Ja, inderdaad. Mensen verbieden die idiote ideeen erop nahouden. En dat niet alleen, helemaal door het lint gaan op een forunpje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon onzin.
Overigens hadden de journaals vanavond leuke stukjes over integratie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te heet boven het hoofd of onder de voeten?
Als gastarbeiders werken zijn ze nuttig. Als ze hun kinderen niet opvoeden en een uitkering trekken zijn het tokkies. Niet anders dan autochtonen.
True. Maar dat neemt nog niet weg dat jullie veel kansen voor allochtonen ontnemen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als gastarbeiders werken zijn ze nuttig. Als ze hun kinderen niet opvoeden en een uitkering trekken zijn het tokkies. Niet anders dan autochtonen.
Dan hadden jullie hun gezinnen niet moeten laten overkomen. Dat was ook een idee van rechts en de werkgeversquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf om kan lachen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Mensen verbieden die idiote ideeen erop nahouden. En dat niet alleen, helemaal door het lint gaan op een forunpje.
Haha.
Hahaha.
Wij wouden ze ook laten opkankeren maar dat mocht niet van jullie "solidairen".quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hadden jullie hun gezinnen niet moeten laten overkomen. Dat was ook een idee van rechts en de werkgevers
Ging jij niet door het lint om een zeezoogdier? En tweemaal daags om wat dit kabinet flikt, waardoor leveraandoeningen op de loer liggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Mensen verbieden die idiote ideeen erop nahouden. En dat niet alleen, helemaal door het lint gaan op een forunpje.
Haha.
Hahaha.
Nee, ze eerst uitnodigen en dan eruit schoppen is niet erg beschaafd hè? Of heb je niet zoveel met beschaving?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij wouden ze ook laten opkankeren maar dat mocht niet van jullie "solidairen".
Klein verschil.
Misbruiker!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij wouden ze ook laten opkankeren maar dat mocht niet van jullie "solidairen".
Klein verschil.
Nee, ik krijg betaald om me druk te maken om een zeezoogdier.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ging jij niet door het lint om een zeezoogdier? En tweemaal daags om wat dit kabinet flikt, waardoor leveraandoeningen op de loer liggen?
Naar Danny, Iteejer of Breuls.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef eriksd het volgende:
Naar wie moet ik een bericht sturen om een ip te laten unbannen remlof?
Denk je dat mij dat aan m'n kont kan roesten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze eerst uitnodigen en dan eruit schoppen is niet erg beschaafd hè? Of heb je niet zoveel met beschaving?
Ik krijg betaald omdat ik besta.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik krijg betaald om me druk te maken om een zeezoogdier.
Boeya.
Nee. Dat is ook een kenmerk van rechts. Duh.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je dat mij dat aan m'n kont kan roesten?
Dat blijkt, je bent echt een prototype rechtse eikel die zichzelf geweldig vindt en de rest in de stront laat zakken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je dat mij dat aan m'n kont kan roesten?
Met vanalles. Dat is toch de essentie van dit forum?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
Waar bemoei je je trouwens mee, GS?
Ook leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik krijg betaald omdat ik besta.
Ook mooi.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met vanalles. Dat is toch de essentie van dit forum?
Een niet-oxiderende bipsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook een kenmerk van rechts. Duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |