Vanwege de hoofdtooi en het feit dat het in je hoofd blijft hangen geef ik haar 60% kans.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
Wie denkt dat we eigenlijk winnen(kwalificatie hé)?
Ik denk dat we sinds 2005 nog nooit een betere kans hebben gehad dan dit jaar....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
Wie denkt dat we eigenlijk winnen(kwalificatie hé)?
Wie ik? Of Veenstra?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu komen de mensen die zeggen dat ze niet kijken, maar dat stiekem toch doen tevoorschijn.
Jammer.
Ik moet het hier mee eens zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we sinds 2005 nog nooit een betere kans hebben gehad dan dit jaar....
Nee ik zou het ook zo laten...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Fascination het volgende:
Ik vond dat er wel een leuk sfeertje hing bij het optreden van Joan, ik weet niet of ze daar nog veel aan moeten sleutelen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we sinds 2005 nog nooit een betere kans hebben gehad dan dit jaar....
twitter:Aschwin_Frank twitterde op zondag 26-02-2012 om 22:18:46Waarom sturen we Aliyah niet naar Bakoe? Zij is toch Holland's Got Talent? #songfestival #dtv reageer retweet
Minimaal die veren weg en Joan voorzien van leuke kleren. De rest mag, nee moet blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Fascination het volgende:
Ik vond dat er wel een leuk sfeertje hing bij het optreden van Joan, ik weet niet of ze daar nog veel aan moeten sleutelen.
Dat zeker.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
En dat ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijken Frank en Mirella te zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef lezzer het volgende:
Wat er nú op Sterren24 op is, dát moeten we gewoon sturen. Niks meer aan doen!
Nee dan is het goed.quote:
Ja, dat was Pearl en we hebben haar net weggegooid. Dom, dommer, domst...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Pearl was goed, maar zoooo 13-in-een-dozijn. We hebben ook Glennis Grace, Edsilia, Hind, e.v.a. hetzelfde zien doen.
Ivan: leuk liedje, verkeerde uitstraling. Te saai, ook 13-in-een-dozijn.
Joan viel op! Grappig liedje, nummer zit nog in mijn hoofd! En door haar outfit weet ik ZEKER dat aan het einde van de avond iedereen nog zegt: 'OJA DAT MEISJE MET DIE INDIANENOUTFIT!'![]()
Ik hoop dat ze zichzelf blijft en lekker die rare kleding aandoet op het songfestival, het past gewoon bij haar!
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch elk jaar?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we al zo vaak gedaan. Dat zou niets zijn geworden.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Ja, dat was Pearl en we hebben haar net weggegooid. Dom, dommer, domst...
We hebben het vaak genoeg geprobeerd met zo'n nummer en dat was ook niks.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Sommige mensen wel misschien, misschien ook wel elk jaar andere mensen. Ik ben het er nu in elk geval wel mee eens.quote:
Pearl had een ballad van 13 in een dozijn... van de inzendingen uit onze halve finale heeft de hele Balkan al een ballad gekozen... lullig gezegd werkt de huidskleur van Pearl helaas ook niet overal even lekker mee... Pearl had het gewoon niet gehaaldquote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef Rob310 het volgende:
Eindelijk eens een act/liedje wat goed is.
Beste NSF sinds jaren maar het liedje van Joan was het enige wat me ook echt wat deed, ik ben fan![]()
Ook nu al internationale erkenning voor Joan: http://www.escforums.com/(...)an-You-and-Me/page65
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Rica het volgende:
Ik vond Pearl trouwens helemaal niet goed maar het ergste is dat die van haar en Ivan zo verschrikkelijke afgezaagde liedjes waren. Ugh.. Tenenkrommend. En die juryleden maar ouwehoeren over een keer iets anders sturen, out of the box... er staat een fokking indiaan met catchy volksliedje voor jullie neus!! En toch de saaie anderen kiezen. omg
Gelukkig eindelijk eens eentje die ik de beste vond erheen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pearl had een ballad van 13 in een dozijn... van de inzendingen uit onze halve finale heeft de hele Balkan al een ballad gekozen... lullig gezegd werkt de huidskleur van Pearl helaas ook niet overal even lekker mee... Pearl had het gewoon niet gehaald
Nee, dat nummer is toch wel een behoorlijk stukje beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef MaGNeT het volgende:
Doet me denken aan 2009:
Het springt eruit...
Ik niet hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch elk jaar?
Goede quote dit, in het buitenland snappen ze het ook.quote:This jury sucked. I mean, the general Dutch people are much more clever than them.
Ja, we gaan idd vooruit.quote:
Het oostblok houdt over het algemeen meer van leuk gek dan van saai en standaard jaquote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
De omvang en de veren van Joan wel, zeker.
Sieneke.quote:
Dat hadden ze juist nog gekker moeten maken met klompen, volendams kostuum enzo... ze werd verdomme al 11e in de televote toen, zo hoog zijn we niet meer gekomen de laatste 7 jaarquote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sieneke.Dat was toch eigenlijk wel briljant van ons.
Mooi. Ik vind het trouwens een leuk liedje en ze heeft een leuk gezicht.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het oostblok houdt over het algemeen meer van leuk gek dan van saai en standaard ja
De 3Js hadden het beste liedje, alleen de act was waardeloos.quote:
De zang ook...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De 3Js hadden het beste liedje, alleen de act was waardeloos.
En het vieze haarquote:
Coupletten en refreintje waren ook niet bestquote:
de taal ook. ze hadden het in het nederlands moeten doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De 3Js hadden het beste liedje, alleen de act was waardeloos.
Juist. Het punt is ook niet of we hadden kunnen win en met 1 van deze liedtjes, maar of we met 1 van deze liedjes de finale hadden kunnen halen. Met dit liedtje is dat uitgesloten. Pearl en Ivan hadden een kans gehad om de finale te halen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef pomtiedom het volgende:
Ik vond Ivan beter.
Nu sturen we een Amerikaans aandoend liedje naar een Eurovisie songfestival. Eigenlijk vond ik Joan nog wel het minste van de drie nummers. Ja, ze kan goed zingen maar ik was het nummer bij de tweede keer horen toch echt al beu.
Grappig ook trouwens; De Jury vond het het slechtst, de internationale Jury vond haar het slechtst en toch wordt ze de winnares. In dat licht kan ik maar twee redenen zien waarom dat het nummer won:
1) De kijkersstemmen zijn doorgestoken kaart.
2) Het Nederlandse volk zet het Eurovisie songfestival een hak.
Dat gezegd hebbende.... vond ik eigenlijk heel stiekem dat alle nummers songfestival onwaardig waren. Begrijp me niet fout; het waren geen slechte nummers. Ze zouden het zeer goed doen in de popcharts maar songfestival is toch net wat anders. Niet hoger of beter maar je verwacht eigenlijk andere muziek dan de gemiddelde 9 tot 5 werkvloer nummers.
quote:
Daarom zeg ik ook: de act.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |