En terecht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef De_Nuance het volgende:
De brotherhood zal dit wel aangrijpen om
erop te wijzen dat verderfelijke westerse invloeden als voetbalhooliganisme onmiskenbaar tot geweld en doden leiden.
Geeft niks, wij als verlichte Westerlingen grijpen het wel aan om wederom te bewijzen dat ze achterlijk zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef De_Nuance het volgende:
De brotherhood zal dit wel aangrijpen om
erop te wijzen dat verderfelijke westerse invloeden als voetbalhooliganisme onmiskenbaar tot geweld en doden leiden.
Waarom?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga schoenen poetsen in Colombia.
Schoenen poetsen in colombia is niet zo nuttig als wat ik hier doe.quote:
In colombia dragen ze tenminste nog schoenen onder een broek en geen slippers onder een jurk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik zeg is wel waar.
quote:
Als je maar niet denkt dat je zo Turkije in komt.quote:
Heeft hij nu al een wassen beeld?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Groningse rechtbank spreekt Nederlandse 'Hitler' vrij
[ afbeelding ]
Jezus man, waar kijken jullie hele dagen naar, bronnen van "De Groenen - Amsterdam" tot aan RTV Noord en plaatselijke krantjes uit Schubbekutteveen. Is dat nou echt zo interessant om al het streeknieuws van Nederland door te spitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Groningse rechtbank spreekt Nederlandse 'Hitler' vrij
[ afbeelding ]
Ik pik het meeste op van twitterquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jezus man, waar kijken jullie hele dagen naar, bronnen van "De Groenen - Amsterdam" tot aan RTV Noord en plaatselijke krantjes uit Schubbekutteveen. Is dat nou echt zo interessant om al het streeknieuws van Nederland door te spitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |