Dat lijkt me niet te kloppen. Dat is een verschil van 5 cent terwijl de dollar maar 2 cent gezakt is sinds gisteren(op dit moment dan).quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:46 schreef MadMaster het volgende:
GVD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg vandaag nog maar $1,29 voor ¤1, terwijl de koers gisteren nog op $1,36 stond bij het GWK.
Fijn dat ze gisteren niet voldoende voorraad haden...
In eerste instantie niet maar nu welquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht jij eerst ook dat dat linker armpje met poppetje wat anders was?
Zie de koerslijst op de website van GWK.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet te kloppen. Dat is een verschil van 5 cent terwijl de dollar maar 2 cent gezakt is sinds gisteren(op dit moment dan).
Zien!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:
heb een toffe tas gezien en zit me nu te bedenken of ik hem zal bestellen.
Ik bedoel te zeggen dat je vandaag per euro 3 dollarcent MEER zou moeten krijgen..niet 5 cent minder.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de koerslijst op de website van GWK.
GWK mag natuurlijk vragen wat ze willen, take it or leave it...
Maar ik ga zo ¤2000 omzetten in dollars, dus we zullen zien...
Het was al een dure maand zei jequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:
heb een toffe tas gezien en zit me nu te bedenken of ik hem zal bestellen.
Deze inderdaad, maar maandag krijg ik weer loon.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was al een dure maand zei je
Voorlopig heb ik helemaal geen dollars, de verkoop van tickets voor Anouk in de HMH is om 12.00 uur begonnen en er staat een rij van hier tot Tokyo voor de GWK. Geen zin om te wachten, dus weer rechtsomkeerts gemaakt...quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat je vandaag per euro 3 dollarcent MEER zou moeten krijgen..niet 5 cent minder.
Ik ben er klaar mee...quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
MM, veel plezier ermee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar. Ik denk dat hij het liefst heeft dat ik met een kipling tas loop ofzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef wyccie het volgende:
Vindt hij 'm echt zo lelijk? Ik vind het wel een leuke tas. De leukste die er bij staat.
quote:Valuta:Amerika - dollar
U verkoopt 1,5131
U koopt 1,2989
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
MM, veel plezier ermee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat is echt absurd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef iamredleader het volgende:
Van de website van het GWK
[..]da's geen normale marge meer...
Lekker een dagje wachtenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik helemaal geen dollars, de verkoop van tickets voor Anouk in de HMH is om 12.00 uur begonnen en er staat een rij van hier tot Tokyo voor de GWK. Geen zin om te wachten, dus weer rechtsomkeerts gemaakt...
Op de middelbare school had ik twee Kipling-tassen. Geel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef Soempie het volgende:
Blijkbaar. Ik denk dat hij het liefst heeft dat ik met een kipling tas loop ofzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |