Alleen jammer dat er een hele sloot moslimpjes van buiten de Balken bij kwam om dat mogelijk te maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geheel realistisch doel was dat ook, als je de Balkanmoslims een beetje kent.
Ik zou vereerd zijn om aan de zijde van De_Nuance ten strijde te kunnen trekken. Wapenbroeders.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Der Nuance kämpft fur die Endsieg des Niederländischen Volkes!
Dus wat vind je nou van Milosevic?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een hele sloot moslimpjes van buiten de Balken bij kwam om dat mogelijk te maken.
Met het portret van Trix op de borst en het Wilhelmus op je iPod.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou vereerd zijn om aan de zijde van De_Nuance ten strijde te kunnen trekken. Wapenbroeders.
Bij jou zou ik het nog overwegen inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou vereerd zijn om aan de zijde van De_Nuance ten strijde te kunnen trekken. Wapenbroeders.
Het is een politicus, en voor politici heb ik geen respect, om het even of het Hitler, Milosevic, Rutte danwel Wilders is.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dus wat vind je nou van Milosevic?
Ik hoop dat deze grap geen strafbare uiting is.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:55 schreef Picchia het volgende:
De eerste succesvolle genocide moeten we nog meemaken.
Moest meteen hier aan denken:quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef Voorschrift het volgende:
Heb overigens ooit een patrouille filmpje gezien van het Amerikaanse leger met speakers op een Humvee met onderstaand nummer er constant op hebben staan en door die dorpjes rijden.
Dan heb je humor.
See, ik anticipeer echt alles.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef eriksd het volgende:
Zo'n propagandatank lijkt mij wel wat. Keihard Phil aanzetten en iedereen die klaagt in het gevang.
Wat vind je van Milosevics daden, bijvoorbeeld wat hij deed in Srebrenica ?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is een politicus, en voor politici heb ik geen respect, om het even of het Hitler, Milosevic, Rutte danwel Wilders is.
Allemaal één pot nat, alleen met soms een wat dikker laagje civilisatie eroverheen, maar in de basis blijven het politici.
Wat heeft Milosevic dan in Srebrenica gedaan?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat vind je van Milosevics daden, bijvoorbeeld wat hij deed in Srebrenica ?
Nu nog een gedeelde vijand uitzoeken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bij jou zou ik het nog overwegen inderdaad.
Dat weet je best.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat heeft Milosevic dan in Srebrenica gedaan?
Hehe, dat is dan wel weer een grappige sketch.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moest meteen hier aan denken:
Als ik in een goede bui ben komen de echte 80's classics.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
See, ik anticipeer echt alles.
Wist wel dat je geschikt was voor ons propaganda departement.
http://en.wikipedia.org/wiki/Srebrenica_massacrequote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik weet het niet, daarom vraag ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |