Die blijft ontzettend mooiquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Rafaella heeft nu toch wel aan alle mogelijke talentenjachten mee gedaan waar ze aan mee kon doen zonder een carriere eraan over te houden... ik stel voor dat ze die outfit van vanavond gaat gebruiken voor een mooie carriereswitch... het is ook maar een kleine switch van de green room naar de red room
Zul je daar zien dat ze wegens gebrek aan belangstelling ook binnen drie weken de tent kan sluitenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Rafaella heeft nu toch wel aan alle mogelijke talentenjachten mee gedaan waar ze aan mee kon doen zonder een carriere eraan over te houden... ik stel voor dat ze die outfit van vanavond gaat gebruiken voor een mooie carriereswitch... het is ook maar een kleine switch van de green room naar de red room
Dat kwam ook vooral door Ali B en Carlo... maar gelukkig heeft het stempubliek hun mening net zo keihard doorgedruktquote:Op zondag 26 februari 2012 22:41 schreef Arcee het volgende:
Wat een stel apen in de vakjury om Joan de minste punten te geven.Joan
Leukste lied in tijden en niet kansloos.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zul je daar zien dat ze wegens gebrek aan belangstelling ook binnen drie weken de tent kan sluiten
De sites die ik heb bekeken tot nu toe anders wel hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef MisterO het volgende:
Op buitenlandse sites wordt niet bepaald positief gereageerd op het nummer
Wat ik op die link van Jojoke zie is het toch redelijk positief, maar men vindt allemaal dat de tooi wegmoet.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef MisterO het volgende:
Zonde, want we zijn wel weer een keer aan winne toe.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef MisterO het volgende:
Doe linkjes dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef MisterO het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat ziet. Het maakt wel duidelijk waarom hij zo populair is bij de koningin.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb sinds vanavond ook echt een niet meer te keren doodshekel aan Ali B.... daar hebben ze niet alleen zijn voorhuid bij weggesneden maar ook een deel van zijn hersenen
Met een 20e plaats in de finale ga ik al toeterend door de straten hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zonde, want we zijn wel weer een keer aan winne toe.
Volgens mij houden we dan weinig opvallends overquote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik op die link van Jojoke zie is het toch redelijk positief, maar men vindt allemaal dat de tooi wegmoet.
Misschien een goed teken, die keren dat 'we' hoog stonden bij de bookmakers werd de Nederlandse inzending uiteindelijk nog niet eens geschikt geacht om na afloop de hut schoon te maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef MisterO het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat ziet. Het maakt wel duidelijk waarom hij zo populair is bij de koningin.
Wat de rest van Europa in de vorm van dat hele vak met stoelen vond is je blijkbaar ontgaan...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat kwam ook vooral door Ali B en Carlo... maar gelukkig heeft het stempubliek hun mening net zo keihard doorgedrukt
Zie ik eigenlijk vooral positieve reacties. Volgens mij is de conclusie dat de tooi van het hoofd af moet en de rest precies zo moet blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
www.esctoday.com het artikel aanklikken en naar beneden scrollen voor de comments
Nee hoor, al jaren worden we afgezeken en staan we niet hoog bij de bookmakers. Alleen Glennis Grace, maar dat was ook een schande.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Misschien een goed teken, die keren dat 'we' hoog stonden bij de bookmakers werd de Nederlandse inzending uiteindelijk nog niet eens geschikt geacht om na afloop de hut schoon te maken.
Hahaha, dat is wel waar, ja. Samen met Engeland overigens.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef Cher- het volgende:
I swear The Netherlands is seriously the most uninteresting country in ESC, they always send crap entries I don't get them
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Met een 20e plaats in de finale ga ik al toeterend door de straten hoor.
die telden niet mee in de puntentelling.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef Sakit-Gede het volgende:
Wat de rest van Europa in de vorm van dat hele vak met stoelen vond is je blijkbaar ontgaan...
Tja, in Nederland wonen nu eenmaal maar een beperkt aantal muziekale mensen. De resultaten van de afgelopen jaren zijn wat dat betreft duidelijk. Als we in Baku met nul punten naar huis moeten, lees dit draadtje er dan nog maar eens op na.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef UltraR het volgende:
Grappig dat het -overgrote- deel van de FOK'ers enthousiast is over Joan, maar er een paar zuurpruimen tussen zitten die heel graag en vooral heel veel van zich willen laten horen.
Te weten: Sakit-Gede, Cher- en Madame_Paon.![]()
Anyway, dit is voor het eerst sinds 2003(!) dat ik zeg: heel misschien zijn we niet -volledig- kansloos voor een finaleplaats.
Mooi liedje... weer een bewijs dat Pearl kansloos was geweest... was de zoveelste ballad geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Jojoke het volgende:
Slovenië koos vanavond ook hun inzending en daar heet dit liedje gewonnen.
Die heeft dan ook andere kwaliteiten dan zangkwaliteiten....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Fascination het volgende:
De internationale jury ging ook helemaal voor Raf, maar ja.
nl kent haar al langdr en vindt haar een bitch, daarom stemmen ze niet op haar. In t buitenland kennen ze dr niet en zouden ze gewoon naar de act kijken en naar t liedje luisteren. Daarmee zouden we naarde finale gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Fascination het volgende:
De internationale jury ging ook helemaal voor Raf, maar ja.
Precies. Dit is een goede ballad, dat van Pearl was slappe hap.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi liedje... weer een bewijs dat Pearl kansloos was geweest... was de zoveelste ballad geweest
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef UltraR het volgende:
Grappig dat het -overgrote- deel van de FOK'ers enthousiast is over Joan, maar er een paar zuurpruimen tussen zitten die heel graag en vooral heel veel van zich willen laten horen.
Te weten: Sakit-Gede, Cher- en Madame_Paon.![]()
Anyway, dit is voor het eerst sinds 2003(!) dat ik zeg: heel misschien zijn we niet -volledig- kansloos voor een finaleplaats.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mooi. Ik vind het trouwens een leuk liedje en ze heeft een leuk gezicht.
Mooi bewijs dat in landen die jaar in jaar uit wel punten scoren gedacht wordt dat je met een ballad naar het songfestival moet.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi liedje... weer een bewijs dat Pearl kansloos was geweest... was de zoveelste ballad geweest
Ze is een blacky chan, daar stemmen niet veel op.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Die heeft dan ook andere kwaliteiten dan zangkwaliteiten....
Niet zo mijn smaak, maar de realiteit is dat die kwaliteiten ook zwaar tellen op het songfestival.
hopen dat een van de 2 het witte hoofddeksel afdoet, Joan of die achtergrondzangeres van deze...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Jojoke het volgende:
Slovenië koos vanavond ook hun inzending en daar heet dit liedje gewonnen.
Dat is toch meteen alquote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef OmniRocket het volgende:
Voor zover ik het kan verstaan:
Ik was 5 en jij was 3
En we dansten in de straat
Slovenie scoort anders ook altijd maar heel matig hoor... ze kwalificeerden zich de afgelopen jaren ook maar 2 keerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:53 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Mooi bewijs dat in landen die jaar in jaar uit wel punten scoren gedacht wordt dat je met een ballad naar het songfestival moet.
Klopt, dat heb ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef Digi_Djeff het volgende:
Lekker nummer, ik heb de vergelijking hier volgens mij al eerder voorbij zien komen, maar het nummer ''pakt'' mij op de zelfde manier als Fairytale uit 2009. Je hoort het, het is apart en tegelijkertijd heerlijk om naar te luisteren. Alleen het einde van het nummer mag van mij iets minder abrupt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |