Ja maar je krijgt het bovenop je loon neem ik aan toch, je wordt toch niet uitbetaald in muntjes?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich kost het helemaal niks als je het vergelijkt met wat ze op die twee avondjes kwijt zouden zijn geweest als men gewoon uitbetaald hadden natuurlijk.
Natuurlijk niet, als ik op dat moment in de supermarkt uitbetaald zou krijgen in muntjes, zou ik die persoonlijk in de reet van de chef gestoken hebben, als deze daar geen goed gevoel aan over zou hebben gehouden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt het bovenop je loon neem ik aan toch, je wordt toch niet uitbetaald in muntjes?
Oh daar heb ik dan overheen gelezen, naja als het vrijwilligerswerk is dan is het wel begrijpelijk, maar 2 muntjes per uur is toch wel aardig minimaal. Zit daar ook consumptie tijdens het werk en na het werk bij of is het echt gewoon maar 2 muntjes per uur dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als ik op dat moment in de supermarkt uitbetaald zou krijgen in muntjes, zou ik die persoonlijk in de reet van de chef gestoken hebben, als deze daar geen goed gevoel aan over zou hebben gehouden.
Poppodium was gewoon vrijwilligerswerk en daar kreeg je 2 consumptiemunten per uur voor, genoeg om in het weekend van te drinken terwijl je tijdens concerten wat bier moest tappen.
Onder het werk mocht je alles wat niet-alcoholisch was gratis drinken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh daar heb ik dan overheen gelezen, naja als het vrijwilligerswerk is dan is het wel begrijpelijk, maar 2 muntjes per uur is toch wel aardig minimaal. Zit daar ook consumptie tijdens het werk en na het werk bij of is het echt gewoon maar 2 muntjes per uur dan?
Netjes, and free food?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder het werk mocht je alles wat niet-alcoholisch was gratis drinken.
Ah oke, naja niet verkeerd voor vrijwilligerswerk me dunkt, gratis drinken en muntjes voor 't weekend om te zuipen, en gratis concerten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geen gratis eten, maar dan begon je ook pas na zeven uur 's avonds
Het was ook een toffe tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah oke, naja niet verkeerd voor vrijwilligerswerk me dunkt, gratis drinken en muntjes voor 't weekend om te zuipen, en gratis concerten.
Lijkt me ook wel grappig, alleen ik ga dan de vergoeding missen denk ik.quote:
Ik snap 'm inderdaad niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohja men is hier niet echt van (slechte maar humoristische) anime.
Goed voor de poriën.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:40 schreef Auti het volgende:
[..]
-7. Maar het wordt wel een mooie zonnige dag.
Met een hamer een tik op de startmotor geven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:47 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen.
Zo'n auto hier in de straat kan niet wegkomen. Hij start niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |