Wie heeft er niet of ooit mee te maken gehad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Vs heeft meermalen letterlijk gezegd dat de problemen van de minima of allochtonen hem totaal niet interesseren. Als je je kan inleven zou er toch sprake moeten zijn van enige sympathie.
Maar sociopaten komen natuurlijk ook in gradaties.
Ach als ik kijk hoe mensen het in andere landen hebben gehad waar ik gewoond heb en dan kijk naar de vadsige Henk en Ingrid in Nederland die "hulp nodig hebben" dan ontbreekt het mij inderdaad aan enig traantje met al die sociale zekerheden hier, mafklapper.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Richard Branson heeft niet echt hulp nodig, maar zelfs dat verschil ontgaat je kennelijk. Sociopaat.
Onverschilligheid is wat anders dan geen empathie hebben. Wellicht sluit VS zich af voor alle ellende op de wereld omdat z'n kleine hart het anders niet meer aan kan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Vs heeft meermalen letterlijk gezegd dat de problemen van de minima of allochtonen hem totaal niet interesseren. Als je je kan inleven zou er toch sprake moeten zijn van enige sympathie.
Maar sociopaten komen natuurlijk ook in gradaties.
Wat hebben Richard B en Winston C gemeen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als ik kijk hoe mensen het in andere landen hebben gehad waar ik gewoond heb en dan kijk naar de vadsige Henk en Ingrid in Nederland die "hulp nodig hebben" dan ontbreekt het mij inderdaad aan enig traantje met al die sociale zekerheden hier, mafklapper.
Dat en omdat ik weet dat mijn gejank op een internetforum of in de kroeg geen fuck uit maakt, waarom zou ik een zure zanikerd worden over anderen als ik gewoon van m'n eigen leven kan genieten. Onverschilligheid is het enige dat een mens gezond houd in de kop.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef waht het volgende:
[..]
Onverschilligheid is wat anders dan geen empathie hebben. Wellicht sluit VS zich af voor alle ellende op de wereld omdat z'n kleine hart het anders niet meer aan kan.
Henk en Ingrid die hun 60" flatscreen moeten aflossen voor 100 euro per maand en daardoor hun kinderen niet normaal te eten kunnen geven bedoel ik ook niet. Hun kinderen moet je gewoon uit huis plaatsen want de ouders zijn kennelijk niet in staat ze op te voeden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als ik kijk hoe mensen het in andere landen hebben gehad waar ik gewoond heb en dan kijk naar de vadsige Henk en Ingrid in Nederland die "hulp nodig hebben" dan ontbreekt het mij inderdaad aan enig traantje met al die sociale zekerheden hier, mafklapper.
Wel opvallend vaakquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
Aah, links is weer eens gefrustreerd en verlaagd zich naar het niveau van dom schelden.
Same shit different day.
Les 1 : van digitale fora. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Diversiteit is groter dan de optelsom van gelijk gestemden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat en omdat ik weet dat mijn gejank op een internetforum of in de kroeg geen fuck uit maakt, waarom zou ik een zure zanikerd worden over anderen als ik gewoon van m'n eigen leven kan genieten.
Er is dan ook geen andere armoede in Nederland, mafkees.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Henk en Ingrid die hun 60" flatscreen moeten aflossen voor 100 euro per maand en daardoor hun kinderen niet normaal te eten kunnen geven bedoel ik ook niet. Hun kinderen moet je gewoon uit huis plaatsen want de ouders zijn kennelijk niet in staat ze op te voeden.
Oh, maar ik geniet ook van m'n leven hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat en omdat ik weet dat mijn gejank op een internetforum of in de kroeg geen fuck uit maakt, waarom zou ik een zure zanikerd worden over anderen als ik gewoon van m'n eigen leven kan genieten. Onverschilligheid is het enige dat een mens gezond houd in de kop.
Voedselbanken maar weer opdoeken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is dan ook geen andere armoede in Nederland, mafkees.
Jawel hoor, steeds meer weer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is dan ook geen andere armoede in Nederland, mafkees.
Edoch acht je het nodig anderen aan te vallen die niet lopen te janken bij ieder VK bericht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, maar ik geniet ook van m'n leven hoor
Dat kan ook terwijl je je bekommerd om anderen namelijk.
Als dat je mening is heb je nooit ware armoede aanschouwd.quote:
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voedselbanken maar weer opdoeken.
Nee ik pikte jou er specifiek uit, na je zoveelste opmerking in de trand van "laat ze maar doodvallen"quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Edoch acht je het nodig anderen aan te vallen die niet lopen te janken bij ieder VK bericht.
Dat zei ik niet, ik zei dat arbeidsimmigranten gewoon terug geschopt moesten worden na hun "nut" maar dat jouw vorm van solidariteit dat verbood waardoor we nu met de gebakken peren zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik pikte jou er specifiek uit, na je zoveelste opmerking in de trand van "laat ze maar doodvallen"
Het is niet dat je alleen door overbesteding in de schuldsanering komt hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.
Leuke schoonmoeder heb je dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef du_ke het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)aler-naar-huis.dhtml
Fijne familie is dat
Mjah..... schuldsanering lijkt me niet het probleem. De vraag is eerder hoe je erin bent gekomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.
Een goede vriend van me zit in de schuldsanering, als dat als armoede wordt gekenmerkt door jou dan lach ik je bij deze hard in je gezicht uit als verwende Nederlander bekrompen in z'n eigen luxe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet dat je alleen door overbesteding in de schuldsanering komt hoor.
Dat stond niet in de toelatingseisen destijds opgesteld door verschillende rechtse regeringen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat arbeidsimmigranten gewoon terug geschopt moesten worden na hun "nut" maar dat jouw vorm van solidariteit dat verbood waardoor we nu met de gebakken peren zitten.
Ken je ook bijstandsmoeders met 4 kinderen die er in zitten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een goede vriend van me zit in de schuldsanering, als dat als armoede wordt gekenmerkt door jou dan lach ik je bij deze hard in je gezicht uit als verwende Nederlander bekrompen in z'n eigen luxe.
Nee, ik stel enkel dat er andere voorwaarden geweest zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat stond niet in de toelatingseisen destijds opgesteld door verschillende rechtse regeringen.
Je bedoelt dus dat we ons gewoon niet aan ons woord hadden moeten houden?
Uiteraard, die groep is zo enorm groot, wie kent er geen persoonlijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ken je ook bijstandsmoeders met 4 kinderen die er in zitten?
Hoe de hell kom je daar nou bij? Dat is niet waar!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij niet in ieder geval, want die vallen buiten je interessegebied.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, die groep is zo enorm groot, wie kent er geen persoonlijk?
Oh, stiefmoeder inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
stiefmoeder bedoel je? Maar dat dan weer wel
Ik heb vanaf dag 1 al aangegeven dat ik voor alle steun ben voor bijstandsmoeders en noem ze steevast als groep die moet worden uitgezonderd voor bezuinigingen. Maar schijnbaar lees je daar steevast overeen en kom je er weer mee aanslingeren als je 't je zelf uit komt. Van mijn part zoek je mijn hele posthistorie door, je zal het gewoon aantreffen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij niet in ieder geval, want die vallen buiten je interessegebied.
Hmm.. daar kan ik wel een flesje of twee van op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Drugshond het volgende:
Port uit de magnetron...
Gluhwein ++
Het is nu inderdaad voor het eerst dat ik dat van je lees.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 al aangegeven dat ik voor alle steun ben voor bijstandsmoeders en noem ze steevast als groep die moet worden uitgezonderd voor bezuinigingen. Maar schijnbaar lees je daar steevast overeen en kom je er weer mee aanslingeren als je 't je zelf uit komt.
Suggesties?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb de volgende films nog op de plank liggen:
Gegen die Wand
Jodaie Nader Az Simin (A Seperation)
Limitless
Syriana
The King's Speech
Welke zal ik straks eens kijken?
Hoe wil je anders onder het bestaansminimum komen in Nederland?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe de hell kom je daar nou bij? Dat is niet waar!
Bij deze dan, en zo kan ik nog wel doorzoeken:quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is nu inderdaad voor het eerst dat ik dat van je lees.
Ik zou het op prijs stellen als je me wijst op een eerdere post van je in een topic waar ik ook postte waar je hetzelfde beweerde.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen bijstandsmoeders.
Heb ze zelfs nadrukkelijk genoemd als groep waar niet op bezuinigd dient te worden.
Dit is pas onwetendheid. Echt ongelofelijk dat je dit kan denken, je komt in de voedselbank als je een bepaald bedrag per maand te besteden heb. En daar wordt heel streng op gerekend want er zijn momenteel wachtrijen om een tasje overgebleven voedsel op te halen. Fucking hell. Er is echt wel armoede in Nederland hoor, die voedselbank stelt weinig voor en toch zijn er 180 duizend gezinnen die het daarmee moeten doen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok en waar heb je ze zo uitdrukkelijk genoemd? Want daar verwijs je in die post weer naar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze dan, en zo kan ik nog wel doorzoeken:
[..]
Eh het gaat erom wat je overhoudt per maand om van te leven na alle inkomens en uitgavens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe wil je anders onder het bestaansminimum komen in Nederland?
Iedereen heeft recht op een bijstandsuitkering en er is een wettelijk minimumloon.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is pas onwetendheid. Echt ongelofelijk dat je dit kan denken, je komt in de voedselbank als je een bepaald bedrag per maand te besteden heb. En daar wordt heel streng op gerekend want er zijn momenteel wachtrijen om een tasje overgebleven voedsel op te halen. Fucking hell. Er is echt wel armoede in Nederland hoor, die voedselbank stelt weinig voor en toch zijn er 180 duizend gezinnen die het daarmee moeten doen!
Dat is zoals gebruikelijk weer veel te simplistisch gedachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
Ik vraag me echt af hoe je het dan voor elkaar krijgt om arm te zijn. Sorry, maar er komt bij mij niets anders op dan onverantwoorde uitgaven.
Jezus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een bijstandsuitkering en er is een wettelijk minimumloon.
Ik vraag me echt af hoe je het dan voor elkaar krijgt om arm te zijn. Sorry, maar er komt bij mij niets anders op dan onverantwoorde uitgaven.
Kan ik zo 1, 2, 3 niet vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok en waar heb je ze zo uitdrukkelijk genoemd? Want daar verwijs je in die post weer naar.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus.
Gast ik werk voor de voedselbank, ik doe de intakes. Onverantwoorde uitgavens worden niet meegeteld, dan ligt iemand er meteen uit. Ga je eens inlezen man.
Bloedarmoe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Welke echte gevallen van armoede kom jij dan meestal tegen?
Lijkt me een moeilijk (geestelijk) beroep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus.
Gast ik werk voor de voedselbank, ik doe de intakes. Onverantwoorde uitgavens worden niet meegeteld, dan ligt iemand er meteen uit. Ga je eens inlezen man.
Maar bijstandsmoeders zijn niet de enige groep die wat empathie kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ik zo 1, 2, 3 niet vinden.
Punt is dat ik er nooit anders over gedacht heb en dat het onzin van je is die beschuldiging te uiten.
Nja je veronderstelt dat iets zo is, maar dat is dus totaal niet zo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Welke echte gevallen van armoede kom jij dan meestal tegen?
Dat weet ik, maar wat heeft dat er mee uit te staan dat je me voor sociopaat uitmaakt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar bijstandsmoeders zijn niet de enige groep die wat empathie kunnen gebruiken.
Dat is ook de reden dat ik voor en met mensen werk, en niet met dieren. Want mensen kan ik niet echt zielig vinden, ik vind ze toch altijd ergens zelf verantwoordelijk voor hun daden. Dieren niet, dieren die gedumpt worden of mishandeld. Ik kan dat niet aanzien en zou er van binnen dood van gaan. Is zwaar ja, maar daarom werk ik niet met dieren terwijl dat meer iets voor mij zou zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me een moeilijk (geestelijk) beroep.
Net zoiets als werken voor een dierenasiel.... moeilijk om je werk niet mee naar huis te nemen.
Dat jij over het algemeen vindt dat iedereen die het moeilijk heeft maar kan doodvallen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat heeft dat er mee uit te staan dat je me voor sociopaat uitmaakt?
Ik zag net dat ze vanuit Portugal nu naar Angola emigreren voor werk. Het was decades lang andersom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:46 schreef Drugshond het volgende:
Nou ga eens kijken in Spanje.... 40 %+ jeugdwerkeloosheid.
Dat zijn geen leuke cijfers. Een hele generatie verkloot.
Mooi antwoord.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik voor en met mensen werk, en niet met dieren. Want mensen kan ik niet echt zielig vinden, ik vind ze toch altijd ergens zelf verantwoordelijk voor hun daden. Dieren niet, dieren die gedumpt worden of mishandeld. Ik kan dat niet aanzien en zou er van binnen dood van gaan. Is zwaar ja, maar daarom werk ik niet met dieren terwijl dat meer iets voor mij zou zijn.
Er gaan ook wel wat mensen naar Brazilië maar het gaat allemaal niet om grote aantallen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag net dat ze vanuit Portugal nu naar Angola emigreren voor werk. Het was decades lang andersom.
Maar, er zijn in Nederland zat mensen die wel met een minimuminkomen kunnen rondkomen. Hoe verklaar je de groep die dat niet kan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja je veronderstelt dat iets zo is, maar dat is dus totaal niet zo.
Er zijn heel veel gevallen van armoede, mensen die soms ook niet durven of teveel trots hebben om naar de voedselbank te gaan. En die zitten thuis zonder eten, gas licht of water. Want dat is al afgesloten omdat ze de rekening niet konden betalen.
Je moet je bedenken dat een minimuminkomen echt niet zoveel is. Als je daar de huur, gas licht en water, belastingen, verzekeringen, soms medische noodzaken van af moet halen, blijft er vrij weinig van over. Zeker als je kleine kinderen te onderhouden hebt.
Nee joh, discussies mogen best scherp zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
Wat zijn jullie enorm naar bezig zeg vanavond.
Wat nu ook wel speelt zijn ZZP'ers met al een aantal jaren weinig of geen opdrachten. Bijstand krijgen is dan vaak niet eenvoudig terwijl het inkomen heel laag ligt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar, er zijn in Nederland zat mensen die wel met een minimuminkomen kunnen rondkomen. Hoe verklaar je de groep die dat niet kan?
Voor kinderen heb je ook nog kinderbijslag. Daarnaast is kinderen krijgen met een willekeurige Sjonnie ook niet zo slim.
Dat mag en ik mag ze naar vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee joh, discussies mogen best scherp zijn.
Maar daar is het maar weer de vraag of ze een beetje kunnen exporteren met zo'n mafklapper die regelmatig de grenzen sluit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef Drugshond het volgende:
En boeren gaan naar Wit Rusland....daar kunnen ze nog een beetje voorruit. Zonder EU administratieve bende.
Erg gezellig is het allemaal nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat mag en ik mag ze naar vinden.
Klopt, er zijn ook zat mensen die klussen zwart bij. Zat mensen die net iets slimmer zijn en via andere wegen geld vinden. Zat mensen die familie hebben die hun helpen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar, er zijn in Nederland zat mensen die wel met een minimuminkomen kunnen rondkomen. Hoe verklaar je de groep die dat niet kan?
Voor kinderen heb je ook nog kinderbijslag. Daarnaast is kinderen krijgen met een willekeurige Sjonnie ook niet zo slim.
Dat heb je soms he, het kan niet altijd gezellig gaan.quote:
Heb ik toevallig net op, mét sambalquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jawel hoor..... Nasi zonder sambal is ook geen flikker aan.
Als ZZP'er hoor je te weten dat je ook buffers moet hebben voor slechtere tijden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat nu ook wel speelt zijn ZZP'ers met al een aantal jaren weinig of geen opdrachten. Bijstand krijgen is dan vaak niet eenvoudig terwijl het inkomen heel laag ligt.
Je kan het allemaal wel weer lekker simplistisch benaderen maar dat schiet ook niet zo op.
Alsof jij mij ooit vraagt hoe het in de kroeg wasquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Kroeg was gezellig trouwens, thanks for asking.
Ik ben hier nooit als jij in de kroeg bent geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alsof jij mij ooit vraagt hoe het in de kroeg was
True, was een garpje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit als jij in de kroeg bent geweest.
Allereerst was ik met een club bekenden dus ouwehoeren kwam er wel van. En sjans zal me een zorg zijn momenteel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
True, was een garpje.
Lekker geouwehoerd? Nog een beetje sjans gehad?
Of vraag ik nu weer teveel.
Het is ook niet per se slecht. Was slechts nieuwsgierig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ja Robin, vertel eens, ga je wel eens naar de kroeg.
Overigens heb ik voor mijn 19de ook niet gedronken, dus je kan het altijd nog goedmaken.
Familie heb je ook nog, mits je het dus met de riante sociale regeltjes het in NL niet lukt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, er zijn ook zat mensen die klussen zwart bij. Zat mensen die net iets slimmer zijn en via andere wegen geld vinden. Zat mensen die familie hebben die hun helpen?
Ja kinderbijslag, dan heb je het over 250 per 3 maanden gemiddeld. Dat ben je aan een kind per maand al kwijt.
Ben 2x gegaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ja Robin, vertel eens, ga je wel eens naar de kroeg.
Overigens heb ik voor mijn 19de ook niet gedronken, dus je kan het altijd nog goedmaken.
Nice.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst was ik met een club bekenden dus ouwehoeren kwam er wel van. En sjans zal me een zorg zijn momenteel.
Ja weet ik toch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ook niet per se slecht. Was slechts nieuwsgierig.
Ah gezellig man.quote:
Soms duren slechte tijden wat langer en heb je al je maximale krediet met je huis als onderpand.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ZZP'er hoor je te weten dat je ook buffers moet hebben voor slechtere tijden.
Godzijdank is de kroeg op 1 min afstand lopen van mn huis.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nice.
Af en toe lekker ouwehoeren, altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |