Ik kan niet meer kijken want mijn laptop loopt steeds vastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Ah, een wat klassieke keuken. Die jij hebt gekozen vind ik wel de mooiste van de klassieke.
Ik houd zelf van iets strakker. Keuken 2 en 6.
Jawel, we hebben ooit een splitter gekocht zodat allebei onze computers nu aan 1 monitor staan. Maar mijn computer is zo mogelijk nog trager dan de laptopquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben ook geen desktop meer?
Man, wat ben ik ouderwets.![]()
Oh, gek. Ik bedoelde keuken 3.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog wel eenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig geen last van hierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Na de carnaval is het niet druk in de kroeg...
Een dorp verderop, 7 km is een katholieke enclave in refo landquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben blij voor je
Maar carnaval is in jou contreien waarschijnlijk vreemd...o
Ik ook, binnenkort koop ik weer een volledige PC.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef wyccie het volgende:
Dat zal best.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal het wel rustig zijn daar vanavond...
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net terug van de supermarkt. Op de fiets daarheen gegaan, omdat dat handiger is bij het vervoeren van een leeg krat bier. Maar ik ben zo gewend dat ik daar lopend naartoe ga, dat ik pas halverwege de terugweg bedacht dat ik op de fiets was
Kolere, sterkte man, dat zijn dingen die je echt niet wilt meemakenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Baby 2 is overleden, woensdag begrafenis![]()
Sorry, niet zo in de stemming, weet niet wanneer ik weer online ben. Misschien vanavond
Hoe is dat incidentje met die melding van overlast nou afgelopen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paar uur geleden wakker geworden van mijn krijsende huisgenoten en kan nu met de beste wil van de wereld niet in slaap vallen
Stertke man, kutnieuws.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Sorry, niet zo in de stemming, weet niet wanneer ik weer online ben. Misschien vanavond
Wat vreselijk, Mark. Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
Niet tofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Mark het volgende:
ik vond het zo lullig om in 1 post te zettenquote:
Foto?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:02 schreef Etcetera het volgende:
nieuwe tas gekocht en oorbelletjes van E. gekregen
Ik denk het laatstequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben oliebollen aan het bakken maar die dingen draaien niet uit zichzelf om. Doe ik mogelijk echt iets fout of ben ik gewoon te ongeduldig?
Het lijkt erop dat ik eerst te veel deeg gebruikte, waardoor ze niet rond genoeg waren. De vier die er nu inliggen zien er veelbelovend uitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk het laatsteof je beslag is niet goed gerezen oid.
Maar oliebollen?
Oliebollen, altijd goed!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik eerst te veel deeg gebruikte, waardoor ze niet rond genoeg waren. De vier die er nu inliggen zien er veelbelovend uit
En inderdaad, oliebollen in februari. Vandaag is mijn persoonlijke oud en nieuw, en toen ik vandaag een zak oliebollenmix spotte in de supermarkt leek het me wel een leuk idee dat te maken in plaats van de zoveelste appelkruimeltaart te halen
Merciquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oliebollen, altijd goed!
En alvast gefeliciteerd!!
quote:
Dat is wel de bedoeling. Anders kom ik nooit door die liters bier en massa's oliebollen heenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:04 schreef Soempie het volgende:
Haha, je persoonlijke O&N.Komen er vanavond ook mensen langs?
Tof! Heb je ook sterretjes in huis?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling. Anders kom ik nooit door die liters bier en massa's oliebollen heen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:12 schreef Soempie het volgende:
'De duurste!'![]()
LB, hoe staat het met de keuken?
Is het ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:13 schreef Soempie het volgende:
O, sinds gister kijken we Game of Thrones. Lijkt me tot nu toe wel een goede serie.
Helaas niet, bedacht het 'persoonlijke oud en nieuw' vanmiddag pas. Al zou ik nog naar de Action kunnen, geloof dat ik ze daar recentelijk nog heb gezien. Hmm....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof! Heb je ook sterretjes in huis?
Is het ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:13 schreef Soempie het volgende:
O, sinds gister kijken we Game of Thrones. Lijkt me tot nu toe wel een goede serie.
Jullie kennen het dus al. Loop weer lekker achter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het ook
Seizoen 2 zit midden in de opnames
Ik vraag me af wat dat ding links op de foto is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Vreemd, ketchup in je oliebollen. Alhoewel, lijkt me een typische HT-experiment
Ja ik kende de serie alquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie kennen het dus al. Loop weer lekker achter.Nog meer series die je goed vindt? Criminal Minds zijn we bijna bij namelijk en House sowieso ook...
Juist geen meidenserie, omdat Sven en ik samen kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:57 schreef Etcetera het volgende:
Als je iets meer een meidenserie wilt: Hart of Dixie vind ik erg leuken Once Upon A Time is ook goed.
Hij vindt het vast niet erg om naar Zoe Hart te kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juist geen meidenserie, omdat Sven en ik samen kijken.
'quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het resultaat van anderhalf uur bakken:
[ afbeelding ]
Ketchupopalles.nl!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Vreemd, ketchup in je oliebollen. Alhoewel, lijkt me een typische HT-experiment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het veelkleurige ding is een Adictaball Mini (leidt een balletje over een driedimensionaal parcours. Best tof, maar ook zeer frustrerend). Het witte pluizige ding is een Killer Rabbit van Monty Python & The Holy Grail.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dat ding links op de foto is.![]()
Oliebollen zien er goed uit, HT!
XXV!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
'
ze zien er goed uit Tim, hoe oud wordt je eigenlijk?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |