Welnee, slechts als toonbeeld van politieke incompetentie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En links blijft steken in het nieuwste Twitterbericht ons aller Geertje als wereldnieuws te beschouwen.
Een bijzonder dankbaar onderwerp.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef eriksd het volgende:
Vandaag weer heerlijk staan ouwehoeren over, jawel, horloges.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
Rechts is voor mensen zonder inhoud. Overigens is stemmen op de sp ook voor dat soort mensen. Weinig lange termijn oplossingen, hogere gevangenisstraffen zonder te kijken naar of het helpt en dat soort gare dingen.
Een boerderijtje in Zoetermeer! Heel lief. Kan je zelf lammetjes melk geven.quote:
Voor Henk en Ingrid.quote:
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, slechts als toonbeeld van politieke incompetentie.
In de POL-SC word ik alleen genote door DEF-modsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou je zelf eigenlijk moeten noten voor je nietszeggende zwaaiposts
Ik snap het wel hoor, jij wil je broodheer tenslotte ook niet afvallen.quote:Rechts is voor mensen zonder inhoud. Overigens is stemmen op de sp ook voor dat soort mensen. Weinig lange termijn oplossingen, hogere gevangenisstraffen zonder te kijken naar of het helpt en dat soort gare dingen.
Zijn politieke uitspraken zijn tenminste wel doordacht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Cohen als toonbeeld van weinig charismatisch en zwabberend leiderschap is dan ook wel oke.
Begrijp daar niks van, zo vaak heb ik het niet over Geert. Meer over hersenloze figuren die daar op stemmen. Henk en Ingrid. Jawel! Ik ga morgen mijn shirt dragen; is dit kunst of kan het weg?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, slechts als toonbeeld van politieke incompetentie.
Hahaha, als jij ooit zover komt mag je meepraten jongen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Cohen als toonbeeld van weinig charismatisch en zwabberend leiderschap is dan ook wel oke.
Ow jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de POL-SC word ik alleen genote door DEF-mods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |