Ja maar je krijgt het bovenop je loon neem ik aan toch, je wordt toch niet uitbetaald in muntjes?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich kost het helemaal niks als je het vergelijkt met wat ze op die twee avondjes kwijt zouden zijn geweest als men gewoon uitbetaald hadden natuurlijk.
Natuurlijk niet, als ik op dat moment in de supermarkt uitbetaald zou krijgen in muntjes, zou ik die persoonlijk in de reet van de chef gestoken hebben, als deze daar geen goed gevoel aan over zou hebben gehouden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt het bovenop je loon neem ik aan toch, je wordt toch niet uitbetaald in muntjes?
Oh daar heb ik dan overheen gelezen, naja als het vrijwilligerswerk is dan is het wel begrijpelijk, maar 2 muntjes per uur is toch wel aardig minimaal. Zit daar ook consumptie tijdens het werk en na het werk bij of is het echt gewoon maar 2 muntjes per uur dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als ik op dat moment in de supermarkt uitbetaald zou krijgen in muntjes, zou ik die persoonlijk in de reet van de chef gestoken hebben, als deze daar geen goed gevoel aan over zou hebben gehouden.
Poppodium was gewoon vrijwilligerswerk en daar kreeg je 2 consumptiemunten per uur voor, genoeg om in het weekend van te drinken terwijl je tijdens concerten wat bier moest tappen.
Onder het werk mocht je alles wat niet-alcoholisch was gratis drinken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh daar heb ik dan overheen gelezen, naja als het vrijwilligerswerk is dan is het wel begrijpelijk, maar 2 muntjes per uur is toch wel aardig minimaal. Zit daar ook consumptie tijdens het werk en na het werk bij of is het echt gewoon maar 2 muntjes per uur dan?
Netjes, and free food?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder het werk mocht je alles wat niet-alcoholisch was gratis drinken.
Ah oke, naja niet verkeerd voor vrijwilligerswerk me dunkt, gratis drinken en muntjes voor 't weekend om te zuipen, en gratis concerten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geen gratis eten, maar dan begon je ook pas na zeven uur 's avonds
Het was ook een toffe tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah oke, naja niet verkeerd voor vrijwilligerswerk me dunkt, gratis drinken en muntjes voor 't weekend om te zuipen, en gratis concerten.
Lijkt me ook wel grappig, alleen ik ga dan de vergoeding missen denk ik.quote:
Ik snap 'm inderdaad niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohja men is hier niet echt van (slechte maar humoristische) anime.
Goed voor de poriën.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:40 schreef Auti het volgende:
[..]
-7. Maar het wordt wel een mooie zonnige dag.
Met een hamer een tik op de startmotor geven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:47 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen.
Zo'n auto hier in de straat kan niet wegkomen. Hij start niet.
Chrome als je geen webapplicaties / websites wilt ontwikkelen.quote:
Flash plugin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:25 schreef betyar het volgende:
Chrome wil nogal eens moeilijk doen met youtube. Dan loopt Chrome hier soms vast. Een of andere plugin........![]()
De Chrome-debugger is bijna net zo goed als firebugquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Chrome als je geen webapplicaties / websites wilt ontwikkelen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:22 schreef du_ke het volgende:
Chrome, veel gebruiksvriendelijker en sneller.
Die wind maakt het wat vervelender, maar verder vind ik het heerlijk weer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:52 schreef Tamashii het volgende:
Kou is niets voor mij, ik heb liever +40 graden.
Vre-se-lijk. Gelukkig ben ik waar ik zijn moet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die wind maakt het wat vervelender, maar verder vind ik het heerlijk weer.
Meen je dat? Vreselijk ditquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tot je er heel de dag in moet werken......quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoezo? De zon schijnt. Beter dan regen en veel windquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vind het ook wel prima. Al zijn die fietstochten toch nu minder grappig. Een opaatje schrok wel op toen ik enkele ziektes eruit smeet als reactie op de plots opkomende en ijskoude tegenwind.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En zo is het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan johquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind het ook wel prima. Al zijn die fietstochten toch nu minder grappig. Een opaatje schrok wel op toen ik enkele ziektes eruit smeet als reactie op de plots opkomende en ijskoude tegenwind.
Over twee weken heb ik sneeuw.quote:
Lucky basterd.quote:
quote:Nee nee, het probleem reikt véél verder dan de financiële crisis. Ik haat dat opgeheven vingertje naar de 'inhalige' bankiers. Nee! Het probleem is niet de bankiers. Het probleem is: waarom werden de banken geprikkeld om te handelen zoals ze deden? Het antwoord: omdat dit de enige manier was om aan de expansiedrift, inherent aan het kapitalisme, te voldoen."
Jij kan het ook makkelijk betalen, waarom ga jij niet? Vakantiedagen?quote:
Nee. Ik ga met vrienden naar Curacao en dat gaat aardig in de kosten lopen. Misschien dat ik het financieel nog wel zou trekken, maar dat geldt niet voor het gros van mn vrienden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij kan het ook makkelijk betalen, waarom ga jij niet? Vakantiedagen?
Rechtse vrienden zoekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee. Ik ga met vrienden naar Curacao en dat gaat aardig in de kosten lopen. Misschien dat ik het financieel nog wel zou trekken, maar dat geldt niet voor het gros van mn vrienden.
Alstjeblieft zeg.quote:
Bofkont.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:27 schreef von_Preussen het volgende:
Een goedemorgen uit het zonovergoten Hamburg, net een heerlijk Duits ontbijt verorberd en meteen weer in de ondernemersdynamiek alhier gedoken. Om 11 uur een afspraak bij de dealer om een nieuwe BMW (op naam van de zaak) op te halen en strakjes met een nieuwe partner een nieuwe venture in de stad bekijken.
De ondernemersdynamiek vs. De duffe studentenbedoening is echt een wereld van verschil.
Ik kan er van genieten om tussen mensen te zitten die plannen succesvol omzetten en nieuwe plannen maken, het stimuleert je eigen geest.quote:
Ik vind het altijd knap hoe zij dat kunnen. Heb ik wel respect voor. Een soort van begeestering. Of flow.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan er van genieten om tussen mensen te zitten die plannen succesvol omzetten en nieuwe plannen maken, het stimuleert je eigen geest.
Okay, ga maar met wat gejatte treetjes pils in een tent op Lowlands zitten danquote:
Ik heb overigens niet echt specifiek rechtse of linkse vrienden. Politiek is niet echt een gespreksonderwerp. In het weekend wordt er louter dom geluld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay, ga maar met wat gejatte treetjes pils in een tent op Lowlands zitten dan.
Wintersport hoeft niet duur te zijn.
Niet duurder dan de drankrekening van een POL-meet iig.
Ik liep maar wat te dollenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb overigens niet echt specifiek rechtse of linkse vrienden. Politiek is niet echt een gespreksonderwerp. In het weekend wordt er louter dom geluld.
Ik ben een serieus-mode. Ben immers aan het werk.quote:
Dus ga gewoon op wintersport. Is leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een serieus-mode. Ben immers aan het werk.
Naar is dat he.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een serieus-mode. Ben immers aan het werk.
Welke?quote:
Waag het eens om weer zo'n onding van een horloge te posten Erik.quote:
Ik vind de Captain Dual Time wel leuk.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waag het eens om weer zo'n onding van een horloge te posten Erik.
Waag het eens.
Durfal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb vanochtend allerlei verwensingen
geuit richting de wind en de kou maar ik leef nog.
Nou hij heeft bij mij ook daarna nog enkele moordpogingen ondernomen anders.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Durfal.
Ik moet dat echt niet flikken bij de wind.
Dit is wel vrij dun vind ik, maargoed.quote:Muts en sjaal
Het eerste mogelijke argument voor een boerkaverbod is de openbare veiligheid: wie op openbare plekken komt, moet herkenbaar zijn. Op zichzelf is dit een valide argument, maar Nussbaum wijst er terecht op dat het dan ook consequent moet worden toegepast: de koude temperaturen die ons de komende week te wachten staan maakt dat velen met muts en sjaal de straat op gaan. Mijn hockeyend nichtje bedekt haar gelaat tijdens de wedstrijd ook en mijn vrouw gaat met haar gezichtsmasker zelfs op het terras zitten van het naast haar schoonheidssalon gelegen café.
quote:Afgelopen vrijdag heeft de ministerraad het boerkaverbod goedgekeurd. 'Geweldig nieuws' twitterde Geert. Voorzichtig, ventje. Niet te vroeg dansen, zeker niet met die broek op je knieën. Het wetsvoorstel moet nog door de Eerste en Tweede Kamer. De Tweede, dat gaat lukken, daar heet Mark een meerderheid. Maar in de Eerste niet. Daar zal men zich toch hardop afvragen of die paar boerka's in Nederland nou echt zo vreselijk zijn. Maar de saaie werkelijkheid, daar heeft de PVV geen boodschap aan. Ik zie Richard de Mos al tikken: 'Beste PVV-leden! Doe allemaal een boerka aan! De straat op! Dank dank dank dank dank!'
Amstel is beter spul, van dezelfde fabriek.quote:
True.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amstel is beter spul, van dezelfde fabriek.
Amstel is ook wel te pruimen inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amstel is beter spul, van dezelfde fabriek.
Falende security.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:03 schreef De_Nuance het volgende:
Mitt Romney 'glitter-bombed' by gay rights acivists in Minnesota - video http://t.co/kBQkI2MA
Die homo kan ook niet mikken zeg, smijt 't gewoon tegen z'n broek aan ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:03 schreef De_Nuance het volgende:
Mitt Romney 'glitter-bombed' by gay rights acivists in Minnesota - video http://t.co/kBQkI2MA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |