Misbruik?quote:
Ik vind HP een beetje een baggerblad om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses Koos.
HP de tijd gelezen? Dirk Brounen is mijn idool.
Jij valt altijd terug op datzelfde ad hominem terwijl je wel beter weet, grappige zelfdeceptie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt, je bent echt een prototype rechtse eikel die zichzelf geweldig vindt en de rest in de stront laat zakken.
Best grote bek voor een ventje dat nog steeds financieel afhankelijk is van z'n ouders.
Het was Elsevier, VN of HP.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind HP een beetje een baggerblad om eerlijk te zijn.
Ik weet niet beter dan dat je bij je ouders woont. Dat is vast niet zonder reden, of zijn ze afhankelijk van je zorg? In dat geval neem ik alles terug.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij valt altijd terug op datzelfde ad hominem terwijl je wel beter weet, grappige zelfdeceptie.
Dat ik nu bij m'n ouders woon heeft niks uit te staan met financiële afhankelijkheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat je bij je ouders woont. Dat is vast niet zonder reden, of zijn ze afhankelijk van je zorg? In dat geval neem ik alles terug.
Het is een beetje een flauwe wetenswaardigheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat je bij je ouders woont. Dat is vast niet zonder reden, of zijn ze afhankelijk van je zorg? In dat geval neem ik alles terug.
Oh, je woont daar voor je lol in de kast?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ik nu bij m'n ouders woon heeft niks uit te staan met financiële afhankelijkheid.
Sure honey. Het is dat ik beter weet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een niet-oxiderende bips.
Links. Vieze roestbillen.
In de kast?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, je woont daar voor je lol in de kast?
Ik had het prima naar m'n zin bij mijn ouders en heb ook tot mijn 24e(!) thuis gewoond. Maar ik had tenminste geen grote bek over dingen waar ik niets vanaf wist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de kast?
Vergelijk niet je eigen zolderkamer bij je ouders met mijn situatie gaarne, en inderdaad ik woon er voor het gemak. Ik wil geen woning hier in deze regio omdat ik er z.s.m. weg wil, waarom zou ik voor een jaar een huurcontract en meubilair aanschaffen? Misschien dat jouw thuissituatie bagger was, maar ik hekel m'n ouders niet en heb alle vrijheid.
Haha, ik las uit de trein en wilde reageren met; ik zit nog in de trein hoor!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef eriksd het volgende:
Ik vind dat het gros van de mensen hier zich veel te makkelijk uit de tent laat lokken.
Doe je het met Android of iOS?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, ik las uit de trein en wilde reageren met; ik zit nog in de trein hoor!![]()
Android ofc. Mijn partner in crime.quote:
Och ja heb nooit wat gedaan met m'n leven behalve op m'n zolderkamer blowen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het prima naar m'n zin bij mijn ouders en heb ook tot mijn 24e(!) thuis gewoond. Maar ik had tenminste geen grote bek over dingen waar ik niets vanaf wist.
Nee, ik doel op het feit dat je een uitgesproken mening over van alles en nog wat hebt terwijl je behalve een paar jaar buitenland nog totaal geen levenservaring hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja heb nooit wat gedaan met m'n leven behalve op m'n zolderkamer blowen.
Have fun in your ignorance, het enige waar je op terugvalt als je zonder argumenten zit.
Ok, heb je een tongpiercing?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Oke, over naar seks? Werkt altijd goed voor de sfeer.
Jij weet niets van mijn hiney.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sure honey. Het is dat ik beter weet.
Ik luister graag naar de verhalen van oudere mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat je een uitgesproken mening over van alles en nog wat hebt terwijl je behalve een paar jaar buitenland nog totaal geen levenservaring hebt.
Dat valt er trouwens wel meer hier aan te rekenen, maar die zijn over het algemeen meer voor rede vatbaar.
Ja als iemand die de 40 gepasseerd heeft is dat een makkelijk excuus om jezelf wijs te noemen natuurlijk, maar dat het een façade is moge duidelijk zijn. Immers, op die leeftijd had je er wel achter moeten kunnen komen dat de PvdA scheisse ist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat je een uitgesproken mening over van alles en nog wat hebt terwijl je behalve een paar jaar buitenland nog totaal geen levenservaring hebt.
Dat valt er trouwens wel meer hier aan te rekenen, maar die zijn over het algemeen meer voor rede vatbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |