Ik kan niet meer kijken want mijn laptop loopt steeds vastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Ah, een wat klassieke keuken. Die jij hebt gekozen vind ik wel de mooiste van de klassieke.
Ik houd zelf van iets strakker. Keuken 2 en 6.
Jawel, we hebben ooit een splitter gekocht zodat allebei onze computers nu aan 1 monitor staan. Maar mijn computer is zo mogelijk nog trager dan de laptopquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben ook geen desktop meer?
Man, wat ben ik ouderwets.![]()
Oh, gek. Ik bedoelde keuken 3.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog wel eenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig geen last van hierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Na de carnaval is het niet druk in de kroeg...
Een dorp verderop, 7 km is een katholieke enclave in refo landquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben blij voor je
Maar carnaval is in jou contreien waarschijnlijk vreemd...o
Ik ook, binnenkort koop ik weer een volledige PC.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Dat zal best.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal het wel rustig zijn daar vanavond...
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net terug van de supermarkt. Op de fiets daarheen gegaan, omdat dat handiger is bij het vervoeren van een leeg krat bier. Maar ik ben zo gewend dat ik daar lopend naartoe ga, dat ik pas halverwege de terugweg bedacht dat ik op de fiets was
Kolere, sterkte man, dat zijn dingen die je echt niet wilt meemakenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Baby 2 is overleden, woensdag begrafenis![]()
Sorry, niet zo in de stemming, weet niet wanneer ik weer online ben. Misschien vanavond
Hoe is dat incidentje met die melding van overlast nou afgelopen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paar uur geleden wakker geworden van mijn krijsende huisgenoten en kan nu met de beste wil van de wereld niet in slaap vallen
Stertke man, kutnieuws.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Sorry, niet zo in de stemming, weet niet wanneer ik weer online ben. Misschien vanavond
Wat vreselijk, Mark. Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Niet tofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
ik vond het zo lullig om in 1 post te zettenquote:
Foto?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:02 schreef Etcetera het volgende:
nieuwe tas gekocht en oorbelletjes van E. gekregen
Ik denk het laatstequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben oliebollen aan het bakken maar die dingen draaien niet uit zichzelf om. Doe ik mogelijk echt iets fout of ben ik gewoon te ongeduldig?
Het lijkt erop dat ik eerst te veel deeg gebruikte, waardoor ze niet rond genoeg waren. De vier die er nu inliggen zien er veelbelovend uitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk het laatsteof je beslag is niet goed gerezen oid.
Maar oliebollen?
Oliebollen, altijd goed!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik eerst te veel deeg gebruikte, waardoor ze niet rond genoeg waren. De vier die er nu inliggen zien er veelbelovend uit
En inderdaad, oliebollen in februari. Vandaag is mijn persoonlijke oud en nieuw, en toen ik vandaag een zak oliebollenmix spotte in de supermarkt leek het me wel een leuk idee dat te maken in plaats van de zoveelste appelkruimeltaart te halen
Merciquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oliebollen, altijd goed!
En alvast gefeliciteerd!!
quote:
Dat is wel de bedoeling. Anders kom ik nooit door die liters bier en massa's oliebollen heenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:04 schreef Soempie het volgende:
Haha, je persoonlijke O&N.Komen er vanavond ook mensen langs?
Tof! Heb je ook sterretjes in huis?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling. Anders kom ik nooit door die liters bier en massa's oliebollen heen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:12 schreef Soempie het volgende:
'De duurste!'![]()
LB, hoe staat het met de keuken?
Is het ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:13 schreef Soempie het volgende:
O, sinds gister kijken we Game of Thrones. Lijkt me tot nu toe wel een goede serie.
Helaas niet, bedacht het 'persoonlijke oud en nieuw' vanmiddag pas. Al zou ik nog naar de Action kunnen, geloof dat ik ze daar recentelijk nog heb gezien. Hmm....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof! Heb je ook sterretjes in huis?
Is het ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:13 schreef Soempie het volgende:
O, sinds gister kijken we Game of Thrones. Lijkt me tot nu toe wel een goede serie.
Jullie kennen het dus al. Loop weer lekker achter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het ook
Seizoen 2 zit midden in de opnames
Ik vraag me af wat dat ding links op de foto is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Vreemd, ketchup in je oliebollen. Alhoewel, lijkt me een typische HT-experiment
Ja ik kende de serie alquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie kennen het dus al. Loop weer lekker achter.Nog meer series die je goed vindt? Criminal Minds zijn we bijna bij namelijk en House sowieso ook...
Juist geen meidenserie, omdat Sven en ik samen kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:57 schreef Etcetera het volgende:
Als je iets meer een meidenserie wilt: Hart of Dixie vind ik erg leuken Once Upon A Time is ook goed.
Hij vindt het vast niet erg om naar Zoe Hart te kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juist geen meidenserie, omdat Sven en ik samen kijken.
'quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het resultaat van anderhalf uur bakken:
[ afbeelding ]
Ketchupopalles.nl!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Vreemd, ketchup in je oliebollen. Alhoewel, lijkt me een typische HT-experiment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het veelkleurige ding is een Adictaball Mini (leidt een balletje over een driedimensionaal parcours. Best tof, maar ook zeer frustrerend). Het witte pluizige ding is een Killer Rabbit van Monty Python & The Holy Grail.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dat ding links op de foto is.![]()
Oliebollen zien er goed uit, HT!
XXV!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
'
ze zien er goed uit Tim, hoe oud wordt je eigenlijk?
quote:
Klopt, maar je verstoorde mijn ULTRASOEMPquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had er nog speciaal snel een plaatje voor gemaakt en alles
Is dat die nieuwe serie over de eerste Deense vrouwelijke premier (en dan bedoel ik niet Helle Thorning-Schmidt)?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:58 schreef Soempie het volgende:
En The Borgias? Iemand daar al een mening over? Zag ik ook voorbij komen..
Sommige Pritt stiften ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net op vrij irritante wijze ontdekt dat er blijkbaar frisdrankdoppen bestaan die vrijwel exact dezelfde diameter hebben als een stofzuigerslang
Ah, een ervaringsdeskundigequote:
Nope...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:41 schreef Soempie het volgende:
Hebben ze nog iets tegen jou gezegd verder?
Dus de verhoudingen zijn nog wel goed? Of?quote:
Die waren nooit goedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus de verhoudingen zijn nog wel goed? Of?
Wat moet de rat doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Onze rat wil trouwens echt niet meewerken. Rat stuk
Oh.quote:
De rat moet op een hendeltje drukken om water te krijgen. Maar vooralsnog vind de rat het water nauwelijks interessantquote:
Dit huis is ook oorspronkelijk niet bedoeld voor vriendengroepen om in te wonen. Dit jaar is echter onsuccesvol een experimentele uitzondering gemaakt. De dean of housing heeft zijn excuses daar voor aangeboden, maar dat is wel mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh.Wel vervelend om dan met ze in een huis te wonen.
Ja kan er ook geen suikerwater van maken natuurlijk...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De rat moet op een hendeltje drukken om water te krijgen. Maar vooralsnog vind de rat het water nauwelijks interessantOokal is haar watergebruik ernstig gelimiteerd
cocaine water is nog effectiever. Maar nee, dat is helaas geen deel van het practicum. Zou het veel makkelijker makenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja kan er ook geen suikerwater van maken natuurlijk...
JBT, moet haast wel goed zijn, morgen eens luisterenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
En dan ter uwer vermaeck ende vertier, een zomerhit die zou moeten zijn:
Het is eigenlijk een klein beetje anders dan ik van ze gewend benquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
JBT, moet haast wel goed zijn, morgen eens luisteren
Ja was op een meet met C4quote:
Wat een monster op die laatste fotoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar ze is zo stinkend schattig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Wil je een foto zien van een monster met 1 rood oog?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een monster op die laatste foto.
Mijn grap, wat doe je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja. Spareribs waren goed! En daarna kon je ook goed gooien met de zakjes mayonaise
.
konster? ninja editquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:47 schreef wyccie het volgende:
Ik snap helemaal niks van de grap en het monster met het rode oog.
Etc zou 'm vast wel snappen. Die heeft een dirty mind.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:47 schreef wyccie het volgende:
Ik snap helemaal niks van de grap en het monster met het rode oog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil je een foto zien van een monster met 1 rood oog?
-edit- moet je wel ff de google ads uitzetten
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Etc zou 'm vast wel snappen. Die heeft een dirty mind.
Maargoed, hier dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Kijk, nog een dirty mind!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:54 schreef wyccie het volgende:
Dat is HAL, maar ik snap het nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
Oh.![]()
En de grap over de meet en het eten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Vrouwen, humor en grappen uitleggen...*kruipt in hoekje*
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, dat was ik allang vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat niet afgelopen donderdag?
Nee, want ik kwam misschien ook wat dom over.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
En nu komt het vast over alsof ik je een dom wicht vind![]()
Maar het was gewoon zo slecht dat ik niet dacht dat dat het kon zijn. En het kwam ook zo vanuit het niets, zo'n piemelgrap.
En ik ben nog wat van slag van het kijken naar Moon.![]()
Oh, ik dacht volgende week. Als het deze week was, waarom is hem het hemd niet van het lijf gevraagd?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat was ik allang vergeten.
Was dat niet afgelopen donderdag?
Goeie film he?quote:Nee, want ik kwam misschien ook wat dom over.![]()
Maar het was gewoon zo slecht dat ik niet dacht dat dat het kon zijn. En het kwam ook zo vanuit het niets, zo'n piemelgrap.
En ik ben nog wat van slag van het kijken naar Moon.![]()
Dan heb ik het dus verkeerd onthouden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Als het deze week was, waarom is hem het hemd niet van het lijf gevraagd?
Ja, maar ik had dit niet verwacht. Gewoon een spannende sci-fi, dacht ik. Maar toen Gerty een traan liet zien, moest ik ook huilen.quote:Goeie film he?
Of nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef wyccie het volgende:
Dan heb ik het dus verkeerd onthouden.
Aaawwquote:Ja, maar ik had dit niet verwacht. Gewoon een spannende sci-fi, dacht ik. Maar toen Gerty een traan liet zien, moest ik ook huilen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik heb dr niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ik denk deze. Geen nieuws is goed nieuws toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Oh, was het ABO meet?quote:
quote:Waar is je hemd???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
En red.quote:
Afgelopen donderdag. Met vervolg.quote:
Hier, heb je je hemd terugquote:
Yep.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier, heb je je hemd terug
Nice
Oh, laat even weten welke rij je dan gaat zitten. Dan gaan wij er wel achter zittenquote:Op zondag 26 februari 2012 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep.
Eens kijken of ze mee kan naar die wereld premiere van "john carter".
quote:Op zondag 26 februari 2012 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, laat even weten welke rij je dan gaat zitten. Dan gaan wij er wel achter zitten
Dus als je 2 Graucho Marx-en achter je ziet zitten...dat zijn wij.quote:
Is het erg als ik dan ergens anders ga zitten?quote:Op zondag 26 februari 2012 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als je 2 Graucho Marx-en achter je ziet zitten...dat zijn wij.
Nee hoor, dan hebben we alles al gezien wat we wilden zien.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het erg als ik dan ergens anders ga zitten?
quote:Op zondag 26 februari 2012 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, dan hebben we alles al gezien wat we wilden zien.
Ik vermoed in een barquote:
Ik ga zo ook maar eens maffen. Wel nodig na tig Guinness.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed in een bar
En ik ga zo naar bed.
Hè, bah!quote:Op zondag 26 februari 2012 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens maffen. Wel nodig na tig Guinness.
Uiteraardquote:
De wereld is soms zo oneerlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Hoezo dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 07:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit weekend zuigtOntspanningsgewijs dan
Beide avonden tot laat alleen aan schoolwerk gewerkt. Vanochtend en morgenochtend (eh dus zondagochtend voor mij) moet ik in het rattenlab zijn... En degene die hier vanavond zou komen slapen komt ook maar niet opdagenquote:
Oh da's niet de tofste bezigheid nee... Maar goed, moest toch gebeuren natuurlijk dus wat je gedaan hebt ben je weer vanafquote:Op zondag 26 februari 2012 09:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Beide avonden tot laat alleen aan schoolwerk gewerkt. Vanochtend en morgenochtend (eh dus zondagochtend voor mij) moet ik in het rattenlab zijn... En degene die hier vanavond zou komen slapen komt ook maar niet opdagen![]()
On the bright side heb ik wel heel wat werk gedaan gekregen.
ja op zich ook geen vervelend werk om te doen... Maar het had niet per se nu gehoeven; alleen twee avonden achtereen hebben (verschillende) vriendinnen me laten zitten en was er bar weinig gaande op campus...quote:Op zondag 26 februari 2012 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh da's niet de tofste bezigheid nee... Maar goed, moest toch gebeuren natuurlijk dus wat je gedaan hebt ben je weer vanaf
Om te kijken of het toch nog kan werken? Heel veel succes in elk geval.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo meteen met ex afgesproken om nog eens een stuk te gaan wandelen en nog eens te praten. Ben benieuwd hou het gaat, aan de ene kant kijk ik er wel naar uit maar zie er tegelijkertijd ook wel een beetje tegenop.
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:23 schreef Bart het volgende:
Misschien nog even tussen de lakens kruipen?
inderdaad een soort van afsluitend gesprek ja (en tussen de lakens staat zeker niet op het programma)quote:Op zondag 26 februari 2012 10:19 schreef Soempie het volgende:
Wordt het dan een soort ´afsluitend´ gesprek? Of weet je niet wat je kunt verwachten?
Ja, en tot nu toe bevalt het prima.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:12 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, heb je nu echt je facebook en je blog over Mattís verwijderd?
http://link.marktplaats.nl/534443515quote:De vloer is enigzins beschadigd binnenin de kast, wij hebben dit met zwarte tape afgeplakt waardoor het eigenlijk niet opvalt, ook omdat het in de binnenkant zit (zie foto 2)
Jawel hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:31 schreef B.ertha het volgende:
JammerKrijgen we hier dan wel af en toe updates?
Ik begrijp het ergens ook wel, daar niet van.
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef B.ertha het volgende:
Bwahaha:
[..]
http://link.marktplaats.nl/534443515
Leuk! Al wat ideeen?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een weekendje weg aan het zoeken
Je hebt goede oren.quote:
Wees blij dat je dan niet op de wc geslapen hebt en andersomquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef MaJo het volgende:
Feli Tim
Ik heb gisteren de halve dag op de wc gezeten en de andere helft in bed gelegen![]()
Blijkbaar iets verkeerds gegeten ofzo. En vandaag is het hier super warm
Zo douchen, nog even van het zonnetje genieten en dan weer terug naar Nederland
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wees blij dat je dan niet op de wc geslapen hebt en andersom
We zijn nu aan t kijken bij wat bungalowparkenquote:
Ik ken Gent zelf niet goed maar vond Brugge vroeger altijd erg leukquote:
Ik zeg: doen!quote:
Op de wc slapen klinkt zo slecht nog niet als je je bed hebt volgeschetenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wees blij dat je dan niet op de wc geslapen hebt en andersom
Die dikke boom in de voortuin gaat eraanquote:Op zondag 26 februari 2012 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat moet je in een rijtjeshuis met een kettingzaag
Goed gehoordquote:
Voor 1 boom zou ik er geen kopen maar hurenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die dikke boom in de voortuin gaat eraan![]()
Trouwens, mannen hebben helemaal geen excuus nodig om powertools te kopen
bronquote:De woordvoerder kon niet zeggen of het om legale of illegale exemplaren ging. De bezitter voldeed in elk geval niet aan de eisen om de pillen te mogen verhandelen.
''En zo'n hoeveelheid heb je niet voor privégebruik in je auto liggen'', lichtte de woordvoerder toe.
het is een flinke boom, en dan zijn er nog wat kleinere bomen die ook weg mogen. En dan zijn er altijd buren die ik kan helpenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Voor 1 boom zou ik er geen kopen maar huren
Dat vind ik tof van je Kano, dat je de AKQ SC bij je thuis uitnodigt voor een barbecuequote:
Waar mag jij heen?quote:
Werk ze dan maarquote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weekje of 3 Ierland, maar veel van het land ga ik niet zien
Komen we elkaar misschien nog tegen? Wij landen als alles goed gaat om kwart over 11quote:
Doe maar welquote:Op zondag 26 februari 2012 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet zeker of ik blij moet zijn met mijn eerste plaats![]()
een windpaaseiquote:Op zondag 26 februari 2012 19:44 schreef Etcetera het volgende:
Daar kan de praktisch lege schaal bij ons beneden over meepraten
Maar pas als je ze allemaal op hebt?quote:
Ja, en herkenbaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ken je dat gezegde: if you pay peanuts you'll get monkeys? Volgens mij betalen ze uitermate slecht op Schiphol....
Mijn beste vriendin en haar vriend werken daarquote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ken je dat gezegde: if you pay peanuts you'll get monkeys? Volgens mij betalen ze uitermate slecht op Schiphol....
Zijn het aapjes of slecht betaald?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin en haar vriend werken daar
Stuur die foto meteen naar (de opvolger van) Baantjer.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vandaag moet ik es vóór de camera ipv achter, voor het project van een klasgenootjeMijn perfecte dood uitbeelden
geen van beidenquote:
quote:
Curieuze hobby.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vandaag moet ik es vóór de camera ipv achter, voor het project van een klasgenootjeMijn perfecte dood uitbeelden
Emulatie van deze fotograaf:quote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Curieuze hobby.
Krijgen we het resultaat nog te zien?
Een huispak. Ik blijf het een vreemd concept vindenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een weekend zeg, ik heb echt veel gedaan! En toch ook lekker veel thuis geweest en in mn huispak rondgedweild
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Emulatie van deze fotograaf:
http://www.studiolacitta.it/English/Artists/IzimaKaoru.php
Nou ik niet hoor, ik ben fan van het conceptquote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een huispak. Ik blijf het een vreemd concept vinden
Hangt naast mn housepakquote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een huispak. Ik blijf het een vreemd concept vinden
Oh, in het engels vaak een track suit genoemd. Hoe slobberig dat ook kan zijn, soms is dat supersexy.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, ik ben fan van het conceptIs gewoon een sportbroek van H&M en een hoodie, en sloffen natuurlijk. Zit fijner dan rok + laarzen als ik in kleermakerszit op de bank wil kruipen :p
Mijn buurjongen noemde dat altijd huispakken, omdat zijn oma dat ook zo noemde. Maarja, die noemde onweer ook "weerlichten".quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hangt naast mn housepak
[ afbeelding ]
Mja, ik voel me er nou niet heel sexy inquote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, in het engels vaak een track suit genoemd. Hoe slobberig dat ook kan zijn, soms is dat supersexy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |