Goh echt?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dat vind ik ook redelijk smakeloos eerlijk gezegd.
Waarom die dooddoeners vandaag.quote:
Nee, maar toen ik stelde dat in Frankrijk jeugdbende's met machinegeweren door de straten rennen ontkende je het wél, ondanks dat zulke berichten gewoon in de media te lezen zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb nooit ontkend dat ook Bosniërs misdaden hebben gepleegd of heb nooit gezegd dat Bosnische genocides terecht kunnen zijn. Alsof welke genocide dan ook terecht kan zijn?
Ik begin nu serieus te denken dat je verknipt bent
Neehoor, stiekem heb ik Milosovic z'n poster boven m'n bed en als screensaver.quote:
Nee het is goed, leg jij maar de rationale reden uit voor de moord op 8000 mensen uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik stelde dat in Frankrijk jeugdbende's met machinegeweren door de straten rennen ontkende je het wél, ondanks dat zulke berichten gewoon in de media te lezen zijn.
Daarom dat ik zulks zie als een tactiek van je om ongewelvallige feiten "kalt zu stellen".
Deze kan in je verzameling, VP.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:22 schreef De_Nuance het volgende:
Ik begin nu serieus te denken dat je verknipt bent
Wat is het dodental van Servisch legerpersoneel door de NAVO?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee het is goed, leg jij maar de rationale reden uit voor de moord op 8000 mensen uit.
Screbrenica was voorafgaand aan de genocide op 8.000 mannen een broeinest van het Bosnische verzet tegen de Bosnische-Serviërs in de omgeving van Screbrenica, ondanks dat de VN ervoor zou zorgen dat het een veilige enclave was (waar niemand militaire operatie's zou kunnen uitvoeren).quote:
Wat, als 8000 man klaar stonden de Enclave binnen te vallen en iedereen uit te moorden dan mag je ze van mijn part best platgooien hoor. Of als er 8000 Nazi's werkten in een concentratiekamp.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:29 schreef De_Nuance het volgende:
Het is al goed met jullie verknipte geesten en kleuters, ik heb al teveel tijd verspild hieraan.
Welterusten.
De rationale reden achter de moord op 8000 mensen for Gods sake
Inhoudelijk reageren kan je niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:29 schreef De_Nuance het volgende:
Het is al goed met jullie verknipte geesten en kleuters, ik heb al teveel tijd verspild hieraan.
Welterusten.
De rationale reden achter de moord op 8000 mensen for Gods sake
De curator is al ingeschakeld om de restjes intellect te verkopen.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren kan je niet.
Omdat je intellectueel failliet bent.
Niet zo nukkig, v_P weet zelf ook wel dat dat niet klopt.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef De_Nuance het volgende:
Voeden was geen optie, dus dan executeer je maar, zo werkt het in het brein van vP
Inderdaad, ik ben overtuigd, een zeer weloverwogen rationale beslissing.
Doei.
Weet jij wat voor een taak het is om zoveel monden te voeden terwijl je als generaal al je best moet doen om genoeg vreten naar je eigen mensen te krijgen?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef De_Nuance het volgende:
Voeden was geen optie, dus dan executeer je maar, zo werkt het in het brein van vP
Inderdaad, ik ben overtuigd, een zeer weloverwogen rationale beslissing.
Doei.
eindelijk es interessante inhoud hier. Dank voor dit verhaal.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Screbrenica was voorafgaand aan de genocide op 8.000 mannen een broeinest van het Bosnische verzet tegen de Bosnische-Serviërs in de omgeving van Screbrenica, ondanks dat de VN ervoor zou zorgen dat het een veilige enclave was (waar niemand militaire operatie's zou kunnen uitvoeren).
Was dus echter niet zo, de Bosniërs gebruikten het als uitvalsbasis. Dat is ook de reden waarom Mladic Screbrenica is binnengevallen. Probleem was dat hij toen wel opeens met 8.000 man zat die hij moest voeden en bewaken (potentiële strijders met hun vrouwen en kinderen laten vertrekken was geen optie).
Zoals gezegd, bewaken en voeden was geen optie omdat hij daar de logistieke capaciteit niet voor had. Dus toen heeft Mladic (hee, niet Milosevic, dat was immers ook geen Bosnische Serviër!) de opdracht gegeven om die 8.000 mannen te executeren.
Etnische haat heeft in deze beslissing dus een bijrol gespeeld, pragmatische overweging hebben echter de doorslag gegeven. Daarmee keur je de daad op niet goed, ook ontlast het de verantwoordelijke Bosnische Serviërs niet van hun verantwoordelijkheid, maar staat hij wel in een heel ander licht. Maarja, dat mag niet gezegd worden in het westen, omdat dan ook het falen van de VN weer eens veel te duidelijk aan het licht komt.
Je wilt toch niet werkelijk zeggen dat je 't meende of wel?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet jij wat voor een taak het is om zoveel monden te voeden terwijl je als generaal al je best moet doen om genoeg vreten naar je eigen mensen te krijgen?
Nee, jij wilt de realiteit gewoon niet begrijpen, nergens stel ik dat het een rechtvaardiging is voor hetgeen wat er gebeurd.
Weet je wie er verknipt is? Jij, want in jouw zieke wereld draait alles alleen maar om rascisme, entniciteit en bestaat er geen nuancering.
Dat wat niet klopt?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zo nukkig, v_P weet zelf ook wel dat dat niet klopt.
Mladic heeft om die redenen die beslissing gemaakt, I'm just the messenger, nergens stel ik dat ik het daarom goedkeur.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wilt toch niet werkelijk zeggen dat je 't meende of wel?
Nee oke, maar 't kwam over alsof je 't goedkeurde.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat wat niet klopt?
Zoals ik in mijn post zeg, het is een reden om te verklaren waarom 8.000 man werden vermoord, het is zeker geen rechtvaardiging of manier om verantwoording te kunnen afschuiven.
Dan no problem.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mladic heeft om die redenen die beslissing gemaakt, I'm just the messenger, nergens stel ik dat ik het daarom goedkeur.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee oke, maar 't kwam over alsof je 't goedkeurde.
Kijk eens, deed ik in mijn orginele post ook al.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Screbrenica was voorafgaand aan de genocide op 8.000 mannen een broeinest van het Bosnische verzet tegen de Bosnische-Serviërs in de omgeving van Screbrenica, ondanks dat de VN ervoor zou zorgen dat het een veilige enclave was (waar niemand militaire operatie's zou kunnen uitvoeren).
Was dus echter niet zo, de Bosniërs gebruikten het als uitvalsbasis. Dat is ook de reden waarom Mladic Screbrenica is binnengevallen. Probleem was dat hij toen wel opeens met 8.000 man zat die hij moest voeden en bewaken (potentiële strijders met hun vrouwen en kinderen laten vertrekken was geen optie).
Zoals gezegd, bewaken en voeden was geen optie omdat hij daar de logistieke capaciteit niet voor had. Dus toen heeft Mladic (hee, niet Milosevic, dat was immers ook geen Bosnische Serviër!) de opdracht gegeven om die 8.000 mannen te executeren.
Etnische haat heeft in deze beslissing dus een bijrol gespeeld, pragmatische overweging hebben echter de doorslag gegeven. Daarmee keur je de daad op niet goed, ook ontlast het de verantwoordelijke Bosnische Serviërs niet van hun verantwoordelijkheid, maar staat hij wel in een heel ander licht. Maarja, dat mag niet gezegd worden in het westen, omdat dan ook het falen van de VN weer eens veel te duidelijk aan het licht komt.
Jep, kan zo het sprookjesboek in.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
eindelijk es interessante inhoud hier. Dank voor dit verhaal.
Is onze bio-industrie rationeel?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:38 schreef De_Nuance het volgende:
Dat je dat überhaupt rationeel noemt. Daarmee impliceer je dat het een weloverwogen besluit was. Anders was het niet rationeel.
Want 8000 man kon hij niet voeden, dus hij executeerde ze. Dat moet men ten alle tijden ziek noemen. Daar sta ik inderdaad voor. Je zegt nergens inderdaad dat je het goedkeurt, maar afkeuren doe je het ook niet.
En ik ben graag intellectueel failliet dan dat ik jouw soort 'intellectualisme' bezit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |