Als ik op de bank lig gaat er een western op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, meer een psychologisch drama, altijd goed voor een grieperige donderdagmiddag om mandarijntjes bij te eten
Zeg. Friek is wel een filosoof, ja?quote:
En heeft het al gewerkt ergens?quote:
Zijn vriendin schijnt te loeien als een brandalarm.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En heeft het al gewerkt ergens?
Historici debatteren nog immer inzake de vraag hoe het geval-Stali te kwalificeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En heeft het al gewerkt ergens?
U houdt niet van conflict?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar soms moet je wel een conflict uitvechten , dat is dan wel vervelend als je er niet van houdt
Ze is nooit meer zonder filosofen geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Historici debatteren nog immer inzake de vraag hoe het geval-Stali te kwalificeren.
Hipster zijn helaas geen grap.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:13 schreef Picchia het volgende:
Ik dacht dat mannen met uggs een grapje op Fok was, maar vandaag zag ik er meerdere.
Dat geldt voor alle non-nijverheids beroepen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Filosofen, economen, allemaal verkopers van lulkoek.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Het ontvrienden kan direct beginnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
De vader van een vriend van me draagt ook Uggs
Nog even en hij komt uit de kast.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
De vader van een vriend van me draagt ook Uggs
Überhaupt hoger-opgeleidenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Mannen met Uggs zijn die fase al voorbij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hipster zijn helaas geen grap.
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.quote:
Het zijn de gekken die het kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Terwijl hij juist geen opleiding tot lulkoekverkoper heeft gevolgd volgens mij maar daadwerkelijk iets nuttigs.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.
De lulkoekverkopers hier komen wel aan het werkquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Terwijl hij juist geen opleiding tot lulkoekverkoper heeft gevolgd volgens mij maar daadwerkelijk iets nuttigs.
Schande!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
De lulkoekverkopers hier komen wel aan het werk
Alles outsourcenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
En het wordt beter betaald, echt werken doen chinezen voor een habbekrats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |