Ja, inderdaad. Mensen verbieden die idiote ideeen erop nahouden. En dat niet alleen, helemaal door het lint gaan op een forunpje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon onzin.
Overigens hadden de journaals vanavond leuke stukjes over integratie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te heet boven het hoofd of onder de voeten?
Als gastarbeiders werken zijn ze nuttig. Als ze hun kinderen niet opvoeden en een uitkering trekken zijn het tokkies. Niet anders dan autochtonen.
True. Maar dat neemt nog niet weg dat jullie veel kansen voor allochtonen ontnemen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als gastarbeiders werken zijn ze nuttig. Als ze hun kinderen niet opvoeden en een uitkering trekken zijn het tokkies. Niet anders dan autochtonen.
Dan hadden jullie hun gezinnen niet moeten laten overkomen. Dat was ook een idee van rechts en de werkgeversquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf om kan lachen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Mensen verbieden die idiote ideeen erop nahouden. En dat niet alleen, helemaal door het lint gaan op een forunpje.
Haha.
Hahaha.
Wij wouden ze ook laten opkankeren maar dat mocht niet van jullie "solidairen".quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hadden jullie hun gezinnen niet moeten laten overkomen. Dat was ook een idee van rechts en de werkgevers
Ging jij niet door het lint om een zeezoogdier? En tweemaal daags om wat dit kabinet flikt, waardoor leveraandoeningen op de loer liggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Mensen verbieden die idiote ideeen erop nahouden. En dat niet alleen, helemaal door het lint gaan op een forunpje.
Haha.
Hahaha.
Nee, ze eerst uitnodigen en dan eruit schoppen is niet erg beschaafd hè? Of heb je niet zoveel met beschaving?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij wouden ze ook laten opkankeren maar dat mocht niet van jullie "solidairen".
Klein verschil.
Misbruiker!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij wouden ze ook laten opkankeren maar dat mocht niet van jullie "solidairen".
Klein verschil.
Nee, ik krijg betaald om me druk te maken om een zeezoogdier.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ging jij niet door het lint om een zeezoogdier? En tweemaal daags om wat dit kabinet flikt, waardoor leveraandoeningen op de loer liggen?
Naar Danny, Iteejer of Breuls.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef eriksd het volgende:
Naar wie moet ik een bericht sturen om een ip te laten unbannen remlof?
Denk je dat mij dat aan m'n kont kan roesten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze eerst uitnodigen en dan eruit schoppen is niet erg beschaafd hè? Of heb je niet zoveel met beschaving?
Ik krijg betaald omdat ik besta.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik krijg betaald om me druk te maken om een zeezoogdier.
Boeya.
Nee. Dat is ook een kenmerk van rechts. Duh.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je dat mij dat aan m'n kont kan roesten?
Dat blijkt, je bent echt een prototype rechtse eikel die zichzelf geweldig vindt en de rest in de stront laat zakken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je dat mij dat aan m'n kont kan roesten?
Met vanalles. Dat is toch de essentie van dit forum?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
Waar bemoei je je trouwens mee, GS?
Ook leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik krijg betaald omdat ik besta.
Ook mooi.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met vanalles. Dat is toch de essentie van dit forum?
Een niet-oxiderende bipsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook een kenmerk van rechts. Duh.
Mijn nederige excuses Koos.quote:
Misbruik?quote:
Ik vind HP een beetje een baggerblad om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses Koos.
HP de tijd gelezen? Dirk Brounen is mijn idool.
Jij valt altijd terug op datzelfde ad hominem terwijl je wel beter weet, grappige zelfdeceptie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt, je bent echt een prototype rechtse eikel die zichzelf geweldig vindt en de rest in de stront laat zakken.
Best grote bek voor een ventje dat nog steeds financieel afhankelijk is van z'n ouders.
Het was Elsevier, VN of HP.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind HP een beetje een baggerblad om eerlijk te zijn.
Ik weet niet beter dan dat je bij je ouders woont. Dat is vast niet zonder reden, of zijn ze afhankelijk van je zorg? In dat geval neem ik alles terug.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij valt altijd terug op datzelfde ad hominem terwijl je wel beter weet, grappige zelfdeceptie.
Dat ik nu bij m'n ouders woon heeft niks uit te staan met financiële afhankelijkheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat je bij je ouders woont. Dat is vast niet zonder reden, of zijn ze afhankelijk van je zorg? In dat geval neem ik alles terug.
Het is een beetje een flauwe wetenswaardigheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat je bij je ouders woont. Dat is vast niet zonder reden, of zijn ze afhankelijk van je zorg? In dat geval neem ik alles terug.
Oh, je woont daar voor je lol in de kast?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ik nu bij m'n ouders woon heeft niks uit te staan met financiële afhankelijkheid.
Sure honey. Het is dat ik beter weet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een niet-oxiderende bips.
Links. Vieze roestbillen.
In de kast?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, je woont daar voor je lol in de kast?
Ik had het prima naar m'n zin bij mijn ouders en heb ook tot mijn 24e(!) thuis gewoond. Maar ik had tenminste geen grote bek over dingen waar ik niets vanaf wist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de kast?
Vergelijk niet je eigen zolderkamer bij je ouders met mijn situatie gaarne, en inderdaad ik woon er voor het gemak. Ik wil geen woning hier in deze regio omdat ik er z.s.m. weg wil, waarom zou ik voor een jaar een huurcontract en meubilair aanschaffen? Misschien dat jouw thuissituatie bagger was, maar ik hekel m'n ouders niet en heb alle vrijheid.
Haha, ik las uit de trein en wilde reageren met; ik zit nog in de trein hoor!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef eriksd het volgende:
Ik vind dat het gros van de mensen hier zich veel te makkelijk uit de tent laat lokken.
Doe je het met Android of iOS?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, ik las uit de trein en wilde reageren met; ik zit nog in de trein hoor!![]()
Android ofc. Mijn partner in crime.quote:
Och ja heb nooit wat gedaan met m'n leven behalve op m'n zolderkamer blowen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het prima naar m'n zin bij mijn ouders en heb ook tot mijn 24e(!) thuis gewoond. Maar ik had tenminste geen grote bek over dingen waar ik niets vanaf wist.
Nee, ik doel op het feit dat je een uitgesproken mening over van alles en nog wat hebt terwijl je behalve een paar jaar buitenland nog totaal geen levenservaring hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja heb nooit wat gedaan met m'n leven behalve op m'n zolderkamer blowen.
Have fun in your ignorance, het enige waar je op terugvalt als je zonder argumenten zit.
Ok, heb je een tongpiercing?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Oke, over naar seks? Werkt altijd goed voor de sfeer.
Jij weet niets van mijn hiney.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sure honey. Het is dat ik beter weet.
Ik luister graag naar de verhalen van oudere mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat je een uitgesproken mening over van alles en nog wat hebt terwijl je behalve een paar jaar buitenland nog totaal geen levenservaring hebt.
Dat valt er trouwens wel meer hier aan te rekenen, maar die zijn over het algemeen meer voor rede vatbaar.
Ja als iemand die de 40 gepasseerd heeft is dat een makkelijk excuus om jezelf wijs te noemen natuurlijk, maar dat het een façade is moge duidelijk zijn. Immers, op die leeftijd had je er wel achter moeten kunnen komen dat de PvdA scheisse ist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat je een uitgesproken mening over van alles en nog wat hebt terwijl je behalve een paar jaar buitenland nog totaal geen levenservaring hebt.
Dat valt er trouwens wel meer hier aan te rekenen, maar die zijn over het algemeen meer voor rede vatbaar.
Het is niet zozeer de leeftijd alswel wat je hebt meegemaakt, in welke situaties je hebt gezeten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als iemand die de 40 gepasseerd heeft is dat een makkelijk excuus om jezelf wijs te noemen natuurlijk, maar dat het een façade is moge duidelijk zijn.
Dan moet je bij VS wezen.quote:
Buitensex voor de die-hards.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Oke, over naar seks? Werkt altijd goed voor de sfeer.
Leuk, maar het 'lijden' voor ik mag oordelen laat ik liever aan anderen over. Ik mag ook wel een oordeel hebben over een voetballer in het Nederlands elftal zonder er zelf in gespeeld te hebben me dunkt, of een mening over hoe leuk een ruimtereis is zonder Andre Kuipers te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de leeftijd alswel wat je hebt meegemaakt, in welke situaties je hebt gezeten.
Voordat je oordeelt over mensen die in vergelijkbare situaties zitten.
Uiteraard, maar jouw uitlatingen gaan veelal over mensen die in minder prettige situaties zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk, maar het 'lijden' voor ik mag oordelen laat ik liever aan anderen over. Ik mag ook wel een oordeel hebben over een voetballer in het Nederlands elftal zonder er zelf in gespeeld te hebben me dunkt, of een mening over hoe leuk een ruimtereis is zonder Andre Kuipers te zijn.
En jouw uitlatingen over rijke bankiers, of ben je dat zelf ook geweest?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard, maar jouw uitlatingen gaan veelal over mensen die in minder prettige situaties zitten.
Nee, ik heb natuurlijk ook niet alles meegemaakt. Maar ik durf wel te stellen dat ik me behoorlijk beter in de situatie van anderen kan inleven dan dat jij kan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
Als jij enkel meningen hebt gebaseerd op je eindeloze ervaring als 40+'er dan mag je wel een verdomd interessant leven geleid hebben wil je al jouw gebral hier recht praten met dit excuus van je.
Nee, jij hecht er gewoon meer waarde aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb natuurlijk ook niet alles meegemaakt. Maar ik durf wel te stellen dat ik me behoorlijk beter in de situatie van anderen kan inleven dan dat jij kan.
Nee, maar die hoeven niet bang te zijn dat ze hun kinderen niet goed te eten kunnen geven, me dunkt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En jouw uitlatingen over rijke bankiers, of ben je dat zelf ook geweest?
Wel als we ze overlaten aan jou en co.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar die hoeven niet bang te zijn dat ze hun kinderen niet goed te eten kunnen geven, me dunkt.
Het was voor mij een rare openbaring toen ik erachter kwam dat er 30-plussers op internetfora, zelfs op FOK!, zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef GSbrder het volgende:
Maar remlof, autoriteitsdrogredenen zijn toch wel de meest suffe vormen van discussiëren. Moeten we het bij onderwijshervormingen jou ook inpeperen dat je nooit op een universiteit bent geweest?
Natuurlijk is levenservaring en de echte wereld belangrijk, maar dat is toch niet zaligmakend, zeker niet op een jongerenforum?
Goodman moest zich zorgen maken of hij zijn kinderen wel veilig naar school kon brengen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar die hoeven niet bang te zijn dat ze hun kinderen niet goed te eten kunnen geven, me dunkt.
Mijn kritiek is dan ook vooral dat ie niet eens probeert zich in te leven. En ik hoopte dat dat lag aan het gebrek aan levenservaring, maar misschien is het inderdaad wel ernstiger dan dat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef eriksd het volgende:
Nouja, dat VS een ander oordeel velt wil nog niet zeggen dat hij zich niet in kan leven hé. Dat zijn twee verschillende dingen.
Waarom? we hadden ook al kleurentelevisie toen we jong waren hoor....quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Het was voor mij een rare openbaring toen ik erachter kwam dat er 30-plussers op internetfora, zelfs op FOK!, zitten.
Voor mij ook, maar 12 tot 14-jarigen vond ik ook schokkendquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Het was voor mij een rare openbaring toen ik erachter kwam dat er 30-plussers op internetfora, zelfs op FOK!, zitten.
Nee, maar ik ken mijn linkse bips wel.quote:
Ik had lang het idee dat het internet iets voor jongeren was. Helemaal als het dit soort ongein betreft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom? we hadden ook al kleurentelevisie toen we jong waren hoor....
Mijn interessegroep interesseert je gewoon niet dus je doet 't maar af als een tekortkoming in inlevingsvermogen. Durf te wedden dat als ik hier 24/7 zat te janken over allochtonen of minima je me een geweldig inlevend persoon zou vinden. Als ik me echter inleef bij bijvoorbeeld Joden om maar wat te noemen lijd ik aan een ernstige tekortkoming.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn kritiek is dan ook vooral dat ie niet eens probeert zich in te leven. En ik hoopte dat dat lag aan het gebrek aan levenservaring, maar misschien is het inderdaad wel ernstiger dan dat.
Good for you.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken mijn linkse bips wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |