Nog even en hij komt uit de kast.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
De vader van een vriend van me draagt ook Uggs
Überhaupt hoger-opgeleidenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Filosofen, economen, allemaal verkopers van lulkoek.
Mannen met Uggs zijn die fase al voorbij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hipster zijn helaas geen grap.
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.quote:
Het zijn de gekken die het kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Filosofen, economen, allemaal verkopers van lulkoek.
Terwijl hij juist geen opleiding tot lulkoekverkoper heeft gevolgd volgens mij maar daadwerkelijk iets nuttigs.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.
De lulkoekverkopers hier komen wel aan het werkquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Terwijl hij juist geen opleiding tot lulkoekverkoper heeft gevolgd volgens mij maar daadwerkelijk iets nuttigs.
Schande!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
De lulkoekverkopers hier komen wel aan het werk
Alles outsourcenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
En het wordt beter betaald, echt werken doen chinezen voor een habbekrats
Dat is bij sommige gevallen van autisme zo, maar er bestaan ook succesvolle autisten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.
maar goed ook, anders zat jij nog steeds achter het weefgetouwquote:
Ik vind het dan ook prima.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
maar goed ook, anders zat jij nog steeds achter het weefgetouw
Kweek de elite van de toekomst, niet op basis van intellect maar op basis van afkomst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook prima.
We moeten onze mensen en kennis slimmer inzetten.
Juist op basis van intellect en niet op basis van afkomst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kweek de elite van de toekomst, niet op basis van intellect maar op basis van afkomst.
En zo is de cirkel weer rond.
Helaas kweken we nu voornamelijk een leger van pygmeeën op plateauzolen. Er is maar een select gedeelte die daadwerkelijk het verschil kunnen maken, al het overige is gerommel binnen de marge.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
En het wordt beter betaald, echt werken doen chinezen voor een habbekrats
Wat, Chinezen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef eriksd het volgende:
Is dat met van die vieze noten en rozijnen enzo?
Juist!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef eriksd het volgende:
Is dat met van die vieze noten en rozijnen enzo?
De standpunten van de SP zijn dan ook niet echt realistisch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef GSbrder het volgende:
Kamp is wel bad-ass anti-SP'er aan het spelen.
Ja, alle ontwikkelingslanden krijgen het simpele arbeid en de Eerste wereld gaat ze weer leiden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist op basis van intellect en niet op basis van afkomst.
Nee, geeft de superintelligenten in arme landen de kans om te studeren en daarna hun land vooruit te helpen, scheelt ons straks bakken met ontwikkelingsgeld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, alle ontwikkelingslanden krijgen het simpele arbeid en de Eerste wereld gaat ze weer leiden.
Dit keer niet door slavernij maar door de vrije markt.
Alsof jij en ik dat gaan meemaken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, geeft de superintelligenten in arme landen de kans om te studeren en daarna hun land vooruit te helpen, scheelt ons straks bakken met ontwikkelingsgeld.
Dat hoeft toch ook niet? Of kan je echt alleen maar kortetermijndenken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof jij en ik dat gaan meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |