Die moest battlen tegen die Guy volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:00 schreef merel1986 het volgende:
ben Littlewood heb ik gemist geloof ik, naam zegt me niks..
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Die moest battlen tegen die Guy volgens mij.
En hij spreekt gigantisch goed Nederlands voor een Brit (ongeacht dat hij hier al heel lang woont).quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
vooral Ben's auditie was helemaal geweldig
Hij is geen entertainer (ogen dicht) maar wat een artiest, daar zou ik graag een kaartje voor kopen.
Waar heb je dat gelezen dan? In een ander topic had Benny een lijstje gepost met wat ze vanavond gaan zingen en daar stond dat Erwin opnieuw The River gaat doen. Hoewel dat ook gewoon een fout kan zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:59 schreef merel1986 het volgende:
Ultra R; ik dacht ergens te lezen dat Erwin ditmaal geen song van Bruce Springsteen doet.
Er zijn nu eerst maar 2 teams per avond he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat dat niet waar is. Dan heb je over drie weken al een finale??Gaat toch veel te snel dan... Ik vond het aantal liveshows de vorige keer perfect: niet teveel, maar ook niet te weinig.
Liveshowsquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ja klopt; maar de geruchten gaan dat er twee per team weggaan vanavond, dus dat zouden er vanavond dan al vier zijn. Als dat waar is, dan heb je maar een paar weken liveshows.Het aantal liveshows vorig jaar vond ik eigenlijk perfect; korter i.i.g. dan bijv. X-Factor maar ook weer niet té kort.
jammer dat het geen prono isquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef ranja het volgende:
team angela;
denk:
1 Gino
team N & S
denk:
1 Jomy
Eigenlijk is het er maar 1 meer. De sing-off wordt tegelijkertijd opgenomen met de show van 6-01quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan niet meer rekenen volgens mijIk telde maar zes liveshows.. Maar dit zijn er dus twee meer
Bij Marco heb ik het goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:02 schreef Dizer het volgende:
Volgende week verlaten de show:
Publiek & Coach kiezen voor:
Team Marco: Nora Dalal & Ivanildo Kembel
Team Roel: Wouter Vink & Michelle Flemming
Ik kies voor:
Team Marco: Bart Brandjesl & Ivanildo Kembel
Team Roel: Wouter Vink & Christopher Max
weer 2 van de 4 goed.quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef ranja het volgende:
Team Marco
denk:
1 Bart Brandjes![]()
2 Nora Dalal
Team Roel
denk:
1 Christopher Max
2 Michelle Flemming![]()
(1 = direct weg, 2 = via sing off)
2 veilig + 2 sing off, 1 daarvan weg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende week ook weer 2 per team of eentje?
Kon ik hier maar geld op leggenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef Dizer het volgende:
Vetgedrukt zijn de genen die weggaan.
Team Angela:
- Rodney
- Laura
Team N&S
- Danjil
- Marloes
Dat team van Roel is voor mij wel duidelijk ja, maar die van Marco vind ik nog best moeilijkquote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Dizer het volgende:
Team Marco
Meteen door
- Iris Kroes
- Sharon Doorson
Singoff met vetgedrukt die de show moet verlaten van Marco
- Marieke Dollekamp
- Bart Brandjes
Wil je mij niet meer zo laten schrikkenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef Dizer het volgende:
Met een battle tussen Paul turner en Charly Luske. Uiteindelijk zal vrees ik toch Paul Turner gaan winnen...
Ik zeg ook, vrees ikquote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je mij niet meer zo laten schrikken
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:29 schreef Dizer het volgende:
Niels Geusebroek gaat winnen en een eigen band gaat krijgen waar hij Coldplay en Snow Patrol achtige muziek gaat maken
Kom op zeg, daar zitten we echt niet op te wachten nog meer look a likesquote:Op donderdag 22 december 2011 13:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg ook, vrees ik
Uiteraard heb ik het liefst dan Niels Geusebroek gaat winnen en een eigen band gaat krijgen waar hij Coldplay en Snow Patrol achtige muziek gaat maken en de nieuwe hitsensatie word op de wereld afkomstig uit Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |