Wie heeft er niet of ooit mee te maken gehad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Vs heeft meermalen letterlijk gezegd dat de problemen van de minima of allochtonen hem totaal niet interesseren. Als je je kan inleven zou er toch sprake moeten zijn van enige sympathie.
Maar sociopaten komen natuurlijk ook in gradaties.
Ach als ik kijk hoe mensen het in andere landen hebben gehad waar ik gewoond heb en dan kijk naar de vadsige Henk en Ingrid in Nederland die "hulp nodig hebben" dan ontbreekt het mij inderdaad aan enig traantje met al die sociale zekerheden hier, mafklapper.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Richard Branson heeft niet echt hulp nodig, maar zelfs dat verschil ontgaat je kennelijk. Sociopaat.
Onverschilligheid is wat anders dan geen empathie hebben. Wellicht sluit VS zich af voor alle ellende op de wereld omdat z'n kleine hart het anders niet meer aan kan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Vs heeft meermalen letterlijk gezegd dat de problemen van de minima of allochtonen hem totaal niet interesseren. Als je je kan inleven zou er toch sprake moeten zijn van enige sympathie.
Maar sociopaten komen natuurlijk ook in gradaties.
Wat hebben Richard B en Winston C gemeen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als ik kijk hoe mensen het in andere landen hebben gehad waar ik gewoond heb en dan kijk naar de vadsige Henk en Ingrid in Nederland die "hulp nodig hebben" dan ontbreekt het mij inderdaad aan enig traantje met al die sociale zekerheden hier, mafklapper.
Dat en omdat ik weet dat mijn gejank op een internetforum of in de kroeg geen fuck uit maakt, waarom zou ik een zure zanikerd worden over anderen als ik gewoon van m'n eigen leven kan genieten. Onverschilligheid is het enige dat een mens gezond houd in de kop.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef waht het volgende:
[..]
Onverschilligheid is wat anders dan geen empathie hebben. Wellicht sluit VS zich af voor alle ellende op de wereld omdat z'n kleine hart het anders niet meer aan kan.
Henk en Ingrid die hun 60" flatscreen moeten aflossen voor 100 euro per maand en daardoor hun kinderen niet normaal te eten kunnen geven bedoel ik ook niet. Hun kinderen moet je gewoon uit huis plaatsen want de ouders zijn kennelijk niet in staat ze op te voeden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als ik kijk hoe mensen het in andere landen hebben gehad waar ik gewoond heb en dan kijk naar de vadsige Henk en Ingrid in Nederland die "hulp nodig hebben" dan ontbreekt het mij inderdaad aan enig traantje met al die sociale zekerheden hier, mafklapper.
Wel opvallend vaakquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
Aah, links is weer eens gefrustreerd en verlaagd zich naar het niveau van dom schelden.
Same shit different day.
Les 1 : van digitale fora. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Diversiteit is groter dan de optelsom van gelijk gestemden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat en omdat ik weet dat mijn gejank op een internetforum of in de kroeg geen fuck uit maakt, waarom zou ik een zure zanikerd worden over anderen als ik gewoon van m'n eigen leven kan genieten.
Er is dan ook geen andere armoede in Nederland, mafkees.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Henk en Ingrid die hun 60" flatscreen moeten aflossen voor 100 euro per maand en daardoor hun kinderen niet normaal te eten kunnen geven bedoel ik ook niet. Hun kinderen moet je gewoon uit huis plaatsen want de ouders zijn kennelijk niet in staat ze op te voeden.
Oh, maar ik geniet ook van m'n leven hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat en omdat ik weet dat mijn gejank op een internetforum of in de kroeg geen fuck uit maakt, waarom zou ik een zure zanikerd worden over anderen als ik gewoon van m'n eigen leven kan genieten. Onverschilligheid is het enige dat een mens gezond houd in de kop.
Voedselbanken maar weer opdoeken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is dan ook geen andere armoede in Nederland, mafkees.
Jawel hoor, steeds meer weer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is dan ook geen andere armoede in Nederland, mafkees.
Edoch acht je het nodig anderen aan te vallen die niet lopen te janken bij ieder VK bericht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, maar ik geniet ook van m'n leven hoor
Dat kan ook terwijl je je bekommerd om anderen namelijk.
Als dat je mening is heb je nooit ware armoede aanschouwd.quote:
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voedselbanken maar weer opdoeken.
Nee ik pikte jou er specifiek uit, na je zoveelste opmerking in de trand van "laat ze maar doodvallen"quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Edoch acht je het nodig anderen aan te vallen die niet lopen te janken bij ieder VK bericht.
Dat zei ik niet, ik zei dat arbeidsimmigranten gewoon terug geschopt moesten worden na hun "nut" maar dat jouw vorm van solidariteit dat verbood waardoor we nu met de gebakken peren zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik pikte jou er specifiek uit, na je zoveelste opmerking in de trand van "laat ze maar doodvallen"
Het is niet dat je alleen door overbesteding in de schuldsanering komt hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.
Leuke schoonmoeder heb je dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef du_ke het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)aler-naar-huis.dhtml
Fijne familie is dat
Mjah..... schuldsanering lijkt me niet het probleem. De vraag is eerder hoe je erin bent gekomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kom je alleen in als je in de schuldsanering zit, wat het punt van VS dus is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |