Yepquote:Op zondag 5 februari 2012 19:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, nieuw topic met hopelijk veel centjes voor LadyBlack
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:39 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:39 schreef iamredleader het volgende:
Goed geregeldquote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep
Krijgen jullie nog geld van de belastingdienst? Ik welMoet nog even berekenen hoeveel
Ik zag pas één of ander kookprogramma. Ik denk "Wie is de chef". En daar had iemand het over basilicum en nog één of ander kruid. Een andere kandidaat zei: "ja ik denk dat ik dat wel binnen kan houden. Ik heb het nooit op maar het klinkt lekker"quote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Ik zit I Used to be Fat te kijken op MTV. Echt zo vreemd, die jongen (van 18) eet voor het eerst in zijn leven spinazie![]()
Ik wil best geloven dat dat zeer doetquote:Op zondag 5 februari 2012 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goed geregeld
Ik heb tot nu toe alleen nog maar een dikke smak terug moeten betalen de afgelopen 2 jaar![]()
Het is dus niet handig om bruto uitbetaald te krijgen als je denkt dat je minder verdient dan de belastingvrije voet, als die niet meer bestaat (oid)
Ik snap je vraag nietquote:
Geen idee, eigenlijk hoop ik dat we met de voorlopige teruggaaf over 2011 goed in de buurt zaten. De voorlopige teruggaaf 2012 moet ik nog wel regelenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef MaJo het volgende:
Krijgen jullie nog geld van de belastingdienst? Ik welMoet nog even berekenen hoeveel
Oeh dat is wel zuurquote:Op zondag 5 februari 2012 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goed geregeld
Ik heb tot nu toe alleen nog maar een dikke smak terug moeten betalen de afgelopen 2 jaar![]()
Het is dus niet handig om bruto uitbetaald te krijgen als je denkt dat je minder verdient dan de belastingvrije voet, als die niet meer bestaat (oid)
Dat is echt ernstigquote:Op zondag 5 februari 2012 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag pas één of ander kookprogramma. Ik denk "Wie is de chef". En daar had iemand het over basilicum en nog één of ander kruid. Een andere kandidaat zei: "ja ik denk dat ik dat wel binnen kan houden. Ik heb het nooit op maar het klinkt lekker"
Hoe kun je dat soort dingen nou nog nooit op hebben?
En onlangs was er toch zo'n krantenartikkel over een meisje dat al haar hele leven op kipnuggets leeft?
Sommige groentes vind ik heel erg lekker, sommigen totaal niet interessant. Ik eet ook niet altijd groenten maar heb er wel een sport van gemaakt het zoveel mogelijk te doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
Dat is echt ernstigIk vind groente zo lekker, ik zou echt niet zonder kunnen
Dat is heel erg veelquote:Die jongen was trouwens 50 kilo afgevallen in 5 maanden, wel knap!
Er zijn ook een paar groentes waar ik niet van hou maar degene die ik wel lekker vind kan ik dan echt weer niet zonderquote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sommige groentes vind ik heel erg lekker, sommigen totaal niet interessant. Ik eet ook niet altijd groenten maar heb er wel een sport van gemaakt het zoveel mogelijk te doen.
Ben ook meer groenten aan het opscheppen dan aardappels/pasta/rijst enzo
Absoluutquote:Dat is heel erg veel
Oh, noujaquote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat is wel zuurTot nu toe zat ik altijd ver onder de belastingvrije grens (die nog wel bestaat hoor
) maar zit daar inmiddels wel boven dus ik zal wel minder terugkrijgen
Ik ben dus gek op peulvruchten.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef MaJo het volgende:
Er zijn ook een paar groentes waar ik niet van hou maar degene die ik wel lekker vind kan ik dan echt weer niet zonder
Hield hij in dit geval dan geen vel over?quote:Absoluut
Ik weet er wel redelijk wat vanquote:Op zondag 5 februari 2012 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, noujaik heb dus nog steeds weinig verstand van inkomstenbelasting
Maar als er iemand achtergrond info wil hebben over bijvoorbeeld zorgtoeslag of kinderopvangtoeslag let me know, daar weet ik namelijk wel redelijk goed de weg
Peulvruchten zijn zeker lekkerquote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben dus gek op peulvruchten.
[..]
Hield hij in dit geval dan geen vel over?
Bizar...omdat het zo snel gegaan is. 2,5 kilo in de week. Zit op de grens van gezonde mogelijkheden onder de juiste begeleiding.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:55 schreef MaJo het volgende:
En nee hij hield geloof ik geen vel overIk geloof dat dat meer bij oudere mensen is, die dus al vele jaren overgewicht hebben.
Nee hoor, komt ook echt voor bij jongere mensen, of in ieder geval vanaf een jaar of 25 heb ik ze langs zien komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:55 schreef MaJo het volgende:
En nee hij hield geloof ik geen vel overIk geloof dat dat meer bij oudere mensen is, die dus al vele jaren overgewicht hebben.
Echt gezond kan het niet zijn lijkt me?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bizar...omdat het zo snel gegaan is. 2,5 kilo in de week. Zit op de grens van gezonde mogelijkheden onder de juiste begeleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |