Vanwege de hoofdtooi en het feit dat het in je hoofd blijft hangen geef ik haar 60% kans.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
Wie denkt dat we eigenlijk winnen(kwalificatie hé)?
Ik denk dat we sinds 2005 nog nooit een betere kans hebben gehad dan dit jaar....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
Wie denkt dat we eigenlijk winnen(kwalificatie hé)?
Wie ik? Of Veenstra?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu komen de mensen die zeggen dat ze niet kijken, maar dat stiekem toch doen tevoorschijn.
Jammer.
Ik moet het hier mee eens zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we sinds 2005 nog nooit een betere kans hebben gehad dan dit jaar....
Nee ik zou het ook zo laten...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Fascination het volgende:
Ik vond dat er wel een leuk sfeertje hing bij het optreden van Joan, ik weet niet of ze daar nog veel aan moeten sleutelen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we sinds 2005 nog nooit een betere kans hebben gehad dan dit jaar....
twitter:Aschwin_Frank twitterde op zondag 26-02-2012 om 22:18:46Waarom sturen we Aliyah niet naar Bakoe? Zij is toch Holland's Got Talent? #songfestival #dtv reageer retweet
Minimaal die veren weg en Joan voorzien van leuke kleren. De rest mag, nee moet blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Fascination het volgende:
Ik vond dat er wel een leuk sfeertje hing bij het optreden van Joan, ik weet niet of ze daar nog veel aan moeten sleutelen.
Dat zeker.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
En dat ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijken Frank en Mirella te zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef lezzer het volgende:
Wat er nú op Sterren24 op is, dát moeten we gewoon sturen. Niks meer aan doen!
Nee dan is het goed.quote:
Ja, dat was Pearl en we hebben haar net weggegooid. Dom, dommer, domst...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Pearl was goed, maar zoooo 13-in-een-dozijn. We hebben ook Glennis Grace, Edsilia, Hind, e.v.a. hetzelfde zien doen.
Ivan: leuk liedje, verkeerde uitstraling. Te saai, ook 13-in-een-dozijn.
Joan viel op! Grappig liedje, nummer zit nog in mijn hoofd! En door haar outfit weet ik ZEKER dat aan het einde van de avond iedereen nog zegt: 'OJA DAT MEISJE MET DIE INDIANENOUTFIT!'![]()
Ik hoop dat ze zichzelf blijft en lekker die rare kleding aandoet op het songfestival, het past gewoon bij haar!
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch elk jaar?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we al zo vaak gedaan. Dat zou niets zijn geworden.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Ja, dat was Pearl en we hebben haar net weggegooid. Dom, dommer, domst...
We hebben het vaak genoeg geprobeerd met zo'n nummer en dat was ook niks.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Ja, dat was Pearl en we hebben haar net weggegooid. Dom, dommer, domst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |