Ik kan niet meer kijken want mijn laptop loopt steeds vastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Ah, een wat klassieke keuken. Die jij hebt gekozen vind ik wel de mooiste van de klassieke.
Ik houd zelf van iets strakker. Keuken 2 en 6.
Jawel, we hebben ooit een splitter gekocht zodat allebei onze computers nu aan 1 monitor staan. Maar mijn computer is zo mogelijk nog trager dan de laptopquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben ook geen desktop meer?
Man, wat ben ik ouderwets.![]()
Oh, gek. Ik bedoelde keuken 3.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog wel eenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig geen last van hierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Na de carnaval is het niet druk in de kroeg...
Een dorp verderop, 7 km is een katholieke enclave in refo landquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben blij voor je
Maar carnaval is in jou contreien waarschijnlijk vreemd...o
Ik ook, binnenkort koop ik weer een volledige PC.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Dat zal best.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal het wel rustig zijn daar vanavond...
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net terug van de supermarkt. Op de fiets daarheen gegaan, omdat dat handiger is bij het vervoeren van een leeg krat bier. Maar ik ben zo gewend dat ik daar lopend naartoe ga, dat ik pas halverwege de terugweg bedacht dat ik op de fiets was
Kolere, sterkte man, dat zijn dingen die je echt niet wilt meemakenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Baby 2 is overleden, woensdag begrafenis![]()
Sorry, niet zo in de stemming, weet niet wanneer ik weer online ben. Misschien vanavond
Hoe is dat incidentje met die melding van overlast nou afgelopen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paar uur geleden wakker geworden van mijn krijsende huisgenoten en kan nu met de beste wil van de wereld niet in slaap vallen
Stertke man, kutnieuws.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Sorry, niet zo in de stemming, weet niet wanneer ik weer online ben. Misschien vanavond
Wat vreselijk, Mark. Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Niet tofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |