Vreemd is goed, wmbquote:Op zondag 26 februari 2012 23:19 schreef Cher- het volgende:
Maarre, gaat ze nog wat aan de outfit doen of blijft het zo? Want de outfit is vreemd.
Zij bleken toch iets lesbisch met elkaar gedaan te hebben?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:21 schreef Cee het volgende:
Oh, dit nummer heb ik ze daarna nog LIVE omg omg op Ponypark Slagharen zien doen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij bleken toch iets lesbisch met elkaar gedaan te hebben?
Die is net geweest... dat was toch wel een van de beroerdste winnaars ooit hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
Is Rock me Baby al geweest? Daar heb ik de vinyl single nog van.
Geweldig! en mega spannendquote:
Ik zou het ook zo laten.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die outfit hoort bij haar act... dus lekker zo laten...
Godverdegodver, gemist terwijl ik m'n gezicht aan 't wassen was.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is net geweest... dat was toch wel een van de beroerdste winnaars ooit hoor
Ik heb ook duizend doden gestorven dankzij Ali en Carlo Bquote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig! en mega spannend
Bijna thuis dan wat uitgebreider verslag, nu nog via mobiel
Tof! Ben benieuwd naar je verslag.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het tof hebben gehad!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk stukje op je blog trouwens.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het tof hebben gehad!"Why me?" Dat vroeg Afrojack zich de hele avond ook af denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dit vond ik ook echt een geweldig liedje destijds... Wijs me de Wegquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Kennen jullie de mop over de ooms van Rafaella?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Ik moest hardop lachen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
door de jury heb ik voor het eerst van mijn leven gesmsd voor het eurovisie songfestival!!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook duizend doden gestorven dankzij Ali en Carlo B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |