Een goede vriend van me zit in de schuldsanering, als dat als armoede wordt gekenmerkt door jou dan lach ik je bij deze hard in je gezicht uit als verwende Nederlander bekrompen in z'n eigen luxe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet dat je alleen door overbesteding in de schuldsanering komt hoor.
Dat stond niet in de toelatingseisen destijds opgesteld door verschillende rechtse regeringen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat arbeidsimmigranten gewoon terug geschopt moesten worden na hun "nut" maar dat jouw vorm van solidariteit dat verbood waardoor we nu met de gebakken peren zitten.
Ken je ook bijstandsmoeders met 4 kinderen die er in zitten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een goede vriend van me zit in de schuldsanering, als dat als armoede wordt gekenmerkt door jou dan lach ik je bij deze hard in je gezicht uit als verwende Nederlander bekrompen in z'n eigen luxe.
Nee, ik stel enkel dat er andere voorwaarden geweest zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat stond niet in de toelatingseisen destijds opgesteld door verschillende rechtse regeringen.
Je bedoelt dus dat we ons gewoon niet aan ons woord hadden moeten houden?
Uiteraard, die groep is zo enorm groot, wie kent er geen persoonlijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ken je ook bijstandsmoeders met 4 kinderen die er in zitten?
Hoe de hell kom je daar nou bij? Dat is niet waar!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.
Jij niet in ieder geval, want die vallen buiten je interessegebied.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, die groep is zo enorm groot, wie kent er geen persoonlijk?
Oh, stiefmoeder inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
stiefmoeder bedoel je? Maar dat dan weer wel
Ik heb vanaf dag 1 al aangegeven dat ik voor alle steun ben voor bijstandsmoeders en noem ze steevast als groep die moet worden uitgezonderd voor bezuinigingen. Maar schijnbaar lees je daar steevast overeen en kom je er weer mee aanslingeren als je 't je zelf uit komt. Van mijn part zoek je mijn hele posthistorie door, je zal het gewoon aantreffen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij niet in ieder geval, want die vallen buiten je interessegebied.
Hmm.. daar kan ik wel een flesje of twee van op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Drugshond het volgende:
Port uit de magnetron...
Gluhwein ++
Het is nu inderdaad voor het eerst dat ik dat van je lees.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 al aangegeven dat ik voor alle steun ben voor bijstandsmoeders en noem ze steevast als groep die moet worden uitgezonderd voor bezuinigingen. Maar schijnbaar lees je daar steevast overeen en kom je er weer mee aanslingeren als je 't je zelf uit komt.
Suggesties?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb de volgende films nog op de plank liggen:
Gegen die Wand
Jodaie Nader Az Simin (A Seperation)
Limitless
Syriana
The King's Speech
Welke zal ik straks eens kijken?
Hoe wil je anders onder het bestaansminimum komen in Nederland?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe de hell kom je daar nou bij? Dat is niet waar!
Bij deze dan, en zo kan ik nog wel doorzoeken:quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is nu inderdaad voor het eerst dat ik dat van je lees.
Ik zou het op prijs stellen als je me wijst op een eerdere post van je in een topic waar ik ook postte waar je hetzelfde beweerde.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen bijstandsmoeders.
Heb ze zelfs nadrukkelijk genoemd als groep waar niet op bezuinigd dient te worden.
Dit is pas onwetendheid. Echt ongelofelijk dat je dit kan denken, je komt in de voedselbank als je een bepaald bedrag per maand te besteden heb. En daar wordt heel streng op gerekend want er zijn momenteel wachtrijen om een tasje overgebleven voedsel op te halen. Fucking hell. Er is echt wel armoede in Nederland hoor, die voedselbank stelt weinig voor en toch zijn er 180 duizend gezinnen die het daarmee moeten doen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.
Ok en waar heb je ze zo uitdrukkelijk genoemd? Want daar verwijs je in die post weer naar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze dan, en zo kan ik nog wel doorzoeken:
[..]
Eh het gaat erom wat je overhoudt per maand om van te leven na alle inkomens en uitgavens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe wil je anders onder het bestaansminimum komen in Nederland?
Iedereen heeft recht op een bijstandsuitkering en er is een wettelijk minimumloon.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is pas onwetendheid. Echt ongelofelijk dat je dit kan denken, je komt in de voedselbank als je een bepaald bedrag per maand te besteden heb. En daar wordt heel streng op gerekend want er zijn momenteel wachtrijen om een tasje overgebleven voedsel op te halen. Fucking hell. Er is echt wel armoede in Nederland hoor, die voedselbank stelt weinig voor en toch zijn er 180 duizend gezinnen die het daarmee moeten doen!
Dat is zoals gebruikelijk weer veel te simplistisch gedachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
Ik vraag me echt af hoe je het dan voor elkaar krijgt om arm te zijn. Sorry, maar er komt bij mij niets anders op dan onverantwoorde uitgaven.
Jezus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een bijstandsuitkering en er is een wettelijk minimumloon.
Ik vraag me echt af hoe je het dan voor elkaar krijgt om arm te zijn. Sorry, maar er komt bij mij niets anders op dan onverantwoorde uitgaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |