Ik was vorig jaar nog een week lang verliefd op Maja Keuc!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slovenie scoort anders ook altijd maar heel matig hoor... ze kwalificeerden zich de afgelopen jaren ook maar 2 keer
Twee keer #10quote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Arcee het volgende:
01 (__) 007m 07s 2012-02-26 20:49:17 [LIVE] Nationaal Songfestival #4 / The village people
02 (__) 007m 54s 2012-02-26 21:05:53 [LIVE] Nationaal Songfestival #6 / Beschamend niveau
03 (__) 008m 35s 2012-02-26 20:40:25 [LIVE] Nationaal Songfestival #3
04 (__) 008m 55s 2012-02-26 21:44:42 [LIVE] Nationaal Songfestival #10 / Ali B verpest echt alles
05 (__) 009m 15s 2012-02-26 20:56:37 [LIVE] Nationaal Songfestival #5 / Chocobimbo!!!
06 (__) 009m 26s 2012-02-26 20:30:44 [LIVE] Nationaal Songfestival #2
07 (__) 009m 36s 2012-02-26 21:35:05 [LIVE] Nationaal Songfestival #9 Joan steelt de show!
08 (__) 010m 33s 2012-02-26 21:24:30 [LIVE] Nationaal Songfestival #8 / Carlo IS de jury?
09 (__) 010m 39s 2012-02-26 21:13:49 [LIVE] Nationaal Songfestival #7 Waarom sturen we iemand?
10 (__) 018m 23s 2012-02-26 21:53:38 [LIVE] Nationaal Songfestival #10 Joan gaat voor ons falen
Topics vlogen weer supersnel vol.
Dat was ook een geweldig liedje... ik vond hun lied uit 2007 ook erg tof.... de rest haalde het gewoon nooitquote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar nog een week lang verliefd op Maja Keuc!
Maar wat een baggernummer!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef Cher- het volgende:
Maar ja, ik blijf erbij dat Raffaela door had moeten gaan. Sexy, anders, overdreven en ja.
Wat een lekker ding was dat, ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar nog een week lang verliefd op Maja Keuc!
Wat is dit?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef OmniRocket het volgende:
Voor zover ik het kan verstaan:
Ik was 5 en jij was 3
En we dansten in de straat straat
En je zag er uit als een engel
Je keek omhoog in de lucht
Je zag de vogels en vroeg je af waarom konden vliegen oh zo hoog
In de ochtend werd ik wakker
En m'n hart kon niet wachten
Om te spelen in je achtertuin
In de avond ga ik weer
Vertel ik jou 'ik hou van jou'
En ik kon niet wachten om je weer te zien
Het zijn jij en ik en iedereen daarbuiten
En ik kan zeggen dat iedereen weet
Dat jij en ik (nog niet goed verstaan)
En ik kan zeggen dat iedereen van ons afweet
we groeiden op met liefde
dankten god daarboven
dat we voor altijd samen zouden kunnen zijn
we zouden nooit vaarwel zeggen
omdat we samen beloofden
dat onze liefde geen tijd heeft
En ik zie je langslopen
En m'n hart vraagt zich af waarom we niet meer samen spelen
Wat jammer dat we geen tijd hebben
Ze hadden het verkeerd en wij hadden gelijk
Ik hou nog steeds van je
En in mijn gedachten
Ik lig in bed (niet te verstaan)
Over alles nadenkend en hoe het soms eindigt
Was het goed of fout of dacht ik verkeerd na (?????)
Het begon spectaculair maar op een gegeven moment was het alleen nog maar Chocolatte hier, Chocolatte daar... Carlo had gelijkquote:
Idd maar hoe zij het neerzet. Ik denk wel dat het een grote kans had gemaakt. Dit liedje is ook wel leuk, hoe vaker ik het luister hoe leuker ik 'm vind.quote:
Eerlijk gezegd vond ik het een slechte Rhianna kopie.. aan de andere kant, had er, gelijk Zweden vorig jaar, een glazen box omheen gezet met een rood lichie erbij en het had niet misstaan op de Wallen.. voor de Moulin Rouge had het te weinig klasse, ordinair en een nietszeggend liedjequote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef Cher- het volgende:
Maar ja, ik blijf erbij dat Raffaela door had moeten gaan. Sexy, anders, overdreven en ja.
En die kon jij verstaan?quote:
Ik ben er ook helemaal vrolijk van!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds helemaal te stuiteren op de bank
Zo blij als een kind
Ja, 1 van 2 de is verkeerd genummerd door TS.quote:
Oeh, nicequote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens Jan Smitje al vanaf 10 uur...
'One of the best ESC countries', dat zijn meestal landen die verder helemaal niets kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef MisterO het volgende:
Dear Holland, you provoke it to be last again and again! Do you get commission for every last place? From one of the best ESC countries to the worst. No one needs you in the contest, if you don t take it a bit more serious the next years! Funny songs are ok, but thats only stupid to send such a crap year by year! The Netherlands 0 points - i´m sorry!
This is just about the worst song I have ever heard. What has happened in Holland - years and years of such awful songs? Did they take ever songwriter outside and shoot them about ten years ago?
Die vond ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal vrolijk van!
En nog een beetje aan het bijkomen dat mijn favo het geworden is. Meestal wordt mijn smaak niet zo erg gedeeld.
Net Johnny nog.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vond ik ook
Nu op Best24 trouwens het jaar 1987: Marga Bult
Ze zouden erbij moeten zetten uit welk land ze zelf komenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef MisterO het volgende:
Dear Holland, you provoke it to be last again and again! Do you get commission for every last place? From one of the best ESC countries to the worst. No one needs you in the contest, if you don t take it a bit more serious the next years! Funny songs are ok, but thats only stupid to send such a crap year by year! The Netherlands 0 points - i´m sorry!
This is just about the worst song I have ever heard. What has happened in Holland - years and years of such awful songs? Did they take ever songwriter outside and shoot them about ten years ago?
Die draaien ze hier in Zweden nog wel eens op de (publieke) radio. Dan doe ik hem altijd ff een tikkie harderquote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal vrolijk van!
En nog een beetje aan het bijkomen dat mijn favo het geworden is. Meestal wordt mijn smaak niet zo erg gedeeld.
En achter Marga staat Maxime Sanders aka Marjolein Keuning te faken op de keyboardsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We excel in sending crap. This year we'll send super crap.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef MisterO het volgende:
Heeft ze gezegd fuck dat commentaar? ;pquote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef iBenny het volgende:
Overigens vind ik dat Joan wel echt als indiaan móet, fuck dat jurycommentaar
Feli...ik 110quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef marcodej het volgende:
Oh ja, en ik heb 45,- gewonnen met deze winst.
De eerste winst is binnen voor nederland!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef marcodej het volgende:
Oh ja, en ik heb 45,- gewonnen met deze winst.
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
We excel in sending crap. This year we'll send super crap.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Cee het volgende:
Celine!Vous.... qui cherchez l'étoile...
Celine zag er toch echt kut uit toen al... en die avond zegt ze voor het eerst op de stok van haar manager te zijn gaan zitten... Rene Angelil waar ze nu nog mee getrouwd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Cee het volgende:
Celine!Vous.... qui cherchez l'étoile...
Oeh, dat ga ik even lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik was destijds zo jaloers op dat jurkje van haar.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Celine zag er toch echt kut uit toen al... en die avond zegt ze voor het eerst op de stok van haar manager te zijn gaan zitten... Rene Angelil waar ze nu nog mee getrouwd is
Ja, ik was te laat. Die odd daalde als een malle.quote:
Hmhm, al spreek ik liever over een ''vakjury''quote:Op zondag 26 februari 2012 23:08 schreef Arcee het volgende:
Wacht, op het songfestival telt vakjury nu ook weer mee, toch?
Genoeg landen met een vakjury met afwijkende smaakquote:Op zondag 26 februari 2012 23:08 schreef Arcee het volgende:
Wacht, op het songfestival telt vakjury nu ook weer mee, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |