Sorry schat, hou nog steeds van je hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:41 schreef De_Nuance het volgende:
Het ALLER ALLER ergste is dat ik deze verloren tijd in mijn paper had kunnen steken
En ik stel VS daarvoor verantwoordelijk met zijn getroll.
Welterust!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:43 schreef waht het volgende:
Ik ga Operatie Bontkraag nog eens doornemen, in m'n dromen.
Tabee.
Inderdaad; dit is juist wat genocide zo gruwelijk maakt. De menselijke ratio, het product van vijfduizend jaar beschaving, vooruitgang en verlichting, is de directe oorzaak van deze gruweldaden.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, tijdens het Eichmann-proces is duidelijk geworden dat zelfs bij zulke gruwelijkheden als de Holocaust rationeel te werk is gegaan en er mensen over deze dingen nagedacht hebben, zodoende ze te organiseren.
Dat is wel mijn verwachting.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:04 schreef von_Preussen het volgende:
Haha, de studiefinanciering afgeschaft, ik lach me dood.
Eens kijken of ze nog op het idee komen om de al uitbetaalde studiefinanciering, die zou worden omgezet in een gift, ook achteraf nog een lening gaat worden.
Edit: http://www.nu.nl/binnenla(...)anger-zekerheid.html
Dat levert veel meer dan 800 miljoen op. Denk het niet, en hoop het al helemaal niet, dus.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:04 schreef von_Preussen het volgende:
Haha, de studiefinanciering afgeschaft, ik lach me dood.
Eens kijken of ze nog op het idee komen om de al uitbetaalde studiefinanciering, die zou worden omgezet in een gift, ook achteraf nog een lening gaat worden.
Edit: http://www.nu.nl/binnenla(...)anger-zekerheid.html
Het gros van de users doet dat overigens niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:28 schreef Tem het volgende:
Het zou hem sieren zo nu en dan toe te geven dat hij de plank volledig misslaat.
Dit is ook een hele interessante (langere) docu over Noord-Korea:quote:Op donderdag 29 december 2011 10:28 schreef eriksd het volgende:
Fascinerend.
Lijkt mij een heel onwerkelijk land.
Oeh, nice. Heb ik wat te kijken.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit is ook een hele interessante (langere) docu over Noord-Korea:
Eigenlijk is dat best raar. Een discussie is ook bedoeld om tot andere inzichten te komen of net even op een andere manier naar het onderwerp te kijken terwijl je het niet eens hoeft te zijn. Je hebt wel gelijk, het merendeel houdt monologen en is niet van plan te bewegen in een andere richting. Best jammer soms want het kan potentieel interessante topics de nek omdraaien.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gros van de users doet dat overigens niet.
Een rouwstoet van 3 uur door de sneeuwquote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef eriksd het volgende:
Men draait daar ook echt propagandamuziek.
Een interessant boek is ook het volgende:quote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef eriksd het volgende:
Men draait daar ook echt propagandamuziek.
quote:It shows how a powerful family with money and material goods has everything taken from them by the Workers' Party of Korea. Kang's family, while of Korean ethnicity, originally lived in Japan before emigrating to the DPRK at the behest of his communist grandmother. When Kang was nine years old, his grandfather was imprisoned for suspected activity against the State. As the policy at the time was to incarcerate the immediate family of political prisoners, Kang Chol-Hwan, his grandmother, father, uncle and younger sister Miho were all imprisoned at the Yodok concentration camp #2915. There they suffered and viewed many atrocities over a period of ten years including disease, starvation, torturous punishments and public execution.
Following his family's release (presumably upon the death of his grandfather, the original offender against the State) Kang worked in assigned occupations before becoming at risk of again being sent to a concentration camp. The end of the book details his subsequent escape to China and attempts to seek asylum before escaping to South Korea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |