Chrome als je geen webapplicaties / websites wilt ontwikkelen.quote:
Flash plugin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:25 schreef betyar het volgende:
Chrome wil nogal eens moeilijk doen met youtube. Dan loopt Chrome hier soms vast. Een of andere plugin........![]()
De Chrome-debugger is bijna net zo goed als firebugquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Chrome als je geen webapplicaties / websites wilt ontwikkelen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:22 schreef du_ke het volgende:
Chrome, veel gebruiksvriendelijker en sneller.
Die wind maakt het wat vervelender, maar verder vind ik het heerlijk weer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:52 schreef Tamashii het volgende:
Kou is niets voor mij, ik heb liever +40 graden.
Vre-se-lijk. Gelukkig ben ik waar ik zijn moet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die wind maakt het wat vervelender, maar verder vind ik het heerlijk weer.
Meen je dat? Vreselijk ditquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tot je er heel de dag in moet werken......quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoezo? De zon schijnt. Beter dan regen en veel windquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vind het ook wel prima. Al zijn die fietstochten toch nu minder grappig. Een opaatje schrok wel op toen ik enkele ziektes eruit smeet als reactie op de plots opkomende en ijskoude tegenwind.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En zo is het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan johquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind het ook wel prima. Al zijn die fietstochten toch nu minder grappig. Een opaatje schrok wel op toen ik enkele ziektes eruit smeet als reactie op de plots opkomende en ijskoude tegenwind.
Over twee weken heb ik sneeuw.quote:
Lucky basterd.quote:
quote:Nee nee, het probleem reikt véél verder dan de financiële crisis. Ik haat dat opgeheven vingertje naar de 'inhalige' bankiers. Nee! Het probleem is niet de bankiers. Het probleem is: waarom werden de banken geprikkeld om te handelen zoals ze deden? Het antwoord: omdat dit de enige manier was om aan de expansiedrift, inherent aan het kapitalisme, te voldoen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |