SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(4/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(4/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(4/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Dexter? Ken ik ook niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Wrong handshoe? God wat slecht
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Beste aflevering van dit seizoen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
![]()
Wij zitten hier elkaar zo aan te kijken, is dit leuk?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Dit is 1e keer in paar weken dat tv aanstaat geloof ik, dus ik ken dat allemaal nietquote:.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik blijf het zeggen.. die Maik de Boer was vroeger beter gedaan dan nu... het is nu echt helemaal dat typetje van Zie Ze VliegenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geef mij maar de uitslag
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik vind van welquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Is al even bezig hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit is 1e keer in paar weken dat tv aanstaat geloof ik, dus ik ken dat allemaal niet.
![]()
Seizoen 6 is net afgelopen.![]()
Ja ik ken het wel maar vond het nogal niet leuk, Jan de Hoop dan weer welquote:
Nou het accent van Eva lijkt iig nietZe doet nu een kakkers accent ipv verkapte Amerikaan.
Jan de Hoop vorig seizoen, geweldig
![]()
ditquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
![]()
![]()
![]()
!
Niet grappig meer
Njahquote:
Dat is waarquote:
ff zappen!twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 22:58:26Effe een waarschuwing: Living Doll komt eraan! Ik herhaal: Living Doll komt eraan! #ikhebgeenkeus #SR11 reageer retweet
![]()
![]()
Thanks!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef fratsman het volgende:
ff zappen!twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 22:58:26Effe een waarschuwing: Living Doll komt eraan! Ik herhaal: Living Doll komt eraan! #ikhebgeenkeus #SR11 reageer retweet
![]()
![]()
QFT!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
Deze medley is beter dan die van The Voice![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
Deze medley is beter dan die van The Voice
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
Deze medley is beter dan die van The Voice
Behalve Britt
Ik wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
Deze medley is beter dan die van The Voice![]()
![]()
Komt die eerste ook uit Dexter? Het lijkt ook wel Six Feet Underquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vind een playbackende Gerard Ekdom nog beter dan alle The Voice kandidaten bij elkaar!![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, nee dit is Doakes van Dexterquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt die eerste ook uit Dexter? Het lijkt ook wel Six Feet Under
Maar het had ook die vriend uit het eerste seizoen van SFU kunnen zijn idd![]()
![]()
Yupquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
het is weer? *we moeten weer terugzappen*![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:07 schreef Laysa het volgende:
Nah heb gelachen met jullie....Trusten hier![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:07 schreef Laysa het volgende:
Zo, weer genoeg pinguïns gezien. Kou
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Trustenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:07 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ze moeten gewoon geen tussenstanden meer geven... ik word daar echt zo pissig om
Concurrentie voor Charly dat kan natuurlijk nietquote:
Pauls optreden was niet echt top, maar ze hebben wel een goed stukje uitgekozen in de compilatie.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Sharon
Manipulatie, Charly moet winnen dat is toch duidelijk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
Al die "Ik was verliefd op mijn leraar" (verwijsend naar Wouter) tweetsYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Zal wel inderdaad veranderen... kan echt niet dit
Als wouter eruitvliegt dan is ROEL echt een eikel!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Yupquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Manipulatie, Charly moet winnen dat is toch duidelijk?![]()
![]()
Ik denk dat als het erop aan komt de coaches geen moer te vertellen hebben, maar de centjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef Dizer het volgende:
Als wouter eruitvliegt dan is ROEL echt een eikel!
Die heeft K3 ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Dat stelt niks voor idd... ik kocht er laatst nog 4 op marktplaats om te gebruiken als boekensteunquote:![]()
Hij zal Guy toch zeker wel wegsturen danquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef Dizer het volgende:
Als wouter eruitvliegt dan is ROEL echt een eikel!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hoe slecht moet het met hem gaan, dat ie weer in TVOH moet optreden..Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Stond gewoon in zijn contractje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:11 schreef jcdragon het volgende:
Hoe slecht moet het met hem gaan, dat ie weer in TVOH moet optreden..![]()
Kan Ben dit jaar ook winnen, gewoon met zijn VOICEYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Dat is contractueel vastgelegd...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:11 schreef jcdragon het volgende:
Hoe slecht moet het met hem gaan, dat ie weer in TVOH moet optreden..Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik ga weer even terug naar de pinguins. Boring muziek zeg
Eikeltje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef Dizer het volgende:
Als wouter eruitvliegt dan is ROEL echt een eikel!![]()
Net zo slecht als met Lenny, Michael enzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:11 schreef jcdragon het volgende:
Hoe slecht moet het met hem gaan, dat ie weer in TVOH moet optreden..
Pas op voor die zeeleeuw!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik gok zo dat in zijn contract staat dat 'ie overal ter wereld moet optreden, als zij dat zeggen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:11 schreef jcdragon het volgende:
Soort van Michael Bublé Home achtig nummer. Kaisaai.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Want het gaat ook slecht met Jessie J, Michael Buble enzulks hequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:11 schreef jcdragon het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Truste!
[ afbeelding ]
ZZZzzzzzZzzzZZzzZZZZzz
Die komen hun nieuwe liedjes pluggen. Echt niet omdat ze het zo'n toffe show vindenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want het gaat ook slecht met Jessie J, Michael Buble enzulks he
Yupquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Hij kan wel zingen
The voice was vorig jaar echt een stuk beter![]()
![]()
*zapt weer eens.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Yep, Ben, Estherquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Hij kan wel zingen
The voice was vorig jaar echt een stuk beter
Kak, weer die retroem. Verf die zooi eens over.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hoes misschien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jennifer heeft wel het leukste albumOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Het waait op tv
Er zijn geen verliezers? Tuurlijk wel, je vliegt eruit, valt in de vergetelheid en bent dus een looser. Dat zachte gedoe.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hans Klok komt nog optreden?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat gedeelte overkomt de winnaar net zo hardquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
Er zijn geen verliezers? Tuurlijk wel, je vliegt eruit, valt in de vergetelheid en bent dus een looser. Dat zachte gedoe..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat klopt. Maar die heeft niet verloren in de showquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gedeelte overkomt de winnaar net zo hard.
Alle mensen bij VOHquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
Er zijn geen verliezers? Tuurlijk wel, je vliegt eruit, valt in de vergetelheid en bent dus een looser. Dat zachte gedoe.
Sharon en Iris
Iris weg, met harpy max.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Zo terecht door
Ik vind Iris niet zo boeiend.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Lollerz, Iris door
Iris, ik wist het, die heeft genoeg fans met haar harpje
Iris
Doei Bart
ik heb zin in kip met aardbeien.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Nou, de meeste mensen gaan zo slapen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
dat wordt exit Bart, geheid dat het leeftijdsexcuus er aan komt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik hoorde achtergrond geluidquote:
Nee hoor, marco loopt zijn pik achterna, dat is zijn reden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
dat wordt exit Bart, geheid dat het leeftijdsexcuus er aan komtOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik ben weer benieuwd naar mijn voorspelling:quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Dizer het volgende:
Morgen is het zover. Even kijken wat we er van gaan maken:
Team Roel:
Meteen door:
- Wouter Vink
- Paul Turner
Singoff met vetgedrukt die de show moet verlaten van Roel
- Guy Barzily
- Michelle Flemming
Team Marco
Meteen door
- Iris Kroes
- Sharon Doorson
Singoff met vetgedrukt die de show moet verlaten van Marco
- Marieke Dollekamp
- Bart BrandjesFriends don't let friends remain beardless...![]()
oei, dan vrees ik voor Bart, want hij heeft een pik en Marco wil liever poesjes in zijn team
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
The Act of Holland
En Nederland is nog steeds wakker!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Wouter
Wouter![]()
![]()
Tot nu toe welquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef Dizer het volgende:
Ik ben weer benieuwd naar mijn voorspelling:
[..]!
![]()
Michelle en Guy, ok graag Michelle eruit dan.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik hoop dat Guy eruit gaat eigenlijk. Vind 'm niet zo indrukwekkend als dat ie in de audities leek.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Guy is al eens gered door RoelIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
De volgende ronde moet Paul er echt uit.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Mag ik niet kiezen voor Bart en Marieke, en dat Guy en Troela exit gaan?
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik heb liever Bart nog even door dan die rooie iddquote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Mini-pinguin
ben er idd wel meer zatquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Mogen er ook vier tegelijk weg?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja en ik denk dat de uitslag ook wel zal kloppen... volgens mij wil Roel Guy nog niet kwijt en Marco kiest echt wel voor Marieke...quote:Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik blijf erbij, vorig jaar was het niveau zo veel hoger en dan heb ik het niet alleen over Ben, maar Esther en Lenny, er stonden echt mensen met energie en uitstraling, ik mis dat echt dit jaar, de enige die energie uitstraalt voor mij persoonlijk is Paul, en nee niet de beste zanger maar......You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Precies dat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
Ik blijf erbij, vorig jaar was het niveau zo veel hoger en dan heb ik het niet alleen over Ben, maar Esther en Lenny, er stonden echt mensen met energie en uitstraling, ik mis dat echt dit jaar, de enige die energie uitstraalt voor mij persoonlijk is Paul, en nee niet de beste zanger maar......
Het komt allemaal zo vreselijk futloos over.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja, ik vind de rest zo suf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
Ik blijf erbij, vorig jaar was het niveau zo veel hoger en dan heb ik het niet alleen over Ben, maar Esther en Lenny, er stonden echt mensen met energie en uitstraling, ik mis dat echt dit jaar, de enige die energie uitstraalt voor mij persoonlijk is Paul, en nee niet de beste zanger maar......Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Uistraling heeft Paul zatquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
Ik blijf erbij, vorig jaar was het niveau zo veel hoger en dan heb ik het niet alleen over Ben, maar Esther en Lenny, er stonden echt mensen met energie en uitstraling, ik mis dat echt dit jaar, de enige die energie uitstraalt voor mij persoonlijk is Paul, en nee niet de beste zanger maar......
Maar niet 'The Voice'
Maar dat had Lenny ook niet, mnr 'One Trick Pony'
Paul gaat ver komen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
kally dat vind ik ook hoor. Maar kijk ook naar types als joan van vorig jaar, zijn er ook niet veel van.![]()
+Pearlquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
Ik blijf erbij, vorig jaar was het niveau zo veel hoger en dan heb ik het niet alleen over Ben, maar Esther en Lenny, er stonden echt mensen met energie en uitstraling, ik mis dat echt dit jaar, de enige die energie uitstraalt voor mij persoonlijk is Paul, en nee niet de beste zanger maar......heitieh![]()
Ook dat, maar ook is de hype een tikkie weg, vorig jaar waren we enthousiast, alles was nieuw... nu worden we van alles moe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
Ik blijf erbij, vorig jaar was het niveau zo veel hoger en dan heb ik het niet alleen over Ben, maar Esther en Lenny, er stonden echt mensen met energie en uitstraling, ik mis dat echt dit jaar, de enige die energie uitstraalt voor mij persoonlijk is Paul, en nee niet de beste zanger maar......Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Joanquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
kally dat vind ik ook hoor. Maar kijk ook naar types als joan van vorig jaar, zijn er ook niet veel van.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
helemaal met je eens... Je had veel meer verschillende soorten mensen.. van een reggaezanger, tot Cher-look-a-like, tot de fantastische zingende Pearl, erger tv met Jennifer Ewbank.. het was gewoon zoveel beter!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
Ik blijf erbij, vorig jaar was het niveau zo veel hoger en dan heb ik het niet alleen over Ben, maar Esther en Lenny, er stonden echt mensen met energie en uitstraling, ik mis dat echt dit jaar, de enige die energie uitstraalt voor mij persoonlijk is Paul, en nee niet de beste zanger maar......![]()
Ja, ik wil mensen die laten zien dat ze het leuk vinden en dat ze er niet staan om maar 'beroemd' te worden, zo van we doen het er wel even bij, dat werkt niet, althans niet bij mij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies dat.
Het komt allemaal zo vreselijk futloos over.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ow ik vond Lenny verschrikkelijk, maar vorig jaar was zeker beter. Maar ik denk dat ik X Factor toch leuker vind. Of zelfs Idols. Ik kan slecht tegen dat gehype vanuit die juryleden. Hoe omgeloofwaardig ben je als je bij elke kandidaat zegt dat ie in de finale hoort te staan...![]()
Jaaaaquote:
Haterquote:
en dat gehype in de media is ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ow ik vond Lenny verschrikkelijk, maar vorig jaar was zeker beter. Maar ik denk dat ik X Factor toch leuker vind. Of zelfs Idols. Ik kan slecht tegen dat gehype vanuit die juryleden. Hoe omgeloofwaardig ben je als je bij elke kandidaat zegt dat ie in de finale hoort te staan...
Charly-hype
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wie?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:
Het nadeel is dat we nou nog een keer naar Guy en Bart moeten luisteren![]()
Het voordeel is dat ze daarna wel weg kunnen zijn![]()
![]()
Ik had op zich ook niks met Lenny maar hij stond er wel en genoot ervan, dat zie ik nu niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ow ik vond Lenny verschrikkelijk, maar vorig jaar was zeker beter. Maar ik denk dat ik X Factor toch leuker vind. Of zelfs Idols. Ik kan slecht tegen dat gehype vanuit die juryleden. Hoe omgeloofwaardig ben je als je bij elke kandidaat zegt dat ie in de finale hoort te staan...You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
ja maar die blonde Leonie was ook goed! Hadden allemaal veel meer uitstraling dan velen die ik hier zie staan!![]()
quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
dat maar wel uniek. Dit jaar is meer 13 in een dozijn. Blijf nog wel ff lezen en radio luistterenquote:![]()
![]()
Joan heeft ook een persoonlijkheid, ze is wie ze is en deal with itquote:
DAT ZEKERquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
dat maar wel uniek. Dit jaar is meer 13 in een dozijn. Blijf nog wel ff lezen en radio luistterenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Serieus, om de vijf minuten reclame bij die March of the Penguins. Wat is deze?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Team VanVelzen toenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik wil mensen die laten zien dat ze het leuk vinden en dat ze er niet staan om maar 'beroemd' te worden, zo van we doen het er wel even bij, dat werkt niet, althans niet bij mij.![]()
![]()
![]()
JUMBO
Bij Paul wel, toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had op zich ook niks met Lenny maar hij stond er wel en genoot ervan, dat zie ik nu niet.![]()
Maar goed, niemand uit geen een show kan tippen aan Rochelle Perts
uche uchequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, niemand uit geen een show kan tippen aan Rochelle Perts
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Beste team inderdaadquote:Ja dat is mijn favoriet en niet omdat hij het beste zingt, maar hij vindt het gewoon leuk en geeft zich helemaal en maakt er een show vanquote:
Rochellequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, niemand uit geen een show kan tippen aan Rochelle Perts![]()
Horen we ook al niks meer van.![]()
Ik kan me vergissen maar volgens mij staat Rodney nu voor het Glazen Huis
Op tv is reclame.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef douche-eendje het volgende:
hebben jullie reclame? Op de radio interviews met de kandidaten die door zijn.![]()
Ik heb Rochelle live gezien bij de opnamen, kippenvel, maar waar is ze?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, niemand uit geen een show kan tippen aan Rochelle PertsYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Rodneyquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me vergissen maar volgens mij staat Rodney nu voor het Glazen Huis![]()
![]()
Dat beroemd willen worden krijg je altijd na 1 seizoen van iets, net als al die reality shit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik wil mensen die laten zien dat ze het leuk vinden en dat ze er niet staan om maar 'beroemd' te worden, zo van we doen het er wel even bij, dat werkt niet, althans niet bij mij.
Bij Big brother 1 wist niemand wat er zou gebeuren, daarna allemaal aandachtshoertjes.
Zelfs nu ook met oh oh cherso enzoEn Britt die de vrouwelijke domme rol van Adje overneemt
tsja, is makkelijker tellen van wie we wel wat horen van al die talentenjachtenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Daph_ het volgende:
Rochelle.. Ook nooit meer wat van gehoord
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die werd veel te veel gehyped.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Daph_ het volgende:
Rochelle.. Ook nooit meer wat van gehoordheitieh![]()
Zoals elke opgehemelde kandidaat uit dat soort showsquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Rochelle![]()
Horen we ook al niks meer van.Alleen kandidaten uit Idols 1 hebben nog iets kunnen maken.
Oh die vond ik juist echt vreselijk doorsnee mutserigquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja maar die blonde Leonie was ook goed! Hadden allemaal veel meer uitstraling dan velen die ik hier zie staan!
Wie zijn er nou echt nog bekend? Jamai en Jim? En vergeet niet dat Marco ooit ook aan een talentenjacht heeft meegedaan![]()
![]()
Greysquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vond ik juist echt vreselijk doorsnee mutserig. Helemaal mee eens.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Volgens mij komen uit alle eerste delen weinig aandachtshoeren die beroemd willen worden... een stuk leukerquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals elke opgehemelde kandidaat uit dat soort showsAlleen kandidaten uit Idols 1 hebben nog iets kunnen maken.
Mwah, Ben Saunders gaat vrij lekker volgens mij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals elke opgehemelde kandidaat uit dat soort showsAlleen kandidaten uit Idols 1 hebben nog iets kunnen maken.
En Maud heeft t gemaakt in de pokerwereldquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, verder niemand? Ik kan ook niemand bedenken idd...![]()
Ja is ook, en daarom is het ook niet leuk meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat beroemd willen worden krijg je altijd na 1 seizoen van iets, net als al die reality shit.
Bij Big brother 1 wist niemand wat er zou gebeuren, daarna allemaal aandachtshoertjes.
Zelfs nu ook met oh oh cherso enzoEn Britt die de vrouwelijke domme rol van Adje overneemt
Lisa en Nikki raken ook alweer in de vergetelheid na het korte succesquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar dat nummer met de zingende wenkbrauw is wel grappigquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vond ik juist echt vreselijk doorsnee mutserig
heitieh![]()
Ja, drie TMF-awards en een optreden in TVOH2quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, Ben Saunders gaat vrij lekker volgens mij.
True. Het lijkt erop dat ze óf gewoon terug gaan naar hun baantje van vroeger of ze komen in de musicalwereld terecht..quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, is makkelijker tellen van wie we wel wat horen van al die talentenjachten![]()
Was dat die boerin?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vond ik juist echt vreselijk doorsnee mutserigYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Amenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vond ik juist echt vreselijk doorsnee mutserig
Dat wel, maar op Los Van de Grond vond ik haar echt heel mooi zingen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vond ik juist echt vreselijk doorsnee mutserig![]()
Huuquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
je hoort ook nooit meer wat van 'Keep the soul alive' Boris!
die gaat nog lekker op z'n eigen bescheiden zelf gewenste levelquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
je hoort ook nooit meer wat van 'Keep the soul alive' Boris!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waarom zouden die winnaars mainstream moeten doorbreken?
Álle liveshow kandidaten van IDO1 treden bijv. nog regelmatig op.![]()
Ze is druk bezig met der album. Album en nummer hadden eerder moeten zien, maar Sony heeft haar contract veranderd in een wereldwijde contract, omdat ze haar in een keer global willen inzetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb Rochelle live gezien bij de opnamen, kippenvel, maar waar is ze?
Voor nu, haar tussensingle:
Zijn boekingsagenda is volgens mij zo goed als vol voor 2012quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, drie TMF-awards en een optreden in TVOH2
Serieus.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Bedankt voor de update, die is er dus nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:30 schreef fratsman het volgende:
Nou, schiet op met die uitslag, ik wil Ekdom met Living Doll zien!![]()
![]()
Je moet als talentenjacht winnaar zien te scoren voor de volgende talentenjacht
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sorry, ik kom nooit in Cafe Brommers Kieken in Schubbekutteveen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
Waarom zouden die winnaars mainstream moeten doorbreken?
Álle liveshow kandidaten van IDO1 treden bijv. nog regelmatig op.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Global?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze is druk bezig met der album. Album en nummer hadden eerder moeten zien, maar Sony heeft haar contract veranderd in een wereldwijde contract, omdat ze haar in een keer global willen inzetten.
Voor nu, haar tussensingle:![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: