Ja maar je krijgt het bovenop je loon neem ik aan toch, je wordt toch niet uitbetaald in muntjes?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich kost het helemaal niks als je het vergelijkt met wat ze op die twee avondjes kwijt zouden zijn geweest als men gewoon uitbetaald hadden natuurlijk.
Natuurlijk niet, als ik op dat moment in de supermarkt uitbetaald zou krijgen in muntjes, zou ik die persoonlijk in de reet van de chef gestoken hebben, als deze daar geen goed gevoel aan over zou hebben gehouden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt het bovenop je loon neem ik aan toch, je wordt toch niet uitbetaald in muntjes?
Oh daar heb ik dan overheen gelezen, naja als het vrijwilligerswerk is dan is het wel begrijpelijk, maar 2 muntjes per uur is toch wel aardig minimaal. Zit daar ook consumptie tijdens het werk en na het werk bij of is het echt gewoon maar 2 muntjes per uur dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als ik op dat moment in de supermarkt uitbetaald zou krijgen in muntjes, zou ik die persoonlijk in de reet van de chef gestoken hebben, als deze daar geen goed gevoel aan over zou hebben gehouden.
Poppodium was gewoon vrijwilligerswerk en daar kreeg je 2 consumptiemunten per uur voor, genoeg om in het weekend van te drinken terwijl je tijdens concerten wat bier moest tappen.
Onder het werk mocht je alles wat niet-alcoholisch was gratis drinken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh daar heb ik dan overheen gelezen, naja als het vrijwilligerswerk is dan is het wel begrijpelijk, maar 2 muntjes per uur is toch wel aardig minimaal. Zit daar ook consumptie tijdens het werk en na het werk bij of is het echt gewoon maar 2 muntjes per uur dan?
Netjes, and free food?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder het werk mocht je alles wat niet-alcoholisch was gratis drinken.
Ah oke, naja niet verkeerd voor vrijwilligerswerk me dunkt, gratis drinken en muntjes voor 't weekend om te zuipen, en gratis concerten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geen gratis eten, maar dan begon je ook pas na zeven uur 's avonds
Het was ook een toffe tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah oke, naja niet verkeerd voor vrijwilligerswerk me dunkt, gratis drinken en muntjes voor 't weekend om te zuipen, en gratis concerten.
Lijkt me ook wel grappig, alleen ik ga dan de vergoeding missen denk ik.quote:
Ik snap 'm inderdaad niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohja men is hier niet echt van (slechte maar humoristische) anime.
Goed voor de poriën.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:40 schreef Auti het volgende:
[..]
-7. Maar het wordt wel een mooie zonnige dag.
Met een hamer een tik op de startmotor geven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:47 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen.
Zo'n auto hier in de straat kan niet wegkomen. Hij start niet.
Chrome als je geen webapplicaties / websites wilt ontwikkelen.quote:
Flash plugin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:25 schreef betyar het volgende:
Chrome wil nogal eens moeilijk doen met youtube. Dan loopt Chrome hier soms vast. Een of andere plugin........![]()
De Chrome-debugger is bijna net zo goed als firebugquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Chrome als je geen webapplicaties / websites wilt ontwikkelen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:22 schreef du_ke het volgende:
Chrome, veel gebruiksvriendelijker en sneller.
Die wind maakt het wat vervelender, maar verder vind ik het heerlijk weer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:52 schreef Tamashii het volgende:
Kou is niets voor mij, ik heb liever +40 graden.
Vre-se-lijk. Gelukkig ben ik waar ik zijn moet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die wind maakt het wat vervelender, maar verder vind ik het heerlijk weer.
Meen je dat? Vreselijk ditquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tot je er heel de dag in moet werken......quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoezo? De zon schijnt. Beter dan regen en veel windquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vind het ook wel prima. Al zijn die fietstochten toch nu minder grappig. Een opaatje schrok wel op toen ik enkele ziektes eruit smeet als reactie op de plots opkomende en ijskoude tegenwind.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En zo is het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan johquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind het ook wel prima. Al zijn die fietstochten toch nu minder grappig. Een opaatje schrok wel op toen ik enkele ziektes eruit smeet als reactie op de plots opkomende en ijskoude tegenwind.
Over twee weken heb ik sneeuw.quote:
Lucky basterd.quote:
quote:Nee nee, het probleem reikt véél verder dan de financiële crisis. Ik haat dat opgeheven vingertje naar de 'inhalige' bankiers. Nee! Het probleem is niet de bankiers. Het probleem is: waarom werden de banken geprikkeld om te handelen zoals ze deden? Het antwoord: omdat dit de enige manier was om aan de expansiedrift, inherent aan het kapitalisme, te voldoen."
Jij kan het ook makkelijk betalen, waarom ga jij niet? Vakantiedagen?quote:
Nee. Ik ga met vrienden naar Curacao en dat gaat aardig in de kosten lopen. Misschien dat ik het financieel nog wel zou trekken, maar dat geldt niet voor het gros van mn vrienden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij kan het ook makkelijk betalen, waarom ga jij niet? Vakantiedagen?
Rechtse vrienden zoekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee. Ik ga met vrienden naar Curacao en dat gaat aardig in de kosten lopen. Misschien dat ik het financieel nog wel zou trekken, maar dat geldt niet voor het gros van mn vrienden.
Alstjeblieft zeg.quote:
Bofkont.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:27 schreef von_Preussen het volgende:
Een goedemorgen uit het zonovergoten Hamburg, net een heerlijk Duits ontbijt verorberd en meteen weer in de ondernemersdynamiek alhier gedoken. Om 11 uur een afspraak bij de dealer om een nieuwe BMW (op naam van de zaak) op te halen en strakjes met een nieuwe partner een nieuwe venture in de stad bekijken.
De ondernemersdynamiek vs. De duffe studentenbedoening is echt een wereld van verschil.
Ik kan er van genieten om tussen mensen te zitten die plannen succesvol omzetten en nieuwe plannen maken, het stimuleert je eigen geest.quote:
Ik vind het altijd knap hoe zij dat kunnen. Heb ik wel respect voor. Een soort van begeestering. Of flow.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan er van genieten om tussen mensen te zitten die plannen succesvol omzetten en nieuwe plannen maken, het stimuleert je eigen geest.
Okay, ga maar met wat gejatte treetjes pils in een tent op Lowlands zitten danquote:
Ik heb overigens niet echt specifiek rechtse of linkse vrienden. Politiek is niet echt een gespreksonderwerp. In het weekend wordt er louter dom geluld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay, ga maar met wat gejatte treetjes pils in een tent op Lowlands zitten dan.
Wintersport hoeft niet duur te zijn.
Niet duurder dan de drankrekening van een POL-meet iig.
Ik liep maar wat te dollenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb overigens niet echt specifiek rechtse of linkse vrienden. Politiek is niet echt een gespreksonderwerp. In het weekend wordt er louter dom geluld.
Ik ben een serieus-mode. Ben immers aan het werk.quote:
Dus ga gewoon op wintersport. Is leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een serieus-mode. Ben immers aan het werk.
Naar is dat he.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een serieus-mode. Ben immers aan het werk.
Welke?quote:
Waag het eens om weer zo'n onding van een horloge te posten Erik.quote:
Ik vind de Captain Dual Time wel leuk.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waag het eens om weer zo'n onding van een horloge te posten Erik.
Waag het eens.
Durfal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb vanochtend allerlei verwensingen
geuit richting de wind en de kou maar ik leef nog.
Nou hij heeft bij mij ook daarna nog enkele moordpogingen ondernomen anders.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Durfal.
Ik moet dat echt niet flikken bij de wind.
Dit is wel vrij dun vind ik, maargoed.quote:Muts en sjaal
Het eerste mogelijke argument voor een boerkaverbod is de openbare veiligheid: wie op openbare plekken komt, moet herkenbaar zijn. Op zichzelf is dit een valide argument, maar Nussbaum wijst er terecht op dat het dan ook consequent moet worden toegepast: de koude temperaturen die ons de komende week te wachten staan maakt dat velen met muts en sjaal de straat op gaan. Mijn hockeyend nichtje bedekt haar gelaat tijdens de wedstrijd ook en mijn vrouw gaat met haar gezichtsmasker zelfs op het terras zitten van het naast haar schoonheidssalon gelegen café.
quote:Afgelopen vrijdag heeft de ministerraad het boerkaverbod goedgekeurd. 'Geweldig nieuws' twitterde Geert. Voorzichtig, ventje. Niet te vroeg dansen, zeker niet met die broek op je knieën. Het wetsvoorstel moet nog door de Eerste en Tweede Kamer. De Tweede, dat gaat lukken, daar heet Mark een meerderheid. Maar in de Eerste niet. Daar zal men zich toch hardop afvragen of die paar boerka's in Nederland nou echt zo vreselijk zijn. Maar de saaie werkelijkheid, daar heeft de PVV geen boodschap aan. Ik zie Richard de Mos al tikken: 'Beste PVV-leden! Doe allemaal een boerka aan! De straat op! Dank dank dank dank dank!'
Amstel is beter spul, van dezelfde fabriek.quote:
True.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amstel is beter spul, van dezelfde fabriek.
Amstel is ook wel te pruimen inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amstel is beter spul, van dezelfde fabriek.
Falende security.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:03 schreef De_Nuance het volgende:
Mitt Romney 'glitter-bombed' by gay rights acivists in Minnesota - video http://t.co/kBQkI2MA
Die homo kan ook niet mikken zeg, smijt 't gewoon tegen z'n broek aan ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:03 schreef De_Nuance het volgende:
Mitt Romney 'glitter-bombed' by gay rights acivists in Minnesota - video http://t.co/kBQkI2MA
Nee. De DNB staat niet op de Zuid-As.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:16 schreef remlof het volgende:
De Zuid-As is de kern van al het financiële kwaad in Nederland.
DNB is dan ook niet de kern van het kwaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. De DNB staat niet op de Zuid-As.
Jawel. Nout Wellink. Noem een groter kwaad in Nederland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
DNB is dan ook niet de kern van het kwaad.
Pfeijffer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. Nout Wellink. Noem een groter kwaad in Nederland.
Het kan zo in je annalen der bevestigde vooroordelen inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die homo kan ook niet mikken zeg, smijt 't gewoon tegen z'n broek aan ofzo.
Anyway, ik haat glitter, stereotype kutnicht met z'n protestactie, sterf.
Of de media. En anders de PvdA.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:26 schreef De_Nuance het volgende:
Het is áltijd de schuld van de overheid , zo niet , dan toch.
Nee, gewoon altijd de PvdA.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of de media. En anders de PvdA.
Je vergeet Europa, de moslims, de Grieken, de IJslanders, Merkozy, Wilders, Breivik, Henk en Ingrid, de graaiers, bonussen, de banken, de Telegraaf en de Publieke Omroep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:26 schreef De_Nuance het volgende:
Het is áltijd de schuld van de overheid , zo niet , dan toch.
Vergeet de Joden niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vergeet Europa, de moslims, de Grieken, de IJslanders, Merkozy, Wilders, Breivik, Henk en Ingrid, de graaiers, bonussen, de banken, de Telegraaf en de Publieke Omroep.
Het groot-Zionistisch interbancaire Bilderbergcomplot, jawel!quote:
Och het plebs roert zich altijd als ze zich tekort gedaan voelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:34 schreef remlof het volgende:
Het is allemaal de schuld van De Mens.
Open je ogen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het groot-Zionistisch interbancaire Bilderbergcomplot, jawel!
Het is ook jouw schuldquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het plebs roert zich altijd als ze zich tekort gedaan voelen.
Uiteraardquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vergeet Europa, de moslims, de Grieken, de IJslanders, Merkozy, Wilders, Breivik, Henk en Ingrid, de graaiers, bonussen, de banken, de Telegraaf en de Publieke Omroep.
Dat sowieso.quote:
Het is wat, he.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:43 schreef De_Nuance het volgende:
De media zijn ook weer lekker bezig
RT @KustawBessems:
Wilders verontwaardigd http://t.co/7g8OM04W
Nee boos http://t.co/JZwqYzJg
Nee kwaad http://t.co/L59Q4SYi
Nee woedend! http://t.co/zXyEh3Bj
Inderdaad. Poehoe zeg.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:42 schreef betyar het volgende:
Nieuwe ruitjes voor de kachel....... Wat mooi.![]()
It giet oanquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
Alles heeft een kans van 50%, het gebeurt wel of het gebeurt niet
Statistiek van de hoogste PVV-plank.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
Alles heeft een kans van 50%, het gebeurt wel of het gebeurt niet
Ik haat mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:49 schreef remlof het volgende:
De Televaag: Eén procent kans op Elfstedentocht
Reactie:
[ afbeelding ]
De Elfstedentocht van Schrödinger.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:49 schreef remlof het volgende:
De Televaag: Eén procent kans op Elfstedentocht
Reactie:
[ afbeelding ]
Haat je mij ook?quote:
Jij was toch een geit?quote:
Er zijn enkele uitzonderingen.quote:
En ik maar denken dat die 1% het voor de 99% zou verpesten, maar het is andersom.quote:
Oei, nu ben ik het haasje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:21 schreef De_Nuance het volgende:
Zeer racistisch , even het MDI mailen.
En terecht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef De_Nuance het volgende:
De brotherhood zal dit wel aangrijpen om
erop te wijzen dat verderfelijke westerse invloeden als voetbalhooliganisme onmiskenbaar tot geweld en doden leiden.
Geeft niks, wij als verlichte Westerlingen grijpen het wel aan om wederom te bewijzen dat ze achterlijk zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef De_Nuance het volgende:
De brotherhood zal dit wel aangrijpen om
erop te wijzen dat verderfelijke westerse invloeden als voetbalhooliganisme onmiskenbaar tot geweld en doden leiden.
Waarom?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga schoenen poetsen in Colombia.
Schoenen poetsen in colombia is niet zo nuttig als wat ik hier doe.quote:
In colombia dragen ze tenminste nog schoenen onder een broek en geen slippers onder een jurk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik zeg is wel waar.
quote:
Als je maar niet denkt dat je zo Turkije in komt.quote:
Heeft hij nu al een wassen beeld?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Groningse rechtbank spreekt Nederlandse 'Hitler' vrij
[ afbeelding ]
Jezus man, waar kijken jullie hele dagen naar, bronnen van "De Groenen - Amsterdam" tot aan RTV Noord en plaatselijke krantjes uit Schubbekutteveen. Is dat nou echt zo interessant om al het streeknieuws van Nederland door te spitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Groningse rechtbank spreekt Nederlandse 'Hitler' vrij
[ afbeelding ]
Ik pik het meeste op van twitterquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jezus man, waar kijken jullie hele dagen naar, bronnen van "De Groenen - Amsterdam" tot aan RTV Noord en plaatselijke krantjes uit Schubbekutteveen. Is dat nou echt zo interessant om al het streeknieuws van Nederland door te spitten.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jezus man, waar kijken jullie hele dagen naar, bronnen van "De Groenen - Amsterdam" tot aan RTV Noord en plaatselijke krantjes uit Schubbekutteveen. Is dat nou echt zo interessant om al het streeknieuws van Nederland door te spitten.
Kut Twitter, als je daar een account hebt is het een graadmeter van ernstig IQ tekort.quote:
Hoiquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kut Twitter, als je daar een account hebt is het een graadmeter van ernstig IQ tekort.
Jij valt buiten de boot, zoals gewoonlijk.quote:
Facebook is natuurlijk een baken van intelligentiequote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kut Twitter, als je daar een account hebt is het een graadmeter van ernstig IQ tekort.
Wel 200 + volgers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij valt buiten de boot, zoals gewoonlijk.
Het is verplicht door je o zo hippe directeur, dat is buiten je schuld om.
Uiteraard, als ik contact wil houden met vrienden in het buitenland ga ik niet constant twitteren, dan stuur ik gewoon een mail via FB.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Facebook is natuurlijk een baken van intelligentie
Ja en ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:14 schreef De_Nuance het volgende:
Zeg je nou dat remlof en ik een laag IQ hebben VS, met je HBO rechten ?
Dat mag, only fair nadat ik je heb uitgelachen om je Twitter.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef De_Nuance het volgende:
Dan lach ik je bij deze hard uit in je gezicht
Huzzah, nog iets wat ik hypothetisch gemeen heb met Der Fuhrer!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef TitusPullo het volgende:
Voorschrift, has only got one ball
remlof's two are far too small
Daarom, ik weet dat je het kan hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag, only fair nadat ik je heb uitgelachen om je Twitter.
quote:
Is het dan nog wel leuk om iemand uit te lachen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Daarom, ik weet dat je het kan hebben.
Ja hoor, op amicale wijze.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is het dan nog wel leuk om iemand uit te lachen?
Zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja hoor, op amicale wijze.
Als ik echt een hekel aan iemand heb heb ik er liever geen contact mee dan zo iemand te stangen oid
Toch een klein succes; u hebt het aantal lezers van uw krant immers weten te overtreffen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Had ik al gezegd dat ik meer dan 200 volgers heb op Twitter?
Volgens nefaste berichten was u eens verbonden aan de juridische faculteit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef Reya het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat u zich eens ook onder die banier mocht scharen.
Maar soms moet je wel een conflict uitvechten , dat is dan wel vervelend als je er niet van houdtquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zo zouden er meer moeten zijn.
Dan roep je Lara Croft toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar soms moet je wel een conflict uitvechten , dat is dan wel vervelend als je er niet van houdt
Touche.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch een klein succes; u hebt het aantal lezers van uw krant immers weten te overtreffen.
Gelukkig kan ik me met mijn pretpakket wel mooi universitair noemen. En dus superieur aan HBO'ers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef Reya het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat u zich eens ook onder die banier mocht scharen.
Boks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wens niet dermate handtastelijk te zijn.
Mijn vraag aan jou is: Waarom gauw afsluiten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:50 schreef Disana het volgende:
Trouwens nog even over Facebook:
gisteren veranderde mijn Facebookpagina ineens in een pornosite. Gauw afgesloten, wachtwoord veranderd, verder niets meer aan de hand. Maar ik snap nog steeds niet hoe dat kon.
Jij zou eens uitgebreid rond gaan kijken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn vraag aan jou is: Waarom gauw afsluiten?
Ik sluit dat niet geheel uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zou eens uitgebreid rond gaan kijken?
En dan te bedenken dat het een pagina was waar je niet weg kon komen, je moest er geregistreerd of ingelogd voor zijn. Wat heb ik allemaal gemistquote:
Ik wil ook in het L-gebouw werken.quote:
Waarom ben je zo irritant?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik me met mijn pretpakket wel mooi universitair noemen. En dus superieur aan HBO'ers.
Die lijkt me dus 77 keer niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef remlof het volgende:
Zometeen deze film maar eens kijken:
[ afbeelding ]
Doet me vaag denken aan Contact van Carl Sagan. En die vond ik wel erg goed. Zowel het boek als de film.quote:
Ik denk dat het meer een overdreven jankfilm is dan SF.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet me vaag denken aan Contact van Carl Sagan. En die vond ik wel erg goed. Zowel het boek als de film.
Nee, meer een psychologisch drama, altijd goed voor een grieperige donderdagmiddag om mandarijntjes bij te etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een overdreven jankfilm is dan SF.
Als ik op de bank lig gaat er een western op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, meer een psychologisch drama, altijd goed voor een grieperige donderdagmiddag om mandarijntjes bij te eten
Zeg. Friek is wel een filosoof, ja?quote:
En heeft het al gewerkt ergens?quote:
Zijn vriendin schijnt te loeien als een brandalarm.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En heeft het al gewerkt ergens?
Historici debatteren nog immer inzake de vraag hoe het geval-Stali te kwalificeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En heeft het al gewerkt ergens?
U houdt niet van conflict?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar soms moet je wel een conflict uitvechten , dat is dan wel vervelend als je er niet van houdt
Ze is nooit meer zonder filosofen geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Historici debatteren nog immer inzake de vraag hoe het geval-Stali te kwalificeren.
Hipster zijn helaas geen grap.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:13 schreef Picchia het volgende:
Ik dacht dat mannen met uggs een grapje op Fok was, maar vandaag zag ik er meerdere.
Dat geldt voor alle non-nijverheids beroepen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Filosofen, economen, allemaal verkopers van lulkoek.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Het ontvrienden kan direct beginnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
De vader van een vriend van me draagt ook Uggs
Nog even en hij komt uit de kast.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
De vader van een vriend van me draagt ook Uggs
Überhaupt hoger-opgeleidenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Mannen met Uggs zijn die fase al voorbij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hipster zijn helaas geen grap.
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.quote:
Het zijn de gekken die het kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Terwijl hij juist geen opleiding tot lulkoekverkoper heeft gevolgd volgens mij maar daadwerkelijk iets nuttigs.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.
De lulkoekverkopers hier komen wel aan het werkquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Terwijl hij juist geen opleiding tot lulkoekverkoper heeft gevolgd volgens mij maar daadwerkelijk iets nuttigs.
Schande!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
De lulkoekverkopers hier komen wel aan het werk
Alles outsourcenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
En het wordt beter betaald, echt werken doen chinezen voor een habbekrats
Dat is bij sommige gevallen van autisme zo, maar er bestaan ook succesvolle autisten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.
maar goed ook, anders zat jij nog steeds achter het weefgetouwquote:
Ik vind het dan ook prima.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
maar goed ook, anders zat jij nog steeds achter het weefgetouw
Kweek de elite van de toekomst, niet op basis van intellect maar op basis van afkomst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook prima.
We moeten onze mensen en kennis slimmer inzetten.
Juist op basis van intellect en niet op basis van afkomst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kweek de elite van de toekomst, niet op basis van intellect maar op basis van afkomst.
En zo is de cirkel weer rond.
Helaas kweken we nu voornamelijk een leger van pygmeeën op plateauzolen. Er is maar een select gedeelte die daadwerkelijk het verschil kunnen maken, al het overige is gerommel binnen de marge.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
En het wordt beter betaald, echt werken doen chinezen voor een habbekrats
Wat, Chinezen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef eriksd het volgende:
Is dat met van die vieze noten en rozijnen enzo?
Juist!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef eriksd het volgende:
Is dat met van die vieze noten en rozijnen enzo?
De standpunten van de SP zijn dan ook niet echt realistisch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef GSbrder het volgende:
Kamp is wel bad-ass anti-SP'er aan het spelen.
Ja, alle ontwikkelingslanden krijgen het simpele arbeid en de Eerste wereld gaat ze weer leiden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist op basis van intellect en niet op basis van afkomst.
Nee, geeft de superintelligenten in arme landen de kans om te studeren en daarna hun land vooruit te helpen, scheelt ons straks bakken met ontwikkelingsgeld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, alle ontwikkelingslanden krijgen het simpele arbeid en de Eerste wereld gaat ze weer leiden.
Dit keer niet door slavernij maar door de vrije markt.
Alsof jij en ik dat gaan meemaken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, geeft de superintelligenten in arme landen de kans om te studeren en daarna hun land vooruit te helpen, scheelt ons straks bakken met ontwikkelingsgeld.
Dat hoeft toch ook niet? Of kan je echt alleen maar kortetermijndenken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof jij en ik dat gaan meemaken.
Nee, maar echt belangrijk is het niet wat er over 5 generaties is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Of kan je echt alleen maar kortetermijndenken?
Dat is waar rechts steeds fout gaat. Ze kunnen alleen aan zichzelf en het hier en nu denken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar echt belangrijk is het niet wat er over 5 generaties is.
Tenminste, niet voor mij.
Dat is onzin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar rechts steeds fout gaat. Ze kunnen alleen aan zichzelf en het hier en nu denken.
Hoho, ik hoop dat de beste winnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar rechts steeds fout gaat. Ze kunnen alleen aan zichzelf en het hier en nu denken.
Vraag is alleen of dat mogelijk is wanneer er geen gelijke startposities meer zijn, ik vraag me af of we hier in het Westen net zo blij zijn wanneer we net zo worden behandeld als dat we zelf anderen hebben behandeld de afgelopen honderden jaren. En als dat gebeurt is het natuurlijk maar een dun laagje beschaving wat over blijft hier, en dan met name m.b.t. buitenlandbeleid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, ik hoop dat de beste winnen.
Maakt mij niet uit welke nationaliteit ze hebben.
Er is geen level-playing field en er is geen beschaving. Alleen wat schuldgevoel, wat slechts bestaat bij de gratie van onze welvaart, of wat naastenliefde voor aanhangers van dezelfde religie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vraag is alleen of dat mogelijk is wanneer er geen gelijke startposities meer zijn, ik vraag me af of we hier in het Westen net zo blij zijn wanneer we net zo worden behandeld als dat we zelf anderen hebben behandeld de afgelopen honderden jaren. En als dat gebeurt is het natuurlijk maar een dun laagje beschaving wat over blijft hier, en dan met name m.b.t. buitenlandbeleid.
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus aan te geven, onze 'lang leve de vreugde en vriendelijkheid' mentaliteit is er enkel omdat we weelde hebben. Alsof Europa en de Verenigde Staten nog echt zo coulant en meelevend zijn wanneer wij zelf in de problemen komen. Dat is gewoon naïef.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is geen level-playing field en er is geen beschaving. Alleen wat schuldgevoel, wat slechts bestaat bij de gratie van onze welvaart, of wat naastenliefde voor aanhangers van dezelfde religie.
Je kan je vinden in generalisaties over rechts.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens.
He wat verrassend toch weer.
Jaja, ga maar verder met je verhaaltje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan je vinden in generalisaties over rechts.
Verrassend.
Want? Alle linksen zijn onwetend of onnozel?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
It is not too late to save this young girl from ignorance.
Een verhaaltje dat rechtse mensen niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken zijn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja, ga maar verder met je verhaaltje.
Jij was het eens met remlof's statement over kortzichtigheid bij rechtse mensen, dus ik zeg je bent nog te redden van zijn idiote gedachten. Dat zegt niks over "alle linksen".quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want? Alle linksen zijn onwetend of onnozel?
Iedereen generaliseert hier, dus in feite praat je over iedereen.
In plaats van dat je dus jezelf bewijst door niet te generaliseren zoals ik het deed, doe je hier ook gewoon!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een verhaaltje dat rechtse mensen niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken zijn?
Want links denkt enkel aan de behoefte voor een samenleving op de korte termijn, niet de lange termijneffecten van pamperwetgeving en een maatschappij vol losers.
Dan had je dat duidelijker moeten neerzetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was het eens met remlof's statement over kortzichtigheid bij rechtse mensen, dus ik zeg je bent nog te redden van zijn idiote gedachten. Dat zegt niks over "alle linksen".
Generaliseren was toch het spelletje dat we nu gingen spelen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In plaats van dat je dus jezelf bewijst door niet te generaliseren zoals ik het deed, doe je hier ook gewoon!
Rechtse mensen zijn niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken, maar veel ervan wel, zoals Vs net liet zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een verhaaltje dat rechtse mensen niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken zijn?
Want links denkt enkel aan de behoefte voor een samenleving op de korte termijn, niet de lange termijneffecten van pamperwetgeving en een maatschappij vol losers.
Dank voor dit mooie compliment.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtse mensen zijn niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken, maar veel ervan wel, zoals Vs net liet zien.
Nee, dat is een rechts spelletje, daar doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Generaliseren was toch het spelletje dat we nu gingen spelen?
Sinds wanneer ben jij zo vermoeiend, druiloor?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef eriksd het volgende:
Goed zo Tamashii, geef ze ervan langs!
Welnee, ik ken maar weinig losers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtse mensen zijn niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken, maar veel ervan wel, zoals Vs net liet zien.
En anderen als losers zien is ook al zo'n typisch rechts trekje, ze vinden zichzelf vaak geweldig en anderen maar dom en kansloos
Meer een soort hersenbeschadiging.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
Rechts is gewoon een ziekte, aids ofzo.
Dan is links Alzheimerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
Rechts is gewoon een ziekte, aids ofzo.
Maar mensen die je niet kent vind je per definitie losers, gezien je vorige post.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, ik ken maar weinig losers.
Ik vind mafklapper toch leuker.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef eriksd het volgende:
Mensen die het woord druiloor gebruiken
Vreemde aanname.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar mensen die je niet kent vind je per definitie losers, gezien je vorige post.
En links blijft steken in het nieuwste Twitterbericht ons aller Geertje als wereldnieuws te beschouwen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |