Alleen jammer dat er een hele sloot moslimpjes van buiten de Balken bij kwam om dat mogelijk te maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geheel realistisch doel was dat ook, als je de Balkanmoslims een beetje kent.
Ik zou vereerd zijn om aan de zijde van De_Nuance ten strijde te kunnen trekken. Wapenbroeders.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Der Nuance kmpft fur die Endsieg des Niederlndischen Volkes!
Dus wat vind je nou van Milosevic?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een hele sloot moslimpjes van buiten de Balken bij kwam om dat mogelijk te maken.
Met het portret van Trix op de borst en het Wilhelmus op je iPod.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou vereerd zijn om aan de zijde van De_Nuance ten strijde te kunnen trekken. Wapenbroeders.
Bij jou zou ik het nog overwegen inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou vereerd zijn om aan de zijde van De_Nuance ten strijde te kunnen trekken. Wapenbroeders.
Het is een politicus, en voor politici heb ik geen respect, om het even of het Hitler, Milosevic, Rutte danwel Wilders is.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dus wat vind je nou van Milosevic?
Ik hoop dat deze grap geen strafbare uiting is.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:55 schreef Picchia het volgende:
De eerste succesvolle genocide moeten we nog meemaken.
Moest meteen hier aan denken:quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef Voorschrift het volgende:
Heb overigens ooit een patrouille filmpje gezien van het Amerikaanse leger met speakers op een Humvee met onderstaand nummer er constant op hebben staan en door die dorpjes rijden.
Dan heb je humor.
See, ik anticipeer echt alles.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef eriksd het volgende:
Zo'n propagandatank lijkt mij wel wat. Keihard Phil aanzetten en iedereen die klaagt in het gevang.
Wat vind je van Milosevics daden, bijvoorbeeld wat hij deed in Srebrenica ?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is een politicus, en voor politici heb ik geen respect, om het even of het Hitler, Milosevic, Rutte danwel Wilders is.
Allemaal n pot nat, alleen met soms een wat dikker laagje civilisatie eroverheen, maar in de basis blijven het politici.
Wat heeft Milosevic dan in Srebrenica gedaan?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat vind je van Milosevics daden, bijvoorbeeld wat hij deed in Srebrenica ?
Nu nog een gedeelde vijand uitzoeken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bij jou zou ik het nog overwegen inderdaad.
Dat weet je best.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat heeft Milosevic dan in Srebrenica gedaan?
Hehe, dat is dan wel weer een grappige sketch.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moest meteen hier aan denken:
Als ik in een goede bui ben komen de echte 80's classics.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
See, ik anticipeer echt alles.
Wist wel dat je geschikt was voor ons propaganda departement.
http://en.wikipedia.org/wiki/Srebrenica_massacrequote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik weet het niet, daarom vraag ik je.
F*ck yeah!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef De_Nuance het volgende:
Die VS en VP mogen lekker samen spelen met hun speelgoedsoldaatjes.
Ik vind niks goeds aan Milosevics daden, aan de andere kant hebben de NAVO en vooral de EU in dat opzicht alle touwtjes laten vieren toen hij de kans toe kreeg om deze daden te kunnen plegen, Sebrenica was een debacle die beide organisaties al een jaar of vijf van te voren hadden zien aan kunnen komen, maar uiteindelijk uitgesteld is tot een moment dat een massaslachting niet meet te voorkomen was.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat vind je van Milosevics daden, bijvoorbeeld wat hij deed in Srebrenica ?
Dat wordt wel tricky denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef waht het volgende:
[..]
Nu nog een gedeelde vijand uitzoeken.
Alle vijanden van het Kapitalisme en het Vrije Westen, klinkt goed toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat wordt wel tricky denk ik.
Bemoei je lekker met je eigen oorlog.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle vijanden van het Kapitalisme en het Vrije Westen, klinkt goed toch?
Lees jij je eigen bronnen wel eens of roeptoeter jij gewoon maar wat?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Srebrenica_massacre
Ben jij geen onderdeel van het Vrije Westen dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bemoei je lekker met je eigen oorlog.
Ach ik weet alweer genoeg.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees jij je eigen bronnen wel eens of roeptoeter jij gewoon maar wat?
Perpetrator(s): Army of the Republika Srpska, Scorpions
Je bent gewoon jaloers dat je niet bij onze oorlog mag.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij geen onderdeel van het Vrije Westen dan?
Welke Jihad heb jij je onderhand bij aangesloten toen ik niet toekeek?
quote:Its Judgment Day for the Satan of the West
The evening is blazing, blazing
The sound of machine guns can be heard
The screaming of the murderous can be heard
(Fighters) are positioned and ready on the top of the mount
The evening is blazing, blazing
Zegt degene die de Armeense genocide een onbenullige zaak vindt van voor Ataturk en dus niks te maken heeft met Turken.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach ik weet alweer genoeg.
Je bent even verknipt als altijd.
Nee, jij bent gewoonweg historisch niet genoeg onderlegd, dat blijkt wel maar weer eens.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach ik weet alweer genoeg.
Je bent even verknipt als altijd.
Zo hoe voelt dat, woorden in de mond leggen van mensen?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt degene die de Armeense genocide een onbenullige zaak vindt van voor Ataturk en dus niks te maken heeft met Turken.
Ik kan niet wachten tot al die jochies 20 of 30 zijn, heerlijk losgaan op die woestijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef du_ke het volgende:
Over de Jihad gesproken. Taliban-kinderliedjes-ringtonen :p
http://online.wsj.com/art(...)102093405583640.html
Vrolijke boys
[..]
Ik ben niet de enige die het hier heeft gelezen, je vond 't een Ottomaanse zaak van 't Ottomaanse leger, iets waar Turkije nu niks mee van doen heeft en derhalve ook niet belangrijk is.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo hoe voelt dat, woorden in de mond leggen van mensen?
Dit was een gevalletje 'landje pik' en aangezien de kroaten en de slovenen zich al afgescheiden hadden, waardoor er economisch gezien niks meer te verdelen viel, gooide de serven het op nationaliteit.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees jij je eigen bronnen wel eens of roeptoeter jij gewoon maar wat?
Perpetrator(s): Army of the Republika Srpska, Scorpions
Nee ik ken inderdaad niet alle ins en outs van de Joegoeslaviche burgeroorlog, dat laat ik graag aan verknipte geesten over.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoonweg historisch niet genoeg onderlegd, dat blijkt wel maar weer eens.
Begin er maar eens mee dat er niet zoiets als "de Serven" was, als je berhaupt het conflict op de Balkan wilt doorgronden.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit was een gevalletje 'landje pik' en aangezien de kroaten en de slovenen zich al afgescheiden hadden, waardoor er economisch gezien niks meer te verdelen viel, gooide de serven het op nationaliteit.
Haha, en de Armeense genocide erkennen is triviaal?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Feit is dat vrijwel zeker vaststaat dat Milosovic schuldig is aan genocide, als het niet in Srebrenica was dan is het wel ergens anders.
Ik vind het VOOR MIJ totaal onbelangrijk. of in ieder geval, even relevant als een andere genocide. Het is vreselijk, maar meer heb ik er niet mee te maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het hier heeft gelezen, je vond 't een Ottomaanse zaak van 't Ottomaanse leger, iets waar Turkije nu niks mee van doen heeft en derhalve ook niet belangrijk is.
De 'Joegoslaven' zijn ook verantwoordelijk voor WO I.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee ik ken inderdaad niet alle ins en outs van de Joegoeslaviche burgeroorlog, dat laat ik graag aan verknipte geesten over.
Feit is dat vrijwel zeker vaststaat dat Milosovic schuldig is aan genocide, als het niet in Srebrenica was dan is het wel ergens anders.
Ja, en Von_Preussen zegt exact hetzelfde en hij is "verknipt".quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind het VOOR MIJ totaal onbelangrijk.
Ga jij lekker haatbaarden genocideren.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, en de Armeense genocide erkennen is triviaal?
Geweldig die hypocrisie.
Fijn, dan ben je het tenminste eens met mijn punt dat Milosevic weinig met Srebrenica te bakken had.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee ik ken inderdaad niet alle ins en outs van de Joegoeslaviche burgeroorlog, dat laat ik graag aan verknipte geesten over.
Van jou dit te horen moet alleen maar iets goeds zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fijn, dan ben je het tenminste eens met mijn punt dat Milosevic weinig met Srebrenica te bakken had.
Maar goed, als jij simpele feiten niet uit elkaar kunt houden en meteen gaat roepen dat anderen verknipt zijn (die wel feiten van elkaar kunnen scheiden), dan ben je zeker geen verrijking voor het Nederlandse recht.
Onder Tito was het 'Joegoslavische' rijk natuurlijk 'de hemel op aarde'quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Begin er maar eens mee dat er niet zoiets als "de Serven" was, als je berhaupt het conflict op de Balkan wilt doorgronden.
Nee, honk, honk, rattle, rattle, rattle, crash, beep, beep is een lekkere songtekst.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef du_ke het volgende:
Over de Jihad gesproken. Taliban-kinderliedjes-ringtonen :p
http://online.wsj.com/art(...)102093405583640.html
Vrolijke boys
[..]
Ja dode Armenen is natuurlijk minder belangrijk dan dode Bosnirs?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ga jij lekker haatbaarden genocideren.
Que?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder Tito was het 'Joegoslavische' rijk natuurlijk 'de hemel op aarde'
Nooit gezegd.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dode Armenen is natuurlijk minder belangrijk dan dode Bosnirs?
Die insinuatie schep je door je argumentatie.quote:
Het idee dat het onder zijn bewind wel een tijdje 'rustig' geweest is?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Que?
Wat heeft dat met de verdeling van etniciteiten op de Balkan te maken?
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die insinuatie schep je door je argumentatie.
De Armeense genocide kan je naar eigen zeggen geen fuck schelen maar als v_P een argument heeft kom je meteen aan met dat hij verknipt is omdat hij exact eenzelfde argument gebruikt.
Leuk, maar daar heb ik het niet over.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het idee dat het onder zijn bewind wel een tijdje rustig geweest is?
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:13 schreef waht het volgende:
De rol waarin De_Nuance echt zou uitblinken is in die van dubbelspion. We sturen hem naar Turkije om ogenschijnlijk voor ons te spioneren. Hij wordt in de kraag gevat door de Milli İstihbarat Teşkilatı (Turkse inlichtingendienst), en ze denken hem tot dubbelspion te kunnen vormen om ons te bespioneren. Hiervan zijn we uiteraard op de hoogte en in samenwerking met onze bondgenoten manoeuvreren we de Turken naar waar we ze willen hebben. Via hem zal de desinformatie de Turken bereiken, die in de veronderstelling zijn de Nederlanders een loer te draaien.
Dit zware doch eervolle beroep eist geestelijk zijn tol op De_Nuance. Na vijf jaar besluit hij uit het spel te stappen en trekt zich terug in zijn woning, ergens in de Randstad. Hier schrijft hij zijn memoires die voor veel onrust zullen zorgen. Turkije breekt met de NAVO, valt Griekenland aan, bombardeert Iran en veegt Armeni van de kaart, uit pure frustratie.
Zo zie je maar, het kan raar het lopen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die leugen wordt ook steeds slechter.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind het VOOR MIJ totaal onbelangrijk.
Ah leuk dat selectief quoten. Quote de hele post dan als je zo fair bent.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind het VOOR MIJ totaal onbelangrijk. of in ieder geval, even relevant als een andere genocide. Het is vreselijk, maar meer heb ik er niet mee te maken.
Weet je wat ik mij nu afvraag VS? Of hij de oorlogsmisdaden door Bosnische milities jegens de Bosnische Serviers rondom Screbrenica ook totaal onbelangrijk vind?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ah leuk dat selectief quoten. Quote de hele post dan als je zo fair bent.
Als het net zo relevant is als iedere andere genocide had je er wel anders op gereageerd dan dat je doet tegenover v_P m.b.t. de Bosnische moslims.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind het VOOR MIJ totaal onbelangrijk. of in ieder geval, even relevant als een andere genocide. Het is vreselijk, maar meer heb ik er niet mee te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Waarom vraag je dat niet gewoon aan mij dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat ik mij nu afvraag VS? Of hij de oorlogsmisdaden door Bosnische milities jegens de Bosnische Serviers rondom Screbrenica ook totaal onbelangrijk vind?
Nee, jij doet het overkomen alsof een moslimleven belangrijker is dan dat van een niet-moslim.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:16 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe je uit die zin kan opmaken dat ik Bosnische leven belangrijker vindt is mij een raadsel.
Omdat ik van jou het antwoord toch al weet.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet gewoon aan mij dan?
Eerlijk gezegd weet ik geen fuck af van dat conflict.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat ik mij nu afvraag VS? Of hij de oorlogsmisdaden door Bosnische milities jegens de Bosnische Serviers rondom Screbrenica ook totaal onbelangrijk vind?
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Als het net zo relevant is als iedere andere genocide had je er wel anders op gereageerd dan dat je doet tegenover v_P m.b.t. de Bosnische moslims.Vind het flauw om je achter trollen te schuilen als je argumenten duidelijk falen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
De_Nuance ook niet, maar hij probeert wel een scherpe mening erover neer te zetten, die helaas de inhoudelijk basis mist.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik geen fuck af van dat conflict.
Ik doe iets voorkomen in jouw hoofd ja, nergens uit mijn post of gedrag blijkt datquote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij doet het overkomen alsof een moslimleven belangrijker is dan dat van een niet-moslim.
Niet echt, jij windt je helemaal op over Srebrenica maar over de Armeense genocide zeg je gewoon dat je geen moer interesseert. Staat er toch gewoon?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vind het flauw om je achter trollen te schuilen als je argumenten duidelijk falen.
Wat is het antwoord dan volgens jou?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat ik van jou het antwoord toch al weet.
Ik zeg dat het Armeense gebeuren VOOR MIJ evenveel uitmaakt als de holocaust of als de Bosnische genocide. En niet meer dan dat. En dat ik het vervelend vind dat mensen vanwege afkomst vinden dat dat belangrijker moet zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, jij windt je helemaal op over Srebrenica maar over de Armeense genocide zeg je gewoon dat je geen moer uitmaakt. Staat er toch gewoon?
Antwoordmogelijkheden:quote:Op donderdag 29 december 2011 01:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat is het antwoord dan volgens jou?
Ik vind de Bosnische misdaden net zo walgelijk als de Servische dat is mijn antwoord. Maar jij hebt je mening over mij al klaar.
Als ik nu ook nog eens de rationele reden achter de moord op 8.000 mannen in Screbrenica zou gaan posten dan word ik meteen tot de grond toe afgebrand.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
Genocides zijn wel leuke gespreksstof overigens.
Beetje een familieverjaardag maar dan zonder happy end.
Saywhut?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zeg dat het Armeense gebeuren VOOR MIJ evenveel uitmaakt als de holocaust of als de Bosnische genocide. En niet meer dan dat. En dat ik het vervelend vind dat mensen vanwege afkomst vinden dat dat belangrijker moet zijn.
Wat?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Antwoordmogelijkheden:
- Je bent verknipt;
- Het is helemaal nooit gebeurd;
- Er is een rechtvaardiging waarom die genocide wl terecht zou zijn, en dan noemen we het ook meteen geen genocide maar geven het een liefkozende omschrijving;
Gaat altijd volgens hetzelfde raster bij jou.
Dat mag jij.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Saywhut?
Ik zou als Jood de Holocaust toch belangrijker vinden dan de uitroeiing van de Indianen in de VS.
Hm, dat vind ik ook redelijk smakeloos eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik nu ook nog eens de rationele reden achter de moord op 8.000 mannen in Screbrenica zou gaan posten dan word ik meteen tot de grond toe afgebrand.
Doe eens.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik nu ook nog eens de rationele reden achter de moord op 8.000 mannen in Screbrenica zou gaan posten dan word ik meteen tot de grond toe afgebrand.
Goh echt?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dat vind ik ook redelijk smakeloos eerlijk gezegd.
Waarom die dooddoeners vandaag.quote:
Nee, maar toen ik stelde dat in Frankrijk jeugdbende's met machinegeweren door de straten rennen ontkende je het wl, ondanks dat zulke berichten gewoon in de media te lezen zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb nooit ontkend dat ook Bosnirs misdaden hebben gepleegd of heb nooit gezegd dat Bosnische genocides terecht kunnen zijn. Alsof welke genocide dan ook terecht kan zijn?
Ik begin nu serieus te denken dat je verknipt bent
Neehoor, stiekem heb ik Milosovic z'n poster boven m'n bed en als screensaver.quote:
Nee het is goed, leg jij maar de rationale reden uit voor de moord op 8000 mensen uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik stelde dat in Frankrijk jeugdbende's met machinegeweren door de straten rennen ontkende je het wl, ondanks dat zulke berichten gewoon in de media te lezen zijn.
Daarom dat ik zulks zie als een tactiek van je om ongewelvallige feiten "kalt zu stellen".
Deze kan in je verzameling, VP.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:22 schreef De_Nuance het volgende:
Ik begin nu serieus te denken dat je verknipt bent
Wat is het dodental van Servisch legerpersoneel door de NAVO?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee het is goed, leg jij maar de rationale reden uit voor de moord op 8000 mensen uit.
Screbrenica was voorafgaand aan de genocide op 8.000 mannen een broeinest van het Bosnische verzet tegen de Bosnische-Servirs in de omgeving van Screbrenica, ondanks dat de VN ervoor zou zorgen dat het een veilige enclave was (waar niemand militaire operatie's zou kunnen uitvoeren).quote:
Wat, als 8000 man klaar stonden de Enclave binnen te vallen en iedereen uit te moorden dan mag je ze van mijn part best platgooien hoor. Of als er 8000 Nazi's werkten in een concentratiekamp.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:29 schreef De_Nuance het volgende:
Het is al goed met jullie verknipte geesten en kleuters, ik heb al teveel tijd verspild hieraan.
Welterusten.
De rationale reden achter de moord op 8000 mensen for Gods sake
Inhoudelijk reageren kan je niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:29 schreef De_Nuance het volgende:
Het is al goed met jullie verknipte geesten en kleuters, ik heb al teveel tijd verspild hieraan.
Welterusten.
De rationale reden achter de moord op 8000 mensen for Gods sake
De curator is al ingeschakeld om de restjes intellect te verkopen.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren kan je niet.
Omdat je intellectueel failliet bent.
Niet zo nukkig, v_P weet zelf ook wel dat dat niet klopt.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef De_Nuance het volgende:
Voeden was geen optie, dus dan executeer je maar, zo werkt het in het brein van vP
Inderdaad, ik ben overtuigd, een zeer weloverwogen rationale beslissing.
Doei.
Weet jij wat voor een taak het is om zoveel monden te voeden terwijl je als generaal al je best moet doen om genoeg vreten naar je eigen mensen te krijgen?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef De_Nuance het volgende:
Voeden was geen optie, dus dan executeer je maar, zo werkt het in het brein van vP
Inderdaad, ik ben overtuigd, een zeer weloverwogen rationale beslissing.
Doei.
eindelijk es interessante inhoud hier. Dank voor dit verhaal.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Screbrenica was voorafgaand aan de genocide op 8.000 mannen een broeinest van het Bosnische verzet tegen de Bosnische-Servirs in de omgeving van Screbrenica, ondanks dat de VN ervoor zou zorgen dat het een veilige enclave was (waar niemand militaire operatie's zou kunnen uitvoeren).
Was dus echter niet zo, de Bosnirs gebruikten het als uitvalsbasis. Dat is ook de reden waarom Mladic Screbrenica is binnengevallen. Probleem was dat hij toen wel opeens met 8.000 man zat die hij moest voeden en bewaken (potentile strijders met hun vrouwen en kinderen laten vertrekken was geen optie).
Zoals gezegd, bewaken en voeden was geen optie omdat hij daar de logistieke capaciteit niet voor had. Dus toen heeft Mladic (hee, niet Milosevic, dat was immers ook geen Bosnische Servir!) de opdracht gegeven om die 8.000 mannen te executeren.
Etnische haat heeft in deze beslissing dus een bijrol gespeeld, pragmatische overweging hebben echter de doorslag gegeven. Daarmee keur je de daad op niet goed, ook ontlast het de verantwoordelijke Bosnische Servirs niet van hun verantwoordelijkheid, maar staat hij wel in een heel ander licht. Maarja, dat mag niet gezegd worden in het westen, omdat dan ook het falen van de VN weer eens veel te duidelijk aan het licht komt.
Je wilt toch niet werkelijk zeggen dat je 't meende of wel?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet jij wat voor een taak het is om zoveel monden te voeden terwijl je als generaal al je best moet doen om genoeg vreten naar je eigen mensen te krijgen?
Nee, jij wilt de realiteit gewoon niet begrijpen, nergens stel ik dat het een rechtvaardiging is voor hetgeen wat er gebeurd.
Weet je wie er verknipt is? Jij, want in jouw zieke wereld draait alles alleen maar om rascisme, entniciteit en bestaat er geen nuancering.
Dat wat niet klopt?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zo nukkig, v_P weet zelf ook wel dat dat niet klopt.
Mladic heeft om die redenen die beslissing gemaakt, I'm just the messenger, nergens stel ik dat ik het daarom goedkeur.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wilt toch niet werkelijk zeggen dat je 't meende of wel?
Nee oke, maar 't kwam over alsof je 't goedkeurde.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat wat niet klopt?
Zoals ik in mijn post zeg, het is een reden om te verklaren waarom 8.000 man werden vermoord, het is zeker geen rechtvaardiging of manier om verantwoording te kunnen afschuiven.
Dan no problem.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mladic heeft om die redenen die beslissing gemaakt, I'm just the messenger, nergens stel ik dat ik het daarom goedkeur.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee oke, maar 't kwam over alsof je 't goedkeurde.
Kijk eens, deed ik in mijn orginele post ook al.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Screbrenica was voorafgaand aan de genocide op 8.000 mannen een broeinest van het Bosnische verzet tegen de Bosnische-Servirs in de omgeving van Screbrenica, ondanks dat de VN ervoor zou zorgen dat het een veilige enclave was (waar niemand militaire operatie's zou kunnen uitvoeren).
Was dus echter niet zo, de Bosnirs gebruikten het als uitvalsbasis. Dat is ook de reden waarom Mladic Screbrenica is binnengevallen. Probleem was dat hij toen wel opeens met 8.000 man zat die hij moest voeden en bewaken (potentile strijders met hun vrouwen en kinderen laten vertrekken was geen optie).
Zoals gezegd, bewaken en voeden was geen optie omdat hij daar de logistieke capaciteit niet voor had. Dus toen heeft Mladic (hee, niet Milosevic, dat was immers ook geen Bosnische Servir!) de opdracht gegeven om die 8.000 mannen te executeren.
Etnische haat heeft in deze beslissing dus een bijrol gespeeld, pragmatische overweging hebben echter de doorslag gegeven. Daarmee keur je de daad op niet goed, ook ontlast het de verantwoordelijke Bosnische Servirs niet van hun verantwoordelijkheid, maar staat hij wel in een heel ander licht. Maarja, dat mag niet gezegd worden in het westen, omdat dan ook het falen van de VN weer eens veel te duidelijk aan het licht komt.
Jep, kan zo het sprookjesboek in.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
eindelijk es interessante inhoud hier. Dank voor dit verhaal.
Is onze bio-industrie rationeel?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:38 schreef De_Nuance het volgende:
Dat je dat berhaupt rationeel noemt. Daarmee impliceer je dat het een weloverwogen besluit was. Anders was het niet rationeel.
Want 8000 man kon hij niet voeden, dus hij executeerde ze. Dat moet men ten alle tijden ziek noemen. Daar sta ik inderdaad voor. Je zegt nergens inderdaad dat je het goedkeurt, maar afkeuren doe je het ook niet.
En ik ben graag intellectueel failliet dan dat ik jouw soort 'intellectualisme' bezit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je leest ook weer eens de helft, het gaat hierbij deels om mannen (weliswaar niet allemaal in de leeftijd waarin ze geschikt zijn voor militaire dienst) die als ze slechts naar Bosnische gebieden gestuurd waren weer ondersteuning zouden kunnen leveren voor het Bosnische leger (door erin dienst te nemen). Het is dus een dubbelzijdig aspect, zowel militair als humanitair.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:38 schreef De_Nuance het volgende:
Dat je dat berhaupt rationeel noemt. Daarmee impliceer je dat het een weloverwogen besluit was. Anders was het niet rationeel.
Want 8000 man kon hij niet voeden, dus hij executeerde ze. Dat moet men ten alle tijden ziek noemen. Daar sta ik inderdaad voor. Je zegt nergens inderdaad dat je het goedkeurt, maar afkeuren doe je het ook niet.
Sorry schat, hou nog steeds van je hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:41 schreef De_Nuance het volgende:
Het ALLER ALLER ergste is dat ik deze verloren tijd in mijn paper had kunnen steken
En ik stel VS daarvoor verantwoordelijk met zijn getroll.
Welterust!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:43 schreef waht het volgende:
Ik ga Operatie Bontkraag nog eens doornemen, in m'n dromen.
Tabee.
Inderdaad; dit is juist wat genocide zo gruwelijk maakt. De menselijke ratio, het product van vijfduizend jaar beschaving, vooruitgang en verlichting, is de directe oorzaak van deze gruweldaden.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, tijdens het Eichmann-proces is duidelijk geworden dat zelfs bij zulke gruwelijkheden als de Holocaust rationeel te werk is gegaan en er mensen over deze dingen nagedacht hebben, zodoende ze te organiseren.
Dat is wel mijn verwachting.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:04 schreef von_Preussen het volgende:
Haha, de studiefinanciering afgeschaft, ik lach me dood.
Eens kijken of ze nog op het idee komen om de al uitbetaalde studiefinanciering, die zou worden omgezet in een gift, ook achteraf nog een lening gaat worden.
Edit: http://www.nu.nl/binnenla(...)anger-zekerheid.html
Dat levert veel meer dan 800 miljoen op. Denk het niet, en hoop het al helemaal niet, dus.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:04 schreef von_Preussen het volgende:
Haha, de studiefinanciering afgeschaft, ik lach me dood.
Eens kijken of ze nog op het idee komen om de al uitbetaalde studiefinanciering, die zou worden omgezet in een gift, ook achteraf nog een lening gaat worden.
Edit: http://www.nu.nl/binnenla(...)anger-zekerheid.html
Het gros van de users doet dat overigens niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:28 schreef Tem het volgende:
Het zou hem sieren zo nu en dan toe te geven dat hij de plank volledig misslaat.
Dit is ook een hele interessante (langere) docu over Noord-Korea:quote:Op donderdag 29 december 2011 10:28 schreef eriksd het volgende:
Fascinerend.
Lijkt mij een heel onwerkelijk land.
Oeh, nice. Heb ik wat te kijken.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit is ook een hele interessante (langere) docu over Noord-Korea:
Eigenlijk is dat best raar. Een discussie is ook bedoeld om tot andere inzichten te komen of net even op een andere manier naar het onderwerp te kijken terwijl je het niet eens hoeft te zijn. Je hebt wel gelijk, het merendeel houdt monologen en is niet van plan te bewegen in een andere richting. Best jammer soms want het kan potentieel interessante topics de nek omdraaien.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gros van de users doet dat overigens niet.
Een rouwstoet van 3 uur door de sneeuwquote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef eriksd het volgende:
Men draait daar ook echt propagandamuziek.
Een interessant boek is ook het volgende:quote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef eriksd het volgende:
Men draait daar ook echt propagandamuziek.
quote:It shows how a powerful family with money and material goods has everything taken from them by the Workers' Party of Korea. Kang's family, while of Korean ethnicity, originally lived in Japan before emigrating to the DPRK at the behest of his communist grandmother. When Kang was nine years old, his grandfather was imprisoned for suspected activity against the State. As the policy at the time was to incarcerate the immediate family of political prisoners, Kang Chol-Hwan, his grandmother, father, uncle and younger sister Miho were all imprisoned at the Yodok concentration camp #2915. There they suffered and viewed many atrocities over a period of ten years including disease, starvation, torturous punishments and public execution.
Following his family's release (presumably upon the death of his grandfather, the original offender against the State) Kang worked in assigned occupations before becoming at risk of again being sent to a concentration camp. The end of the book details his subsequent escape to China and attempts to seek asylum before escaping to South Korea.
Nope.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:39 schreef eriksd het volgende:
Kom je als Westerling eigenlijk Noord-Korea binnen?
Ja hoor, maar je hebt wel een visum nodig.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:39 schreef eriksd het volgende:
Het kost wat moeite, maar over het algemeen is het geen groot obstakel.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:41 schreef De_Nuance het volgende:
Die krijg je bijna nooit als ik me niet vergis
Zijn ook genoeg reisverslagen van allerlei toeristen die daar zijn geweest.quote:Citizens of South Korea are normally not permitted to visit North Korea. In addition, there have been reports of difficulties regarding Israeli, American, British, and Japanese nationals. In January 2010, North Korea lifted the restrictions on American citizens who are now free to visit at anytime of the year - but they are not allowed to travel by train (especially the train to Beijing) and to participate at homestay-programs. Contrary to rumor, Israelis and Jewish citizens of other countries do not face any additional restrictions. Citizens of all countries will need a visa, which will only be issued after your tour has been booked, approved by the North Korean authorities and paid for. Journalists (or those suspected of being journalists) require special permission, which is quite difficult to obtain. The North Koreans do not allow journalists to visit the country on tourist visas. A specialist North Korean travel agency can help you sort out the complex and ever-changing regulations. North Korea will rarely in practice refuse a visa to a tourist who meets the various requirements.
Daarom, laat die verkiezingen maar komen, het zou me echt verbazen als de PVV het beter zou doen dan de vorige keer.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:01 schreef De_Nuance het volgende:
Quid maakt gehakt van de PVV
http://www.geenstijl.nl/m(...)slukte_politiek.html
Hij wil z'n keuken vast voor oudejaarsavond afhebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef betyar het volgende:
Vannacht stond hier rond 01.30 nog een maat in de schuur zijn keukendeurtjes te schilderen.....
Ach ja, de PVV..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:01 schreef De_Nuance het volgende:
Quid maakt gehakt van de PVV
http://www.geenstijl.nl/m(...)slukte_politiek.html
Ik zie al een meervoudige doodsverwensing voor Quid, hij durft ook wel daar zo in het PVV-kippenhok.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom, laat die verkiezingen maar komen, het zou me echt verbazen als de PVV het beter zou doen dan de vorige keer.
De reacties zijn ook leuk.quote:
Het zou een deugd voor de Nederlandse politiek zijn als die gesel wordt afgeworpen.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom, laat die verkiezingen maar komen, het zou me echt verbazen als de PVV het beter zou doen dan de vorige keer.
Ja je kan gewoon vakanties boeken.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:39 schreef eriksd het volgende:
Volgende POL-meet in Pyong Yang?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je kan gewoon vakanties boeken.
Goed plan amice, beetje de lokale Gestapo die meereist paaien met complimentjes en wat privileges krijgen, eigenlijk lijkt 't me wel een geslaagde vakantie.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgende POL-meet in Pyong Yang?
Lekker met wat sigaren op het terrasje zitten en allerhande nare grappen maken.
Nou, naar die rationele redenen voor massamoord ben ik wel benieuwd. Hoe kan je dit precies goedlullen?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij nou eens zou lezen wat ik heb geschreven dan zou je twee dingen weten:quote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou, naar die rationele redenen voor massamoord ben ik wel benieuwd. Hoe kan je dit precies goedlullen?
Ik had je lulverhaaltje daarna inderdaad nog geen lezen. ook dit maakt het geen heel rationele beslissing hoor. Maar goed dat jij massamoord als rationele beslissing kan zien verbaast mij dan weer nietquote:Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij nou eens zou lezen wat ik heb geschreven dan zou je twee dingen weten:
- De twee redenen die Mladic tot zijn besluit heeft doen komen om de mannen te executeren
- Dat ik uitdrukkelijk stel dat het geen rechtvaardiging (goedlullen) is voor hetgeen wat er gebeurde, slechts een verklaring
Maar goed, dat jij meteen reageert als een kat die op z´n staart wordt getrapt verbaasd me niet.
Wat dacht jij dan, dat Mladic toevallig door Screbrenica liep en dacht van ´vandaag heb ik eens zin om 8.000 man te executeren, laat ik dat maar eens eventjes voor de leuk doen, want die Bosnirs zijn toch van die nare mensen´.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had je lulverhaaltje daarna inderdaad nog geen lezen. ook dit maakt het geen heel rationele beslissing hoor. Maar goed dat jij massamoord als rationele beslissing kan zien verbaast mij dan weer niet.
Tja. Bij welk begrip is dat eigenlijk niet het geval?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat er nog wat misverstand bestaat over het woordje 'rationeel' dat op verschillende wijzen gebruikt kan worden.
Bij die lawinepijl die EchtGaaf afsteekt schrikt Hij zich wederom een hoedje.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij stuurt het toch naar Hem. De vuurpijlen dan
Ik heb ook vuurpijlen. Grote nog wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet die van mij, maar wel die van jou.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij die lawinepijl die EchtGaaf afsteekt schrikt Hij zich wederom een hoedje.
Het is ook de bedoeling van vuurwerk om boze geesten te verdrijven.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de hoofdprijs wel, maar een paar honderd euro, paar tientjes, paar duizend of een ton of een paar ton is ook leuk.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik overwoog een oudjaarslotje te kopen. Totdat ik ontdekte dat de kans 1 op de 800.000 was....
Heeft die kat even geluk dat er toch geen hond (hihi) in Zeeland woont.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onze kat wordt dan altijd zo bang.
De vraag die voor mij in deze centraal staat is `waarom heeft Mladic die 8.000 mannen vermoord en wat waren zijn beweegredenen?`. Wat veel mensen schijnbaar vergeten is dat er tussen een verklaring en een rechtvaardiging voor een bepaald feit een wereld van verschil zit. Mijn interesse gaat meer uit naar verklaringen waarom bepaalde feiten zijn gebeurd, de eventuele morele kant ervan kan men pas toepassen als men de verklaringen op een rijtje heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:08 schreef waht het volgende:
Och heden, wordt von_Preussen weer aangevallen op z'n afstandelijkheid?
Steek uw hand in eigen boezem, mensen die enkel een moreel oordeel durven vellen en voor de rest een tunnelvisie hebben. De kortzichtige zijt gij.
Dat is direct de reden waarom linksen trollen zo leuk is: altijd prijs.
Heb de laatste tijd er niet zoveel op gelet, maar het zou best kunnen. Veel van de goede exemplaren zijn nu verkocht terwijl de aanvoer van goede exemplaren natuurlijk niet onverminderd door blijft gaan, de auto is immers al sinds meer dan 15 jaar uit de productie.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
v_P, volgens mij slinkt het aanbod 190-ers.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heeft die kat even geluk dat er toch geen hond (hihi) in Zeeland woont.
Op rationele gronden besluiten tot massamoord lijkt mij nu juist een schoolvoorbeeld van psychopathie.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:05 schreef von_Preussen het volgende:
Evenals ik bij het voorbeeld van het Eichmannproces al aangaf, veel mensen kunnen er schijnbaar met hun hoofd niet bij dat zulke massamoorden vaak een rationele afweging zijn. Die kunnen een dergelijk persoon alleen als buitenmenselijk beest zien en zijn niet in staat om de ware beweegredenen te doorgronden.
Nogmaals, ondanks dat er een rationale verklaring bestaat voor waarom de zaken zo zijn gelopen is dat geen goedkeuring of reden om de verantwoording voor het gebeurde af te schuiven.
Dat is enkel een geruststellende gedachte. De ergste misdaden werden door normale mensen gepleegd.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op rationele gronden besluiten tot massamoord lijkt mij nu juist een schoolvoorbeeld van psychopathie.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:56 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is enkel een geruststellende gedachte. De ergste misdaden werden door normale mensen gepleegd.
Welnee, neem gewoon jezelf als uitgangspunt et voila.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:59 schreef Reya het volgende:
Normaal lijkt me bijzonder lastig te conceptualiseren.
Literatuur. De voornaamste lessen van de grootste misdaden uit de geschiedenis komen op hetzelfde neer.quote:
Dat is de reden waarom ik het Eichmannproces erbij haal, hier kwam duidelijk naar voren dat misdadigers niet per definitie sadisten hoeven te zijn.quote:
http://www.massviolence.org/Banality-of-Evil-The?cs=printquote:In The Origins of Totalitarianism and when dealing with the concentration camps, Arendt qualified the evil that was committed as “radical evil”, borrowing an expression from Immanuel Kant. Confronted with Eichmann during the trial however, she changed her mind [2]. In this case, one of the aims of employing the word banality was to break with traditional and deceitful representations of evil as exceptional, profound and demonic.
Uw vorige kloon was dan ook rudeonline genaamd.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, neem gewoon jezelf als uitgangspunt et voila.
De wereld is gek, en jij bent normaal, tenzij ze het met je eens zijn, dan zijn het normale mensen.
I live by that rule.
I have no memory of such a thing.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw vorige kloon was dan ook rudeonline genaamd.
Wat een kut initiatief.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef De_Nuance het volgende:
Knuffel dan maar?
http://www.nrcnext.nl/blo(...)nuffel-op-je-scherm/
Daarom. Zo gauw je opdracht geeft tot een massamoord behoor je die kwalificatie te verliezen.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:59 schreef Reya het volgende:
Dan zou ik graag wilen weten waarom de Amerikanen nooit ter verantwoording zijn geroepen voor de massamoord op Duitse krijgsgevangen in de nadagen van WO II.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Daarom. Zo gauw je opdracht geeft tot een massamoord behoor je die kwalificatie te verliezen.
Tsk.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zou ik graag wilen weten waarom de Amerikanen nooit ter verantwoording zijn geroepen voor de massamoord op Duitse krijgsgevangen in de nadagen van WO II.
Zou ik ook graag willen weten.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zou ik graag wilen weten waarom de Amerikanen nooit ter verantwoording zijn geroepen voor de massamoord op Duitse krijgsgevangen in de nadagen van WO II.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rheinwiesenlagerquote:Credible sources for German POW deaths in these camps range from about 3,000 to 10,000, in most part occurring from starvation, dehydration and exposure to the weather elements.
Duitsers zijn slechteriken, Amerikanen lieve mensen die ze versloeg.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zou ik ook graag willen weten.
Die massamoord ontken ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:59 schreef Reya het volgende:
Gezien het anti-Amerikanisme in Europa is dat op een gegeven moment ook wel minder geworden.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Resulting in forever-lasting gratitude and happiness.
Dat mag.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef Friek_ het volgende:
V_P haalt Hannah Arendt aan.
Mijn hart ging sneller kloppen.
Europeanen zijn dan ook gewoon zwakke verwende kwallen, slechts schaduwen van voormalige glorie, die verwachten dat de rest van de wereld en dan met name Amerika iedere keer wel een hand boven het hoofd zou houden. Zonder de Verenigde Staten zouden die luiwammesen hier zelf weer de vuile was moeten doen maar dat vergeten ze.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien het anti-Amerikanisme in Europa is dat op een gegeven moment ook wel minder geworden.
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Europeanen zijn dan ook gewoon zwakke verwende kwallen,
Zo doen we dat, lekkere harde taal.quote:
Linkse zelfhaat.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Europeanen zijn dan ook gewoon zwakke verwende kwallen
Ik wou dat de politiek eens opstond en net als in de Verenigde Staten zou zeggen dat iedereen die ook maar waagt de wapens op te pakken tegen onze jongens als we daar bezig zijn gewoon wordt beantwoord met een regen aan kogels en granaten en dat we daar zitten om het land op orde te brengen, en niet om afgeknald te worden om wat kanker hippies in Nederland een moreel orgasme te bezorgen.quote:
Duidelijk inderdaad.quote:
Eens.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Europeanen zijn dan ook gewoon zwakke verwende kwallen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
wat kanker hippies in Nederland een moreel orgasme te bezorgen.
Integendeel, het is juist links dat soldaten naar oorlogszone's wil sturen zonder wapens en een verbod op geweld. Stuur dan niemand, stel idioten.quote:
VS heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:31 schreef De_Nuance het volgende:
KankuurGroenlinks kankuurr hippieesss!11
Europa zou de sterkste supermacht ter wereld kunnen zijn, als ze maar meer samen zouden werken.quote:
Juist, ik stel voor dat we de hele GroenLinks fractie naar Afghanistan sturen om daar politici op te leiden, zonder mogelijkheid zichzelf te verdedigen of gewapende escortes door het land.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:31 schreef De_Nuance het volgende:
Eh, dergelijke taal accepteren we hier niet. Van hetero's.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:31 schreef De_Nuance het volgende:
Veel plezier .quote:Op donderdag 29 december 2011 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist, ik stel voor dat we de hele GroenLinks fractie naar Afghanistan sturen om daar politici op te leiden, zonder mogelijkheid zichzelf te verdedigen of gewapende escortes door het land.
Ik wacht met smart op de krantenkoppen dat de partij voortaan "helaas absent" moet zijn in de kamer.
En Korea zou een van de meest welvarende werelddelen kunnen zijn, als ze maar zouden samenwerken.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Europa zou de sterkste supermacht ter wereld kunnen zijn, als ze maar meer samen zouden werken.
Ach Europeanen hebben sinds WO1 en WO2 de ballen niet meer om macht af te dwingen, hoe groot een Pan-Europees leger ook zou zijn, de politiek zal nooit en te nimmer een Amerikaanse politiek er op nahouden op dat vlak. We zouden eerder een soort China worden, opgesloten in je eigen land, af en toe wat blazen op economisch vlak en verder geen fuck voorstellen qua invloed.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Europa zou de sterkste supermacht ter wereld kunnen zijn, als ze maar meer samen zouden werken.
Dat garpje was leuker dan die van Jolande met haar stekkerdoos.quote:
Ja in plaats van lacherig trollen kan je toch ook gewoon erkennen dat links helemaal van de pot is gerukt met betrekking tot militaire missies. Ik bedoel, wat ben je voor naeve kutmongool dat je soldaten naar oorlogszones stuurt met een verbod op gebruik van geweld.quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Dat garpje was leuker dan die van Jolande met haar stekkerdoos.
quote:
En nogmaals ik kan massamoord niet als een rationele actie zien, zeker niet als er gewoon alternatieven zijn. Daar kan je dan achteraf wel mooie praat omheen gaan bedenken maar het gaat om de kern. Een keuze om over te gaan op massamoord kan wel bewust en doordacht zijn maar rationeel? Dat lijkt me toch echt te veel eer...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, dat Mladic toevallig door Screbrenica liep en dacht van ´vandaag heb ik eens zin om 8.000 man te executeren, laat ik dat maar eens eventjes voor de leuk doen, want die Bosnirs zijn toch van die nare mensen´.
Vervolgens geeft jouw lulverhaaltje treffend aan dat jij geen tegenargumenten hebt om mijn verhaal te ontkrachten, namelijk de beweegredenen waarom Mladic de enclave is binnengevallen en het besluit heeft genomen om de 8.000 man te vermoorden, hij had ze immers net als de vrouwen & kinderen ook kunnen deporteren (etnische zuiveringen, die in die periode overal plaatsvonden).
Evenals ik bij het voorbeeld van het Eichmannproces al aangaf, veel mensen kunnen er schijnbaar met hun hoofd niet bij dat zulke massamoorden vaak een rationele afweging zijn. Die kunnen een dergelijk persoon alleen als buitenmenselijk beest zien en zijn niet in staat om de ware beweegredenen te doorgronden.
Nogmaals, ondanks dat er een rationale verklaring bestaat voor waarom de zaken zo zijn gelopen is dat geen goedkeuring of reden om de verantwoording voor het gebeurde af te schuiven.
quote:
OORLOG IS SLECHT! WERELDWIJDE VREDE!!1111 einzquote:Op donderdag 29 december 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
Waar is links eigenlijk bang voor, "straks gaat de Taliban ons nog haten omdat we daar met wapens komen aanzetten! Straks vind de bevolking ons niet meer aardig!"
Hurr-durr, dat vinden ze al decennia niet meer, naef hippietuig.
Ga jij je zusje anders pesten omdat ze een bandje om haar hoofd doet.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
OORLOG IS SLECHT! WERELDWIJDE VREDE!!1111 einz
Een holbewoner-kreet vermoed ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is dat hur-dur eigenlijk? Ik ken het niet.
De vraag is hoe je eruit komt.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ah gossie, VS kankert weer op de EU. Elders op het forum jankt Piet over een vlaktaks.
Wat is FOK! toch een belachelijke sleur.
Google is your friend, abuse him.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is dat hur-dur eigenlijk? Ik ken het niet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ga jij je zusje anders pesten omdat ze een bandje om haar hoofd doet.
Aparte vriendschappen heb jijquote:Op donderdag 29 december 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Google is your friend, abuse him.
Nooit. Ik ben hier for the love of the game.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De vraag is hoe je eruit komt.
Toch kiezen VVD en CDA er dan graag voor om met hen in zee te gaan en alles te doen om aan hun voorwaarden te voldoen... Als die ballen hadden gehad hadden ze moeten zeggen dat er zo dan maar geen missie moet komen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
GroenLinks is het perfecte voorbeeld, soldaten naar een oorlogsgebied sturen maar dan zonder wapens want anders is het een oorlogssituatie en dat willen we niet, we zijn er enkel om agenten te trainen. Dat er talloze idioten buiten de poort staan die elke kans aangrijpen om onze jongens overhoop te knallen boeit niet, moraal gaat boven de veiligheid van Europeanen en Nederlanders.
Kanker toch op, tyfuspartij.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Google is your friend, abuse him.
Klopt.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch kiezen VVD en CDA er dan graag voor om met hen in zee te gaan en alles te doen om aan hun voorwaarden te voldoen... Als die ballen hadden gehad hadden ze moeten zeggen dat er zo dan maar geen missie moet komen.
Typisch Europeanen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch kiezen VVD en CDA er dan graag voor om met hen in zee te gaan en alles te doen om aan hun voorwaarden te voldoen... Als die ballen hadden gehad hadden ze moeten zeggen dat er zo dan maar geen missie moet komen.
Precies, een goede afspiegeling van den linksmensch.quote:
No offence, maar jij bent de enige die die term hier bezigt.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, een goede afspiegeling van den linksmensch.
En dan? Dat hebben de Engelsen en Russen al geprobeerd voor de Amerikanen. 'We' hebben jaren in Uruzgan gezeten met een flinke dosis geweld en wat heeft het aan veiligheid opgeleverd? Geen ene bal.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt.
Nog beter was een schijt aan de democratie en onze divisies gewoon daarheen sturen.
Als omschrijving van de linksmens ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
No offence, maar jij bent de enige die die term hier bezigt.
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
of schrijf jij alles met betrekking op jezelf?
Ben eigenlijk wel klaar met die discussies. Zo'n HRA-topic is bijvoorbeeld geen hol meer aan. Krijg je weer van die reacties: 'vlaktax invoeren en alle ambtenaren ontslaan!!EINZ!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De vraag is hoe je eruit komt.
Gewoon non-stop drones boven dat land laten vliegen, iedere mafklapper afschieten.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan? Dat hebben de Engelsen en Russen al geprobeerd voor de Amerikanen. 'We' hebben jaren in Uruzgan gezeten met een flinke dosis geweld en wat heeft het aan veiligheid opgeleverd? Geen ene bal.
Niet echt.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja.
De wereld draait om mij, had je dat nog niet door dan?
Ik ben er ook wel klaar mee, nu nog ermee stoppenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel klaar met die discussies. Zo'n HRA-topic is bijvoorbeeld geen hol meer aan. Krijg je weer van die reacties: 'vlaktax invoeren en alle ambtenaren ontslaan!!EINZ!!!
Zucht.
Vond het bezuinigen waarop... topic an Betyar niet onaardig. Kwamen ook best aardige reacties voorbij.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel klaar met die discussies. Zo'n HRA-topic is bijvoorbeeld geen hol meer aan. Krijg je weer van die reacties: 'vlaktax invoeren en alle ambtenaren ontslaan!!EINZ!!!
Zucht.
Wat dacht je dan? Dat de rechtse cheerleaders een de facto belastingverhoging zouden steunen?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht.
En toch kan je het niet laten om er tegenin te gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht.
tja, daarvoor kost het teveel en levert dat land te weinig op.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon non-stop drones boven dat land laten vliegen, iedere mafklapper afschieten.
Zal mij een zorg zijn dat dat tot in de eeuwigheid moet doorgaan.
Ontwikkelingshulp.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond het bezuinigen waarop... topic an Betyar niet onaardig. Kwamen ook best aardige reacties voorbij.
Yeahhh, harde taallquote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
iedere mafklapper afschieten.
Ze hebben er voor ik weet niet hoeveel aan grondstoffen ontdekt, gewoon alles inpikken.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja, daarvoor kost het teveel en levert dat land te weinig op.
Dat er misschien enige rationaliteit bij de rechtse mafklappers zou zitten en ze zouden beseffen dat met alleen bezuinigen we er niet gaan komen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef waht het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat de rechtse cheerleaders een de facto belastingverhoging zouden steunen?
Belastingverhoging over m'n lijk, dan maar mensen onder de armoedegrens.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat er misschien enige rationaliteit bij de rechtse mafklappers zou zitten en ze zouden beseffen dat met alleen bezuinigen we er niet gaan komen.
Want dat weten ze nu niet? Kom op zeg, ook de rechtse partijen willen nivelleren, met geld smijten en wat dies meer zij.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat er misschien enige rationaliteit bij de rechtse mafklappers zou zitten en ze zouden beseffen dat met alleen bezuinigen we er niet gaan komen.
Gaat wat lastig als iedere mafklapper die een graafmachine wil bedienen om die zooi af te graven afgeschoten wordtquote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben er voor ik weet niet hoeveel aan grondstoffen ontdekt, gewoon alles inpikken.
Geen idee, zal me eerlijk gezegd ook een zorg zijn, als het hier naar de klote gaat emigreer ik wel weer.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
En waar ga je de rest vandaan halen?
Een vlaktax vind ik gewoon zo'n achterlijk idee. Rita Verdonk niveau. Beetje hetzelfde als wanneer de SP roept dat de hoogste schijf moet worden opgetrokken naar 70 procent.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef waht het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat de rechtse cheerleaders een de facto belastingverhoging zouden steunen?
Als je ziet hoe ze soms tekeer gaan komt dat besef maar matig binnenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:51 schreef waht het volgende:
[..]
Want dat weten ze nu niet? Kom op zeg, ook de rechtse partijen willen nivelleren, met geld smijten en wat dies meer zij.
Gast, ga slapen en iemand vragen om een knuffel.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Belastingverhoging over m'n lijk, dan maar mensen onder de armoedegrens.
Is allemaal theater. Internet h.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze soms tekeer gaan komt dat besef maar matig binnen
Klopt. Ook elke keer dezelfde figuren die er mee komen en dan blijkbaar weer vergeten zijn dat het bij de vorige discussie toch wel de conclusie was dat het niet zo simpel ligt allemaalquote:Op donderdag 29 december 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een vlaktax vind ik gewoon zo'n achterlijk idee. Rita Verdonk niveau. Beetje hetzelfde als wanneer de SP roept dat de hoogste schijf moet worden opgetrokken naar 70 procent.
Sterf.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ga slapen en iemand vragen om een knuffel.
Druktemaker.
Was een aardig artikel.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef De_Nuance het volgende:
Koos en Duke
Online debatten ontaarden in de laagste vormen van communicatie, betoogde hoogleraar klassieke geschiedenis Ingvar Mhle in de Noorse krant Dagbladet. Webfora weerspiegelen volgens hem niet de stem des volks, maar getormenteerde geesten als die van Anders Breivik, driftig concurrerend om het grootste gelijk. In het oude Athene was dat anders. De burgers die wat te zeggen hadden, en daartoe geprivilegieerd waren, klommen op het podium en schreeuwden de menigte toe. “Die vrijheid van meningsuiting was gekoppeld aan de vrijheid van verantwoordelijkheid”, doceerde de historicus. Een verantwoordelijkheid die nu verdrinkt in het anonieme internetmoeras, waar iedereen zich verschuilt achter een pseudoniem.
Meer moet je er ook niet van verwachten
Wat een kut quote.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef De_Nuance het volgende:
Koos en Duke
Online debatten ontaarden in de laagste vormen van communicatie, betoogde hoogleraar klassieke geschiedenis Ingvar Mhle in de Noorse krant Dagbladet. Webfora weerspiegelen volgens hem niet de stem des volks, maar getormenteerde geesten als die van Anders Breivik, driftig concurrerend om het grootste gelijk. In het oude Athene was dat anders. De burgers die wat te zeggen hadden, en daartoe geprivilegieerd waren, klommen op het podium en schreeuwden de menigte toe. “Die vrijheid van meningsuiting was gekoppeld aan de vrijheid van verantwoordelijkheid”, doceerde de historicus. Een verantwoordelijkheid die nu verdrinkt in het anonieme internetmoeras, waar iedereen zich verschuilt achter een pseudoniem.
Meer moet je er ook niet van verwachten
Het scheelt wel een hoop aan bureaucratie.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een vlaktax vind ik gewoon zo'n achterlijk idee. Rita Verdonk niveau. Beetje hetzelfde als wanneer de SP roept dat de hoogste schijf moet worden opgetrokken naar 70 procent.
Het leegur, de reiken en alle regelingen voor de graajursquote:
Gewoon alle Henk en Ingrids en Achmeds en Fatima's voor het vuurpeloton zetten.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het leegur, de reiken en alle regelingen voor de graajurs
Ben trouwens lang niet naar het theater geweest, moet ook weer gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ben trouwens lang niet naar het theater geweest, moet ook weer gebeuren.
Roken aanmoedigenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon alle Henk en Ingrids en Achmeds en Fatima's voor het vuurpeloton zetten.
Zijn we ook meteen van dat immigratiedebat af.
Alle bejaarden liquideren, zijn de pensioenen ook weer betaalbaar.
VS knows best.
Genocide op de waarheidquote:Op donderdag 29 december 2011 13:55 schreef von_Preussen het volgende:
Jezus du_ke / remlof, zit ik net de post van VS te lezen wordt ie gewist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |