Welnee, slechts als toonbeeld van politieke incompetentie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En links blijft steken in het nieuwste Twitterbericht ons aller Geertje als wereldnieuws te beschouwen.
Een bijzonder dankbaar onderwerp.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef eriksd het volgende:
Vandaag weer heerlijk staan ouwehoeren over, jawel, horloges.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
Rechts is voor mensen zonder inhoud. Overigens is stemmen op de sp ook voor dat soort mensen. Weinig lange termijn oplossingen, hogere gevangenisstraffen zonder te kijken naar of het helpt en dat soort gare dingen.
Een boerderijtje in Zoetermeer! Heel lief. Kan je zelf lammetjes melk geven.quote:
Voor Henk en Ingrid.quote:
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, slechts als toonbeeld van politieke incompetentie.
In de POL-SC word ik alleen genote door DEF-modsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou je zelf eigenlijk moeten noten voor je nietszeggende zwaaiposts
Ik snap het wel hoor, jij wil je broodheer tenslotte ook niet afvallen.quote:Rechts is voor mensen zonder inhoud. Overigens is stemmen op de sp ook voor dat soort mensen. Weinig lange termijn oplossingen, hogere gevangenisstraffen zonder te kijken naar of het helpt en dat soort gare dingen.
Zijn politieke uitspraken zijn tenminste wel doordacht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Cohen als toonbeeld van weinig charismatisch en zwabberend leiderschap is dan ook wel oke.
Begrijp daar niks van, zo vaak heb ik het niet over Geert. Meer over hersenloze figuren die daar op stemmen. Henk en Ingrid. Jawel! Ik ga morgen mijn shirt dragen; is dit kunst of kan het weg?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, slechts als toonbeeld van politieke incompetentie.
Hahaha, als jij ooit zover komt mag je meepraten jongen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Cohen als toonbeeld van weinig charismatisch en zwabberend leiderschap is dan ook wel oke.
Ow jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de POL-SC word ik alleen genote door DEF-mods
Oeh, ik mag jouw discussietechniek. Gewoon alle vervelende eigenschappen en partijen rechts (of in mijn geval links) noemen en daarmee enkel verstandige partijen en virtues toedichten aan de eigen helft van het spectrum.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
Rechts is voor mensen zonder inhoud. Overigens is stemmen op de sp ook voor dat soort mensen. Weinig lange termijn oplossingen, hogere gevangenisstraffen zonder te kijken naar of het helpt en dat soort gare dingen.
Daar durf ik niet te komen, pek en veren en de krijgsraad staan me daar te wachten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja
Ik zou ze gewoon terugnoten in de DEF-SC. Eitje, die gasten gaan zelf steeds over de schreef
De Gay SC is verderop.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
Even POL-PvdA'ers opgeilen:
[ afbeelding ]
Alsof homo's met bloemetjesshirts gaan lopen.quote:
Ik zie vrij weinig goede dingen van rechts. Dierenpolitie vond ik wel een grappig idee, maar wanneer ze dan roepen dat er meer politie komt, gebeurd dat niet en gaan er 500 gewone agenten in de omscholing voor dierenagent.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh, ik mag jouw discussietechniek. Gewoon alle vervelende eigenschappen en partijen rechts (of in mijn geval links) noemen en daarmee enkel verstandige partijen en virtues toedichten aan de eigen helft van het spectrum.
Een radicale middenstemmer zelfs.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
Friek lult trouwens wijs, maar hij is een schijnheilige middenstemmert.
Sil vous plait. Cohen is altijd in pak.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
Even POL-PvdA'ers opgeilen:
[ afbeelding ]
Als ik ooit PvdA-fractieleider word mag jij me uitlachen. En jezelf plus de incompetentie van links om een geschikte linkskous op die positie te zetten ook natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, als jij ooit zover komt mag je meepraten jongen.
Cultuurhomo's dragen dat ook welquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof homo's met bloemetjesshirts gaan lopen.
Dat laten we wel over aan sociaaldemocraten.
https://www.cda.nl/Organisatie/CDA_Steunen/Lid_worden.aspxquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een radicale middenstemmer zelfs.
Zoek maar vast je schuilkelder op, voor je het weet ben je besmet met m'n radicale nuance.
Van het CDA? Het radicale midden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een radicale middenstemmer zelfs.
Zoek maar vast je schuilkelder op, voor je het weet ben je besmet met m'n radicale nuance.
Daar heb je het al, sociaal democratische homo's.quote:
Volgens mij slaapt hij nog met die rode stropdas inderdaad, de kwast.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sil vous plait. Cohen is altijd in pak.
Dat zijn de ergste.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb je het al, sociaal democratische homo's.
Een hele lekkere, heeft-ie.quote:
Ik lach alvast om je "ik wordt".quote:Als ik ooit PvdA-fractieleider wordt mag jij me uitlachen. En jezelf plus de incompetentie van links om een geschikte linkskous op die positie te zetten ook natuurlijk.
Ik geloof niet dat de PvdA incompetente Nederlanders aanneemt die de taal niet eens kunnen? Al zijn wij natuurljk wel voor de mogelijkheden om dat wel te kunnen! Ipv er op te bezuinigen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik ooit PvdA-fractieleider wordt mag jij me uitlachen. En jezelf plus de incompetentie van links om een geschikte linkskous op die positie te zetten ook natuurlijk.
Waar is Robbespiere als je hem nodig hebt.quote:
Volgens mij slaapt hij met zijn vrouw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt hij nog met die rode stropdas inderdaad, de kwast.
Een taal kennenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de PvdA incompetente Nederlanders aanneemt die de taal niet eens kunnen? Al zijn wij natuurljk wel voor de mogelijkheden om dat wel te kunnen! Ipv er op te bezuinigen!
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de PvdA incompetente Nederlanders aanneemt die de taal niet eens kunnen? Al zijn wij natuurljk wel voor de mogelijkheden om dat wel te kunnen! Ipv er op te bezuinigen!
Veel anders lukt niet meer nee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt hij met zijn vrouw.
Dat mag toch niet voor het huwelijk? Of zijn jullie al getrouwd?quote:
Oh jee, bezuinigen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Job die koffie drinkt? In je dromen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Als Job koffie drinkt, vraagt hij altijd om extra bitter.
Job is mijn held, erik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Ik hoorde dat het fanatieke schansspringers zijn. Ook de 300 meter horden staan regelmatig op het programma.quote:Veel anders lukt niet meer nee.
Ik kan daar alleen maar heel veel respect voor hebben, en als jij ook nog een greintje daarvan hebt is dat het minste waar je dat wel voor kunt hebben. Over de rest zal ik dan niet praten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel anders lukt niet meer nee.
Jij was toch de bitterballenfan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Doe ik ook altijd, werkt erg goed moet ik zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh jee, bezuinigen.
Laten we de rekening doorschuiven, dan kunnen wij onze kop in het zand steken en "lalalala" zingen.
De vrouw van Job slaapt met vier leden van het PGB-team.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt hij met zijn vrouw.
Oh wacht dat klopt, Job's vrouw is een no-go, je mag overal grapjes over maken behalve over Job's vrouw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan daar alleen maar heel veel respect voor hebben, en als jij ook nog een greintje daarvan hebt is dat het minste waar je dat wel voor kunt hebben. Over de rest zal ik dan niet praten.
Zet je adblocker even uit voor fok.nl Erik, anders moeten we je bannen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het fanatieke schansspringers zijn. Ook de 300 meter horden staan regelmatig op het programma.
Haha.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vrouw van Job slaapt met vier leden van het PGB-team.
Ik begrijp wel dat je dat zegt, je kan het tenslotte niet tegen spreken dat jullie ze ooit binnen hebben gehaald voor het vieze werk. Maar dit wordt jullie opeens te heet boven het hoofd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh jee, bezuinigen.
Laten we de rekening doorschuiven, dan kunnen wij onze kop in het zand steken en "lalalala" zingen.
Hoho, joden zijn ook off limits. Want dan ga jij weer huilen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wacht dat klopt, Job's vrouw is een no-go, je mag overal grapjes over maken behalve over Job's vrouw.
Mon excuse.
Neehoor, ik lach toch ook om Job.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, joden zijn ook off limits. Want dan ga jij weer huilen.
Job's vrouw is de holocaust.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wacht dat klopt, Job's vrouw is een no-go, je mag overal grapjes over maken behalve over Job's vrouw.
Mon excuse.
Zo serieus was het niet bedoeld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mon excuse.
Ik weet nog dat je begon te stampvoeten toen iemand het waagde voorstander te zijn van het mogen betwijfelen van de holocaust.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, ik lach toch ook om Job.
Vandaar dat alle allochtonen met hem weglopen.quote:
Dat is dan ook gewoon onzin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je begon te stampvoeten toen iemand het waagde voorstander te zijn van het mogen betwijfelen van de holocaust.
Haha, geweldig was dat.
Te heet boven het hoofd of onder de voeten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je dat zegt, je kan het tenslotte niet tegen spreken dat jullie ze ooit binnen hebben gehaald voor het vieze werk. Maar dit wordt jullie opeens te heet boven het hoofd.
Ja, inderdaad. Mensen verbieden die idiote ideeen erop nahouden. En dat niet alleen, helemaal door het lint gaan op een forunpje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon onzin.
Overigens hadden de journaals vanavond leuke stukjes over integratie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te heet boven het hoofd of onder de voeten?
Als gastarbeiders werken zijn ze nuttig. Als ze hun kinderen niet opvoeden en een uitkering trekken zijn het tokkies. Niet anders dan autochtonen.
True. Maar dat neemt nog niet weg dat jullie veel kansen voor allochtonen ontnemen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als gastarbeiders werken zijn ze nuttig. Als ze hun kinderen niet opvoeden en een uitkering trekken zijn het tokkies. Niet anders dan autochtonen.
Dan hadden jullie hun gezinnen niet moeten laten overkomen. Dat was ook een idee van rechts en de werkgeversquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf om kan lachen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Mensen verbieden die idiote ideeen erop nahouden. En dat niet alleen, helemaal door het lint gaan op een forunpje.
Haha.
Hahaha.
Wij wouden ze ook laten opkankeren maar dat mocht niet van jullie "solidairen".quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hadden jullie hun gezinnen niet moeten laten overkomen. Dat was ook een idee van rechts en de werkgevers
Ging jij niet door het lint om een zeezoogdier? En tweemaal daags om wat dit kabinet flikt, waardoor leveraandoeningen op de loer liggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Mensen verbieden die idiote ideeen erop nahouden. En dat niet alleen, helemaal door het lint gaan op een forunpje.
Haha.
Hahaha.
Nee, ze eerst uitnodigen en dan eruit schoppen is niet erg beschaafd hè? Of heb je niet zoveel met beschaving?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij wouden ze ook laten opkankeren maar dat mocht niet van jullie "solidairen".
Klein verschil.
Misbruiker!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij wouden ze ook laten opkankeren maar dat mocht niet van jullie "solidairen".
Klein verschil.
Nee, ik krijg betaald om me druk te maken om een zeezoogdier.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ging jij niet door het lint om een zeezoogdier? En tweemaal daags om wat dit kabinet flikt, waardoor leveraandoeningen op de loer liggen?
Naar Danny, Iteejer of Breuls.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef eriksd het volgende:
Naar wie moet ik een bericht sturen om een ip te laten unbannen remlof?
Denk je dat mij dat aan m'n kont kan roesten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze eerst uitnodigen en dan eruit schoppen is niet erg beschaafd hè? Of heb je niet zoveel met beschaving?
Ik krijg betaald omdat ik besta.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik krijg betaald om me druk te maken om een zeezoogdier.
Boeya.
Nee. Dat is ook een kenmerk van rechts. Duh.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je dat mij dat aan m'n kont kan roesten?
Dat blijkt, je bent echt een prototype rechtse eikel die zichzelf geweldig vindt en de rest in de stront laat zakken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je dat mij dat aan m'n kont kan roesten?
Met vanalles. Dat is toch de essentie van dit forum?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
Waar bemoei je je trouwens mee, GS?
Ook leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik krijg betaald omdat ik besta.
Ook mooi.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met vanalles. Dat is toch de essentie van dit forum?
Een niet-oxiderende bipsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook een kenmerk van rechts. Duh.
Mijn nederige excuses Koos.quote:
Misbruik?quote:
Ik vind HP een beetje een baggerblad om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses Koos.
HP de tijd gelezen? Dirk Brounen is mijn idool.
Jij valt altijd terug op datzelfde ad hominem terwijl je wel beter weet, grappige zelfdeceptie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt, je bent echt een prototype rechtse eikel die zichzelf geweldig vindt en de rest in de stront laat zakken.
Best grote bek voor een ventje dat nog steeds financieel afhankelijk is van z'n ouders.
Het was Elsevier, VN of HP.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind HP een beetje een baggerblad om eerlijk te zijn.
Ik weet niet beter dan dat je bij je ouders woont. Dat is vast niet zonder reden, of zijn ze afhankelijk van je zorg? In dat geval neem ik alles terug.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij valt altijd terug op datzelfde ad hominem terwijl je wel beter weet, grappige zelfdeceptie.
Dat ik nu bij m'n ouders woon heeft niks uit te staan met financiële afhankelijkheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat je bij je ouders woont. Dat is vast niet zonder reden, of zijn ze afhankelijk van je zorg? In dat geval neem ik alles terug.
Het is een beetje een flauwe wetenswaardigheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat je bij je ouders woont. Dat is vast niet zonder reden, of zijn ze afhankelijk van je zorg? In dat geval neem ik alles terug.
Oh, je woont daar voor je lol in de kast?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ik nu bij m'n ouders woon heeft niks uit te staan met financiële afhankelijkheid.
Sure honey. Het is dat ik beter weet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een niet-oxiderende bips.
Links. Vieze roestbillen.
In de kast?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, je woont daar voor je lol in de kast?
Ik had het prima naar m'n zin bij mijn ouders en heb ook tot mijn 24e(!) thuis gewoond. Maar ik had tenminste geen grote bek over dingen waar ik niets vanaf wist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de kast?
Vergelijk niet je eigen zolderkamer bij je ouders met mijn situatie gaarne, en inderdaad ik woon er voor het gemak. Ik wil geen woning hier in deze regio omdat ik er z.s.m. weg wil, waarom zou ik voor een jaar een huurcontract en meubilair aanschaffen? Misschien dat jouw thuissituatie bagger was, maar ik hekel m'n ouders niet en heb alle vrijheid.
Haha, ik las uit de trein en wilde reageren met; ik zit nog in de trein hoor!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef eriksd het volgende:
Ik vind dat het gros van de mensen hier zich veel te makkelijk uit de tent laat lokken.
Doe je het met Android of iOS?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, ik las uit de trein en wilde reageren met; ik zit nog in de trein hoor!![]()
Android ofc. Mijn partner in crime.quote:
Och ja heb nooit wat gedaan met m'n leven behalve op m'n zolderkamer blowen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het prima naar m'n zin bij mijn ouders en heb ook tot mijn 24e(!) thuis gewoond. Maar ik had tenminste geen grote bek over dingen waar ik niets vanaf wist.
Nee, ik doel op het feit dat je een uitgesproken mening over van alles en nog wat hebt terwijl je behalve een paar jaar buitenland nog totaal geen levenservaring hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja heb nooit wat gedaan met m'n leven behalve op m'n zolderkamer blowen.
Have fun in your ignorance, het enige waar je op terugvalt als je zonder argumenten zit.
Ok, heb je een tongpiercing?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Oke, over naar seks? Werkt altijd goed voor de sfeer.
Jij weet niets van mijn hiney.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sure honey. Het is dat ik beter weet.
Ik luister graag naar de verhalen van oudere mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat je een uitgesproken mening over van alles en nog wat hebt terwijl je behalve een paar jaar buitenland nog totaal geen levenservaring hebt.
Dat valt er trouwens wel meer hier aan te rekenen, maar die zijn over het algemeen meer voor rede vatbaar.
Ja als iemand die de 40 gepasseerd heeft is dat een makkelijk excuus om jezelf wijs te noemen natuurlijk, maar dat het een façade is moge duidelijk zijn. Immers, op die leeftijd had je er wel achter moeten kunnen komen dat de PvdA scheisse ist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat je een uitgesproken mening over van alles en nog wat hebt terwijl je behalve een paar jaar buitenland nog totaal geen levenservaring hebt.
Dat valt er trouwens wel meer hier aan te rekenen, maar die zijn over het algemeen meer voor rede vatbaar.
Het is niet zozeer de leeftijd alswel wat je hebt meegemaakt, in welke situaties je hebt gezeten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als iemand die de 40 gepasseerd heeft is dat een makkelijk excuus om jezelf wijs te noemen natuurlijk, maar dat het een façade is moge duidelijk zijn.
Dan moet je bij VS wezen.quote:
Buitensex voor de die-hards.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Oke, over naar seks? Werkt altijd goed voor de sfeer.
Leuk, maar het 'lijden' voor ik mag oordelen laat ik liever aan anderen over. Ik mag ook wel een oordeel hebben over een voetballer in het Nederlands elftal zonder er zelf in gespeeld te hebben me dunkt, of een mening over hoe leuk een ruimtereis is zonder Andre Kuipers te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de leeftijd alswel wat je hebt meegemaakt, in welke situaties je hebt gezeten.
Voordat je oordeelt over mensen die in vergelijkbare situaties zitten.
Uiteraard, maar jouw uitlatingen gaan veelal over mensen die in minder prettige situaties zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk, maar het 'lijden' voor ik mag oordelen laat ik liever aan anderen over. Ik mag ook wel een oordeel hebben over een voetballer in het Nederlands elftal zonder er zelf in gespeeld te hebben me dunkt, of een mening over hoe leuk een ruimtereis is zonder Andre Kuipers te zijn.
En jouw uitlatingen over rijke bankiers, of ben je dat zelf ook geweest?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard, maar jouw uitlatingen gaan veelal over mensen die in minder prettige situaties zitten.
Nee, ik heb natuurlijk ook niet alles meegemaakt. Maar ik durf wel te stellen dat ik me behoorlijk beter in de situatie van anderen kan inleven dan dat jij kan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
Als jij enkel meningen hebt gebaseerd op je eindeloze ervaring als 40+'er dan mag je wel een verdomd interessant leven geleid hebben wil je al jouw gebral hier recht praten met dit excuus van je.
Nee, jij hecht er gewoon meer waarde aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb natuurlijk ook niet alles meegemaakt. Maar ik durf wel te stellen dat ik me behoorlijk beter in de situatie van anderen kan inleven dan dat jij kan.
Nee, maar die hoeven niet bang te zijn dat ze hun kinderen niet goed te eten kunnen geven, me dunkt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En jouw uitlatingen over rijke bankiers, of ben je dat zelf ook geweest?
Wel als we ze overlaten aan jou en co.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar die hoeven niet bang te zijn dat ze hun kinderen niet goed te eten kunnen geven, me dunkt.
Het was voor mij een rare openbaring toen ik erachter kwam dat er 30-plussers op internetfora, zelfs op FOK!, zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef GSbrder het volgende:
Maar remlof, autoriteitsdrogredenen zijn toch wel de meest suffe vormen van discussiëren. Moeten we het bij onderwijshervormingen jou ook inpeperen dat je nooit op een universiteit bent geweest?
Natuurlijk is levenservaring en de echte wereld belangrijk, maar dat is toch niet zaligmakend, zeker niet op een jongerenforum?
Goodman moest zich zorgen maken of hij zijn kinderen wel veilig naar school kon brengen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar die hoeven niet bang te zijn dat ze hun kinderen niet goed te eten kunnen geven, me dunkt.
Mijn kritiek is dan ook vooral dat ie niet eens probeert zich in te leven. En ik hoopte dat dat lag aan het gebrek aan levenservaring, maar misschien is het inderdaad wel ernstiger dan dat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef eriksd het volgende:
Nouja, dat VS een ander oordeel velt wil nog niet zeggen dat hij zich niet in kan leven hé. Dat zijn twee verschillende dingen.
Waarom? we hadden ook al kleurentelevisie toen we jong waren hoor....quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Het was voor mij een rare openbaring toen ik erachter kwam dat er 30-plussers op internetfora, zelfs op FOK!, zitten.
Voor mij ook, maar 12 tot 14-jarigen vond ik ook schokkendquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Het was voor mij een rare openbaring toen ik erachter kwam dat er 30-plussers op internetfora, zelfs op FOK!, zitten.
Nee, maar ik ken mijn linkse bips wel.quote:
Ik had lang het idee dat het internet iets voor jongeren was. Helemaal als het dit soort ongein betreft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom? we hadden ook al kleurentelevisie toen we jong waren hoor....
Mijn interessegroep interesseert je gewoon niet dus je doet 't maar af als een tekortkoming in inlevingsvermogen. Durf te wedden dat als ik hier 24/7 zat te janken over allochtonen of minima je me een geweldig inlevend persoon zou vinden. Als ik me echter inleef bij bijvoorbeeld Joden om maar wat te noemen lijd ik aan een ernstige tekortkoming.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn kritiek is dan ook vooral dat ie niet eens probeert zich in te leven. En ik hoopte dat dat lag aan het gebrek aan levenservaring, maar misschien is het inderdaad wel ernstiger dan dat.
Good for you.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken mijn linkse bips wel.
Jouw interessegroep is heel erg beperkt. De rest kan je kennelijk gewoon niets schelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn interessegroep interesseert je gewoon niet dus je doet 't maar af als een tekortkoming in inlevingsvermogen. Durf te wedden dat als ik hier 24/7 zat te janken over allochtonen of minima je me een geweldig inlevend persoon zou vinden.
Toen ik jullie leeftijd had was er ook al internet. Of mag je er alleen maar gebruik van maken tot een bepaalde leeftijd? Maar goed misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik had lang het idee dat het internet iets voor jongeren was. Helemaal als het dit soort ongein betreft.
Ja, net zogoed als dat de bankiers, verzekeraars, rechtse mensen etc. jou geen moer kunnen schelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jouw interessegroep is heel erg beperkt. De rest kan je kennelijk gewoon niets schelen.
Ik word soms ook wel moe van al die geveinsde empathie. Hoe oprecht is die?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jouw interessegroep is heel erg beperkt. De rest kan je kennelijk gewoon niets schelen.
Iedereen mag uiteraard, ik heb het slechts over mijn gevoel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen ik jullie leeftijd had was er ook al internet. Of mag je er alleen maar gebruik van maken tot een bepaalde leeftijd? Maar goed misschien heb je gelijk.
Precies, gewoon onverschilligheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik word soms ook wel moe van al die geveinsde empathie. Hoe oprecht is die?
Liever oprechte achteloosheid dan nep meeleven.
Nee, jij geeft een stelling.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Good for you.
But(t) worthless without pics.
Tsja. Vertrouwen is een groot goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het ging over reet roesten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, jij geeft een stelling.
Ik ben gewoon zeker daarvan.
Ik vertrouw mijn naasten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja. Vertrouwen is een groot goed.
Neehee maar iedereen is je naaste, snap dat dan.quote:
Hou jij nu maar je bek met je Peter Gabriel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef eriksd het volgende:
Ik vind dat het gros van de mensen hier zich veel te makkelijk uit de tent laat lokken.
Dat kan, ik vind het wel leuk en leerzaam om andere meningen te horen over politiek, ongeacht de leeftijd. In het dagelijks leven zijn er maar verdomd weinig mensen die politiek echt interessant vinden. Internet is het ultieme medium om met verschillende mensen met verschillende achtergronden en leeftijden in contact te komen en redelijk vrijblijvend van gedachten te wisselen over uiteenlopende zaken. Prima tijdverdrijf.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
Iedereen mag uiteraard, ik heb het slechts over mijn gevoel.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 | F6wCOZ&nJaJauaaa5nJ&ZZZZOOOCCeCYLwYww%%%fff9994fOaww6hhyyykyFFF@@@$$$U88PTPTTDddAAXAQQgggggQQE BKKpEdTT$kyh6646604Shh00SShShhhyyyyVFFF@kVVy@U62</ru6XXAbXQXEEgggpqqqgggggggpgppgRpRqpqRqqpqpp WWmBKRqqqgggggEggpggqggqpgqgpqqqRqpkF499anxaZuI5O2cOwgBWWWWNHNNNNNNNNNNNHHNNNNMNNNNNNNMNNNNNNN MNNNNNHHHHWmWmmmmmmBmBmmmmBmmmmWmqI>?*?/!|)!!/*?i]iaa9KNHNNNNNNNNNNNMNNNNNHNHNNNNMNNNNNNNNNNNN NNNNNHHWmmWmmBmBBBBBBBBBmBBBBBKKLv*|)!!~!!~)|\)?7?/*+ZhBNNNNNNNMNMMNNNNNHNNNNNNMNMNNNNNNNNNNNN NNNNNHWmmmmBBKBKKKKKKKKKBBBBBKBEt!|!~~~~)*?|\/\*?<v?[LyEWNNNNNNNNNNNNNNNNHNNNHNNNNNNNNNNNNNNNN mmmBKRRqpgQdbbdddDTDDTTTPP8U@@h&!!!!!~!\v[t[///?izz1s%f0h@TdDDDDDDTDTTT8Fhh06SkHNNNNNMNNNNMNNN YeOausrlzv<>??<><777??7?><?<?7*)!~~~~([2a3ut/*?zoZxOaOIaa2ZCOOCYLLYwYwwYYOaJaIOmNMNNNNMNNNNNNM ZZZnuIo1lzvv77><????77?<<7>><>?)!!~-!zOyfffsu3awhGUfwJafwZZOCCCYYYYYLYCCOu3rsxCWNNNNNNNNNNNNNN J5ZOZ5aus31llzviii>i>iiivvivi?*7*!*zzsZw%9f0yF8UPbDhOaLww&ZOCeeCCeCCCOOOJI+zsseWNNNNNNNNNNNNNN aaaI2Cas3lt]v<??/*/\/)|!!!!!~!~**|?t+t[[[ztsuZLw%%f%aLwZO7~~~~~!~!~~~!~~32+zsseWNNNMNNNNNNNNNN auux2a' ` `` `^!!*vv<??7?7[lsOwwwwLwYLw9?` ` *u3zsICHMNNNNNNNNNNNNN uuussa' `!\??*/)()\/*zsZw%96%fh0wOt \urzssYHNMNNMNNNNNNHNN uuusou, ` .(7*/)~()//*z25Cw4UhFSYYf%, ` \u+zssLNNNNNNNNNNHNNNN uuus3u"` ` ` `` `~*?/!!!(///v3u&L9yky$69w!` ` *Il[IsYNMNNNHNNNHNNNMM uuxI3u~` ` ` ` ` -*tl7z|!|?vJLLOwS0VTQX$?``` ` ` ``*stv2jYHNNNHNHHHNNNNNN IIss+I?-":,:` `.::`` ` ` .!sAAT+(*u0eZRNp6S6@QGh!``````````` ```/jz[2jwNNHNHHNNNNNHNNH x2ssrI\;,"^~-.`;^-^-; '' `` `!?[itlitw4OaaO&Z%4yU@u,` ` ````` `` `.*3zvs3wNNNHHNHNNHHHNHN sxsj+2<":,::,:,,:,."^:'"^,'''`````^**??77cCOxjc+aC9yFh%^`` ```` ` ``` .\+]vs3wNNHWBRKBmWmmNHH s2so+si;;;;::;;. ',:;:-^-,,'',,''`,**)//?3C%n][IO%hkhv^``` ``` `` ``..\1[vo+YBRRmRKWWmKKmmKK 2ssjco?'.''..'.'',,,,,,:;::;"";;:,,^?\/**1%wavzaL9hhO:``` `` `` ```` `./+vij3wmKKBBWWWmRKmBBB Issjrj>,........''',,''''''',,'''..,/*/\*>ruaaoaOf6h+``````````` ``````.*1vio+fKRgRRKBmmWKKRKB 2ss+r3[,'....'.,,:,''',',.'..'...`..-/?tCv?sDE5sO%68^.'''.''.......''.''*cvis+9BRqKmWKKmKKKRBK 2oj3c3t'..'',:,::::'.`.,,'.'..'''...`"\/+uOYV0Zx%4TP-'.',,,',',,,,,,::,:*lvis14BRpRKWmmBmKBKRB usss+3c,':---:,','''..',;-;.'....'..'^[**7tsa5ZwyU86;''',',::,:::;::;":"?1viI3SBKKRBKKRRKKKRKB assoc31:,:-"";-;:,,:!uZZCwfffSy4>))!~?al*/<zoa9$hhGX\,',',::;;;"""";;";"?rz[asymKBRKRqpRKqRRRR asso+3o",:,;;;;,,,;?lt+csaOYCL%fSh@yi(+a+sx3sO%%wSTdx!\7?l6Fy4h3!--""";"i231CaTmKKqRqRRBmRKKKR Cxus33x^;::,,:::::!?\)\*>lIaa5Cf9Zeh93!]OaYOsaZJLhGPvvdDUyy4wYYw4a^;;:;;zas+fYQHBKKRRRRKKRRRRK wauso3I^:;:;;;::;~?(!!|)\>cs2xaY4OusZev[/fShweOe4T6?[cdPyS9YOZOe%S\";"-"]as3%CgNmRRpRKKBBBmmKR wIsso3I^;::,,,,,!?*(|/|\/<z+oIaZYLOauxju1!4P@69ff?iwhsTFh04%LLOCwf4!:;""zax3%YpNmBBppRRKKRKBKm Oj3ss+I-,''''''~i</(\\\**vt1jsaOLLLLCa2)Je|*3>vviYVGaL@y6949fYLewwSw^:;-zus+fYgHmmKRRRRRRpRRRq YssIxju-'''''.-ii?*/)\/*<z++sIaZLYwfwLY21ew%OI9F44hFa9h0499449fwYL9y9;;;[as39LgHmWmKKRKKKppppq fuuxIsu~''''''\7?*\\\/*??]c+s2aa&O%f%wCYvawf%Lww9669u09f%f%f94409%f6@1,:vuj39wgWWmHBRRRKKKRKKR UZ&au2u~''''';i7?\/)\\?i?v]trsxuaZLw%wOZurwYwwL%ff%vz%YeCLLwf999Shf9kD-;tuo3fYqmWmmKBKRKqpRRRR QLeua2x~...'.!vi*//\(*z+?<>vt+s2u&ewwwLZu|3ZOZZZOeY!aCO&ZOYw%%9f9$ff0Uc:c23rwCpmmBKRKRRRRKppqp g%YJ5au?~~^~^/v7*\/||7sj**>vt+3saZOLwwwLOZ[Oaaauuaa+ZuIuaOew%f940@9f0$ktIIo+wLRmBKBBBBKKRRRRpR KDGhYC&sjlt]iv]??*/|/vZo???<[c+IuJOeYwffLe[cauus33??I2ua5newff6ykTSf4@D8UP8DBmMNNNNNNNNNNMNHNM MMNNWHNWmmmmKLti*?*|*tLI?7<vtl13IuaOY%fffL%3Z2o1ltvsrsxua5OYLwf0Up890kPbNMMNNMNNMNNMNNHmNNHWNM NNHNHHWBmNHBBfli??\\?rw+?vv]v[[vt+3uaCwff9%aeIlv[v!3+j3sIauaJZCw0TK@66UTBNNNNNMNNNMNNMNNMMNNMM NNNHHNHHNHWWm9z<??/*vufvii<?7??>vvl32JeL%49aajz][i]rlt++3322uaZYw9TKd0hGpNNNMMNNNNNNNMNNHNMMMN NMNNNNNNHmHKRw[v??*?tJI???**/\*77i[loanCw4hCs3zv[ix1[i]vt]l+saOwwwfGR$4yTBmNNMNNNMMMMMMMNMM#M# NNNNNNNHHNWWm4]v7?*i3Zt**/)(/**vi77]rxuOfhk4u1zi[7cv?7???7v[rZ9kS9%4DRF08RHNNMNNMMMMMMM#M#MMM# NHHHWWmBKKKRgF[v7?<zse?/|(!!|71su+][c3uOfy8%s+v<v?cv?\///\\<2Lf$TV9fSqgShDmWWHHHWWmmNMMNNHMMMM pRggpgdQgEATP6[>?*>tu%r/|!!~!<xwY23zt3ZL9kPZvlcii*[v/!!!(\\?I%V$hVf9hQRh4VqHHNNNNHNNNNNNHWmHHW gRKKRgbEKRRRphv?*??+Zy%\/~~~!*3OZazzlxOf6@8a~~\|v?vc\!!~)\*71uLfff446QRkf4UNMNNNNNMNMNNNNNNNNN MMMMMMMMMMMMNSi?*??3ZFX/)!~!~|\*i<[zjaw94sz)~^;~!~!<r/))\/*ilsOw%94y$RRSf9SbBBBmmBRKWNWmBNWWmm MMMMMMMMMMM#Nr>/??7jOS1~\/!!~~!(*7v1IO%L1~!~!~^-^~!!^*\<?>izrxZw9yUTRKG90990gmWmWmKBWHWKBNMNMN #MMMMMMMMMMM0?*\?*irJ9P(^!\\!/\\*irIJ]/~\~^-^~?!(-~!\~!!!*?3uZw9@TRWR@4f69%%6EmmWKRKWNWmHNMNNM MM#MMMMMMMMg7/(???>rJ9XN!^^~~(ii]<[!!!!~^~^~~^!~^~!~~!~!|(~~\?vaIJRgDS%f990fw6gKmqRRmNWmWNMNMM WWNMMMNMMNR>/(\i<??1a%AKT"^^~~-^^~~~^-~-"^^^^:^;~!~v!!?!i)+I&a1l+IppAF%YYSy@f%hqWqqKmNWWWNMNMM AXDKWNNNNHI*/\ici/*za9X@O^---^^^^-^^~!^^^~~-^-^^-~!\/*|!*\vo1i1uaIARQ$4%f464YOwUBqRRWNHWWNMMMM ATQgKWHNNQ?/*i+z1?<swPXUyS|~~-^~~~~-"~^^~~"!!~~^^!^!*)*vcxlal<snZZyRpDkS0h%eOnOhgppRWNHHHNMMMM qpQApKmHN9*/>[ct]z1JkgX$UP3!-""^~-~^^~--!^^~^-^~:^~!!/?vrzsi*z5aZZ0KKqbF49fLOOC0DEpRHMNHNNMMMM mpgqpRBWW[**<l3+3IZypRdPGDPi^~~-"~!~^~!~^-^-^~-^^-~!()z?11rv/v2xuu&RKRRQ$hfwYYC9GEqRHNNHNNMMMM mRRAQRKm87??z3+2aw@gKpbTTbAT\~~!~"-~~~!~^~"--~~^~~~~(\||vv*t/3s2I2akRpRqX8y99%wfyAqRWNHNNMMMMM NRgKKKBBZ>?7t+a5YyXKKgATDbdbz!~~~~""~~~~~^^^^~-^!~~!)~*?7>(|issIx2uu&3oZEbGy4%ffSTgKBWmmmNHHNH ppTTP8F%c77vru5Z9Ds,''.....''^~~~~~--^^;"~"-^~~^-,-~!~?***i*?ossssxu3;"^%gA$hh9f0UdpggRKRKRqRK dAyhVh0O[??luZZw8s','..'..''.:~~~!~~-;;~^;^^^^^-^^^-(!~~))7\?33jjsossi-~OSpA$VyS6FTERppRKKKKmB dgPkFV9uz?i3aOLyL:,'''.......'^~~~~~~;^~^^~;;!?3"^3*?uuOsz!~*111+33o2sz!wy@gQ8Ukyh@DTXQDqpRRRR XpU4ffw3i7cuOfFy;,'',''.'...''-~!!~~~^"~^--~?!*r3ct*/ssuaOwL(/tl1++3s2xlfkyTRgDUkhS$QKRRRRgqgq pg8T$@Ot>[onfkT~'''.'''''.'.'.,~~~~~~~-;;~*(/\!1a+1?*2suaOLf9t!c++l3oxxjwfhyPpQTkh46PqgpKRRTpR ppU$kfs7ilswkTs,'','.''.'''''''^!~!!~~~;~(/\*?/u%yZxvauaOC%9S$r/vrtcrsts040yTdpQD@94yARRKBKKKK EgDT@et7vrehPu,,''...'''''..'''-^~!~~~-^]***>]vvxJai]anOCCwf96kc~?tc+]*y4FVy@FbgXTy94@QmWWmKKR dpyh41<7tJh8O,''',''''.''''''.'-^~~~~!-!t?><i[[|?I+(u&aJOOCY%%94i!tcc*1$uVUU8yDQgQP090GgqggRpE VPh4Jv?[x98T^,,,,,,'''',''',.'',~~~~~~;rzi7v[]lr1|rj3sou55ZLwf9fY?(rz/OfZTdDAARRgpET0f0TqRKQKg AA@01<>1YFA/,,,,,,,,;:::,:,,,',;!^~~~~-+vv7ivvvttlc+11s2aane%9f99f/)*!f7FDDbXTpqgppg@f48dEpKRm fA6OvvtZGT+::::,:::,::,:,:::;::"~:-~~^^jvviiivv[r31+3IIuZOZLff999%3~!??zUdTXEbqKRRppEhSkV8dD8T L%9n[+ZPDI:;:;;::::";;;;;:;;;""!l!;^~-^v><i7vvvt+s2ssssIJOCYYf9wea1c~!/wUTDAgqRpgKWWBg8hhhSShy 5ZOC%%Qpg^;;;;"-""--;"-""";;;""/1+!;^-!77ivv[zt+ssunausIaOOOLYCOalv?^^J00hUXgpBKBKBBBKdk4ff%Sf 2ua%URRBd!~^~~!~~~~!~^~~~~~~~^~1sss*;"|[>7[t+13ssua&axsuJZOCJuI3vi<iZ-)ff9yTgggdEgdQD8QgRby@f& @TR$QfVGgjucllj3&33lziss2531suaosss1^-!"~)?i]cl13sIIsssoIaus3l?)~iZZO~"LYw6UAqKfLYauxyd9wJfqmq C4f23%EfaZOOT$s3l1z+3coa0@aLOJwsjjc<;-]?\~^~~cvvtr3r1c+s2/~(~~~!(tYOav"\ZC9FTgXV&ZLZ+ZfaZ$YP8D [Ixaa5+v?xv/ta>1~v]]+?*!~!3|?!<o3+]~:c]<<?/!"";;^-^^;;",^~~~!~!!!Zeuu&^-uYfhTbRp4qKDWRD$9h6bKg &I9ZIwt2t1aujIsvztswa%r[zZx2usrjr]?--Oxv?v7/!-"^"--^"^^-"!|~(!~!*u2uus*"rY9h@TQgqqXf%%%ffffff9 >ii[v[v[[[][z[z[z[zzztzttttlllcso]!:|aulvtc+(^--"^"-!~~^)!)\!!~~s2suaxs^!OfhUTXggggSwYwwLwww%% ?>7iivvv[v]v[[[vv[]]]zzzzttctlc3lz--Iuoz]1sos*^-^-^~~!!^(/!)!!!~332Zasj/^2fh$PApggETYeeeCYeCYY 7?7?><>>i7ivvv[[[][vvvvztzzztco3t*;\Zx+tzl3s2a*---"^!!!~|!])/7!13jxuajss~*%0PTdpEQQAweOCOCCCeC ??>??>77><ivvvv[vv]v[][z]zzzz1s3c~-2Zscz33s22uax^-^-^~~!~!/)*!7zz3snu3o&!~e6$DQggAAXfeOCOeOCCC <????>?><77iiivvvvvv[][]zzzzt33c?;!O23l+r22aJ&eYs|~^^~/~~v/]7*tcrsuus33a+~lh8DbggAAb6eCOOOOCOC ??????>77>viiivvvvv]v[]][[z]ro1[~:t&o+jo2uuZZZZOZI\!)^-!~vv1?1ltcjx23cruY|?98TXppAbbVeOOOOOCeC ????77?7?7ivivvvvvv[[[[[[tzt3jr<;^C3cr13jx2OCCZuOLfu!~~**v113+lr3xIo3l1sei)f@DQqRXAd@COOOCOOOe ???><7>>7>iiiivv[v]v]v[z[zzt33z~:32zc1osjxaZCYOJZ%4@fu*|zFhu33c3s231lt+Ies)3$DEppbbDPOOOeOeOeO ???<?7<7<iivviivvv[[[]]zzz[+szi-^Ct]cojs2suJOYeZwfF8gBRDTQCs3s1js1lr+c1ICf*3GTQgpdDDTCeeeOOeeO v/|/))((((//)||(///\|)((()(/1]\:z3v]roIauuJZCfwL%4kDpTyyUDCssossj++]tl3uY9?v0$EgRDbDTOCCeOOOOO DTDNHyRbDdABbRyXkR9RST6PE$DA%i-^av]1rsua&JaZOLwwf6PdpUykh$9Zus+c33tczl3uL9x*aTXqRbTDDYOOeeOOOC 6gDDdTqAppHAbTdghTQbTXTAgGDbL!^[+i[1j2ua&OO5CYf%9hPAQFhyfO0Oa23r33lll1juLfu!s8dqRXDTTwOOOOOOeC |
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:19 schreef Drugshond het volgende:
Porno met een 14,4K modem.
[ code verwijderd ]
Dat staat buiten kijf.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het wel leuk en leerzaam om andere meningen te horen over politiek, ongeacht de leeftijd. In het dagelijks leven zijn er maar verdomd weinig mensen die politiek echt interessant vinden. Internet is het ultieme medium om met verschillende mensen met verschillende achtergronden en leeftijden in contact te komen en redelijk vrijblijvend van gedachten te wisselen over uiteenlopende zaken. Prima tijdverdrijf.
Onmogelijk. Als jij 7 miljard mensen vertrouwd en je deur niet op slot doet maar open laat staan vanavond praten we verder.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehee maar iedereen is je naaste, snap dat dan.
Remmie doet dat uiteraard wel, in z'n Vogelaarwijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onmogelijk. Als jij 7 miljard mensen vertrouwd en je deur niet op slot doet maar open laat staan vanavond praten we verder.
Er is geen sprake van gebrek aan empathie, enkel in Remlof's ogen, maar zijn visie is geenszins de norm, geen enkel persoon haar visie is een "norm", enkel idioten geloven dat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
En met een gebrek aan empathie bekijk je zaken een stuk rationeler.
Vergeten we vaak genoeg hier, een keer zelfs tijdens een twee weekse vakantie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onmogelijk. Als jij 7 miljard mensen vertrouwd en je deur niet op slot doet maar open laat staan vanavond praten we verder.
Ja, ik snap niet waar al die mensen al die angst vandaan halen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb wel eens de sleutels op de deur laten zitten. (2x zelfs).
Dan wordt er gewoon netjes aangebeld... Wakker slaapkop. Raad eens waar je sleutels zijn.
True.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is geen sprake van gebrek aan empathie, enkel in Remlof's ogen, maar zijn visie is geenszins de norm, geen enkel persoon haar visie is een "norm", enkel idioten geloven dat.
De mensen die jij noemt kunnen over het algemeen nog prima leven met de helft van hun inkomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, net zogoed als dat de bankiers, verzekeraars, rechtse mensen etc. jou geen moer kunnen schelen.
Ik erken echter gewoon een verschil in mening, jij maakt er weer een heel ander punt van.
Hoe kom je erbij dat die empathie geveinsd zou zijn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uit praktisch oogpunt is het onmogelijk om met iedereen mee te leven. En dan hebben wij het nog makkelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef remlof het volgende:
Hoe kom je erbij dat die empathie geveinsd zou zijn?
Daarom kan je tegenwoordig films downloaden. Heb vanmiddag nog een geweldig psychologisch drama vermomd als science fiction gezienquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef Drugshond het volgende:
Er is geen bal op de TV......
Mjah films die ik al tig keer gezien heb. Denken ze soms dat ik Alzheimer heb.
Het zich in iemand inleven is kennelijk niet iedereen gegeven. Maar zet de mensen die het wel kunnen dan niet weg als huichelaars, zoals GSbrder doet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:56 schreef waht het volgende:
[..]
Uit praktisch oogpunt is het onmogelijk om met iedereen mee te leven. En dan hebben wij het nog makkelijk.
Dan maar op die toer.... Wat zou ik nog moeten zien, tips welkom ?!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom kan je tegenwoordig films downloaden. Heb vanmiddag nog een geweldig psychologisch drama vermomd als science fiction gezien
Heb gisteren Super 8 gezien, die vond ik wel behoorlijk de moeite waard.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan maar op die toer.... Wat zou ik nog moeten zien, tips welkom ?!
Het niet kunnen inleven is een eigenschap van sociopaten, psychopaten en dergelijke foutjes van de natuur. Dat is wat zeldzamer dan jij doet voorkomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zich in iemand inleven is kennelijk niet iedereen gegeven. Maar zet de mensen die het wel kunnen dan niet weg als huichelaars, zoals GSbrder doet.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zich in iemand inleven is kennelijk niet iedereen gegeven. Maar zet de mensen die het wel kunnen dan niet weg als huichelaars, zoals GSbrder doet.
Zoetsappig kuteinde, maar zeker mooie film.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb gisteren Super 8 gezien, die vond ik wel behoorlijk de moeite waard.
ff wat dingen aanzwieren hier.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb gisteren Super 8 gezien, die vond ik wel behoorlijk de moeite waard.
Vs heeft meermalen letterlijk gezegd dat de problemen van de minima of allochtonen hem totaal niet interesseren. Als je je kan inleven zou er toch sprake moeten zijn van enige sympathie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Het niet kunnen inleven is een eigenschap van sociopaten, psychopaten en dergelijke foutjes van de natuur. Dat is wat zeldzamer dan jij doet voorkomen.
Ja ik vind het jammer voor ze, maar wat moet ik er mee?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Vs heeft meermalen letterlijk gezegd dat de problemen van de minima of allochtonen hem totaal niet interesseren. Als je je kan inleven zou er toch sprake moeten zijn van enige sympathie.
Maar sociopaten komen natuurlijk ook in gradaties.
Probeer jezelf eens voor te stellen in hun situatie, of is dat te moeilijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik vind het jammer voor ze, maar wat moet ik er mee?
Geldt overigens net zo goed voor Henk de bankmedewerker die z'n baan kwijt is, wat moet ik er mee?
Nee, maar ik zit niet in hun situatie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer jezelf eens voor te stellen in hun situatie, of is dat te moeilijk?
Richard Branson heeft niet echt hulp nodig, maar zelfs dat verschil ontgaat je kennelijk. Sociopaat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit niet in hun situatie.
Net zo min dat ik me inleef in de situatie van een Richard Branson. Dat constante gefocus op anderen is volgens mij echt een links trekje, ga lekker filosoferen over je eigen leven.
Wie heeft er niet of ooit mee te maken gehad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Vs heeft meermalen letterlijk gezegd dat de problemen van de minima of allochtonen hem totaal niet interesseren. Als je je kan inleven zou er toch sprake moeten zijn van enige sympathie.
Ach als ik kijk hoe mensen het in andere landen hebben gehad waar ik gewoond heb en dan kijk naar de vadsige Henk en Ingrid in Nederland die "hulp nodig hebben" dan ontbreekt het mij inderdaad aan enig traantje met al die sociale zekerheden hier, mafklapper.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Richard Branson heeft niet echt hulp nodig, maar zelfs dat verschil ontgaat je kennelijk. Sociopaat.
Onverschilligheid is wat anders dan geen empathie hebben. Wellicht sluit VS zich af voor alle ellende op de wereld omdat z'n kleine hart het anders niet meer aan kan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat hebben Richard B en Winston C gemeen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als ik kijk hoe mensen het in andere landen hebben gehad waar ik gewoond heb en dan kijk naar de vadsige Henk en Ingrid in Nederland die "hulp nodig hebben" dan ontbreekt het mij inderdaad aan enig traantje met al die sociale zekerheden hier, mafklapper.
Dat en omdat ik weet dat mijn gejank op een internetforum of in de kroeg geen fuck uit maakt, waarom zou ik een zure zanikerd worden over anderen als ik gewoon van m'n eigen leven kan genieten. Onverschilligheid is het enige dat een mens gezond houd in de kop.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef waht het volgende:
[..]
Onverschilligheid is wat anders dan geen empathie hebben. Wellicht sluit VS zich af voor alle ellende op de wereld omdat z'n kleine hart het anders niet meer aan kan.
Henk en Ingrid die hun 60" flatscreen moeten aflossen voor 100 euro per maand en daardoor hun kinderen niet normaal te eten kunnen geven bedoel ik ook niet. Hun kinderen moet je gewoon uit huis plaatsen want de ouders zijn kennelijk niet in staat ze op te voeden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als ik kijk hoe mensen het in andere landen hebben gehad waar ik gewoond heb en dan kijk naar de vadsige Henk en Ingrid in Nederland die "hulp nodig hebben" dan ontbreekt het mij inderdaad aan enig traantje met al die sociale zekerheden hier, mafklapper.
Wel opvallend vaakquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
Aah, links is weer eens gefrustreerd en verlaagd zich naar het niveau van dom schelden.
Same shit different day.
Les 1 : van digitale fora. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Diversiteit is groter dan de optelsom van gelijk gestemden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat en omdat ik weet dat mijn gejank op een internetforum of in de kroeg geen fuck uit maakt, waarom zou ik een zure zanikerd worden over anderen als ik gewoon van m'n eigen leven kan genieten.
Er is dan ook geen andere armoede in Nederland, mafkees.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Henk en Ingrid die hun 60" flatscreen moeten aflossen voor 100 euro per maand en daardoor hun kinderen niet normaal te eten kunnen geven bedoel ik ook niet. Hun kinderen moet je gewoon uit huis plaatsen want de ouders zijn kennelijk niet in staat ze op te voeden.
Oh, maar ik geniet ook van m'n leven hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat en omdat ik weet dat mijn gejank op een internetforum of in de kroeg geen fuck uit maakt, waarom zou ik een zure zanikerd worden over anderen als ik gewoon van m'n eigen leven kan genieten. Onverschilligheid is het enige dat een mens gezond houd in de kop.
Voedselbanken maar weer opdoeken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is dan ook geen andere armoede in Nederland, mafkees.
Jawel hoor, steeds meer weer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is dan ook geen andere armoede in Nederland, mafkees.
Edoch acht je het nodig anderen aan te vallen die niet lopen te janken bij ieder VK bericht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, maar ik geniet ook van m'n leven hoor
Dat kan ook terwijl je je bekommerd om anderen namelijk.
Als dat je mening is heb je nooit ware armoede aanschouwd.quote:
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voedselbanken maar weer opdoeken.
Nee ik pikte jou er specifiek uit, na je zoveelste opmerking in de trand van "laat ze maar doodvallen"quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Edoch acht je het nodig anderen aan te vallen die niet lopen te janken bij ieder VK bericht.
Dat zei ik niet, ik zei dat arbeidsimmigranten gewoon terug geschopt moesten worden na hun "nut" maar dat jouw vorm van solidariteit dat verbood waardoor we nu met de gebakken peren zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik pikte jou er specifiek uit, na je zoveelste opmerking in de trand van "laat ze maar doodvallen"
Het is niet dat je alleen door overbesteding in de schuldsanering komt hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.
Leuke schoonmoeder heb je dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef du_ke het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)aler-naar-huis.dhtml
Fijne familie is dat
Mjah..... schuldsanering lijkt me niet het probleem. De vraag is eerder hoe je erin bent gekomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.
Een goede vriend van me zit in de schuldsanering, als dat als armoede wordt gekenmerkt door jou dan lach ik je bij deze hard in je gezicht uit als verwende Nederlander bekrompen in z'n eigen luxe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet dat je alleen door overbesteding in de schuldsanering komt hoor.
Dat stond niet in de toelatingseisen destijds opgesteld door verschillende rechtse regeringen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat arbeidsimmigranten gewoon terug geschopt moesten worden na hun "nut" maar dat jouw vorm van solidariteit dat verbood waardoor we nu met de gebakken peren zitten.
Ken je ook bijstandsmoeders met 4 kinderen die er in zitten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een goede vriend van me zit in de schuldsanering, als dat als armoede wordt gekenmerkt door jou dan lach ik je bij deze hard in je gezicht uit als verwende Nederlander bekrompen in z'n eigen luxe.
Nee, ik stel enkel dat er andere voorwaarden geweest zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat stond niet in de toelatingseisen destijds opgesteld door verschillende rechtse regeringen.
Je bedoelt dus dat we ons gewoon niet aan ons woord hadden moeten houden?
Uiteraard, die groep is zo enorm groot, wie kent er geen persoonlijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ken je ook bijstandsmoeders met 4 kinderen die er in zitten?
Hoe de hell kom je daar nou bij? Dat is niet waar!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij niet in ieder geval, want die vallen buiten je interessegebied.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, die groep is zo enorm groot, wie kent er geen persoonlijk?
Oh, stiefmoeder inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
stiefmoeder bedoel je? Maar dat dan weer wel
Ik heb vanaf dag 1 al aangegeven dat ik voor alle steun ben voor bijstandsmoeders en noem ze steevast als groep die moet worden uitgezonderd voor bezuinigingen. Maar schijnbaar lees je daar steevast overeen en kom je er weer mee aanslingeren als je 't je zelf uit komt. Van mijn part zoek je mijn hele posthistorie door, je zal het gewoon aantreffen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij niet in ieder geval, want die vallen buiten je interessegebied.
Hmm.. daar kan ik wel een flesje of twee van op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Drugshond het volgende:
Port uit de magnetron...
Gluhwein ++
Het is nu inderdaad voor het eerst dat ik dat van je lees.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 al aangegeven dat ik voor alle steun ben voor bijstandsmoeders en noem ze steevast als groep die moet worden uitgezonderd voor bezuinigingen. Maar schijnbaar lees je daar steevast overeen en kom je er weer mee aanslingeren als je 't je zelf uit komt.
Suggesties?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb de volgende films nog op de plank liggen:
Gegen die Wand
Jodaie Nader Az Simin (A Seperation)
Limitless
Syriana
The King's Speech
Welke zal ik straks eens kijken?
Hoe wil je anders onder het bestaansminimum komen in Nederland?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe de hell kom je daar nou bij? Dat is niet waar!
Bij deze dan, en zo kan ik nog wel doorzoeken:quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is nu inderdaad voor het eerst dat ik dat van je lees.
Ik zou het op prijs stellen als je me wijst op een eerdere post van je in een topic waar ik ook postte waar je hetzelfde beweerde.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen bijstandsmoeders.
Heb ze zelfs nadrukkelijk genoemd als groep waar niet op bezuinigd dient te worden.
Dit is pas onwetendheid. Echt ongelofelijk dat je dit kan denken, je komt in de voedselbank als je een bepaald bedrag per maand te besteden heb. En daar wordt heel streng op gerekend want er zijn momenteel wachtrijen om een tasje overgebleven voedsel op te halen. Fucking hell. Er is echt wel armoede in Nederland hoor, die voedselbank stelt weinig voor en toch zijn er 180 duizend gezinnen die het daarmee moeten doen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok en waar heb je ze zo uitdrukkelijk genoemd? Want daar verwijs je in die post weer naar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze dan, en zo kan ik nog wel doorzoeken:
[..]
Eh het gaat erom wat je overhoudt per maand om van te leven na alle inkomens en uitgavens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe wil je anders onder het bestaansminimum komen in Nederland?
Iedereen heeft recht op een bijstandsuitkering en er is een wettelijk minimumloon.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is pas onwetendheid. Echt ongelofelijk dat je dit kan denken, je komt in de voedselbank als je een bepaald bedrag per maand te besteden heb. En daar wordt heel streng op gerekend want er zijn momenteel wachtrijen om een tasje overgebleven voedsel op te halen. Fucking hell. Er is echt wel armoede in Nederland hoor, die voedselbank stelt weinig voor en toch zijn er 180 duizend gezinnen die het daarmee moeten doen!
Dat is zoals gebruikelijk weer veel te simplistisch gedachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
Ik vraag me echt af hoe je het dan voor elkaar krijgt om arm te zijn. Sorry, maar er komt bij mij niets anders op dan onverantwoorde uitgaven.
Jezus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een bijstandsuitkering en er is een wettelijk minimumloon.
Ik vraag me echt af hoe je het dan voor elkaar krijgt om arm te zijn. Sorry, maar er komt bij mij niets anders op dan onverantwoorde uitgaven.
Kan ik zo 1, 2, 3 niet vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok en waar heb je ze zo uitdrukkelijk genoemd? Want daar verwijs je in die post weer naar.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus.
Gast ik werk voor de voedselbank, ik doe de intakes. Onverantwoorde uitgavens worden niet meegeteld, dan ligt iemand er meteen uit. Ga je eens inlezen man.
Bloedarmoe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Welke echte gevallen van armoede kom jij dan meestal tegen?
Lijkt me een moeilijk (geestelijk) beroep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus.
Gast ik werk voor de voedselbank, ik doe de intakes. Onverantwoorde uitgavens worden niet meegeteld, dan ligt iemand er meteen uit. Ga je eens inlezen man.
Maar bijstandsmoeders zijn niet de enige groep die wat empathie kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ik zo 1, 2, 3 niet vinden.
Punt is dat ik er nooit anders over gedacht heb en dat het onzin van je is die beschuldiging te uiten.
Nja je veronderstelt dat iets zo is, maar dat is dus totaal niet zo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Welke echte gevallen van armoede kom jij dan meestal tegen?
Dat weet ik, maar wat heeft dat er mee uit te staan dat je me voor sociopaat uitmaakt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar bijstandsmoeders zijn niet de enige groep die wat empathie kunnen gebruiken.
Dat is ook de reden dat ik voor en met mensen werk, en niet met dieren. Want mensen kan ik niet echt zielig vinden, ik vind ze toch altijd ergens zelf verantwoordelijk voor hun daden. Dieren niet, dieren die gedumpt worden of mishandeld. Ik kan dat niet aanzien en zou er van binnen dood van gaan. Is zwaar ja, maar daarom werk ik niet met dieren terwijl dat meer iets voor mij zou zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me een moeilijk (geestelijk) beroep.
Net zoiets als werken voor een dierenasiel.... moeilijk om je werk niet mee naar huis te nemen.
Dat jij over het algemeen vindt dat iedereen die het moeilijk heeft maar kan doodvallen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat heeft dat er mee uit te staan dat je me voor sociopaat uitmaakt?
Ik zag net dat ze vanuit Portugal nu naar Angola emigreren voor werk. Het was decades lang andersom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:46 schreef Drugshond het volgende:
Nou ga eens kijken in Spanje.... 40 %+ jeugdwerkeloosheid.
Dat zijn geen leuke cijfers. Een hele generatie verkloot.
Mooi antwoord.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik voor en met mensen werk, en niet met dieren. Want mensen kan ik niet echt zielig vinden, ik vind ze toch altijd ergens zelf verantwoordelijk voor hun daden. Dieren niet, dieren die gedumpt worden of mishandeld. Ik kan dat niet aanzien en zou er van binnen dood van gaan. Is zwaar ja, maar daarom werk ik niet met dieren terwijl dat meer iets voor mij zou zijn.
Er gaan ook wel wat mensen naar Brazilië maar het gaat allemaal niet om grote aantallen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag net dat ze vanuit Portugal nu naar Angola emigreren voor werk. Het was decades lang andersom.
Maar, er zijn in Nederland zat mensen die wel met een minimuminkomen kunnen rondkomen. Hoe verklaar je de groep die dat niet kan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja je veronderstelt dat iets zo is, maar dat is dus totaal niet zo.
Er zijn heel veel gevallen van armoede, mensen die soms ook niet durven of teveel trots hebben om naar de voedselbank te gaan. En die zitten thuis zonder eten, gas licht of water. Want dat is al afgesloten omdat ze de rekening niet konden betalen.
Je moet je bedenken dat een minimuminkomen echt niet zoveel is. Als je daar de huur, gas licht en water, belastingen, verzekeringen, soms medische noodzaken van af moet halen, blijft er vrij weinig van over. Zeker als je kleine kinderen te onderhouden hebt.
Nee joh, discussies mogen best scherp zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
Wat zijn jullie enorm naar bezig zeg vanavond.
Wat nu ook wel speelt zijn ZZP'ers met al een aantal jaren weinig of geen opdrachten. Bijstand krijgen is dan vaak niet eenvoudig terwijl het inkomen heel laag ligt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar, er zijn in Nederland zat mensen die wel met een minimuminkomen kunnen rondkomen. Hoe verklaar je de groep die dat niet kan?
Voor kinderen heb je ook nog kinderbijslag. Daarnaast is kinderen krijgen met een willekeurige Sjonnie ook niet zo slim.
Dat mag en ik mag ze naar vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee joh, discussies mogen best scherp zijn.
Maar daar is het maar weer de vraag of ze een beetje kunnen exporteren met zo'n mafklapper die regelmatig de grenzen sluit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef Drugshond het volgende:
En boeren gaan naar Wit Rusland....daar kunnen ze nog een beetje voorruit. Zonder EU administratieve bende.
Erg gezellig is het allemaal nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat mag en ik mag ze naar vinden.
Klopt, er zijn ook zat mensen die klussen zwart bij. Zat mensen die net iets slimmer zijn en via andere wegen geld vinden. Zat mensen die familie hebben die hun helpen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar, er zijn in Nederland zat mensen die wel met een minimuminkomen kunnen rondkomen. Hoe verklaar je de groep die dat niet kan?
Voor kinderen heb je ook nog kinderbijslag. Daarnaast is kinderen krijgen met een willekeurige Sjonnie ook niet zo slim.
Dat heb je soms he, het kan niet altijd gezellig gaan.quote:
Heb ik toevallig net op, mét sambalquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jawel hoor..... Nasi zonder sambal is ook geen flikker aan.
Als ZZP'er hoor je te weten dat je ook buffers moet hebben voor slechtere tijden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat nu ook wel speelt zijn ZZP'ers met al een aantal jaren weinig of geen opdrachten. Bijstand krijgen is dan vaak niet eenvoudig terwijl het inkomen heel laag ligt.
Je kan het allemaal wel weer lekker simplistisch benaderen maar dat schiet ook niet zo op.
Alsof jij mij ooit vraagt hoe het in de kroeg wasquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Kroeg was gezellig trouwens, thanks for asking.
Ik ben hier nooit als jij in de kroeg bent geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alsof jij mij ooit vraagt hoe het in de kroeg was
True, was een garpje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit als jij in de kroeg bent geweest.
Allereerst was ik met een club bekenden dus ouwehoeren kwam er wel van. En sjans zal me een zorg zijn momenteel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
True, was een garpje.
Lekker geouwehoerd? Nog een beetje sjans gehad?
Of vraag ik nu weer teveel.
Het is ook niet per se slecht. Was slechts nieuwsgierig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ja Robin, vertel eens, ga je wel eens naar de kroeg.
Overigens heb ik voor mijn 19de ook niet gedronken, dus je kan het altijd nog goedmaken.
Familie heb je ook nog, mits je het dus met de riante sociale regeltjes het in NL niet lukt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, er zijn ook zat mensen die klussen zwart bij. Zat mensen die net iets slimmer zijn en via andere wegen geld vinden. Zat mensen die familie hebben die hun helpen?
Ja kinderbijslag, dan heb je het over 250 per 3 maanden gemiddeld. Dat ben je aan een kind per maand al kwijt.
Ben 2x gegaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ja Robin, vertel eens, ga je wel eens naar de kroeg.
Overigens heb ik voor mijn 19de ook niet gedronken, dus je kan het altijd nog goedmaken.
Nice.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst was ik met een club bekenden dus ouwehoeren kwam er wel van. En sjans zal me een zorg zijn momenteel.
Ja weet ik toch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ook niet per se slecht. Was slechts nieuwsgierig.
Ah gezellig man.quote:
Soms duren slechte tijden wat langer en heb je al je maximale krediet met je huis als onderpand.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ZZP'er hoor je te weten dat je ook buffers moet hebben voor slechtere tijden.
Godzijdank is de kroeg op 1 min afstand lopen van mn huis.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nice.
Af en toe lekker ouwehoeren, altijd goed.
5 min kruipenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Godzijdank is de kroeg op 1 min afstand lopen van mn huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |