..
Is dat zo?
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
neen de zanger Rinus achtige mensen hebben gekozen
Nee die dachten eens een keer slim te doen door op hoe heet ze ook al weer te stemmenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
neen de zanger Rinus achtige mensen hebben gekozen
Tssk racist.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef Fascination het volgende:
Zag je Ivan al op het podium staan tijdens het ESF. Drama zou dat zijn geweest. Iedereen zou denken: waarom staat de schoonmaker op het podium?
Ik ook... echt lang geleden dat ik zo enthousiast was over ons liedje voor het songfestivalquote:
Umadquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het was kankergeil. Je hebt echt wat gemist.
Enige wat ik mij van alle liedjes herinnerden was het indianenpak en het geile pak van rafaellaquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Amy McDonald en Joni Mitchell.
Een geniale combinatie, lekker flower-power, opvallend, niet "over the top" maar authentiek.
En het enige liedje dat bij mij na 1x horen bleef hangen, en zo vaak hoort de rest van Europa het ook...
maakt iig meer kans da Ivan en Pearl met hun standaard outfit en muziek. Daarbij zullen die oostblokkers Joan wel kunnen waarderenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... echt lang geleden dat ik zo enthousiast was over ons liedje voor het songfestival
nou dan heel dat kutdorp volendam die geen negert willenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die dachten eens een keer slim te doen door op hoe heet ze ook al weer te stemmen
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is dat zo?
twitter:michella29 twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:50:45Nou ik zeg joan En ivan gaat vast winnen nou die kan wel zingen ma heb totaal geen uitstraling! Ik word bang van die man.. Dat vin ik niks reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |