Dat wordt wel tricky denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef waht het volgende:
[..]
Nu nog een gedeelde vijand uitzoeken.
Alle vijanden van het Kapitalisme en het Vrije Westen, klinkt goed toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat wordt wel tricky denk ik.
Bemoei je lekker met je eigen oorlog.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle vijanden van het Kapitalisme en het Vrije Westen, klinkt goed toch?
Lees jij je eigen bronnen wel eens of roeptoeter jij gewoon maar wat?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Srebrenica_massacre
Ben jij geen onderdeel van het Vrije Westen dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bemoei je lekker met je eigen oorlog.
Ach ik weet alweer genoeg.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees jij je eigen bronnen wel eens of roeptoeter jij gewoon maar wat?
Perpetrator(s): Army of the Republika Srpska, Scorpions
Je bent gewoon jaloers dat je niet bij onze oorlog mag.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij geen onderdeel van het Vrije Westen dan?
Welke Jihad heb jij je onderhand bij aangesloten toen ik niet toekeek?
quote:Its Judgment Day for the Satan of the West
The evening is blazing, blazing
The sound of machine guns can be heard
The screaming of the murderous can be heard
(Fighters) are positioned and ready on the top of the mount
The evening is blazing, blazing
Zegt degene die de Armeense genocide een onbenullige zaak vindt van voor Ataturk en dus niks te maken heeft met Turken.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach ik weet alweer genoeg.
Je bent even verknipt als altijd.
Nee, jij bent gewoonweg historisch niet genoeg onderlegd, dat blijkt wel maar weer eens.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach ik weet alweer genoeg.
Je bent even verknipt als altijd.
Zo hoe voelt dat, woorden in de mond leggen van mensen?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt degene die de Armeense genocide een onbenullige zaak vindt van voor Ataturk en dus niks te maken heeft met Turken.
Ik kan niet wachten tot al die jochies 20 of 30 zijn, heerlijk losgaan op die woestijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef du_ke het volgende:
Over de Jihad gesproken. Taliban-kinderliedjes-ringtonen :p
http://online.wsj.com/art(...)102093405583640.html
Vrolijke boys
[..]
Ik ben niet de enige die het hier heeft gelezen, je vond 't een Ottomaanse zaak van 't Ottomaanse leger, iets waar Turkije nu niks mee van doen heeft en derhalve ook niet belangrijk is.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo hoe voelt dat, woorden in de mond leggen van mensen?
Dit was een gevalletje 'landje pik' en aangezien de kroaten en de slovenen zich al afgescheiden hadden, waardoor er economisch gezien niks meer te verdelen viel, gooide de serven het op nationaliteit.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees jij je eigen bronnen wel eens of roeptoeter jij gewoon maar wat?
Perpetrator(s): Army of the Republika Srpska, Scorpions
Nee ik ken inderdaad niet alle ins en outs van de Joegoeslaviche burgeroorlog, dat laat ik graag aan verknipte geesten over.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoonweg historisch niet genoeg onderlegd, dat blijkt wel maar weer eens.
Begin er maar eens mee dat er niet zoiets als "de Serven" was, als je überhaupt het conflict op de Balkan wilt doorgronden.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit was een gevalletje 'landje pik' en aangezien de kroaten en de slovenen zich al afgescheiden hadden, waardoor er economisch gezien niks meer te verdelen viel, gooide de serven het op nationaliteit.
Haha, en de Armeense genocide erkennen is triviaal?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Feit is dat vrijwel zeker vaststaat dat Milosovic schuldig is aan genocide, als het niet in Srebrenica was dan is het wel ergens anders.
Ik vind het VOOR MIJ totaal onbelangrijk. of in ieder geval, even relevant als een andere genocide. Het is vreselijk, maar meer heb ik er niet mee te maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het hier heeft gelezen, je vond 't een Ottomaanse zaak van 't Ottomaanse leger, iets waar Turkije nu niks mee van doen heeft en derhalve ook niet belangrijk is.
De 'Joegoslaven' zijn ook verantwoordelijk voor WO I.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee ik ken inderdaad niet alle ins en outs van de Joegoeslaviche burgeroorlog, dat laat ik graag aan verknipte geesten over.
Feit is dat vrijwel zeker vaststaat dat Milosovic schuldig is aan genocide, als het niet in Srebrenica was dan is het wel ergens anders.
Ja, en Von_Preussen zegt exact hetzelfde en hij is "verknipt".quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind het VOOR MIJ totaal onbelangrijk.
Ga jij lekker haatbaarden genocideren.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, en de Armeense genocide erkennen is triviaal?
Geweldig die hypocrisie.
Fijn, dan ben je het tenminste eens met mijn punt dat Milosevic weinig met Srebrenica te bakken had.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee ik ken inderdaad niet alle ins en outs van de Joegoeslaviche burgeroorlog, dat laat ik graag aan verknipte geesten over.
Van jou dit te horen moet alleen maar iets goeds zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fijn, dan ben je het tenminste eens met mijn punt dat Milosevic weinig met Srebrenica te bakken had.
Maar goed, als jij simpele feiten niet uit elkaar kunt houden en meteen gaat roepen dat anderen verknipt zijn (die wel feiten van elkaar kunnen scheiden), dan ben je zeker geen verrijking voor het Nederlandse recht.
Onder Tito was het 'Joegoslavische' rijk natuurlijk 'de hemel op aarde'quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Begin er maar eens mee dat er niet zoiets als "de Serven" was, als je überhaupt het conflict op de Balkan wilt doorgronden.
Nee, honk, honk, rattle, rattle, rattle, crash, beep, beep is een lekkere songtekst.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef du_ke het volgende:
Over de Jihad gesproken. Taliban-kinderliedjes-ringtonen :p
http://online.wsj.com/art(...)102093405583640.html
Vrolijke boys
[..]
Ja dode Armenen is natuurlijk minder belangrijk dan dode Bosniërs?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ga jij lekker haatbaarden genocideren.
Que?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onder Tito was het 'Joegoslavische' rijk natuurlijk 'de hemel op aarde'
Nooit gezegd.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dode Armenen is natuurlijk minder belangrijk dan dode Bosniërs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |