Als ik op de bank lig gaat er een western op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, meer een psychologisch drama, altijd goed voor een grieperige donderdagmiddag om mandarijntjes bij te eten
Zeg. Friek is wel een filosoof, ja?quote:
En heeft het al gewerkt ergens?quote:
Zijn vriendin schijnt te loeien als een brandalarm.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En heeft het al gewerkt ergens?
Historici debatteren nog immer inzake de vraag hoe het geval-Stali te kwalificeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En heeft het al gewerkt ergens?
U houdt niet van conflict?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar soms moet je wel een conflict uitvechten , dat is dan wel vervelend als je er niet van houdt
Ze is nooit meer zonder filosofen geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Historici debatteren nog immer inzake de vraag hoe het geval-Stali te kwalificeren.
Hipster zijn helaas geen grap.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:13 schreef Picchia het volgende:
Ik dacht dat mannen met uggs een grapje op Fok was, maar vandaag zag ik er meerdere.
Dat geldt voor alle non-nijverheids beroepen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Filosofen, economen, allemaal verkopers van lulkoek.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Het ontvrienden kan direct beginnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
De vader van een vriend van me draagt ook Uggs
Nog even en hij komt uit de kast.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
De vader van een vriend van me draagt ook Uggs
Überhaupt hoger-opgeleidenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Mannen met Uggs zijn die fase al voorbij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hipster zijn helaas geen grap.
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.quote:
Het zijn de gekken die het kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Tem het volgende:
Terwijl hij juist geen opleiding tot lulkoekverkoper heeft gevolgd volgens mij maar daadwerkelijk iets nuttigs.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.
De lulkoekverkopers hier komen wel aan het werkquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Terwijl hij juist geen opleiding tot lulkoekverkoper heeft gevolgd volgens mij maar daadwerkelijk iets nuttigs.
Schande!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
De lulkoekverkopers hier komen wel aan het werk
Alles outsourcenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
En het wordt beter betaald, echt werken doen chinezen voor een habbekrats
Dat is bij sommige gevallen van autisme zo, maar er bestaan ook succesvolle autisten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je Echtgaaf mag geloven een garantie om de rest van je leven aan de bedelstaf te zitten.
maar goed ook, anders zat jij nog steeds achter het weefgetouwquote:
Ik vind het dan ook prima.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
maar goed ook, anders zat jij nog steeds achter het weefgetouw
Kweek de elite van de toekomst, niet op basis van intellect maar op basis van afkomst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook prima.
We moeten onze mensen en kennis slimmer inzetten.
Juist op basis van intellect en niet op basis van afkomst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kweek de elite van de toekomst, niet op basis van intellect maar op basis van afkomst.
En zo is de cirkel weer rond.
Helaas kweken we nu voornamelijk een leger van pygmeeën op plateauzolen. Er is maar een select gedeelte die daadwerkelijk het verschil kunnen maken, al het overige is gerommel binnen de marge.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
En het wordt beter betaald, echt werken doen chinezen voor een habbekrats
Wat, Chinezen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef eriksd het volgende:
Is dat met van die vieze noten en rozijnen enzo?
Juist!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef eriksd het volgende:
Is dat met van die vieze noten en rozijnen enzo?
De standpunten van de SP zijn dan ook niet echt realistisch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef GSbrder het volgende:
Kamp is wel bad-ass anti-SP'er aan het spelen.
Ja, alle ontwikkelingslanden krijgen het simpele arbeid en de Eerste wereld gaat ze weer leiden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist op basis van intellect en niet op basis van afkomst.
Nee, geeft de superintelligenten in arme landen de kans om te studeren en daarna hun land vooruit te helpen, scheelt ons straks bakken met ontwikkelingsgeld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, alle ontwikkelingslanden krijgen het simpele arbeid en de Eerste wereld gaat ze weer leiden.
Dit keer niet door slavernij maar door de vrije markt.
Alsof jij en ik dat gaan meemaken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, geeft de superintelligenten in arme landen de kans om te studeren en daarna hun land vooruit te helpen, scheelt ons straks bakken met ontwikkelingsgeld.
Dat hoeft toch ook niet? Of kan je echt alleen maar kortetermijndenken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof jij en ik dat gaan meemaken.
Nee, maar echt belangrijk is het niet wat er over 5 generaties is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Of kan je echt alleen maar kortetermijndenken?
Dat is waar rechts steeds fout gaat. Ze kunnen alleen aan zichzelf en het hier en nu denken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar echt belangrijk is het niet wat er over 5 generaties is.
Tenminste, niet voor mij.
Dat is onzin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar rechts steeds fout gaat. Ze kunnen alleen aan zichzelf en het hier en nu denken.
Hoho, ik hoop dat de beste winnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar rechts steeds fout gaat. Ze kunnen alleen aan zichzelf en het hier en nu denken.
Vraag is alleen of dat mogelijk is wanneer er geen gelijke startposities meer zijn, ik vraag me af of we hier in het Westen net zo blij zijn wanneer we net zo worden behandeld als dat we zelf anderen hebben behandeld de afgelopen honderden jaren. En als dat gebeurt is het natuurlijk maar een dun laagje beschaving wat over blijft hier, en dan met name m.b.t. buitenlandbeleid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, ik hoop dat de beste winnen.
Maakt mij niet uit welke nationaliteit ze hebben.
Er is geen level-playing field en er is geen beschaving. Alleen wat schuldgevoel, wat slechts bestaat bij de gratie van onze welvaart, of wat naastenliefde voor aanhangers van dezelfde religie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vraag is alleen of dat mogelijk is wanneer er geen gelijke startposities meer zijn, ik vraag me af of we hier in het Westen net zo blij zijn wanneer we net zo worden behandeld als dat we zelf anderen hebben behandeld de afgelopen honderden jaren. En als dat gebeurt is het natuurlijk maar een dun laagje beschaving wat over blijft hier, en dan met name m.b.t. buitenlandbeleid.
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus aan te geven, onze 'lang leve de vreugde en vriendelijkheid' mentaliteit is er enkel omdat we weelde hebben. Alsof Europa en de Verenigde Staten nog echt zo coulant en meelevend zijn wanneer wij zelf in de problemen komen. Dat is gewoon naïef.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is geen level-playing field en er is geen beschaving. Alleen wat schuldgevoel, wat slechts bestaat bij de gratie van onze welvaart, of wat naastenliefde voor aanhangers van dezelfde religie.
Je kan je vinden in generalisaties over rechts.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens.
He wat verrassend toch weer.
Jaja, ga maar verder met je verhaaltje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan je vinden in generalisaties over rechts.
Verrassend.
Want? Alle linksen zijn onwetend of onnozel?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
It is not too late to save this young girl from ignorance.
Een verhaaltje dat rechtse mensen niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken zijn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja, ga maar verder met je verhaaltje.
Jij was het eens met remlof's statement over kortzichtigheid bij rechtse mensen, dus ik zeg je bent nog te redden van zijn idiote gedachten. Dat zegt niks over "alle linksen".quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want? Alle linksen zijn onwetend of onnozel?
Iedereen generaliseert hier, dus in feite praat je over iedereen.
In plaats van dat je dus jezelf bewijst door niet te generaliseren zoals ik het deed, doe je hier ook gewoon!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een verhaaltje dat rechtse mensen niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken zijn?
Want links denkt enkel aan de behoefte voor een samenleving op de korte termijn, niet de lange termijneffecten van pamperwetgeving en een maatschappij vol losers.
Dan had je dat duidelijker moeten neerzetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was het eens met remlof's statement over kortzichtigheid bij rechtse mensen, dus ik zeg je bent nog te redden van zijn idiote gedachten. Dat zegt niks over "alle linksen".
Generaliseren was toch het spelletje dat we nu gingen spelen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In plaats van dat je dus jezelf bewijst door niet te generaliseren zoals ik het deed, doe je hier ook gewoon!
Rechtse mensen zijn niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken, maar veel ervan wel, zoals Vs net liet zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een verhaaltje dat rechtse mensen niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken zijn?
Want links denkt enkel aan de behoefte voor een samenleving op de korte termijn, niet de lange termijneffecten van pamperwetgeving en een maatschappij vol losers.
Dank voor dit mooie compliment.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtse mensen zijn niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken, maar veel ervan wel, zoals Vs net liet zien.
Nee, dat is een rechts spelletje, daar doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Generaliseren was toch het spelletje dat we nu gingen spelen?
Sinds wanneer ben jij zo vermoeiend, druiloor?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef eriksd het volgende:
Goed zo Tamashii, geef ze ervan langs!
Welnee, ik ken maar weinig losers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtse mensen zijn niet per definitie egoistische, individualistische klootzakken, maar veel ervan wel, zoals Vs net liet zien.
En anderen als losers zien is ook al zo'n typisch rechts trekje, ze vinden zichzelf vaak geweldig en anderen maar dom en kansloos
Meer een soort hersenbeschadiging.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
Rechts is gewoon een ziekte, aids ofzo.
Dan is links Alzheimerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
Rechts is gewoon een ziekte, aids ofzo.
Maar mensen die je niet kent vind je per definitie losers, gezien je vorige post.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, ik ken maar weinig losers.
Ik vind mafklapper toch leuker.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef eriksd het volgende:
Mensen die het woord druiloor gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |