Het bandje ook niet echt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Coupletten en refreintje waren ook niet best
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds helemaal te stuiteren op de bank
Zo blij als een kind
Ik had ook nog wel wat over het lied willen zeggen, maar eerlijk gezegd kan ik me dat totaal niet meer herinneren.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Daarom zeg ik ook: de act.
Nee, meneer de kennerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Juist. Het punt is ook niet of we hadden kunnen win en met 1 van deze liedtjes, maar of we met 1 van deze liedjes de finale hadden kunnen halen. Met dit liedtje is dat uitgesloten. Pearl en Ivan hadden een kans gehad om de finale te halen.
Het oostblok houdt van sexy. Als je de waslabels van de slipjes kunt lezen, dan is het daar pas goed.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het oostblok houdt over het algemeen meer van leuk gek dan van saai en standaard ja
Het was een goed liedje, maar de rest was helaas niet goed .....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had ook nog wel wat over het lied willen zeggen, maar eerlijk gezegd kan ik me dat totaal niet meer herinneren.
Het oostblok houdt helaas niet zo van 'donker'...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Het oostblok houdt van sexy. Als je de waslabels van de slipjes kunt lezen, dan is het daar pas goed.
Onze 'deskundige' Stacy heeft dat nog niet helemaal begrepen.
Geloof me.... ze houden van sexy... maar de chocolade kamelenteen van Rafaella was daar niet vrolijk ontvangenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Het oostblok houdt van sexy. Als je de waslabels van de slipjes kunt lezen, dan is het daar pas goed.
Onze 'deskundige' Stacy heeft dat nog niet helemaal begrepen.
ik ben voorquote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Cher- het volgende:
Naja, volgende keer Rinus en Romana dan maar. Nu we er toch al jaren een grapje van maken.
Hoe zat dat met die internationale mensen? Ben het alweer vergeten..quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef ranja het volgende:
Thuisstemmers lieten Joan van 11 naar ongeveer 36 gaan, dat is dus 25 van de 50 punten
Ivan ging van 20 naar ongeveer 29 dat is dus maar 9
Pearl van 19 naar 35 ofzo?
Thuisstemmers zijn in elk geval duidelijk geweest
En ze hadden een truttig achtergrondkoortje.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
En de boot vertrok te laat uit Volendam.
Die gingen voor Ivan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoe zat dat met die internationale mensen? Ben het alweer vergeten..
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Geloof me.... ze houden van sexy... maar de chocolade kamelenteen van Rafaella was daar niet vrolijk ontvangen
weet ik niet meer, maar die telden niet officieel meequote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe zat dat met die internationale mensen? Ben het alweer vergeten..
Oh, really? Cornald Maas is iig voor Joan en hij heeft er verstand van.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Cher- het volgende:
Grappig is wel dat iedereen zowaar (Twitter enzovoort) ''tegen'' de act van Joan is maar toch hebben de thuis stemmers op haar gestemd.
Wie is romana?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Cher- het volgende:
Naja, volgende keer Rinus en Romana dan maar. Nu we er toch al jaren een grapje van maken.
wie won erf ook alweer ooit voor estland, letland of litauwen ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Het oostblok houdt helaas niet zo van 'donker'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |