Dat lijkt me niet te kloppen. Dat is een verschil van 5 cent terwijl de dollar maar 2 cent gezakt is sinds gisteren(op dit moment dan).quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:46 schreef MadMaster het volgende:
GVD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg vandaag nog maar $1,29 voor ¤1, terwijl de koers gisteren nog op $1,36 stond bij het GWK.
Fijn dat ze gisteren niet voldoende voorraad haden...
In eerste instantie niet maar nu welquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht jij eerst ook dat dat linker armpje met poppetje wat anders was?
Zie de koerslijst op de website van GWK.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet te kloppen. Dat is een verschil van 5 cent terwijl de dollar maar 2 cent gezakt is sinds gisteren(op dit moment dan).
Zien!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:
heb een toffe tas gezien en zit me nu te bedenken of ik hem zal bestellen.
Ik bedoel te zeggen dat je vandaag per euro 3 dollarcent MEER zou moeten krijgen..niet 5 cent minder.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de koerslijst op de website van GWK.
GWK mag natuurlijk vragen wat ze willen, take it or leave it...
Maar ik ga zo ¤2000 omzetten in dollars, dus we zullen zien...
Het was al een dure maand zei jequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:
heb een toffe tas gezien en zit me nu te bedenken of ik hem zal bestellen.
Deze inderdaad, maar maandag krijg ik weer loon.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was al een dure maand zei je
Voorlopig heb ik helemaal geen dollars, de verkoop van tickets voor Anouk in de HMH is om 12.00 uur begonnen en er staat een rij van hier tot Tokyo voor de GWK. Geen zin om te wachten, dus weer rechtsomkeerts gemaakt...quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat je vandaag per euro 3 dollarcent MEER zou moeten krijgen..niet 5 cent minder.
Ik ben er klaar mee...quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
MM, veel plezier ermee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar. Ik denk dat hij het liefst heeft dat ik met een kipling tas loop ofzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef wyccie het volgende:
Vindt hij 'm echt zo lelijk? Ik vind het wel een leuke tas. De leukste die er bij staat.
quote:Valuta:Amerika - dollar
U verkoopt 1,5131
U koopt 1,2989
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
MM, veel plezier ermee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat is echt absurd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef iamredleader het volgende:
Van de website van het GWK
[..]da's geen normale marge meer...
Lekker een dagje wachtenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik helemaal geen dollars, de verkoop van tickets voor Anouk in de HMH is om 12.00 uur begonnen en er staat een rij van hier tot Tokyo voor de GWK. Geen zin om te wachten, dus weer rechtsomkeerts gemaakt...
Op de middelbare school had ik twee Kipling-tassen. Geel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef Soempie het volgende:
Blijkbaar. Ik denk dat hij het liefst heeft dat ik met een kipling tas loop ofzo.![]()
Ik had een zwarte schoudertas van H&M, maar die is gescheurd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op de middelbare school had ik twee Kipling-tassen. Geel.![]()
![]()
![]()
Voor mijn studie heb ik nu een Crumpler.
En de rest van de tassen zijn gekregen, en voornameijk van de H&M.
Ja, waar?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:18 schreef MaJo het volgende:
nem: we worden om 12 uur verwacht.
Same here, ik heb een verjaardag die best tot 05:00 kan durenquote:Dat wordt nog best een missie aangezien ik morgen ga stappen![]()
Heb je betere alternatieven?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef iamredleader het volgende:
Van de website van het GWK
[..]da's geen normale marge meer...
Juist cool zo'n docent!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:18 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net les gehad van een soort dictatorhij loopt rond met een stuk waarmee hij mensen aanwijst en op de tafel slaat om zijn punt te maken
hij heeft ook meegedeeld dat als je het boek niet bij je hebt je de les moet verlaten... Hij legt wel goed uit maar is echt eng
nu is deze werkgroep niet verplicht voor mij dus twijfel of ik het wel wil volgen
nem: we worden om 12 uur verwacht. Dat wordt nog best een missie aangezien ik morgen ga stappen![]()
Grappig, ik vind Crumplers veels te verwijfdquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had een zwarte schoudertas van H&M, maar die is gescheurd.Nu een paarse schoudertas van Eastpak, maar daar voel ik me echt zo'n scholier mee. Heb ook nog een Crumpler, maar die vind ik gewoon niet meer mooi. Veel te jongens-achtig.
Waarom? Met zo'n baggerkoers? En wat geeft je eigen bank? Ik zou het echt niet doen vandaagquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..], ik ga zo meteen nog wel een keer, als de regen opgehouden is...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:18 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net les gehad van een soort dictatorhij loopt rond met een stuk waarmee hij mensen aanwijst en op de tafel slaat om zijn punt te maken
hij heeft ook meegedeeld dat als je het boek niet bij je hebt je de les moet verlaten... Hij legt wel goed uit maar is echt eng
nu is deze werkgroep niet verplicht voor mij dus twijfel of ik het wel wil volgen
www.buienradar.nl en het ziet er niet mooi uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..], ik ga zo meteen nog wel een keer, als de regen opgehouden is...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:21 schreef Irien het volgende:
Juist cool zo'n docent!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Marvin: I've been talking to the main computer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Severus Snape, gespeeld door de altijd goede Alan Rickman. Hij is echt fantastisch is the Hitchhiker's guide, als Marvin
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Severus Snape, gespeeld door de altijd goede Alan Rickman. Hij is echt fantastisch is the Hitchhiker's guide, als Marvin
Ik zat net ook op IMDB te lezenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:31 schreef Irien het volgende:
[..]
Marvin: I've been talking to the main computer.
Arthur: And?
Marvin: It hates me.
Voor jongens te verwijfd en voor meisjes te jongensachtig.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig, ik vind Crumplers veels te verwijfd
Eigen bank?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Met zo'n baggerkoers? En wat geeft je eigen bank? Ik zou het echt niet doen vandaag
Wie zit er nou bij de Postbank?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigen bank?
Heb ik die nog? Kom nooit bij de Postbank...
Dude!!! Dat karakter is een tijdloze klassieker! Daar torn je niet aan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik vond het hele karakter slecht!
Ja, in het boek ja! Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:38 schreef Irien het volgende:
[..]
Dude!!! Dat karakter is een tijdloze klassieker! Daar torn je niet aan.
Ik, vanwege hypotheek en zo...quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zit er nou bij de Postbank?
Bij de Rabo afgelopen dinsdag 1.41(ik $ verkopen) gehad. Nou, dat kan kloppen.
Open je toch een Raborekeningetje erbij voor de vakanties?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik, vanwege hypotheek en zo...
Ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik, vanwege hypotheek en zo...
Dat kan, maar normaal gesproken hou ik me niet zo bezig met de 'gewone' rekeningen, alleen de beleggings-rekening ben ik wat intensiever mee bezig...quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Open je toch een Raborekeningetje erbij voor de vakanties?
Niet mee eens, de versie in de film vond ik precies goed passen. En dan die stemquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, in het boek ja! Dat is precies wat ik bedoel.
Maar misschien komt het wel omdat ik hem voorstel als een Bender van Futurama. Heel Futurama ruikt naar the Guide.
Deze versie uit de film vond ik ronduit beschamend.
En, wat voor cijfers had je toen? Altijd leuk om weer te zien, oude rapportenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader duwt mij net een rapport uit 2 Atheneum in mijn handen. Uit het huis gered
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, maar normaal gesproken hou ik me niet zo bezig met de 'gewone' rekeningen, alleen de beleggings-rekening ben ik wat intensiever mee bezig...
Ben wat dat betreft vrij lui...
Dan zie je er uit alsof je net uit bad komt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
Nem, de precieze plek hoor je nog. Dat zet ik niet op internetGaat nog leuk worden met onze zatte koppen
![]()
Irien, als ie nou sexy was ok. Maar hij is eng. Snape vind ik wel sexy![]()
bleh ik moet zo werken en het regentKom ik daar aan als een verzopen kat
Dat snap ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
Nem, de precieze plek hoor je nog. Dat zet ik niet op internet
Nou, als het een beetje meezit ben ik dan nog zat. Dat vind ik niet erg. Het wordt pas erg als het met een kater isquote:Gaat nog leuk worden met onze zatte koppen![]()
Ja maar je ruikt als een hond die net uit de sloot klimt met die regen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef Irien het volgende:
[..]
Dan zie je er uit alsof je net uit bad komt!
Ik heb hier nog een rapport van mijn basisschool, gevonden bij de verhuizing.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader duwt mij net een rapport uit 2 Atheneum in mijn handen. Uit het huis gered
Ik vind Rickman wel sexy.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
als ie nou sexy was ok. Maar hij is eng. Snape vind ik wel sexy![]()
Oh, jammer, anders waren MM en ik vast langsgekomen voor een meetquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
Nem, de precieze plek hoor je nog. Dat zet ik niet op internetGaat nog leuk worden met onze zatte koppen
![]()
Snape sexy?quote:Irien, als ie nou sexy was ok. Maar hij is eng. Snape vind ik wel sexy![]()
quote:bleh ik moet zo werken en het regentKom ik daar aan als een verzopen kat
Is dat die befaamde wet-look?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef Irien het volgende:
Dan zie je er uit alsof je net uit bad komt!
Meestal fluctueren de koersen niet zo als momenteel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat begrijp ik
Maar je ziet het nu...als je een paar keer reist scheelt het je en hoop geld.
Waarom wel? Omdat ze sponsor van Ajax waren?quote:Waarom zit jij als Ajacied eigenlijk niet bij de ABN-AMRO? Toch niet omdat daar deels ROTTERDAM in zit he?
Ja ik ben ook blij dat het mijn 4 VWO lijst niet isquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hier nog een rapport van mijn basisschool, gevonden bij de verhuizing.![]()
Ik had toen vet goede cijfers, en nu.....![]()
In 1 jaar 3 rapporten dus 3 cijfers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat voor cijfers had je toen? Altijd leuk om weer te zien oude rapporten
Hoe kom je daar nou bij? Atheneum = VWO = zelfde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:56 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, het vak Verzorging.
Je hebt Latijn gehad, dat is dan geen Atheneum. Wat een mooie lijst!
Die ben ik kwijt maar dat was ook een mooie lijstquote:Ik ga even een scan maken van mijn rapport van groep 8.
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |