Open je toch een Raborekeningetje erbij voor de vakanties?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik, vanwege hypotheek en zo...
Ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik, vanwege hypotheek en zo...
Dat kan, maar normaal gesproken hou ik me niet zo bezig met de 'gewone' rekeningen, alleen de beleggings-rekening ben ik wat intensiever mee bezig...quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Open je toch een Raborekeningetje erbij voor de vakanties?
Niet mee eens, de versie in de film vond ik precies goed passen. En dan die stemquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, in het boek ja! Dat is precies wat ik bedoel.
Maar misschien komt het wel omdat ik hem voorstel als een Bender van Futurama. Heel Futurama ruikt naar the Guide.
Deze versie uit de film vond ik ronduit beschamend.
En, wat voor cijfers had je toen? Altijd leuk om weer te zien, oude rapportenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader duwt mij net een rapport uit 2 Atheneum in mijn handen. Uit het huis gered
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, maar normaal gesproken hou ik me niet zo bezig met de 'gewone' rekeningen, alleen de beleggings-rekening ben ik wat intensiever mee bezig...
Ben wat dat betreft vrij lui...
Dan zie je er uit alsof je net uit bad komt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
Nem, de precieze plek hoor je nog. Dat zet ik niet op internetGaat nog leuk worden met onze zatte koppen
![]()
Irien, als ie nou sexy was ok. Maar hij is eng. Snape vind ik wel sexy![]()
bleh ik moet zo werken en het regentKom ik daar aan als een verzopen kat
Dat snap ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
Nem, de precieze plek hoor je nog. Dat zet ik niet op internet
Nou, als het een beetje meezit ben ik dan nog zat. Dat vind ik niet erg. Het wordt pas erg als het met een kater isquote:Gaat nog leuk worden met onze zatte koppen![]()
Ja maar je ruikt als een hond die net uit de sloot klimt met die regen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef Irien het volgende:
[..]
Dan zie je er uit alsof je net uit bad komt!
Ik heb hier nog een rapport van mijn basisschool, gevonden bij de verhuizing.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader duwt mij net een rapport uit 2 Atheneum in mijn handen. Uit het huis gered
Ik vind Rickman wel sexy.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
als ie nou sexy was ok. Maar hij is eng. Snape vind ik wel sexy![]()
Oh, jammer, anders waren MM en ik vast langsgekomen voor een meetquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
Nem, de precieze plek hoor je nog. Dat zet ik niet op internetGaat nog leuk worden met onze zatte koppen
![]()
Snape sexy?quote:Irien, als ie nou sexy was ok. Maar hij is eng. Snape vind ik wel sexy![]()
quote:bleh ik moet zo werken en het regentKom ik daar aan als een verzopen kat
Is dat die befaamde wet-look?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef Irien het volgende:
Dan zie je er uit alsof je net uit bad komt!
Meestal fluctueren de koersen niet zo als momenteel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat begrijp ik
Maar je ziet het nu...als je een paar keer reist scheelt het je en hoop geld.
Waarom wel? Omdat ze sponsor van Ajax waren?quote:Waarom zit jij als Ajacied eigenlijk niet bij de ABN-AMRO? Toch niet omdat daar deels ROTTERDAM in zit he?
Ja ik ben ook blij dat het mijn 4 VWO lijst niet isquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hier nog een rapport van mijn basisschool, gevonden bij de verhuizing.![]()
Ik had toen vet goede cijfers, en nu.....![]()
In 1 jaar 3 rapporten dus 3 cijfers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat voor cijfers had je toen? Altijd leuk om weer te zien oude rapporten
Hoe kom je daar nou bij? Atheneum = VWO = zelfde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:56 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, het vak Verzorging.
Je hebt Latijn gehad, dat is dan geen Atheneum. Wat een mooie lijst!
Die ben ik kwijt maar dat was ook een mooie lijstquote:Ik ga even een scan maken van mijn rapport van groep 8.
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |