Ik vind de Captain Dual Time wel leuk.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waag het eens om weer zo'n onding van een horloge te posten Erik.
Waag het eens.
Durfal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb vanochtend allerlei verwensingen
geuit richting de wind en de kou maar ik leef nog.
Nou hij heeft bij mij ook daarna nog enkele moordpogingen ondernomen anders.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Durfal.
Ik moet dat echt niet flikken bij de wind.
Dit is wel vrij dun vind ik, maargoed.quote:Muts en sjaal
Het eerste mogelijke argument voor een boerkaverbod is de openbare veiligheid: wie op openbare plekken komt, moet herkenbaar zijn. Op zichzelf is dit een valide argument, maar Nussbaum wijst er terecht op dat het dan ook consequent moet worden toegepast: de koude temperaturen die ons de komende week te wachten staan maakt dat velen met muts en sjaal de straat op gaan. Mijn hockeyend nichtje bedekt haar gelaat tijdens de wedstrijd ook en mijn vrouw gaat met haar gezichtsmasker zelfs op het terras zitten van het naast haar schoonheidssalon gelegen café.
quote:Afgelopen vrijdag heeft de ministerraad het boerkaverbod goedgekeurd. 'Geweldig nieuws' twitterde Geert. Voorzichtig, ventje. Niet te vroeg dansen, zeker niet met die broek op je knieën. Het wetsvoorstel moet nog door de Eerste en Tweede Kamer. De Tweede, dat gaat lukken, daar heet Mark een meerderheid. Maar in de Eerste niet. Daar zal men zich toch hardop afvragen of die paar boerka's in Nederland nou echt zo vreselijk zijn. Maar de saaie werkelijkheid, daar heeft de PVV geen boodschap aan. Ik zie Richard de Mos al tikken: 'Beste PVV-leden! Doe allemaal een boerka aan! De straat op! Dank dank dank dank dank!'
Amstel is beter spul, van dezelfde fabriek.quote:
True.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amstel is beter spul, van dezelfde fabriek.
Amstel is ook wel te pruimen inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amstel is beter spul, van dezelfde fabriek.
Falende security.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:03 schreef De_Nuance het volgende:
Mitt Romney 'glitter-bombed' by gay rights acivists in Minnesota - video http://t.co/kBQkI2MA
Die homo kan ook niet mikken zeg, smijt 't gewoon tegen z'n broek aan ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:03 schreef De_Nuance het volgende:
Mitt Romney 'glitter-bombed' by gay rights acivists in Minnesota - video http://t.co/kBQkI2MA
Nee. De DNB staat niet op de Zuid-As.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:16 schreef remlof het volgende:
De Zuid-As is de kern van al het financiële kwaad in Nederland.
DNB is dan ook niet de kern van het kwaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. De DNB staat niet op de Zuid-As.
Jawel. Nout Wellink. Noem een groter kwaad in Nederland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
DNB is dan ook niet de kern van het kwaad.
Pfeijffer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. Nout Wellink. Noem een groter kwaad in Nederland.
Het kan zo in je annalen der bevestigde vooroordelen inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die homo kan ook niet mikken zeg, smijt 't gewoon tegen z'n broek aan ofzo.
Anyway, ik haat glitter, stereotype kutnicht met z'n protestactie, sterf.
Of de media. En anders de PvdA.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:26 schreef De_Nuance het volgende:
Het is áltijd de schuld van de overheid , zo niet , dan toch.
Nee, gewoon altijd de PvdA.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of de media. En anders de PvdA.
Je vergeet Europa, de moslims, de Grieken, de IJslanders, Merkozy, Wilders, Breivik, Henk en Ingrid, de graaiers, bonussen, de banken, de Telegraaf en de Publieke Omroep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:26 schreef De_Nuance het volgende:
Het is áltijd de schuld van de overheid , zo niet , dan toch.
Vergeet de Joden niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vergeet Europa, de moslims, de Grieken, de IJslanders, Merkozy, Wilders, Breivik, Henk en Ingrid, de graaiers, bonussen, de banken, de Telegraaf en de Publieke Omroep.
Het groot-Zionistisch interbancaire Bilderbergcomplot, jawel!quote:
Och het plebs roert zich altijd als ze zich tekort gedaan voelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:34 schreef remlof het volgende:
Het is allemaal de schuld van De Mens.
Open je ogen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het groot-Zionistisch interbancaire Bilderbergcomplot, jawel!
Het is ook jouw schuldquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het plebs roert zich altijd als ze zich tekort gedaan voelen.
Uiteraardquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vergeet Europa, de moslims, de Grieken, de IJslanders, Merkozy, Wilders, Breivik, Henk en Ingrid, de graaiers, bonussen, de banken, de Telegraaf en de Publieke Omroep.
Dat sowieso.quote:
Het is wat, he.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:43 schreef De_Nuance het volgende:
De media zijn ook weer lekker bezig
RT @KustawBessems:
Wilders verontwaardigd http://t.co/7g8OM04W
Nee boos http://t.co/JZwqYzJg
Nee kwaad http://t.co/L59Q4SYi
Nee woedend! http://t.co/zXyEh3Bj
Inderdaad. Poehoe zeg.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:42 schreef betyar het volgende:
Nieuwe ruitjes voor de kachel....... Wat mooi.![]()
It giet oanquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
Alles heeft een kans van 50%, het gebeurt wel of het gebeurt niet
Statistiek van de hoogste PVV-plank.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
Alles heeft een kans van 50%, het gebeurt wel of het gebeurt niet
Ik haat mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:49 schreef remlof het volgende:
De Televaag: Eén procent kans op Elfstedentocht
Reactie:
[ afbeelding ]
De Elfstedentocht van Schrödinger.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:49 schreef remlof het volgende:
De Televaag: Eén procent kans op Elfstedentocht
Reactie:
[ afbeelding ]
Haat je mij ook?quote:
Jij was toch een geit?quote:
Er zijn enkele uitzonderingen.quote:
En ik maar denken dat die 1% het voor de 99% zou verpesten, maar het is andersom.quote:
Oei, nu ben ik het haasje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:21 schreef De_Nuance het volgende:
Zeer racistisch , even het MDI mailen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |