Het is niet zozeer de leeftijd alswel wat je hebt meegemaakt, in welke situaties je hebt gezeten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als iemand die de 40 gepasseerd heeft is dat een makkelijk excuus om jezelf wijs te noemen natuurlijk, maar dat het een façade is moge duidelijk zijn.
Dan moet je bij VS wezen.quote:
Buitensex voor de die-hards.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Oke, over naar seks? Werkt altijd goed voor de sfeer.
Leuk, maar het 'lijden' voor ik mag oordelen laat ik liever aan anderen over. Ik mag ook wel een oordeel hebben over een voetballer in het Nederlands elftal zonder er zelf in gespeeld te hebben me dunkt, of een mening over hoe leuk een ruimtereis is zonder Andre Kuipers te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de leeftijd alswel wat je hebt meegemaakt, in welke situaties je hebt gezeten.
Voordat je oordeelt over mensen die in vergelijkbare situaties zitten.
Uiteraard, maar jouw uitlatingen gaan veelal over mensen die in minder prettige situaties zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk, maar het 'lijden' voor ik mag oordelen laat ik liever aan anderen over. Ik mag ook wel een oordeel hebben over een voetballer in het Nederlands elftal zonder er zelf in gespeeld te hebben me dunkt, of een mening over hoe leuk een ruimtereis is zonder Andre Kuipers te zijn.
En jouw uitlatingen over rijke bankiers, of ben je dat zelf ook geweest?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard, maar jouw uitlatingen gaan veelal over mensen die in minder prettige situaties zitten.
Nee, ik heb natuurlijk ook niet alles meegemaakt. Maar ik durf wel te stellen dat ik me behoorlijk beter in de situatie van anderen kan inleven dan dat jij kan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
Als jij enkel meningen hebt gebaseerd op je eindeloze ervaring als 40+'er dan mag je wel een verdomd interessant leven geleid hebben wil je al jouw gebral hier recht praten met dit excuus van je.
Nee, jij hecht er gewoon meer waarde aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb natuurlijk ook niet alles meegemaakt. Maar ik durf wel te stellen dat ik me behoorlijk beter in de situatie van anderen kan inleven dan dat jij kan.
Nee, maar die hoeven niet bang te zijn dat ze hun kinderen niet goed te eten kunnen geven, me dunkt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En jouw uitlatingen over rijke bankiers, of ben je dat zelf ook geweest?
Wel als we ze overlaten aan jou en co.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar die hoeven niet bang te zijn dat ze hun kinderen niet goed te eten kunnen geven, me dunkt.
Het was voor mij een rare openbaring toen ik erachter kwam dat er 30-plussers op internetfora, zelfs op FOK!, zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef GSbrder het volgende:
Maar remlof, autoriteitsdrogredenen zijn toch wel de meest suffe vormen van discussiëren. Moeten we het bij onderwijshervormingen jou ook inpeperen dat je nooit op een universiteit bent geweest?
Natuurlijk is levenservaring en de echte wereld belangrijk, maar dat is toch niet zaligmakend, zeker niet op een jongerenforum?
Goodman moest zich zorgen maken of hij zijn kinderen wel veilig naar school kon brengen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar die hoeven niet bang te zijn dat ze hun kinderen niet goed te eten kunnen geven, me dunkt.
Mijn kritiek is dan ook vooral dat ie niet eens probeert zich in te leven. En ik hoopte dat dat lag aan het gebrek aan levenservaring, maar misschien is het inderdaad wel ernstiger dan dat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef eriksd het volgende:
Nouja, dat VS een ander oordeel velt wil nog niet zeggen dat hij zich niet in kan leven hé. Dat zijn twee verschillende dingen.
Waarom? we hadden ook al kleurentelevisie toen we jong waren hoor....quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Het was voor mij een rare openbaring toen ik erachter kwam dat er 30-plussers op internetfora, zelfs op FOK!, zitten.
Voor mij ook, maar 12 tot 14-jarigen vond ik ook schokkendquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Het was voor mij een rare openbaring toen ik erachter kwam dat er 30-plussers op internetfora, zelfs op FOK!, zitten.
Nee, maar ik ken mijn linkse bips wel.quote:
Ik had lang het idee dat het internet iets voor jongeren was. Helemaal als het dit soort ongein betreft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom? we hadden ook al kleurentelevisie toen we jong waren hoor....
Mijn interessegroep interesseert je gewoon niet dus je doet 't maar af als een tekortkoming in inlevingsvermogen. Durf te wedden dat als ik hier 24/7 zat te janken over allochtonen of minima je me een geweldig inlevend persoon zou vinden. Als ik me echter inleef bij bijvoorbeeld Joden om maar wat te noemen lijd ik aan een ernstige tekortkoming.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn kritiek is dan ook vooral dat ie niet eens probeert zich in te leven. En ik hoopte dat dat lag aan het gebrek aan levenservaring, maar misschien is het inderdaad wel ernstiger dan dat.
Good for you.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken mijn linkse bips wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |