Nee joh, discussies mogen best scherp zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
Wat zijn jullie enorm naar bezig zeg vanavond.
Wat nu ook wel speelt zijn ZZP'ers met al een aantal jaren weinig of geen opdrachten. Bijstand krijgen is dan vaak niet eenvoudig terwijl het inkomen heel laag ligt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar, er zijn in Nederland zat mensen die wel met een minimuminkomen kunnen rondkomen. Hoe verklaar je de groep die dat niet kan?
Voor kinderen heb je ook nog kinderbijslag. Daarnaast is kinderen krijgen met een willekeurige Sjonnie ook niet zo slim.
Dat mag en ik mag ze naar vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee joh, discussies mogen best scherp zijn.
Maar daar is het maar weer de vraag of ze een beetje kunnen exporteren met zo'n mafklapper die regelmatig de grenzen sluit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef Drugshond het volgende:
En boeren gaan naar Wit Rusland....daar kunnen ze nog een beetje voorruit. Zonder EU administratieve bende.
Erg gezellig is het allemaal nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat mag en ik mag ze naar vinden.
Klopt, er zijn ook zat mensen die klussen zwart bij. Zat mensen die net iets slimmer zijn en via andere wegen geld vinden. Zat mensen die familie hebben die hun helpen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar, er zijn in Nederland zat mensen die wel met een minimuminkomen kunnen rondkomen. Hoe verklaar je de groep die dat niet kan?
Voor kinderen heb je ook nog kinderbijslag. Daarnaast is kinderen krijgen met een willekeurige Sjonnie ook niet zo slim.
Dat heb je soms he, het kan niet altijd gezellig gaan.quote:
Heb ik toevallig net op, mét sambalquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jawel hoor..... Nasi zonder sambal is ook geen flikker aan.
Als ZZP'er hoor je te weten dat je ook buffers moet hebben voor slechtere tijden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat nu ook wel speelt zijn ZZP'ers met al een aantal jaren weinig of geen opdrachten. Bijstand krijgen is dan vaak niet eenvoudig terwijl het inkomen heel laag ligt.
Je kan het allemaal wel weer lekker simplistisch benaderen maar dat schiet ook niet zo op.
Alsof jij mij ooit vraagt hoe het in de kroeg wasquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Kroeg was gezellig trouwens, thanks for asking.
Ik ben hier nooit als jij in de kroeg bent geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alsof jij mij ooit vraagt hoe het in de kroeg was
True, was een garpje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit als jij in de kroeg bent geweest.
Allereerst was ik met een club bekenden dus ouwehoeren kwam er wel van. En sjans zal me een zorg zijn momenteel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
True, was een garpje.
Lekker geouwehoerd? Nog een beetje sjans gehad?
Of vraag ik nu weer teveel.
Het is ook niet per se slecht. Was slechts nieuwsgierig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ja Robin, vertel eens, ga je wel eens naar de kroeg.
Overigens heb ik voor mijn 19de ook niet gedronken, dus je kan het altijd nog goedmaken.
Familie heb je ook nog, mits je het dus met de riante sociale regeltjes het in NL niet lukt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, er zijn ook zat mensen die klussen zwart bij. Zat mensen die net iets slimmer zijn en via andere wegen geld vinden. Zat mensen die familie hebben die hun helpen?
Ja kinderbijslag, dan heb je het over 250 per 3 maanden gemiddeld. Dat ben je aan een kind per maand al kwijt.
Ben 2x gegaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ja Robin, vertel eens, ga je wel eens naar de kroeg.
Overigens heb ik voor mijn 19de ook niet gedronken, dus je kan het altijd nog goedmaken.
Nice.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst was ik met een club bekenden dus ouwehoeren kwam er wel van. En sjans zal me een zorg zijn momenteel.
Ja weet ik toch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ook niet per se slecht. Was slechts nieuwsgierig.
Ah gezellig man.quote:
Soms duren slechte tijden wat langer en heb je al je maximale krediet met je huis als onderpand.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ZZP'er hoor je te weten dat je ook buffers moet hebben voor slechtere tijden.
Godzijdank is de kroeg op 1 min afstand lopen van mn huis.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nice.
Af en toe lekker ouwehoeren, altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |