Het systeem heeft inderdaad zo zijn nadelen. Maarja, welk systeem niet? Het volledig op televoting aan laten komen is ook verre van ideaal. Bovendien zorgt dat er ook niet voor dat een bepaald iemand er het eerst uitvliegt; als stemmer heb je daar geen grip op. Of de televoting moet zo worden gemaakt dat je op degene moet stemmen die je eruit wilt, in plaats van op je favoriet

Zelf mag Daniel van mij wel een aantal liveshows mee; ik vind het een heel goede zanger en een van de betere van zijn team.
Hoewel ik Angela als coach af en toe ook niet helemaal snap hoor... Ik weet niet precies wie de nummers uitkiest, maar de nummers die haar kandidaten moeten zingen zijn vrijwel allemaal heel erg type-bevestigend. Erwin opnieuw The River laten zingen (ervan uitgaande dat het hier om hetzelfde Springsteen nummer gaat als hij bij de auditie zong, en het geen fout is of een ander nummer dat toevallig ook zo heet

) vind ik gewoon raar; daarmee gooit ze zelfs een beetje zijn glazen in, omdat iedereen straks misschien gaat denken dat hij niks anders kan. Vooralsnog weet ik niet of dit wel Angelas keuze was; voor hetzelfde geld wilde Erwin dit, of kwam iemand anders met dit "briljante" idee, maar ze heeft i.m.o. wel vaker keuzes gemaakt/dingen gedaan waarvan ik echt denk: tjemig...