De 3J's hadden gewoon als de 3J's moeten gaan, niet met al die poespas en achtergrondkoortjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ze hadden een truttig achtergrondkoortje.
Waren Edsillia en Ruth niet het meest succesvol voor Nederland van de laatste jaren?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
wie won erf ook alweer ooit voor estland, letland of litauwen ofzo?
die act met die gast van aruba ofzo
Dave nogwat? Voor Estland dacht ik, met die blonde.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waren Edsillia en Ruth niet het meest succesvol voor Nederland van de laatste jaren?
ah maas die ook elk jaar een dikke vinger in de pap had toen we ook de finale nooit haalden hequote:Op zondag 26 februari 2012 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, really? Cornald Maas is iig voor Joan en hij heeft er verstand van.
Dat was best een prima lied inderdaad, lekker voor op de radioquote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Dat lied van Ivan vond ik overigens wel de grote verrassing van de avond...
Ze hadden gewoon niet moeten gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De 3J's hadden gewoon als de 3J's moeten gaan, niet met al die poespas en achtergrondkoortjes.
Geluid was ook slecht gemengd, in het refrein galmde de 2 andere J's erdoorheen.
Maar dat waren a. steengoede nummers en b. zaten er toen nog lang zoveel oostblok landen niet bij het ESF.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waren Edsillia en Ruth niet het meest succesvol voor Nederland van de laatste jaren?
'Gemengd' is voor Nederland al een glorieuze prestatie!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Jojoke het volgende:
Gemengde reacties op het internationale blog
http://www.esctoday.com/news/read/18419
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
'Gemengd' is voor Nederland al een glorieuze prestatie!
Toen moesten volgens mij al die landen die op 'stan' eindigen nog uitgevonden wordenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
Goed lied zeker, maar die gast verkoopt zichzelf niet al te best.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Dat lied van Ivan vond ik overigens wel de grote verrassing van de avond...
Vooral dat eerste, ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dat waren a. steengoede nummers en b. zaten er toen nog lang zoveel oostblok landen niet bij het ESF.
22, 24 en 26 meiquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef Cher- het volgende:
Wanneer is het officiele festival eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |