Veel anders lukt niet meer nee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt hij met zijn vrouw.
Dat mag toch niet voor het huwelijk? Of zijn jullie al getrouwd?quote:
Oh jee, bezuinigen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de PvdA incompetente Nederlanders aanneemt die de taal niet eens kunnen? Al zijn wij natuurljk wel voor de mogelijkheden om dat wel te kunnen! Ipv er op te bezuinigen!
Job die koffie drinkt? In je dromen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Als Job koffie drinkt, vraagt hij altijd om extra bitter.
Job is mijn held, erik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Ik hoorde dat het fanatieke schansspringers zijn. Ook de 300 meter horden staan regelmatig op het programma.quote:Veel anders lukt niet meer nee.
Ik kan daar alleen maar heel veel respect voor hebben, en als jij ook nog een greintje daarvan hebt is dat het minste waar je dat wel voor kunt hebben. Over de rest zal ik dan niet praten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel anders lukt niet meer nee.
Jij was toch de bitterballenfan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef eriksd het volgende:
Doe ik ook altijd, werkt erg goed moet ik zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh jee, bezuinigen.
Laten we de rekening doorschuiven, dan kunnen wij onze kop in het zand steken en "lalalala" zingen.
De vrouw van Job slaapt met vier leden van het PGB-team.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt hij met zijn vrouw.
Oh wacht dat klopt, Job's vrouw is een no-go, je mag overal grapjes over maken behalve over Job's vrouw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan daar alleen maar heel veel respect voor hebben, en als jij ook nog een greintje daarvan hebt is dat het minste waar je dat wel voor kunt hebben. Over de rest zal ik dan niet praten.
Zet je adblocker even uit voor fok.nl Erik, anders moeten we je bannen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het fanatieke schansspringers zijn. Ook de 300 meter horden staan regelmatig op het programma.
Haha.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vrouw van Job slaapt met vier leden van het PGB-team.
Ik begrijp wel dat je dat zegt, je kan het tenslotte niet tegen spreken dat jullie ze ooit binnen hebben gehaald voor het vieze werk. Maar dit wordt jullie opeens te heet boven het hoofd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh jee, bezuinigen.
Laten we de rekening doorschuiven, dan kunnen wij onze kop in het zand steken en "lalalala" zingen.
Hoho, joden zijn ook off limits. Want dan ga jij weer huilen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wacht dat klopt, Job's vrouw is een no-go, je mag overal grapjes over maken behalve over Job's vrouw.
Mon excuse.
Neehoor, ik lach toch ook om Job.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, joden zijn ook off limits. Want dan ga jij weer huilen.
Job's vrouw is de holocaust.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wacht dat klopt, Job's vrouw is een no-go, je mag overal grapjes over maken behalve over Job's vrouw.
Mon excuse.
Zo serieus was het niet bedoeld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mon excuse.
Ik weet nog dat je begon te stampvoeten toen iemand het waagde voorstander te zijn van het mogen betwijfelen van de holocaust.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, ik lach toch ook om Job.
Vandaar dat alle allochtonen met hem weglopen.quote:
Dat is dan ook gewoon onzin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je begon te stampvoeten toen iemand het waagde voorstander te zijn van het mogen betwijfelen van de holocaust.
Haha, geweldig was dat.
Te heet boven het hoofd of onder de voeten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je dat zegt, je kan het tenslotte niet tegen spreken dat jullie ze ooit binnen hebben gehaald voor het vieze werk. Maar dit wordt jullie opeens te heet boven het hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |