Jij valt buiten de boot, zoals gewoonlijk.quote:
Facebook is natuurlijk een baken van intelligentiequote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kut Twitter, als je daar een account hebt is het een graadmeter van ernstig IQ tekort.
Wel 200 + volgers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij valt buiten de boot, zoals gewoonlijk.
Het is verplicht door je o zo hippe directeur, dat is buiten je schuld om.
Uiteraard, als ik contact wil houden met vrienden in het buitenland ga ik niet constant twitteren, dan stuur ik gewoon een mail via FB.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Facebook is natuurlijk een baken van intelligentie
Ja en ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:14 schreef De_Nuance het volgende:
Zeg je nou dat remlof en ik een laag IQ hebben VS, met je HBO rechten ?
Dat mag, only fair nadat ik je heb uitgelachen om je Twitter.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef De_Nuance het volgende:
Dan lach ik je bij deze hard uit in je gezicht
Huzzah, nog iets wat ik hypothetisch gemeen heb met Der Fuhrer!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef TitusPullo het volgende:
Voorschrift, has only got one ball
remlof's two are far too small
Daarom, ik weet dat je het kan hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag, only fair nadat ik je heb uitgelachen om je Twitter.
quote:
Is het dan nog wel leuk om iemand uit te lachen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Daarom, ik weet dat je het kan hebben.
Ja hoor, op amicale wijze.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is het dan nog wel leuk om iemand uit te lachen?
Zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja hoor, op amicale wijze.
Als ik echt een hekel aan iemand heb heb ik er liever geen contact mee dan zo iemand te stangen oid
Toch een klein succes; u hebt het aantal lezers van uw krant immers weten te overtreffen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Had ik al gezegd dat ik meer dan 200 volgers heb op Twitter?
Volgens nefaste berichten was u eens verbonden aan de juridische faculteit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef Reya het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat u zich eens ook onder die banier mocht scharen.
Maar soms moet je wel een conflict uitvechten , dat is dan wel vervelend als je er niet van houdtquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zo zouden er meer moeten zijn.
Dan roep je Lara Croft toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar soms moet je wel een conflict uitvechten , dat is dan wel vervelend als je er niet van houdt
Touche.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch een klein succes; u hebt het aantal lezers van uw krant immers weten te overtreffen.
Gelukkig kan ik me met mijn pretpakket wel mooi universitair noemen. En dus superieur aan HBO'ers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef Reya het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat u zich eens ook onder die banier mocht scharen.
Boks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wens niet dermate handtastelijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |