En toen klapte je tegen een boom?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:26 schreef Biogarde het volgende:
Viel me van de week op in de auto toen ik ze zat weg te snaaien
Ja. Keihard. Je moeder zat naast me en ik werd afgeleid door haar handen in m'n kruis.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En toen klapte je tegen een boom?
Kersen is m'n favoquote:
Ja..quote:Op zondag 26 februari 2012 01:24 schreef Biogarde het volgende:
Ben ik de enige, of liggen al die poppetjes op de verpakking elkaar te beffen/seksen?
Dus als ze seksen, dan krijg je al die (gemengde) smaken?quote:
Zo man, daar heb je me tuk. Wat hilarisch, een moeder-opmerking, in 2012!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja. Keihard. Je moeder zat naast me en ik werd afgeleid door haar handen in m'n kruis.
Heb je haar vieze plaatjes laten zien?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja. Keihard. Je moeder zat naast me en ik werd afgeleid door haar handen in m'n kruis.
Is het niet enig?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus als ze seksen, dan krijg je al die (gemengde) smaken?
Nee, verkapt/onverkapt doodwensen is lekker up-to-datequote:Op zondag 26 februari 2012 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo man, daar heb je me tuk. Wat hilarisch, een moeder-opmerking, in 2012!
Het was geen doodsverwensing, interpretatie is ook niet meer in merk ik al. Jij zit in je auto naar verpakkingen van snoepjes te kijken, ik vraag me alleen maar af of je niet beter op de weg kan letten in plaats van snoepjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, verkapt/onverkapt doodwensen is lekker up-to-date
Ja, zo kun je 'm ook invullen. Maar met een beetje common sense kon je niet bedenken dat ik niet op een boom/vangrail/whatever ben geklapt? Want anders had ik een ander soort topic geopend?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was geen doodsverwensing, interpretatie is ook niet meer in merk ik al. Jij zit in je auto naar verpakkingen van snoepjes te kijken, ik vraag me alleen maar af of je niet beter op de weg kan letten in plaats van snoepjes.
Tenzij meisjes, die welquote:Op zondag 26 februari 2012 01:37 schreef Biogarde het volgende:
Je lult me niet klem maat, niemand. Nooit niet.
Zure pruimen..quote:Op zondag 26 februari 2012 01:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus als ze seksen, dan krijg je al die (gemengde) smaken?
Ik probeer dan ook geen mod klem te lullen, voor je het weet heb je weer een ban aan je broek. Ook weer zoiets.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, zo kun je 'm ook invullen. Maar met een beetje common sense kon je niet bedenken dat ik niet op een boom/vangrail/whatever ben geklapt? Want anders had ik een ander soort topic geopend?
Maar geen paniek, ik trek m'n opmerking terug als je daadwerkelijk bedoelde wat je bedoelde
Je lult me niet klem maat, niemand. Nooit niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |