Welnee, slechts als toonbeeld van politieke incompetentie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En links blijft steken in het nieuwste Twitterbericht ons aller Geertje als wereldnieuws te beschouwen.
Een bijzonder dankbaar onderwerp.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef eriksd het volgende:
Vandaag weer heerlijk staan ouwehoeren over, jawel, horloges.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
Rechts is voor mensen zonder inhoud. Overigens is stemmen op de sp ook voor dat soort mensen. Weinig lange termijn oplossingen, hogere gevangenisstraffen zonder te kijken naar of het helpt en dat soort gare dingen.
Een boerderijtje in Zoetermeer! Heel lief. Kan je zelf lammetjes melk geven.quote:
Voor Henk en Ingrid.quote:
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, slechts als toonbeeld van politieke incompetentie.
In de POL-SC word ik alleen genote door DEF-modsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou je zelf eigenlijk moeten noten voor je nietszeggende zwaaiposts
Ik snap het wel hoor, jij wil je broodheer tenslotte ook niet afvallen.quote:Rechts is voor mensen zonder inhoud. Overigens is stemmen op de sp ook voor dat soort mensen. Weinig lange termijn oplossingen, hogere gevangenisstraffen zonder te kijken naar of het helpt en dat soort gare dingen.
Zijn politieke uitspraken zijn tenminste wel doordacht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Cohen als toonbeeld van weinig charismatisch en zwabberend leiderschap is dan ook wel oke.
Begrijp daar niks van, zo vaak heb ik het niet over Geert. Meer over hersenloze figuren die daar op stemmen. Henk en Ingrid. Jawel! Ik ga morgen mijn shirt dragen; is dit kunst of kan het weg?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, slechts als toonbeeld van politieke incompetentie.
Hahaha, als jij ooit zover komt mag je meepraten jongen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Cohen als toonbeeld van weinig charismatisch en zwabberend leiderschap is dan ook wel oke.
Ow jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de POL-SC word ik alleen genote door DEF-mods
Oeh, ik mag jouw discussietechniek. Gewoon alle vervelende eigenschappen en partijen rechts (of in mijn geval links) noemen en daarmee enkel verstandige partijen en virtues toedichten aan de eigen helft van het spectrum.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
Rechts is voor mensen zonder inhoud. Overigens is stemmen op de sp ook voor dat soort mensen. Weinig lange termijn oplossingen, hogere gevangenisstraffen zonder te kijken naar of het helpt en dat soort gare dingen.
Daar durf ik niet te komen, pek en veren en de krijgsraad staan me daar te wachten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja
Ik zou ze gewoon terugnoten in de DEF-SC. Eitje, die gasten gaan zelf steeds over de schreef
De Gay SC is verderop.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
Even POL-PvdA'ers opgeilen:
[ afbeelding ]
Alsof homo's met bloemetjesshirts gaan lopen.quote:
Ik zie vrij weinig goede dingen van rechts. Dierenpolitie vond ik wel een grappig idee, maar wanneer ze dan roepen dat er meer politie komt, gebeurd dat niet en gaan er 500 gewone agenten in de omscholing voor dierenagent.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh, ik mag jouw discussietechniek. Gewoon alle vervelende eigenschappen en partijen rechts (of in mijn geval links) noemen en daarmee enkel verstandige partijen en virtues toedichten aan de eigen helft van het spectrum.
Een radicale middenstemmer zelfs.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
Friek lult trouwens wijs, maar hij is een schijnheilige middenstemmert.
Sil vous plait. Cohen is altijd in pak.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
Even POL-PvdA'ers opgeilen:
[ afbeelding ]
Als ik ooit PvdA-fractieleider word mag jij me uitlachen. En jezelf plus de incompetentie van links om een geschikte linkskous op die positie te zetten ook natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, als jij ooit zover komt mag je meepraten jongen.
Cultuurhomo's dragen dat ook welquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof homo's met bloemetjesshirts gaan lopen.
Dat laten we wel over aan sociaaldemocraten.
https://www.cda.nl/Organisatie/CDA_Steunen/Lid_worden.aspxquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een radicale middenstemmer zelfs.
Zoek maar vast je schuilkelder op, voor je het weet ben je besmet met m'n radicale nuance.
Van het CDA? Het radicale midden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een radicale middenstemmer zelfs.
Zoek maar vast je schuilkelder op, voor je het weet ben je besmet met m'n radicale nuance.
Daar heb je het al, sociaal democratische homo's.quote:
Volgens mij slaapt hij nog met die rode stropdas inderdaad, de kwast.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sil vous plait. Cohen is altijd in pak.
Dat zijn de ergste.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb je het al, sociaal democratische homo's.
Een hele lekkere, heeft-ie.quote:
Ik lach alvast om je "ik wordt".quote:Als ik ooit PvdA-fractieleider wordt mag jij me uitlachen. En jezelf plus de incompetentie van links om een geschikte linkskous op die positie te zetten ook natuurlijk.
Ik geloof niet dat de PvdA incompetente Nederlanders aanneemt die de taal niet eens kunnen? Al zijn wij natuurljk wel voor de mogelijkheden om dat wel te kunnen! Ipv er op te bezuinigen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik ooit PvdA-fractieleider wordt mag jij me uitlachen. En jezelf plus de incompetentie van links om een geschikte linkskous op die positie te zetten ook natuurlijk.
Waar is Robbespiere als je hem nodig hebt.quote:
Volgens mij slaapt hij met zijn vrouw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt hij nog met die rode stropdas inderdaad, de kwast.
Een taal kennenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de PvdA incompetente Nederlanders aanneemt die de taal niet eens kunnen? Al zijn wij natuurljk wel voor de mogelijkheden om dat wel te kunnen! Ipv er op te bezuinigen!
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de PvdA incompetente Nederlanders aanneemt die de taal niet eens kunnen? Al zijn wij natuurljk wel voor de mogelijkheden om dat wel te kunnen! Ipv er op te bezuinigen!
Veel anders lukt niet meer nee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt hij met zijn vrouw.
Dat mag toch niet voor het huwelijk? Of zijn jullie al getrouwd?quote:
Oh jee, bezuinigen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Job die koffie drinkt? In je dromen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Als Job koffie drinkt, vraagt hij altijd om extra bitter.
Job is mijn held, erik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Ik hoorde dat het fanatieke schansspringers zijn. Ook de 300 meter horden staan regelmatig op het programma.quote:Veel anders lukt niet meer nee.
Ik kan daar alleen maar heel veel respect voor hebben, en als jij ook nog een greintje daarvan hebt is dat het minste waar je dat wel voor kunt hebben. Over de rest zal ik dan niet praten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel anders lukt niet meer nee.
Jij was toch de bitterballenfan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Doe ik ook altijd, werkt erg goed moet ik zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh jee, bezuinigen.
Laten we de rekening doorschuiven, dan kunnen wij onze kop in het zand steken en "lalalala" zingen.
De vrouw van Job slaapt met vier leden van het PGB-team.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt hij met zijn vrouw.
Oh wacht dat klopt, Job's vrouw is een no-go, je mag overal grapjes over maken behalve over Job's vrouw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan daar alleen maar heel veel respect voor hebben, en als jij ook nog een greintje daarvan hebt is dat het minste waar je dat wel voor kunt hebben. Over de rest zal ik dan niet praten.
Zet je adblocker even uit voor fok.nl Erik, anders moeten we je bannen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het fanatieke schansspringers zijn. Ook de 300 meter horden staan regelmatig op het programma.
Haha.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vrouw van Job slaapt met vier leden van het PGB-team.
Ik begrijp wel dat je dat zegt, je kan het tenslotte niet tegen spreken dat jullie ze ooit binnen hebben gehaald voor het vieze werk. Maar dit wordt jullie opeens te heet boven het hoofd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh jee, bezuinigen.
Laten we de rekening doorschuiven, dan kunnen wij onze kop in het zand steken en "lalalala" zingen.
Hoho, joden zijn ook off limits. Want dan ga jij weer huilen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wacht dat klopt, Job's vrouw is een no-go, je mag overal grapjes over maken behalve over Job's vrouw.
Mon excuse.
Neehoor, ik lach toch ook om Job.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, joden zijn ook off limits. Want dan ga jij weer huilen.
Job's vrouw is de holocaust.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wacht dat klopt, Job's vrouw is een no-go, je mag overal grapjes over maken behalve over Job's vrouw.
Mon excuse.
Zo serieus was het niet bedoeld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mon excuse.
Ik weet nog dat je begon te stampvoeten toen iemand het waagde voorstander te zijn van het mogen betwijfelen van de holocaust.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, ik lach toch ook om Job.
Vandaar dat alle allochtonen met hem weglopen.quote:
Dat is dan ook gewoon onzin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je begon te stampvoeten toen iemand het waagde voorstander te zijn van het mogen betwijfelen van de holocaust.
Haha, geweldig was dat.
Te heet boven het hoofd of onder de voeten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je dat zegt, je kan het tenslotte niet tegen spreken dat jullie ze ooit binnen hebben gehaald voor het vieze werk. Maar dit wordt jullie opeens te heet boven het hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |